Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dutrancs Creative Commons License 2010.09.08 0 0 9561

Feri barátom!!!

Igazad van ott távol messze minden előfordulhatott. Ma utánajártam. Képzeld a gép leírásában közli a négy állást( Emel-süllyeszt-úszó -és a null-helyzet). A kapcsolási rajzán pedig csak három állást ábrázol. Igen a tolólapnál hátrafelé jön jól az úszó amikor símítani kell a talajt.Elhúzni egy kis dombocskát-kupacot.

Előzmény: mérnökferi (9539)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.08 0 0 9560
lájkoltam
Előzmény: Szilis (9557)
dutrancs Creative Commons License 2010.09.08 0 0 9559
Úgy látom levegősek  a fordító munkahengereid.Próbáld lelégteleníteni, vagy karmantyúkat  cserélni ill .visszacsapószelepet leellenőrizni!
Előzmény: Szilis (9557)
_nyunyuka Creative Commons License 2010.09.08 0 0 9558
A gém nyaka nem tört el, az már jó jel :-).
Előzmény: Szilis (9557)
Szilis Creative Commons License 2010.09.08 0 0 9557

KCR csipegetőkanalat próbáltunk az EO-nkkal.

Kissé még gyakorlatlanok vagyunk, mert lengeti a gémet, de majd belejövünk...:)

Rövid video itt.
Szilis Creative Commons License 2010.09.08 0 0 9556
Továbbra is ha valami nem kell neked az árokásó szerelékből, szívesen átveszünk ezt -azt!
Előzmény: louithebad (9544)
Szilis Creative Commons License 2010.09.08 0 0 9555
Fotókat kérünk az átalakításról!!!
Előzmény: louithebad (9544)
dakaros Creative Commons License 2010.09.07 0 0 9554
"Emil"-ment a címedre!
Előzmény: FügeGLX (9545)
louithebad Creative Commons License 2010.09.07 0 0 9553
De igen, azt írtam és nem is kell. Ez a törzsön lévő, asszem 39,5 liter/perc teljesítményü nagy böszme valami, a hajtásával együtt, amit bentről lehet kapcsolni egy nagy karral a bal oldalon. Már csak azért sincs rá szükségem, mert ha beválik traktorként a csühös, akkor ennek a hajtásnak a helyére szeretnék egy kompresszort felépíteni.
Előzmény: mérnökferi (9551)
mérnökferi Creative Commons License 2010.09.07 0 0 9552
Az első vezérlő tömbről beszélünk. Ott meg a tolólapnak jó ha van úszó állása.
Előzmény: FügeGLX (9545)
mérnökferi Creative Commons License 2010.09.07 0 0 9551
Nem azt írtad korábban, hogy a nagy szivattyút hajtásával együtt megkaptad és neked már nem kell?
Előzmény: louithebad (9544)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.07 0 0 9550
Lefilmeztem, no para, majd rakom fel szép sorban youtube-ra. A hang a MÁVAG-nál jó f*s lett, mert annyira dübörgött, hogy a fényképezőm már nem bírt lemenni olyan alacsony frekvenciára:-)
Előzmény: levaizsi (9541)
dutrancs Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9549
Köszönöm a képet. A mosoly könnyebben jön az ember ajkára ,ha jóbarátokkal van körülvéve.
Előzmény: Mr.omnibusz (9538)
dutrancs Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9548
Ezt fényképeztem ,a dátummal ellentétben ma estefelé.( meg sok egyebet!!
Előzmény: dutrancs (9540)
dutrancs Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9547
No meg a ventillátor is ellenkezőleg forog.( Nem szív hanem fúj vagy nem fúj hanem szív) Ezt most nem tudnám megmondani pontosan.
Előzmény: levaizsi (9546)
levaizsi Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9546
Gratulálok, igazán igényes munka, mind esztétikailag, mind műszakilag.
Miután járt, még azt vártam, esetleg egy forgásirányváltást láthatok. Édesapám felvilágosított: a Mávagnak mindegy, legfeljebb nem olyan gyorsan megy előre. Ezt eddig nem tudtam.
Előzmény: B-csabi (9543)
FügeGLX Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9545
Hát persze ahogy az öreg mondta árokásóban nincs úszó mert nem lenne értelme munka oda-vissza semmi egyéb funkció. Kicsit elkalandoztam a sztori elején, de ha jól értem akkor az árokásóból akarsz trakit faragni?
Előzmény: louithebad (9544)
louithebad Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9544
Ivánéknál tényleg minden megtörténhet! Az én első tömbömben nincs úszó fokozat, egyszerűen két állás van és kész, méteres csővel sem lehet még egy fokozatot taszajtani rajta. Ez van, pedig minden helybeli öreg róka esküdözött, hogy van benne úszó. Ha nem lennék úriember, tisztességtelen fogadások során legalább 5 rekesz sört nyertem volna csak a tegnapi napon. Lényeg a lényeg, beraktam egy 50-es tömböt, és most már minden klappol. A tank is bekerült a fülkébe, tanktartó az orráról lebontva, segédalváz lebontva, nagy hidraulika tartály lebontva, ülés beépítve. Holnap még egy kis kasztni munka (nem igazán záródnak az ajtók), motorolajcsere, váltó olajszint ellenőrzés, teljes zsírozás, világítás, irányjelző, kabinvilágítás, munkalámpa, aztán jöhet a vallatás egy 3 fejes lajtával.
Köszönöm a segítségeteket!
Előzmény: mérnökferi (9539)
B-csabi Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9543
Nem hiába a kezem munkája ha erre jársz felénk megnézheted még egyszer:-)
Előzmény: levaizsi (9541)
levaizsi Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9542
A "Vlagyimirec" T-28 nehezen indult, mindenkit megcsapott a dízelfüst. A benzines járásról sajnos lemaradtam.

Vlagyimirec hidegen füstöl.
levaizsi Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9541
Mezőkövesden a MÁVAG T 20-25 indítását akartam levideózni. Láttam, hogy zárja a hengerfejet - elő a masinát, de mire az elindult a motor is járt. Ennyi, szóval lemaradt az egyetlen rántás, amitől egyből elindult.
Itt a videó: MÁVAG indítás
dutrancs Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9540
Azon valóban van ,én a hátsóra gondoltam,bocsika!!Most nem írok többet mert sietek várnak rám.
Előzmény: mérnökferi (9539)
mérnökferi Creative Commons License 2010.09.06 0 0 9539
Hát... nemtom...
A hős Szovjetunióban minden megtörténhet. Az én gépem vezérlőtömbjén van. A motoron lévő hidraulika szivattyúról és annak műszerfal melletti vezérlőtömbjéről beszélek. A tolólap és a kitámasztó lábak mennek róla.
Örülök, hogy szemmel láthatólag jól érezted magad a NAGY DUTRÁBAN!
Előzmény: dutrancs (9537)
Mr.omnibusz Creative Commons License 2010.09.05 0 0 9538

 

 sok mosólyt barátom!

dutrancs Creative Commons License 2010.09.05 0 0 9537
Árokások tömbjében nincs úszó állás mivel értelmetlen lenne.-Nincs rá szükség.Tegyél fel MTZ vezérlőtömböt.(50-es v 80-ast).
Előzmény: louithebad (9535)
csoppika Creative Commons License 2010.09.05 0 0 9536
Lehet, hogy nem tud uszot... Ha tud, akkor mindegyik karnal tudnia kellene...
Előzmény: louithebad (9535)
louithebad Creative Commons License 2010.09.04 0 0 9535
S.O.S!!!!!
Nagy Jumz-os mágusok! Ma összeállt a félig meddig a Jumz hátulja, de a hidraulika vezérlő tömb bekötése okoz egy kis gondot. Emel is meg ereszt is, csak úszó fokozatom nincs. Az lenne a kérdésem, hogy van-e egyáltalán úszófokozat ezen a tömbön, vagy az árokásók tömbje nem tudja ezt a funkciót? Ha esetleg tudja, megtudná mondani valaki, hogy a tömb mely kivezetéseire kell rácsatlakoznom?
Segítségeteket előre is köszönöm!
louithebad Creative Commons License 2010.09.02 0 0 9534
Ma este végre hazaért a Jumz, illetve BH 025. Ha minden jól megy, holnap délután megyek bontani a hátsó felfüggesztést hozzá. Ha lesz időm csinálok képet róla.
csoppika Creative Commons License 2010.08.31 0 0 9533
Koszi
Előzmény: Nagybali (9530)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.31 0 0 9532
(9525) hsz. ilyeneket még a lengyelek se láttak?
Előzmény: Törölt nick (9531)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!