Ezekhez mar nem kell kulon packer? Regen erdemes volt ket menetben egy rle-vel, es utanna crunch-olni...
Anno atraktam 64-rol a 2 legjobb akkori packert, SledgeHammer mittomenhany, meg egy masik nagyon jo valami-t $0100-tol $ffff-ig tudott tomoriteni, csomo specialis esettel lekezelve, es villamgyors, net-en sehol nem talalom, szerintem rajtam kivul mas nem is hasznalta, majd feltoltom, ha sikerul drive-ot szereznem...
Kulonosen azert vicces, latva, hogy milyen lassu packereket hasznalnak(tak) emberek, bar lehet, hogy exomizer, meg ezek mar nem igenylik az egeszet...
Azt jelenti, hogy PC-n tudsz vele tomni, es Plus/4-en futtathato onkicsomagolo allomanyt general. A Heartfixernel ezt hasznaltam, barmi massal nem lett volt 16K alatt a cucc. :)
jahm, most nézegetem. mintha lenne egy fullscreen plazma amit eddig mintha nem láttam volna :) a másik full plazma viszont régebben volt jó. (vagy az másik emu volt?)
a fatal és a legend végén is van egy közel fullscreen metamorph effekt, na most azok rosszabbak mint valaha :)
meg a legendben is egész jó már a "megafli" vagy hogyhíjják :)
A silence loadere nem akar menni 0.47 alatt nálam, és a külön betöltött partok sem igazán :(
Pedig ezt szerintem nem is láttam még...
az mit jelent? Hogy tudom használni? PC-n? vagy pluszin emu alatt? De az majdnem ugyanaz.. vagy nem,.. ehh fene ezeket a cross dolgokat, kivagyok már ezzel a hightech világgal! Az ember nem tudja követni, milyen gépre is kódol valójában milyen gépen :))
Ahogy visszemléxem, a Cruel crunch nyomott össze mindent a legjobban, csakhogy az olykor 10 (!) órán át futtot :-)))
Amúgy ha a faq oldalon levő packers.zip-et letöltöd, kísérletezgethetsz. :-)
Na, a hétvégén szemcseppen éltem. Elég edzett a szemem, de 16 órás folyamatos kódoláshoz nincs hozzászokva. Szerencse, hogy van már kis feleségem, mert különben biztos kiszáradtam volna, úgy elmélyűltem a codeban. (elfogyott néhány sör).
melyik a legjobb tömörítő? :) Túl sok cuccom lesz! :)))
Igen, multispeeddel lehet játszani :-). A lejátszó támogatja (a második zene, ami elkészült az 4x-es). Tulajdonképp (a viszonylag "szabad" effekt-programokon túl) ez az a módszer amivel fel lehet dobni a hangzást.
Hová tudnám feltölteni a stuffot? rulez.org? ...Van valami módszer arra, hogy emberi időn belül megjelenjen a stuff a végleges helyén miután feltöltöm? ...Vagy Csabó, feltölthetem az Emucamp-ra? ...Egyszerűbb ha fent van valahol, mintha velem kellene levelezgetni hogy odaadjam.
Hat a Legend of Mc, es a Fatal Mirror fli partjai, bar szeritem mar lattad oket :-)
Vasarnap probalgattam de mig sima 4 szinu modban is gondban voltam, amikor valami izleses szinosszeallitast akartam csinalni, valahogy minden szin tul elenk volt, es a 3-as es 4-es arnyalatok kozott nagyobb az ugras mint mashol, nem nagyon sikerult olyan szep pasztel szineket csinalni, amit szerettem volna...
Ha egy scenerbol indulunk ki es azt mondjuk, hogy a fold lakossaga 8 milliard, akkor ugy 66. ket kell hozza. A helyzet ennel persze sokkal jobb, ugyhogy a valosagban ennel sokkal gyorsabban le fog jatszodni ez a folyamat! :)
Drive-ot, es +4-et szeretnek venni, (halkan megjegyzem egy 64-et is), Pesten tud valaki olyan helyet, ahol ez beszerezheto lenne?
Ha sikerul atraknom a regi cuccaimat akkor tudok ajanlani egy rakat logo-t (hogy mi van rajtuk, passz...) es egy csomo font-ot, en ugyse fogom nagy reszet elhasznalni... Ha mindent megtalalok valszeg en leszek 2003 legaktivabb grafikusa :)
Bubis te vagy matematikus, van egy kerdesem! Ha ket hetente megduplazodik a plus4 scenerek szama mennyi ido alatt lesznek tobben a fold lakosainal?
Ati: asszem valamelyik nap majd en is felhivom a W-man-t.
Crafty: Hol van az a bonto? En is szeretnek egy +4-et venni drive-al...
Bubis: sajnos a 0.47-es yape-val se megy jol a zoom4 karakteres modban, bitmap modban tokeletesen megy, de karakteresben minden masodik sor egyszinu, pedig jatszadoztam sokat az idozitessel... Majd a Gaia-t nyaggatom! :-)
Gaia: majd kuldok peldaprogramot, hogy mi a gaz, mondjuk igazi +4-en meg sose lattam, de a bubis code-jan alapul, ami viszont tokeletesen fut +4-en is... Mas, egyszer regen kuldtem neked egy d64-et nehany zoom4 effect-el, kompatibilitas teszt-re, de az megvan esetleg meg neked, a bubis-nak igertem, egy rutin-t, ami az egyik zoom4-es effectben van, es en nem talalom... Mintha valaki mas is meselte volna egyszer, hogy meg van neki...
LavinaGOTU: vasarnap nekiestem, es mar 1/4 reszt kesz vagyok a c16 demo-mal, ugyhogy szamithatsz ram is a compo-n...
TlcCNS: En dilettans vagyok audio szinten, +4-en van ertelme tobbszoros playereket csinalni? Tehat mondjuk 4-szer hivnank meg a player-t, es az elsoben patternt is olvasna, a tobbiben, csak siman a hangszereket finomitana...
asszem teljesen el vagyok kavarodva, melyik üzemmód hogy is működik. basszus. pedig mindig is ilyen effekteket csináltam, ld Fatal & Legend, ott sok ilyesmi volt.
szép!
le vagyok maradva!
Most én olyan effekten töröm a kobakot, hogy rasztersoronként képernyőmemóriát váltani, így 8 memóriát váltogatni folyamatosan. Ez már FLI, vagy nem? Ez multicolor karakteres módban menne, megfelelő szervezéssel van egy 160x200-as, 4 színű képem, amit elég könnyen, 8 (nyóc, hehe) karakter(! nem szín, karakter!) memórián át lehetne "programozni". Ez nem lenne 50FPS az biztos, viszont szép fullscreen plazmát lehetne rajt csinálni kis szervezéssel.
B verzió 4 memóriával 160x100-as mátrix, szintén 4 színben, a sebesség miatt...
Nem nyultam a TED-hez most (kiveve egy dolgot: Timna nezd meg most a Fatal Mirrort! ;-) ), ugyhogy vszleg nem lesz nagy valtozas a 0.46-hoz kepest. Viszont latom mar, hogy az FLI-s cuccok elegge fontosak lettek :-) Ahogy idom engedi megprobalom beletenni a kovetkezobe.
csak mindosze 2-ot! 4 soronkent van a valtas, es a rutin ha okosan van megirva, akkor csak minden karakter kozepen general irq-t, tehat osszesen 25 ilyen van a kepernyon...
A karakteres verzio ami igazan jo lenne neked, hisz ott 16 arnyalatod van pixelenkent, bar nekem emuban sajnos (yape .46) meg nem ment teljesen jol, majd tesztelek 0.47-et...
Ha olyan, akkor el. :) Szoval nyilvan sokat elvesz az fli rutin, de azert nem olyan sokat. Az enyem egyenlore eleg benacska, 50 raster megszakitast hasznal, pedig a felebol is meg lehet csinalni. Majd megcsinalom, vagy Murphy esetleg megeloz, es akkor lehet orulni, hogy nyer az effekt 1-2 frame/sec-et :)
Egyebkent C64-en bevett dolog a zoom4, rengeteg cool effekt van ami igy muxik es nem lassuak. Amiket tolem lattatok effekteket karakteres kepernyon, azok mar mind megvannak C64-en zoom4-ben, csak keszuljon el a demo, amiben ki lesznek adva! :)
bár ahogy most olvasom, ha jók az emlékeim akkor ez 4 színmemória piszkálását jelenti, nem? mondjuk az 50 FPS-be nem fog elférni de nem hangzik annyira vészesen...
Hogy mik vannak? Csudálatos dolgok! Most mondta az Unreal, hogy van ilyen is, és teljesen le vagyok képedve. Megagreetings mindenkinek! A régi nevek újra a képernyőn... Hogy smint Crafty? Ha lesz valami parti, megyek én is, tuti! Hmmmm a régi szép idők.... sniff
Van megoldas a problemadra, ugy hivjak, hogy zoom4. :) Ez egy kis fli rutin, ami minden karaktersor kozepen kicsereli a kepernyo/szin ramot. Mondjuk ha multicolor uzemmodban hasznalod, es ugy fillezed a bitmapet, hogy a karakterek jobb es bal fele az 1-es es 2-es szin, akkor ezzel rutinnal kapsz egy szabadon szinezheto 80x50-es pixel matrixot, ahol minden pixel merete 4x4-es. Karakteres uzemmodban meg lehet csinalni olyan charsetet, aminek a jobb es bal fele 0-15 intenzitasi szinteket reprezental. Igy kapcs egy 80x50-es screent, ahol minden pont intenzitasa 0-15 kozott valtozhat.
Nekem van ilyen cuccom +4-re is, lehet akkor, hogy hamarosan kozreadom egy kis pelda progi kereteben.
gáz...
amúgy az kéne, hogy egy karaktert felosztok 4 db 4x4 pixeles részre, ez ugye 16 kombinációban tölthető ki / hagyható üresen. Ezt még felszorozzuk 4-gyel mert kell mindez 4 féle intenzitásban (mondjuk 20, 40, 60, 80%-ban töltöm ki képpontokkal a kitöltendő karakternegyedeket), hogy blurölhető legyen az effekt.
igenám, de azzal nem számoltam nagy lelkesedésemben (ugyanis az osztós megoldást kvázi megálmodtam!), hogy egy karakteren belül bármelyik negyed bármilyen intenzitású lehet, tehát a 256 helyre biztosan szükség van, és ezzel borult is a lehetősége, hogy a blur-halványítást szorzással vagy osztással csináljam meg. Marad a táblázatozás ami kb 3x olyan lassú bármit csinálok. DAMN!