De természetesen mindenkinek, aki más autójába ül, tudnia kell és el kell fogadnia, hogy anyagi felelősséggel tartozik a másik járgányért arra az idöre, amíg ő ül a volán mögött, nem?
Tegnap vettem észre, hogy a jobb első ablakot nem húzza fel "bezár gombot hosszan nyomom"-parancs. A többit rendesen felhúzza, illetve az is működik automat módban fel le.
Találkozott már valaki ilyennel? Ez a kulcsal fehúzás dolog külön vezetéken/elektronikán van?
Nekem is nyiszogott és még gariban cserélték a kasztnin levő fém füleket, amibe bekattan a zár. Azt mondták, hogy a rajta levő műanyag el tud kopni és akkor mozog az ajtó. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy utána is nyiszogott és kiderült, hogy az ablakemelő mechanikájában volt valami szétesve. :)
Az elmúlt pár hónapban egyre jobban nyekereg a két első ajtó-zár környéke.
Elkezdtem állítgatni és a problema a következő :
Ha beállítom úgy, hogy az első ajtólap síkja egy vonalban van a hátsó ajtólapok síkjával, vagyis ahogy normális lenne((:-) akkor az első ajtókon a kilincsnél befelé tudok még vagy 3 mm-t nyomni, és nyekereg a felhajtókon vagy fekvőrendőrön.
Ha beállítom, úgy, hogy ne tudjon mozogni, ne lehessen benyomni kézzel, akkor meg sem pisszen, de az első ajtó éle beljebb áll pár mm-el mint a hátsó ajtó, vagyis csúnya.
Nem tudom, hogy megpuhult volna a kédergumi, és ezért engedi az ajtót mozogni, akkor is amikor a zár bekattan a fogadó részébe az oszlopon rendesen, vagy valami konstrukciós hiba ami ezt a mozgást okozza-engedi ?????
Ha van valakinek valami ötlete, vagy tapasztalata.........
130-nál kb. 2800-at forog a főtengely tesómék pugjában. Elég csöndes belülről még 170-nél is:) A 215 nm bőven sok, a 2.0 90 lovasé asszem csak 190 nm, nem gyorsulóbajnok, kilőni nem lehet vele igazán, de ha már mozog, akkor bőven elviszi a kasztnit.
Lenne egy felvetésem talira, bár nem tudom a kollégák mennyire féltősek. A hétvégén lemostam a gépet meg kitakarítottam, közben agyaltam azon hogy én úgy érzem az enyémről hogy még új autó így a 100ezredik km. után is, ha lemosom meg tiszta belűl, igazából nem érzek elhasználódottságot semelyik részén sem szerkezetileg sem esztétikailag, leszámítva egy icipici kutyacsont kottyot amit lehet más észre sem venne meg egy kis kavicsfelverődést az elején. Tehát a felvetés az lenne hogy összevissza cserélgetnénk, lehetőleg a legtöbb km-es cserélne a legkevesebb km-esel, meg úgy összevissza, aztán jól kibeszélnénk ki mit észlelt a másikén, mert aki folyamatosan használja az lehet hozzászokott mindenéhez a sajátjának és észre sem veszi ha van valami, mint egyik haverom aki elküldte velünk az F astráját műszakira hogy teljesen rendben egyben a vas, aztán mi meg azt hittük el sem megy a vizsgabázisig hanem széthullik előtte. Tehát én felajánlom próbálgatósnak ha valami balu sikerül esetleg másikkal jövök haza :)
Az astrához képest az érzed majd hogy nagyon megy a nm-miatt, de a stílóban ha bravo 100lovas motorja van az más tészta, az igazi digó vas, amúgy a 16V miatt jól veszi a fordulatot olyan kis harapós a motor, nemúgy mint az elődje a 2.0 8Vhdi 90ló, tehát egy jó rugalmas moci.
Még azt had kérdezzem meg, hogy az 1.6 HDI 90 pacis ez 5 sebességes? Kb mennyi az átlag fogyasztása? Mennyire pörgős a motorja, tehát pl autópályás 130-nál mennyit pörög 5-ben? Mennyire hallatszik be a dízeles hang az utastérbe? Ha jól tudom ez a típus 215NM-t tud, ez mennyire elég ehhez a kasztnihoz?
Ma teszteltem a 17" 225/45 felnit,nekem rossz véleményem nincs róla,jól feküdt az úton,olyan volt mint egy gokartot vezetni.Vezetési élmény ötös.Hátránya egy volt emelkedett a fogyasztásom,és kicsit balra húzott,de nem volt veszélyes,lehet a gumik kopása,vagy a kis sérülés következtében éreztem.Sikerül megvennem az új gumikat meg kicentiztetnem,szerintem hibátlan lesz.A benyomásom ha választanom kell 16" vagy17",egyértelműen a 17 mellett döntenék. A nevem:E 85 és 225/45 17" XD
Az ET méret a felni középvonalának és a felfekvési felületének (a kerékagyra) a távolsága milliméterben megadva. Ha az ET méret kisebb a gyárinál, szélesebb lesz a nyomtáv, ami a megváltozott futómű geometria miatt rossz hatással lehet a kormányzásra (kiveszi a kezedből a kormányt), és jobban terheli a kerékcsapágyakat, ha pedig az ET nagyobb, keskenyebb a nyomtáv, kerék beleérhet valamibe, kanyarstab romlik. Természetesen ezek mértéke függ az eltéréstől.
Május 1 szerintem kicsit korai,mert akkor sokaknak már lefoglalt programjuk van.Szerintem úgy kellene megszervezni,írja be kinek melyik időpont jó,természetesen valamelyik hétvégére gondolok. Nekem jó a Május 1 is,igaz barátnőmmel még nem beszéltem meg,neki jó e. Öcsémmel viszont beszéltem,semmi akadálya hogy nála tartsunk egy beszélgetős kajálós bulit,de zenészeket ti hozzátok.XD Igaz a Május 1 az éterembe szerintem nem igen jó mert sokan lesznek az ünnep miatt,de gondolom azért ez is kivitelezhető,de akkor már most kellene tudni hányan is leszünk.
Jó, hogy nem jöttél, mert nem voltam bent :) A hármas együttállás manapság mindennapos. De csak az utcában hárman vagyunk, egy utcával arrébb van még egy ezüst és egy bordó, kis településünkön össze tudnék hozni egy 5-6 SW-t csak úgy :)