'97-es X16XEL motoros astrám van. indítás után a legnagyobb melegben is emelt alapjáraton melegít a motor. Ha melegítés közben gázt adok vagy elindulok tovább emeli az alapjáratot vagy rángatja. Ha kivárom, hogy visszaálljon a normál alapjárat semmi gond.
Van egy Opel Astra G Classic II autóm, 1.4 XEP (Twinport) motorral. Az óra 127500km mutat.
Következő a gondom. 2000-res fordulat környékén elkezd rángatni, "fulladozni" a motor. A gyertyákat és a gyújtótrafót kicseréltem már, de a hiba azóta is ment áll.
Elvittem hibaolvasásra is és nem ír semmi hibakódot, ill. a motorcheck lámpa sem világít.
Lenne ötlete valakinek, mi lehet a baj? A m. szervizben nem voltak valami készségesek a szerelő úriemberek.
Hello mindenkinek! Egy Astra G 1.6 (8 szelep) 2003 as kiadas. Az a problema hogy az auto hidegen nagyon jol indul semmi gond, de egy ido utan kigyul a szerviz lampa es egybol meg is raz..aztan folyton raz ha huzatni akarod vagy ha tartani is akarod a sebeseget..sot 3000-es fordulatnal mar erezhetoen veszit az erejebol majd 3500 korul mar kimondottan fekez.. Melegen a motor nem akar indulni csak ha meggazolod..sot most meg ugy is van amikor cseszekszik, vagy amikor kontaktod adok akkor meg a fordulatszam mutato is ugrik ossze vissza..Tobb szervizt is jartunk mar 5-6 valtozatot is mondtak(senzorok, kabelek, szamitogep).Nagyon halas lennek ha valaki tudna segiteni, akar otletekkel akar szerviz ajanlatokkal!
EGR tisztítás után még mindig vannak gondok. (lekopogom ritkán és lényegesen jobban birja a pörgést) Azzal a váltózással nekem hogy már nem függ se fordulattól, se semmitől. Hiba kód olvastatás után a szerelő azt tanácsolta nekem takarítsuk ki a turbó szívó oldalától a szívótorok és ha el van nagyon kormólodva akkor a szelep részt is. Viszont ha ez se segít akkor nekem a turbóval lehet gond. A lényeg a turbó szívó oldalának dugulása, vagy tömítetlensége okozza. Így első körben ezt kell takarítani.
Sziasztok, egy kis segítséget kérnék, mert eddig nem tudtam rá választ kapni, van egy 2005-ös 1.8-as 125 LE - benzines Astra H kombim, és első indításnál, pontosan 20 km/h-s sebességnél valami hangot hallok, mintha valami belecsúszna a motorba, de csak motorbeindítás után , mikor egyszer bekattant a motorba valami utána már nem csinálja, lehet hogy a kipörgésgátló, vagy abs, vagy a tempomat, vagy menetstabilizátor, nem tudom sajnos csak találgatok, a motorkód Z18Xe vagyis azt hiszem, várom a segítséget Köszönöm..
Szia, ne haragudj a zavarasert, de nekem egy teljesen ugyan ilyen gondom van, ha normal tempoban 3000 es fordulat alatt hasznalom 5. seb fokozatban akkor semmi hiba, viszon par km 3000 felett, es lelassul a kocsi, majd kis ido mulva megint elindul normalisan. Sikerult mar valamit kezdened vele? Ha igen megosztanad velem mi volt a gond? Elore is koszonom: Istvan
Opel Astra Caravan G, 2001-es, 1,6-os benzines. Kb. másfél hónapja egy parkolóban maradtunk vele, a gyújtáskapcsoló eltört. Javíttattuk, megint eltört, csak más helyen. Megcsináltuk, jó volt, működött. Múlt pénteken szintén egy parkolóban maradtam vele. Nem indult el. Gyújtást rá tudtam kapcsolni, minden világított, de aztán semmi, mintha lemerült volna az aksi teljesen, olyan jelenség volt. Kipróbáltuk a másik kulcsot, hátha immobiliser, és azzal azonnal elindult, utána már a másik kulccsal is. Egyszer még csinálta, de akkor is elindult a másik kulccsal. Ma reggel ugyanígy, már nálunk volt a másik kulcs, de most egyikkel sem indult, úgyhogy ott hagytuk a parkolóban, ahol leálltunk vele. Azt figyeltük meg, hogy ilyenkor általában, ha nem indul újra, az első kulcsbedugás és indítás próba után egyet kattan az indítószerkezet. Nagyobbat, mint szokott, mielőtt ki akarom húzni a kulcsot.
2000 G Astrámmal olyan gond van, hogy ha a távirányít ha nyomom felvillan a műszerfalon minden fény 1 másodpercre és aztán kialszik, és egy relé is kattan a kesztyűtartó felől. A központi zárat nem működteti. A vezető oldali belső ajtó záró gombot lenyomva szintén nem működik a központi zár, és szintén műszerfal felvillanás, relé kattanás van. Ha sokat nyomkodom, nem is alszik ki 1 másodperc után a műszerfal. Kihúzott gyújtáskapcsolóval is marad a jelenség. Ha beindítom a motort, vagy járó motornál produkálom ezt a dolgot, tehát ha kiveszem a gyújtáskapcsolóból a kulcsot járva marad a motor. Csak akkus tápelvétel oldja fel ezt a műszerfal világít és motor járva marad dolgot.
A gyújtáskapcsoló hibája miatt a központi zárnak, a vezető oldalán nyomva működnie kéne. Elég fura egy jelenség a neten keresve eddig nem is találtam hasonlót.
Sziasztok! X14XE F Astrám szivat egy ideje. Alapjáraton fülre mintha kihagyna egy henger, hirtelen gyorsításkor szintén. Mindezt melegen, hidegen soha. Megnéztem, gyertyák újak, csak az 1-es hengeré taknyos kicsit, gondolom az hagy ki. Legutóbb kitakarítottam az alapjárati motort, a kartercsöveket, kapott új benzinszűrőt, kontakt spary-vel befujtam a légtömegmérőt (ha az az ami a szívócsőben van), és amennyire hozzáfértem a fojtószelep környékét is kipucoltam. Egy hetig jó volt..most megint kezdi. EGR-hez még nem nyúltam. Valami egyéb ötlet?? Köszi szépen előre is! :)
Egy olyan kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy van egy 2006-os H Astra-m és a "Board Computer" résznél csak a stopper funkció van és ennyi. A kérdésem az lenne, hogy többi extra részt rá lehet e programozni vagy sem??? A válaszért előre is köszönetem.
Van nekem egy Opel Astra G 1.4 16v hibája hogy 3 ezres fordulatig nagyon gyenge gyorsításnál. De 3 ezres fordulat felet jó. Segítséget kérnék ha valaki tud valami mondani!
Egy G Astra 1,7 DTI-ről szeretném levenni az önindítót, de sajnos nem jövök rá hogy férne ki a sok kábel és cső között. Félek hogy letépek valamit ha feszegetek dolgokat. Tudtok segíteni hogy mi módon férne ki az önindító?
Lehúztam a lambda szondának a kábelét, próbálgattam, de nem oké. Kontaktspray aztán vissza. Közben próbálgattam a dolgokat. Kb 2500-ös fordulat alatt jelentkezik a probléma. Üresben próbáltam, tulképpen nem rángatásról van szó, hanem ha fixen nyomom a pedált mondjuk 1500-as fordulatra próbálom a lábammal állítani, tartja egy ideig, aztán elkezd ugrálni a fordulat, mintha a gyújtással v üzemanyag ellátással lenne gebasz. Leveszem a lábam, szépen beáll alapjáratra és nincs gond. Ha jobban rálépek, akkor pár pillanat múlva a "dadogás" elmúlik, szépen felveszi a magasabb fordulatot. Ezt lambda szondával meg lehúzva is produkálja. Kicsit a fojtószelep felé terelődött a gyanúm, illetve a légtömegmérő felé. Lehúztam az akksit, most semmi nem világít, a "villáskulcsos" bevillan picit, amikor tesztelgettem a dolgokat. De gyanítom a lambda visszajelzője ismét világítani fog, amikor bemelegszik...
A kérdéses Autó egy 2005.12-ik havi 1.7 CDTI Sport Astra. 3 hete vagyok a tulaja. A problémám az lenne hogy magasabb fordulaton (3000 felett) 5-6 km után bevillan a szerviz lámpa. Ez van hogy 100m után kikapcsol és megint van erő a motorban, de van hogy 1-5km-ig marad, ill. ha megállok kis járatás majd leállítom a motort, ismételt indítás és megint minden jó. De van hogy semmi gond. De ha nem hajtom meg akkor semmi gond egyáltalán. Voltam vele hiba kód kiolvasáson. A szerelő azt mondta valahol a szívó torok résznél, adagolonál van valami "dugulás" szennyeződés, lerakodás. Tanács ként azt mondta járassam nagyobb fordulaton hogy ezt a "szennyeződést" kijárja. A kérdés az lenne hogy ez valóban jó ötlet???? A kocsi könnyen indul, nem kopog, nincs olaj folyás a motoron, kötelező olaj csere, légszűrő és ........... csere megvan. Ill. a probléma igazán az útán jelentkezett mikor a vételnél benne lévő üzemagyag kijáratása után Full tank jó minőségű üzemanyag, plusz motor, injektor tisztító hozzá adva.
helló sajnos nekem is hasonló gondom van érdekelne mire jútottál,én kb 100 ezernél tartok és nincs meg a hiba,o. szervíz bontani akarja a motort.ők azt mondják mechanikus hiba nem elektromos,pedig ha lehuzok valamelyik csatlakozót .pl egr szelep ,légtömegmérő ,akkor rendben működik
Jelen pillanatban hasonló problémával állok szemben. Télen, tavasszal sok rövid útra használtam a kocsit. Egyszer fura motorjárást tapasztaltam, mintha kihagyna a gyújtás v egy henger nem menne. Leállít, később indít, minden oké. Másnap szervizlámpa, kb fél percre, minden más rendben. Aztán később megint bevillant. Most a szervizlámpa már nem játszik, viszont a lambda szonda lámpája folyamatosan világít, jellemzően hidegen alacsony fordulaton kicsit rángat, főleg stabil, de folyamatosan kicsi gázon tartás mellett. Meleg motornál ill. magasabb, 2500 feletti fordulatnál nem jellemző a gond.
Négyen mondtak kb 16 félét, ennek végösszege elég durva lenne :)
Most arra jutottam, hogy megpróbálo sorban kizárni a "filléres" dolgokat. Kezdem egy gyertya cserével, mert benéztem egy x-et a szervizkönyvben, így már 100 000 benne van ezekben :S Ez az én fasságom.... Ha ez sem megoldás, akkor én a levegő bevezetés mentén indulok el, légtömegmérő átnézése, fojtószelep tisztítás, csövek, érintkezők..... Ha ez sem oké, akkor megpróbálok szerezni egy másik gyújtáshidat kipróbálni, vagy egy lambda szondát.
Üzemanyag ellátást egyenlőre hagyom, telenyomtam OMW benzinnel meg injektortisztítóval, de semmi haszna, mármint ami a problémát illeti....
Egyébként Astra G, 2006-os, 1.4 Twinport, 280 000 km.....
Üdvözlök mindenkit. Olyan problémába kérnék segítséget a frissen hozzájutott Opel Astra G 1.6 kombi-val kapcsolatba, hogy ötödik sebességnél menet közben 100km/h elhagyása után kidobja a sebességet és utána egyiket se hajlandó bevenni.Megálltam vele az út szélén próbáltam a hátramenetet de azt se volt hajlandó engedni.Úgy tudtam tovább haladni,hogy leállítottam az autót és 1perc várakozás után elindítottam, akkor vette újra a sebességeket de csak 100 alatt. Ebbe kérnék tanácsot,segítséget, hogy mi lehet a hiba oka, mit tudok vele tenni.Köszönöm.
Sziasztok. A problémám az, hogy van egy 93-as c14nz motorkódú astrám.
Hengerfej tömítés lett cserélve, és összerakás után az autó, nem indult. A gyújtáselosztóhoz megy egy csatlakozó amiben van 3 vezeték. Az egyik "zöldfekete" kábel a vezérlő egységből ( az agyára gondolok) jön ki, és abból is a nagyobbik csatlakozóból az 5-ös számtól. Ez adná neki az áramot hogy szikra legyen. De semmi. Vezérlő egység cserélve, változás nincs. Most úgy oldottuk meg ideiglenesen hogy ami az agyából jön ki zöldfekete szál azt elvágtuk és kötöttünk rá egy pozitívat. Első tekerésre indult is az autó, csak az alapjárat ingadozik. A kérdésem az hogy lehet-e valami probléma így, és mi lehet a megoldás a hibára? Ahogy kivettük az aksit letilthatott valamit? Aki tud kérem segítsen mert az autó mindennapos használatban van. Köszönöm szépen