Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ad Dio... Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139016

Ezeknek a TDI-k nek elég kevés a hulladékhője. Nem nagyon fűtenek. Nem véletlen trükköztek a mérnökök mindenféle fűtéskörbe kötött ízzítógyertyával, meg elektromos fűtőpanellel. Ha rövid utakat mész, nem feltétlen hibajelenség ha nincs érezhető fűtésed.

Előzmény: liptontee (138996)
409 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139015

Nem kap üzemanyagot

Lassan forgat az indító

Fáradt a motor (alacsony kompresszióviszonyú motor, kevés kopás is betehet neki)

 

 Vagy ezek kombinációja...

Előzmény: Ttom11 (139013)
409 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139014

"Üza rendszer  sztem kizarva, mert 2 porlasztócsere kelletett volna h segitsen."

 

 Felépül a nyomás megfelelő időn belül? Melyik üza rendszer?

Előzmény: zumirobi (139012)
Ttom11 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139013

Sziasztok!

 

Segítséget kérnék.

Toyota Avensis 2003.12 havi T25 2.0D4D 116 le -vel rendelkezem.

A problémám az lenne,hogy 5fok alatt amikor izzítania kellene,nehezen indul,sokat teker,mire elkapja.(viszont ha egyszer indul és leállítom,majd újra ráindítok akkor elsőre beindul)

Akksit cseréltem,izzítógyertyákat cseréltem,a gyertyák megkapják a 12V-ot,tehát az izzítórelé is jó valószínűleg.

 

Találkozott valaki hasonló problémával?Mi lehet a megoldás?

 

Segítséget előre köszönöm.

Tamás

zumirobi Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139012

A vaspor a jeladón? Mindegy, ugyis másodikán jön kettőstömegü lendkerék cserére, és akk megnézem a jeladót. De akk mégis nem kellene hibakót adnia??? Üza rendszer  sztem kizarva, mert 2 porlasztócsere kelletett volna h segitsen.

Előzmény: cam aro (139003)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139011

szerintem csak kettőnek.

 

idézném magam:

"ez nem egy vízcsap aminek csepegésmentesen kell zárnia, hanem az áramlást akadályozza olyan mértékben hogy megfelelő irányba terelje az áramlást"

Előzmény: 409 (139010)
409 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139010

Csak mielőtt valaki félreérti. (mindhármótoknak) Jelen esetben ott az a kis cső, azon légtelenedik. Ha a termosztáton keresztül kell légtelenednie, akkor tesznek rá egy lyukat. De a lyuknak sokszor az /is/ a szerepe, hogy legyen valamennyi áramlás a termoelem mellett, így pontosabb a működése.

A kérdés szempontjából persze az a lényeg, hogy nem kell 100%-ra zárnia se így, se úgy. (ettől még van olyan, amelyik teljesen lezár)

Előzmény: skorpio3 (139006)
rsi Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139009

Köszönöm a gyors válaszokat!

Ezek szerint akkor nem kell aggódnom…

Mehet a helyére…

 

Üdv!

 

rsi

Szabóbobó Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139008

Természetes.   Így légtelenedik ki a z alatta lévő

 

rész.   Ha fekvő helyzetben van beépítve akkor a kis lyuknak felfelé illik nézni.

Előzmény: rsi (139004)
Quattroman Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139007

ha légmentesen zárna nem tudnál légteleníteni csak roppant nehezen

ez nem egy vízcsap aminek csepegésmentesen kell zárnia, hanem az áramlást akadályozza olyan mértékben hogy megfelelő irányba terelje az áramlást

Előzmény: rsi (139005)
skorpio3 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139006

Sőt! Van amelybe egy kicsi lukat is fúrnak a légtelenítést segíteni...

Előzmény: rsi (139005)
rsi Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139005

Olyan, mint ez...

 

Előzmény: rsi (139004)
rsi Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139004

Üdv Mindenkinek!

 

Lenne egy kérdésem a rutinos autószerelőkhöz. Mennyire normális az, ha egy új - házzal egybeépített - termosztátot kézbe véve (ilyetén formán természetesen zárt állapotában) szájjal át lehet kicsit fújni? Mennyire kellene zárnia? Tökéletesen, vagy ennyi belefér? Ha ilyenkor hideg vizet töltök bele, az nem szivárog látványosan, maximum egy kicsit csöpög…Ez így rendben van, vagy valami nem stimmel?

 

Egyébként teszteltem forró vízben és nyit, zár rendesen…

 

A típusa Wahler 4183.92D (Opel Zafirába menne…)

 

Előre is köszönöm az észrevételeket!

 

rsi

cam aro Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139003

az emlitett holtpont jelado.. 

vagy de szeteso kettostomegu is okozhatja. 

Előzmény: zumirobi (138991)
cam aro Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139002

az autotekniban is van szo a hcci motorokrol. 

...csak mint erdekesseg. 

Előzmény: w.lacika (138990)
cam aro Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139001

igazad van. 

dizelben nem meggyullad az uzemanyag. hanem felhasznalva van,. :P 

Előzmény: JAMIE222 (138988)
cam aro Creative Commons License 2014.12.30 0 0 139000

maradtak ketsegeim. 

ugyan konkretan nem emlekszem, de 500C felett remlik a dizel suritesi hofoka. 

persze ehez tartozik egy bo nagyobb suritesi arany is, mint a benzines. 

 

tehat egyik oldalrol ott egy 500C+ hofok. (lobbanaspont, ongyulladas. etc )

masik oldalrol ott egy ~ 2x nagyobb kompresszios vegnyomas. (oktan szam )

a benya meg meg mindig nem gyú be... ?! 

nem tudom.. de szerintem nem itt van a kutya elasva. 

 

dizelnel legfelesleg.. benyasnal A/F gyulladas kepesseg also/felso hatara ... ? 

most megyek ceges buli..

azt hiszem a sok chili es nemi gabonaparlat koden at,  felfog sejleni a megoldas.. :DD

 

Előzmény: 409 (138987)
cam aro Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138999

tádám. 

a megfejtes. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Yw-PPjGPPLg

Előzmény: cam aro (138979)
liptontee Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138998

akkor inkább bele sem teszem, pár napig még nem kell a járgány

majd kicserélem egy 87-esre az a biztos, hogyha a 80-as nem felel meg

Előzmény: Paco155 (138997)
Paco155 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138997

Ha az ami most benne van rossz akkor úgyis ki kell cserélni.

 

Próbáld meg visszacseréltetni egy 87 fokosra amit vettél. Ha meg nem lehet akkor rakd bele ezt a 80 fokosat mindaddig amíg nem veszel egy belevalót.

Előzmény: liptontee (138996)
liptontee Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138996

Sziasztok 

Lassan kezdek megőrülni ! :)

Van egy 98-as audi a4-esem. 1.9 tdi afn motorral. Nem melegszik a vizem, kicsit balfasz módon vettem egy febi termostátot

17908-as cikkszámút 80 fok van ráírva , ami a kocsiban volt és elvileg rossz az 17888-as cikkszámú és 87 fokos. 

Utólag néztem utána és megtudtam hogy a gyári érték is 87 fokos. 

Mit tegyek vegyek egy másikat 87 fokosat vagy berakhatom a 80 fokosat, van/lesz valami lényeges különbség? 

Forraltam vizet edénybe, bele lógattam őket hogy ne érjenek edény falához, viszonylag egyszerre indultak meg de a 80 fokos érthetően nagyobb nyílással. 

 

 

Köszönöm a segítséget! 

 

Paco155 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138995

Vedd le az elejéről a http tagot.

Így kell működnie:

 

ftp://ftp.energia.bme.hu/pub/Belsoegesu%20motorok%20II/Cetan-oktan-2.pdf

 

Előzmény: henger fej (138993)
skorpio3 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138994

Szia!

 

Nem tudom most hirtelen hol van a holtpontadója, Mondeónál a kettőstömegű megszórta fémmel a jeladót, azért nem indult.

Előzmény: zumirobi (138991)
henger fej Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138993

Nem jó a link, feladtam.

Előzmény: henger fej (138992)
henger fej Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138992

Oktánszám, cetánszám.

 

Középiskolában kívülről kellett vágnunk, már elfelejtettem, kell a segítség.

Előzmény: cam aro (138986)
zumirobi Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138991

Sziasztok!!! Ford Transit 2.4 tdci szopat most engem :(. Melegen nem indul... Megnéztem a porlasztó üza visszafolyást, 2 nagyon eresztett visszafele, kilett cserélve, az autó ugyanugy nem indul. A kettőstömegü lendkerék kivan menve, hallani is h kattog, meg kicsit egyenetlenül jár a motor. Lehetséges e hogy amiatt nem indul az autó??? Mert aztmondja a gazdi hogy mintha kinyomott kuplunggal jobban, többször beindul? Hibakód nincs. Köszi 

w.lacika Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138990
Előzmény: no_holy_shit (138989)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138989

1, biztos, hogy nem lehet a benzint dizelben egesre birni??

2, mintha remlene, hogy meg amikor gyakorlatot csinaltam ,akkor fekpadon ment a dizel benzinnel (200L-hez ca. 2500€-i adalek, hogy ne szarjon be a befecsi rendszer) es hideginditas ott nem gond, mert viz+olaj 60-80C-ra kondicionalva es addig tekeri a fekpad a motort, amig egyszer el nem kezd egni :-)

3, a benzinnek mintha parolgashoje is több lenne

Előzmény: cam aro (138986)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138988

A benzin "gyújtják" valaminő gyújtóeszközök, amelyek dízelmotorban elég ritkán fordulnak elő:))

Előzmény: cam aro (138986)
409 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 138987

Szabad levegőn....  de most zárt térben nyomás alatt a kérdés. A járműbenzin arra van alakítva, hogy ne gyulladjon magától--oktánszám--.

Előzmény: cam aro (138986)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!