(nya)fogós kérdés. Olaj. Szerintetek ha 0w30-ast rakok bele (esso ultron) az jó, rossz? 8200 pénz 4 liter, szóval nem nagy összeg, ha megéri rászánnám. a 0w elvileg a hidegben nyerő, de a 30 nem kevés?
Hát... Remélem pesten nem mértek nagyon, mert mostanában adtam neki. Most tankoltam, 9.8 L-es átlagfogyi. Ebben van Csepel városa (ez városnak mondható), majd M0... néha jó néha lépésbe. Néha Budaörs és XI.ker, ami ismét is-is. Így sztem nem rossz. Persze Etanollal. BC szerint 8.5 lett volna ez, vagyis kb 2400 Ft-ot spóroltam ma :)
A futóműves ötlettel csak 1 a problémám. Lehet, hogy sz@r, lehet hogy túl érzékeny a futómű. De! Mi van azzal a ténnyel, hogy kerék fölrak kiforgat, Értékek pl: 15-30.
Kerék meglazít, 5 centivel elfordít, 20-40. És így tovább.
Ebben sincs logika. És ráadásul, ha kicentírozza, majd újra felrakja, vagy csak fordít rajta, megint nem lesz 0. Tehát vmi bug van a dologban. De nem hiszem el azt sem, hogy csak a misi gumi az überkirály, a pirelli pedig 1 fos.
Ki lehet fogni belőle biztos gyártási hibásat, de nem 4-et, ráadásul nem olyat aminek a dotszáma nem egyforma, ergo, nem ugyanakkor gyártották.
Szóval ami az én ötletem volt, és beszélgettem róla pár emberrel. Lehet probléma azzal a kúppal, amire fölteszik a kereket. Vmi kis lerakódás, egyéb szösszenet, ami a függőlegestől, tegyük föl, csak 1-2 fokkal téríti el a kereket, de az éppen elég a problémához, főleg ha még a centírgépben is van 1 kicsi hiba, (a ritka kalibrálásból kifolyólag.)
Most értem haza,de pechemre én is becsúsztam a sok trafipaksz közül az egyikbe, Hatvan belvárosába.Elnéztem az egyik lámpánál a jardokat,pedig direkt figyeltem mert teli volt velük még az autópálya is.De 30 at betartani nem lehet,ki volt az a barom aki ezt kitalálta! A másik probléma megoldódott a hiba kóddal kapcsolatban,nem szerti a 70-30% E-85 arányt,csak a fele felét komázza.Be kell ruházni egy kütyübe,sajnos nincs mese.
pugnál nem koppan, hanem inkább nyisszan. élesebb a hangja. az autód nagyjából egyforma az enyémmel (enyém sw, de 2003.08 gyártás, és szintén 2.0HDI, 110LE volt). Először 30e-nél, gariba cserélték, utána valahalol 70-80e közt újra, de már egy szatyor pénzért, és amikor megváltunk egymástól 136e-nél, akkor már újra kezdett hangja lenni, bár még nem volt durva. ezek alapján döntsd el magad :)
olvastam en is ezt lendkerekes dolgot... Ne ilyesztgess.... Kicsit olyan fura erzes jott ram. Neha en is hallok olyan koppanást, motor inditásakor foleg, mikor epp beroffenik, egy kopp, leállitáskor már nem. Vagy mikor 2-es fokozatba rakom, felengedem a kuplungot, akkor is hallani egy ilyen kopppanást..már fokozatban nem!
Kerdes: engem is erintene ez a DMF? 80.000km van benne...ez nem azt mondja :)
Elnézted, alul azt írta, hogy 120e lett költve a motorra. Mondjuk megkérdezném mit kellett költeni a motorra, ha 30e km van benne. Meg miért donornak kínálja, ha annyira gyönyörű az állapota. Erről a saját autóm jutott eszembe amit egy kereskedés hirdetésében láttam újra, 60e km-el kevesebb volt benne, mint amivel én eladtam.
Lada ami 30.00-t futott, s alul beírja hogy 120 e km... jah utólag beszerelt hifi... volt gyári is? :D És kipörgésgátló is vagyon hozzá... - úgy híjják: tojás a gázpedálra :)
Na most megfogtalak! Hogyan hívhattad vissza a Frédiéket az M0-ról, hiszen ott csak 80km/h a megengedett sebesség, a kormány meg csak 130-ná kezd rezonálni !?
És az M1-et figyelted? - mert van olyan része, ahol nem ráz.
Megértem a problémádat, én is sokat küzdöttem vele. A dinamikus centrír tényleg csak egy részét képes megoldani (alufelnivel akár el se menj, mert az annyira jó), a minőségi gumik jelentik a következő előrelépést, de akkor sem érheted el a 100%-ot, legfeljebb 90-et :-(
A 308-ban elvileg megszünt ez a probléma, érdemes lenne felváltani, ha nem lenne válság.
Egyébként én akkor nyugodtam meg, mikor a rázott a Toyota is meg egy új Fókusz is :-(( A gazdájuk meg nem érezte, de egy 307-es tulajnak ugye már kifinomult érzékei vannak erre a dologra. (de ezeknél egy rendes centrír megoldotta volna a problémat, csak a gumis volt trehány)
(A C4 Picassonál viszont ugyanezek a problémák előjöhetnek!)
A tuti megoldás a kétlengőkaros megoldás az első futóműnél, de az egy magasabb kategória.
Egyébként volt már amikor féltengely csere oldotta meg ezt a problémát (gyártási centrírozatlanság miatt) és talán érthető, hogy a 2003-as hozzászólások között találni fogsz olyat, hogy rajta a tengelyen centrírozták az első kerekeket és azonnal és maximálisan megoldotta a problémát! Drága, egy szezon - én is majdnem elmentem...
Nekem lassan elfogy az 50-50-es keverék. Semmi bajom nem volt, nem írt semmi hibát az autó. 500 km-t mentem eddig, ebből kb 300-at városban és a comp most 11 l/100km-t ír.
Hát, Bunny jól írta, arra kellene hivatkozni, hogy a munkádhoz kell a jogsi, akkor talán megúszható a jogsi elvétel. Csak kérdés, hogy kell-e igazolni ezt valamivel.
....Istenem....hogy a legegyszerűbb dolgok nem jutnak az ember eszébe....ebben a világban az ember agya már mindent túl akar bonyolítani. Pedig igaz a mondás: egyszerű, de nagyszerű. Szóval én hálás vagyok neked, mert megmondom őszintén eszembe nem jutott volna ez a megoldás:D
Hozzád fordulnék kérdésemmel, tudom hogy te is hasonló szituban voltál, megtaláltam hozzászólásodat, mikor két fotóval is illusztráltad a hideg és a napsütötte központi kijelzőt. Találtam hármat is a vaterán, de félő ugyebár, hogy a másik is car lesz, van itt egy a közelembe, azt gondolom, az lesz a befutó, inkább elautózok érte. Ha kicseréljük ott a helyszínen, pár perc alatt úgyis kiderül, nem? Napfényes időpontban célszerű a bizniszt lebonyolítani. Te hogy csináltad? Üdv, Robi
Hát, azért thx az infóért. Én ahány gumisnál voltam, akárhány autóval, ha nem lett jó a kerék, kapásból ráfogták a gumira, vagy az útra. :) Ha minden márkát kilőnék, ami rossz szerintük, akkor járhatnék nevenincs kínaival. :D