AztaQéletbe, lehet mégis 206-ost kellett volna megint vennem? Azon 2 csavar a műanyag burkolat meg tán 3 a kapcsoló és ennyi volt, semmi kormány, légzsák és egyéb hókuszpókusz amikor az index kapcsolót javítottam. Hű de remélem sosem lesz ilyen bajom ...
jogsi: Ha nincs munkahely az ciki, amikor engem fenyegettek ezzel nekem volt, és arra hivatkozva hogy így elveszíthetem a melómat nem vették el. Ez mondjuk régen volt, 50 helyett 110 (az a tipikus tábla-kocsma-tábla 50m falu, mire lasítasz már átértél rajta). Eh, fiatalság, bolondság, ezért akartam limiteres tempomatot mindenképp. Most beraktam fix 55-re, városba benyomom aztán nézegetem a csajokat inkább :)
Az előző helyen, kipróbáltam 4 másik kereket. Lemezfelnik voltak és Michelin téli gumik (kicentírozva) voltak rajta. Igaz nem a csoda dinamikussal csinálták a kerekeket, de azokkal is rázott.
Azt kéne még megnézni, hogy, akinek nem ráz, annak mit csinál az autója az én kerekeimmel, de az a gyanúm, hogy a futómű a szar.
Az elméletem a következő: A tervezése silány, és gyárilag is éppen a határán van, annak, hogy nem ráz. Kevés használat után kicsit kikopik vagy valami és akkor már ráz. Igazából ez a kopás még az egyes alkatrészek tűrésén belül van, de az egész rendszerre már olyan hatással van, hogy berázza a kormányt.
Más: Frédiékben ma nagyot csalódtam, mert nem láttam rajtuk, hogy a problémát szeretnék megoldani, hanem csak csinálják a fesztivált, hogy máshol ilyen szarul centíroznak, és azért ráz a kormányom. Persze, amikor a csoda centír után is szar, akkor a gumira kenik.
hát nem tudom... eddig összvissz 85-öt tankoltam bele és 1345 km körül el fogok tudni menni vele. Ebből számolással 6,3 jön ki, a komp szerint 7,1-et fogyasztott
Elképzelhető, hogy a fedkomp többet mutat a fogyinál, mint a tényleges?
Mintha itt azt írták volna, hogy 0,5-tel kevesebbet mutat inkább, de én meg számolgatok és a 7-7,1 helyett a tényleges az 6,2-6,3... vagy matekból elégtelen:)
Ennél nekem valami kézzelfogahatóbb kell, de ha már lesz valamilyen határozatom akkor kezdem keresgélni a megoldásokat, csak ugye akkor már felebeznem is kell. Addig is érdeklődgetek mi a bevett szokás ennyinél.
:-( (na ilyenkor, ha ugrik a jogsi, a helyi romák elhúznak Aradra, ott beiratkoznak egy tanfolyamra és valaki megszerzi helyettük a jogsit. Csak röhögnek, ha a rendőr elveszi...)
Sziasztok, hát katasztrófa egy napom van-volt, Atesz ha tudnál egy vérprofi szaki telefonszámmal segíteni aki hajlandó lenne is puszta jóindulatból pár telefonos instrukcióra 2.8hdi 127ps befecskendezéssel kapcsolatban, küld már el légyszi, mert kész vagyok az egyik boxertől.
A másik nagy bajom hogy beleszaladtam egy 50/85ös gyorshajtásba, televan a f_szom az olyan településekkel mint a szomszédos is hogy az egyik oldalon lévő utolsó 5 ház, 1km-es távolságon terül el és a kisügyesek meg odaállnak a Fama III-al lövöldözni. Meg is állítottak és érdekes a szitu: 85km/h=45.000ft bünti közigazgatási eljárás keretében, tehát apeh ami nem kikerülhető, és ezt a gépjármű tulajdonosára terhelik(objektív) ami jelen esetben az asszony, tehát ő kapja a 45-öt, továbbá mivel volt olyan balszerencsém is hogy két autóval voltak és megállítottak, így még engem feljelentettek szabálysértés miatt mert hogy 75-nél több volt, így még arra is számíthatok hogy ez miatt is lesz valami, tehát a kapitányságon ezzel foglalkozó 4fő közül valamelyik kisorsolhatja még a pontok mellé a jogsi bevonását is. Nem értem én ezt az egészet ha egyszer megkapom a fix díjszabásos pénzbüntit meg a fix kipontozást, akkor még a jogsi is ugorhat. Hiányzott ez így a szezon kezdetén, meg hát amúgy is szinte a jogsiból élek. Felírták van e munkahelyem (nincs) van e jövedelmem (nincs) család (1) stb. ezt csatolják majd a gyorshajtási papírokhoz és így akihez épp sorra kerülök itt a kunszentmártoni kapitányságon, majd eldönti mi legyen gondolom annak függvényében bal lábbal kelt e fel.
Ha Bp közelében akad olyan jelentkező, aki tényleg bevállalná, hogy kerék át és próba, azt én is szívesen venném. Mert engem is nagyon dühit. És nincs kedvem blindre cserélgetni dolgokat.
:-( Nem tudsz találkozni valakivel, aki kölcsön adná egy körre a nem rázó 2 kerekét? Akár magam is, ha nem esek ki a távolságodból... Akkor tudnád belőni rögtön, hogy gumi, felni, vagy mi a fene okozhatja. No meg másik kocsin kipróbálva a Te kerekeid... Nem is értem, Frédiék hogy nem azzal kezdik ilyenkor, hogy 2 másik kerék fel, vagy a tieid másik kocsira és próbakör.
Szerintem nem kellett volna állítani. A zárakat ki kell tisztítani (én kifújtam kompresszorral, levegővel), ne legyen benne por, majd WD40-el átkentem. Tökéletes csend van. Mindkét zár nyiszogott, azóta mentem már pár ezret és még mindig csendben vannak.
Ma kaptam egy motor diagnosztikai üzenetet a szokásos középen sárga motor jel világit.Faullt st stb.Gondolom nem jön be neki a 70-30% etanol.xd Nekem viszont bejön mert megy a gép mint állat,motor nem rágat,jobb mint ujjkorába. Szerintem az lehet a bibi a katalizátor túlzottan kitisztult a hiányos károsanyag kibocsájtás miatt.xd
Nekem is cserélték már a zárat, két éves korában, még gariban mert akkor nem nyekergett-nyiszorgott hanem aprókat kopogott.
A műanyagot nézegettem, nem látszik kopottnak, de lehet, hogy azért mert hozzá sem ér aminek hozzá kellene érnie, és így nem volt ideje elkopni (:-) (:-(((
Az ajtó belsejébe még nem kukkantottam azóta mióta csinálja ezt, de pár éve mikor kiszigeteltem és rezgéscsillapítottam az ajtókat, akkor mindent bombabiztosan rögzítettem, pont amiatt, hogy ne lehessen ilyen mint amilyen most van !!(:-)
A két első kerékre megcsinálták a dinamikus cenrtírt, de még mindig ráz. Talán kevésbé, de lehet, hogy már csak én vagyok beszámithatatlan az idegtől. Az M0-ról visszahívtam Frédiéket, és azt mondták, hogy akkor vegyek új gumikat, mert ezek nem jók. :( De nyugodtan nyomjam le így ezt a szezont. Ráz ez van. Persze gondolom az új kormányösszekötőket is majd jól szétrázza így.
Kicsit elegem van ebből az egészből!! Nem is kicsit...