Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 63092
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.12 0 0 63091

Nem is lenne ezzel baj,ha nem lenne annyira legatyásítva a szolgáltatás.Na de hátha lesznek új(abb) buszok is.Én ezekkel nem mernék még egy télnek nekivágni.

dundalk Creative Commons License 2017.03.12 0 0 63090

Nyilván nem pénzmosoda, de azért ez az alvállalkozói lánc nem túl átlátható. A VB-nél nem az első ilyen "titkolózó" leosztás lesz. 

Előzmény: MCA-001 (63087)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.12 0 0 63089

Az M6LOG már toborozza az új feladathoz a munkaerőt. Valószínűleg a jelenlegi alvállalkozóktól is átveszik az embereket.

Ami a buszokat illeti: a Pest megyei alvállalkozáshoz 250 db busz bérlésére írt ki tendert a Partiscum, amit azzal a lendülettel tovább is ad leendő alvállalkozójának üzemeltetésre. A tenderkiírás alapján a járműpark kb. kétharmadát a jelenlegi alvállalkozóktól vennék át (King Longok, Temsák, Intourok, esetleg az Interregiok), a többi, túlságosan öreg járművet (pl. MAN csuklósok) újabbakra cserélik.

A másik alvállalkozás (a HOMM-ot és Szekér-Transz-t váltó) esetében az alvállalkozónak saját járműveivel kell ellátnia a feladatot. 

Előzmény: Törölt nick (63088)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.12 0 0 63088

Tehát jön egy cég eszköz,és ember nélkül,és viszi a munkát.És mi lesz a sofőrökkel?Munkaerő nélkül is lehetséges?Mert annak a bérlése nem egyszerű történet.De gondolom csak sofőrrel együtt tudják kiadni,mert abból egyébként sincs.

És a buszok?Egynémely King Long nagyon leharcolt állapotban van már.

MCA-001 Creative Commons License 2017.03.11 0 2 63087

Az azért érdekes hogy a VB kiszervezi a járatait a saját tulajdonában álló vállalkozásnak.

Nekem pénzmosodának tűnik:(((

 

Előzmény: Törölt nick (63086)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.11 0 0 63086

A Partiscum Busz már megkötötte az alvállalkozási szerződéseket a Volánbusszal, az eddigi alvállalkozók helyét ők veszik át. A tenderekkel a Partiscum Busz keres alvállalkozó(ka)t. Pest megyében is az M6LOG lehet a befutó, bár itt egyelőre képlékenyebb lehet a történet, ugyanis a járműállomány nagyjából kétharmadát a jelenlegi alvállalkozóktól (Kontakt/T&J/Color) vennék át.

Előzmény: Törölt nick (63085)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.11 0 0 63085

Pest Megyében is Partiscum-M6LOG volt a pályázó?

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.11 0 0 63084

Egyelőre semmi. A Pest megyei tenderen az eredményhirdetésre várunk. HOMM/Szekér-Transz területén március vége az ajánlattételi határidő, de jó eséllyel az M6LOG lesz a Partiscum alvállalkozója (utóbbi esélyes a Pest megyei tenderen is).

Előzmény: Törölt nick (63083)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.11 0 0 63083

Alvállalkozói tenderről semmi infó?

dundalk Creative Commons License 2017.03.03 0 0 63082

MEgtaláltak 1 ilyet, de lehet még másik 500 ilyen járat az országban:

 

http://index.hu/belfold/2017/03/02/kubekhaza_szeged_busz/

 

http://rtl.hu/rtlklub/hirek/biciklisek-is-lehagyjak-a-buszt

Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.03.01 0 1 63081

Zirc esetében például a beszerzendő, min. 30 fős busz tartalékja az önkormányzat (vagy kistérség?) 15 fős Iveco kisbusza lesz.

 

Ami külön izgalmas lesz, az a 3-as járat kiszolgálása. Ez az egyműszakban termelő Bedeco gyárat szolgálja ki egy-egy reggeli és délutáni járattal. Mióta a járat beindult, a korábbi havi ~20 helyett havi 60-65 darab egyvonalas bérletet váltanak meg Zircen, azaz feltehetően kb. 40-45 egyvonalas bérletet váltanak meg a 3-as vonalra. Ez a 40-45 utas minden munkanap használja a reggeli be és a félutáni hazaszállítást szolgáló 3-as járatot és valószínűleg vannak rajtuk kívül az 1-es vagy 2-es járatra átszálló, összvonalas bérlettel utazók is. Erre a feladatra tehát sem a 15 fős tartalék, sem a 30 fős fordakocsi nem lesz megfelelő.

Előzmény: Fradista Utazó (63077)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.03.01 0 0 63080

Köszi!

torqmatic Creative Commons License 2017.03.01 0 0 63079

Szokott lenni tartalékbusz, vagy van valami partner, aki segít ha baj van. (Tök mindegy, hogy milyen jó egy busz, az azért irreális, hogy 365-ből 365 napot dolgozzon, éveken át.)

Előzmény: Fradista Utazó (63077)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.01 0 0 63078

Az egybuszos szolgáltatók sűrűbben haveri alapon, ritkábban szerződéssel biztosítják, hogy amíg saját kocsijuk javít addig a szomszéd buszos be/kisegít.

 

A megbízók(városok) ezt sajnos elnézik.

Nem az a baj, hogy a másik besegít, hanem az, hogy másik besegítő busza, az esetek 99%-ban nem alkalmas arra amit helyettesít.

 

Az sem tetszik, hogy ilyen esetekben a helyettesítő személyi és tárgyi azaz buszos feltételei, engedélye, jogosítások a lehető legritkábban vannak rendben.

 

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (63077)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.03.01 0 0 63077

Tényleg, ezeknél az egybuszos szolgáltatóknál sikerül elérni a 100%-os rendelkezésreállást, vagy időnként egy-két napig nem jár a busz, vagy mi a tipikus megoldás?

Előzmény: sosiforda (63072)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.03.01 0 0 63076

Azt írja a tesco.hu, hogy "2017. március 1-jétől a kőszegi helyi buszjárat nem tér be áruházunkhoz". Én eddig azt sem tudtam, hogy újraindult a kőszegi helyijárat, az ÉNYKK nem vitte túlzásba a meghirdetését.

 

Menetrend Kőszeg Város honlapján.

7-es troli Creative Commons License 2017.03.01 0 0 63075

Köszi. Kiváncsi vagyok milyen jó állapotú buszt fognak beszerezni a sajat uzemhez

Előzmény: Aron_son (63074)
Aron_son Creative Commons License 2017.03.01 0 0 63074

Cito vagy 543-as.

Előzmény: 7-es troli (63073)
7-es troli Creative Commons License 2017.03.01 0 0 63073

Milyen busszal látják el a napi járatokat Jelenleg? gugli egy merci citorol adott be képeket...

Előzmény: sosiforda (63072)
sosiforda Creative Commons License 2017.02.28 0 1 63072

http://www.zirc.hu/fooldal-akadalymentes/hirek/2017/941-elfogadtak-a-koeltsegvetest.html

 

"A képviselő-testület arról is döntött, hogy a menetrend szerinti helyi autóbusz-közlekedés 2016. I-III. negyedéves gazdálkodási adatai alapján az üzemeltetési veszteség támogatására  1 563 243 forint összeget  átad a szolgáltató részére. Másik napirend keretében a testület foglalkozott a helyi járat önkormányzati működtetésével is. Arról már korábban döntés született, hogy a személyszállítási közszolgáltatás legkésőbb 2017. június 1. napjától a „Zirci Városüzemeltetés” Nonprofit Kft. üzemeltetésében valósul meg. A képviselők elfogadták a működtetéshez szükséges költségkalkulációt és döntöttek, hogy egy darab, jó állapotban lévő városi autóbuszt szereznek be. Az Északnyugat-magyarországi Közlekedési Központ Zrt-vel kötött szerződés április végére felmondásra kerül."

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.26 0 0 63071

Vagy mindet (Kontakt/T&J/Color, HOMM, Szekér-Transz).

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (63070)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.02.25 0 0 63070

Vagy azt vagy a másikat (ami a HOMM helyett lesz).

Előzmény: Törölt nick (63069)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.25 0 0 63069

Az M6LOG buszsofőröket és adminisztrációs és diszpécseri feladatokat ellátó munkatársakat keres bővülő feladatkörre Budapestről és Pest megyéből. Ezek szerint jó eséllyel a battaiak alvállalkoznak majd a Partiscumnak a Kontakt/T&J/Color hármas helyén. Gondolom a 250 db buszt is tőlük bérli majd a Partiscum.

https://www.facebook.com/m6buszkulonjarat/photos/a.1381426635222694.1073741832.1248763355155690/1381426265222731/?type=3&theater

timetable Creative Commons License 2017.02.25 0 0 63068

Ez a Gratis lesz, csak az indulási időpontok nem pontosak (a Délihez tartozó időadatok szerepelnek).

Előzmény: kbn (63067)
kbn Creative Commons License 2017.02.25 0 0 63067

Sasadi úti megállótábla:

 

siófoki35 Creative Commons License 2017.02.20 0 1 63066

Fő az átláthatóság :D :D :(

Előzmény: kbn (63065)
kbn Creative Commons License 2017.02.20 0 1 63065

Tehát továbbalvállalkoztatnák az alvállalkozásban ellátott járataikat.

Előzmény: Törölt nick (63064)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.18 0 0 63064

Újabb Partiscum-tender:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:63897-2017:TEXT:HU:HTML&src=0

 

"Országos, regionális és elővárosi menetrendszerű, közforgalmú autóbusz-közlekedési szolgáltatás biztosítása a nyertes ajánlattevő 23 db saját rendelkezésű autóbuszával és saját személyzetével, jegy,- és bérletértékesítési,- valamint ellenőrzési tevékenység ellátásával."

 

"A közbeszerzés ismertetése:

 

A beszerzés tárgya:

— Az ajánlattevő által üzemeltetett valamennyi járaton, továbbá igény esetén a megjelölt mennyiségen (km igény) belül valamennyi, a szerződés időbeli hatálya alatt felmerülő új járaton menetrendszerű, közforgalmú autóbusz-közlekedési közszolgáltatás ellátása.

— A menetrend szerinti autóbusz járatokat a nyertes ajánlattevő kizárólag a saját maga által biztosított autóbuszokkal és személyzettel üzemelteti.

— A beszerzés tárgya továbbá a menetrendszerű, közforgalmú autóbusz-közlekedési közszolgáltatás ellátásához kapcsolódó jegy- és bérletértékesítési tevékenység ellátása, valamint az utazási jogosultságok ellenőrzése.

— Az autóbuszok üzemeltetési és karbantartási költségei a nyertes ajánlattevőt terhelik.

Nyertes ajánlattevő köteles az autóbuszok karbantartását és javítását olyan helyen végez(tet)ni, mely megfelel az 1/1990. (IX. 29.) KHVM rendeletben (a gépjárműfenntartó tevékenység személyi és dologi feltételeiről) vagy ennek helyébe lépő mindenkori hatályos jogszabályban előírtaknak. Vállalkozó az autóbuszok vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelő műszaki állapotban történő közlekedtetéséért és üzemeltetéséért teljes anyagi, erkölcsi és büntetőjogi felelősséggel tartozik.

Nyertes ajánlattevőnek rendelkeznie kell a NAV által engedélyezett jegykiadó géppel, valamint biztosítania kell az ergonómiailag megfelelő módon történő a pénzkezelési- és jegykiadási tevékenységet (pénzasztal, kassza).

 

Mennyiség:

Éves menetrend szerinti futásteljesítmény 2 000 000 km/év, amely 50 %-al csökkenthető jogkövetkezmény nélkül.(Kbt. 58.§ (1) bek. szerinti opcionális rész).

 

Az autóbuszokra vonatkozó ajánlatkérői elvárások:

Országos (Távolsági) szóló kivitelű, 2 -tengelyes autóbusz (16 db):

— életkor 2013 évi vagy annál újabb életkor,

— a teljes mennyiségből legalább 8 db „Tempo 100” vizsgára alkalmas műszaki kivitelű,

— hosszúság 11 500 – 13 500 mm,

— ajtóképlet 1-1-0 vagy 1-2-0,

— normál padlómagasságú, legalább 4,5 m3 csomagtér biztosításával,

— a motor dízel üzemű, legalább EURO 5 minősítéssel,

— szállítható személyek száma minimum 48 fő.

Elővárosi, szóló kivitelű autóbusz (7 db):

— életkor 2003 vagy annál későbbi,

— hosszúság 11 500 – 13 500 mm,

— ajtóképlet 2-2-0 vagy 2-2-1,

— alacsony padló magasságú, vagy alacsony belépésű kialakítás,

— motor dízel üzemű, legalább EURO 3 minősítéssel,

— szállítható személyek száma minimum 67 fő.

A teljes mennyiségre vonatkozó elvárás, hogy az autóbuszok átlag életkora az ajánlat benyújtásakor nem haladhatja meg az 5 évet. A szerződés időtartama alatt az átlagéletkor évente 1 évvel növekedhet.

A Kbt. 58.§ (1) bekezdésében foglalt előírások alapján az összesített futásteljesítmény vonatkozásában ajánlatkérő kiköti a legalacsonyabb mennyiségtől 50 %-kal negatív irányban történő eltérés lehetőségét tekintettel arra, hogy ajánlatkérő autóbusz közlekedési szolgáltatások ellátásának biztosítására vonatkozóan olyan szerződést kötött, mely szerint a Megbízónak 50 %-os futásteljesítmény csökkentésre van lehetősége. Ajánlatkérő tájékoztatja az Ajánlattevőket, hogy e beszerzés annak a szolgáltatási szerződésnek a teljesítését szolgálja, ezért amennyiben Megbízó él a futásteljesítmény megrendelés csökkentésének jogával, úgy Ajánlatkérő is ugyanebben az arányban fogja csökkenteni az általa igényelt futásteljesítményt.

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.17 0 0 63063

Rágóba én is ragadtam bele már. Még meg sem száradt a festék rendesen a frissen felújított 280-ason. Egész fotóstúra a rágó eltávolításáról szólt. Ha valaha rászánom magam, a honlapomon, a túrák frissítésébe tuti bekerül...

 

Egyik nyáron Siófokon, egy Veszprém-Siófok járatról úgy szálltunk le, hogy folyott valami a padlón. Aztán előkerült, miből folyt. Egy lyukas reklámszatyrot használt valaki kacsának. Sofőrbá fogalmazta meg a kérdéseket:

Miért nem szólt? Megállt volna. Hogy nem vették észre mások? Álló utasok is voltak néhányan, minden ülés foglalt volt...

Előzmény: EKM-765 (63062)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!