Aztán mi olyan baja tud lenni egy motornak a benzin tankolástól, hogy felújításra szoruljon??? Szamárság. Ha a benzint tankolós dieselek motorfelújításra szorulnának, tele lennénk ilyen munkákkal....
Kb 10éve besett egy tdci ford,azzal a tünettel,hogy melegen felhúzósan indul.(talán 1,4 fusion,de már nem emlékszem)Minden hibátlan volt rajta,hangja is,és amikor egy átlátszó csövet akartam tenni a szivattyú elé,akkor tűnt fel az üza. szaga. Persze utólag kiderült,hogy előző nap a kutas tankolta tele.Ezek után persze azonnal intézték a teli tankhoz szükséges gázolajat(mármint a kutas).Azután nem jelentkezett,semmilyen üzemanyag rendszer hibával,pedig még utána is találkoztunk.Nyilván nem tesz neki jót,de valszeg csak hosszú távon derül ki.(vagy most,hogy megállt:D)
Nekem egy nyolcvanas evekbeli Nissan Bluebird volt ket gyertyas es az injektorok is 150V -rol jartak. Hala az egnek sosem volt semmi baja. Az injektorok invertere meg sipolt mint egy szunetmentes tap :-) nem tunt elavultnak vagy gagyinak ;-)
szia A szinkron agyat zéger rögzíti, az egyes kereket pedig az ikercsapágy(amit présen nyomunk fel a tengelyre). Már 2x vettük le a váltót, szedtük szét,de nem találtunk semmi más baját....
Na ez a valami oknál fogva az ami mondjuk nem az, hogy elfelejtették a szakmát, hanem egyéb, pl környezetvédelem, nagyobb teljesítmény, magas fordulatszám, stb. Szóval csupa olyasmi amihez mi nem is tudunk hozzászagolni sem nemhogy ítéletet mondjunk róla. De ha számodra a WV csoportos HTP motor vagy az Opel Ecotec a motortervezés csúcsa akkor hajrá, használd azokat...
Lehet, hogy a megfogalmazás nem volt szerencsés, de attól még van benne igazság.
Ha nem lehet úgy elhelyezni az 1db gyújtógyertyát vmi oknál fogva, hogy az megfelelően tudja begyújtani a keveréket (lángfront terjedés, egyenletes lángutak stb, stb), akkor használnak kettőt.
"en is" de ennek szerintem csak elso összerakaskor van ertelme, hogy a csapagygyuruk a helyere keruljenek, de az dobom mar többször lent volt ezzel a csapaggyal. Arrol nem is beszelve, hogy a belso gyuru lötyög a tengelycsonkon.
(de a buzi kombi hatso hid miatt parazok tengelycsonkot cserelni, mert a csavarok törnek mint a ropi es nem lehet egyszeruen atmenö csavarosra alakitani mint a limot (3/5 ajtost...))
Na most egy lámer olajos kérdés jön, a 2010es benzines skodába a legutolsó szervizkor 4 liter castrol magnatec 5W30 c3 került (ami VW 505.00 szabvánnyal bír). Muszáj voltam rátölteni egy litert de csak 10w40(szintén vw505.00) -t lehetett kapni. Csak két hét múlva tudnak fogadni a szervizben, járhatok-e addig így? Mennyire érzékeny erre a motor? Köszönettel vagyok!