Ezeknek a TDI-k nek elég kevés a hulladékhője. Nem nagyon fűtenek. Nem véletlen trükköztek a mérnökök mindenféle fűtéskörbe kötött ízzítógyertyával, meg elektromos fűtőpanellel. Ha rövid utakat mész, nem feltétlen hibajelenség ha nincs érezhető fűtésed.
Toyota Avensis 2003.12 havi T25 2.0D4D 116 le -vel rendelkezem.
A problémám az lenne,hogy 5fok alatt amikor izzítania kellene,nehezen indul,sokat teker,mire elkapja.(viszont ha egyszer indul és leállítom,majd újra ráindítok akkor elsőre beindul)
Akksit cseréltem,izzítógyertyákat cseréltem,a gyertyák megkapják a 12V-ot,tehát az izzítórelé is jó valószínűleg.
Találkozott valaki hasonló problémával?Mi lehet a megoldás?
A vaspor a jeladón? Mindegy, ugyis másodikán jön kettőstömegü lendkerék cserére, és akk megnézem a jeladót. De akk mégis nem kellene hibakót adnia??? Üza rendszer sztem kizarva, mert 2 porlasztócsere kelletett volna h segitsen.
Csak mielőtt valaki félreérti. (mindhármótoknak) Jelen esetben ott az a kis cső, azon légtelenedik. Ha a termosztáton keresztül kell légtelenednie, akkor tesznek rá egy lyukat. De a lyuknak sokszor az /is/ a szerepe, hogy legyen valamennyi áramlás a termoelem mellett, így pontosabb a működése.
A kérdés szempontjából persze az a lényeg, hogy nem kell 100%-ra zárnia se így, se úgy. (ettől még van olyan, amelyik teljesen lezár)
Lenne egy kérdésem a rutinos autószerelőkhöz. Mennyire normális az, ha egy új - házzal egybeépített - termosztátot kézbe véve (ilyetén formán természetesen zárt állapotában) szájjal át lehet kicsit fújni? Mennyire kellene zárnia? Tökéletesen, vagy ennyi belefér? Ha ilyenkor hideg vizet töltök bele, az nem szivárog látványosan, maximum egy kicsit csöpög…Ez így rendben van, vagy valami nem stimmel?
Egyébként teszteltem forró vízben és nyit, zár rendesen…
Van egy 98-as audi a4-esem. 1.9 tdi afn motorral. Nem melegszik a vizem, kicsit balfasz módon vettem egy febi termostátot
17908-as cikkszámút 80 fok van ráírva , ami a kocsiban volt és elvileg rossz az 17888-as cikkszámú és 87 fokos.
Utólag néztem utána és megtudtam hogy a gyári érték is 87 fokos.
Mit tegyek vegyek egy másikat 87 fokosat vagy berakhatom a 80 fokosat, van/lesz valami lényeges különbség?
Forraltam vizet edénybe, bele lógattam őket hogy ne érjenek edény falához, viszonylag egyszerre indultak meg de a 80 fokos érthetően nagyobb nyílással.
Sziasztok!!! Ford Transit 2.4 tdci szopat most engem :(. Melegen nem indul... Megnéztem a porlasztó üza visszafolyást, 2 nagyon eresztett visszafele, kilett cserélve, az autó ugyanugy nem indul. A kettőstömegü lendkerék kivan menve, hallani is h kattog, meg kicsit egyenetlenül jár a motor. Lehetséges e hogy amiatt nem indul az autó??? Mert aztmondja a gazdi hogy mintha kinyomott kuplunggal jobban, többször beindul? Hibakód nincs. Köszi
1, biztos, hogy nem lehet a benzint dizelben egesre birni??
2, mintha remlene, hogy meg amikor gyakorlatot csinaltam ,akkor fekpadon ment a dizel benzinnel (200L-hez ca. 2500€-i adalek, hogy ne szarjon be a befecsi rendszer) es hideginditas ott nem gond, mert viz+olaj 60-80C-ra kondicionalva es addig tekeri a fekpad a motort, amig egyszer el nem kezd egni :-)