Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46276
Ha már uvegtéma: Az ocsemnek megcsinaltak ingyenesen a cseret! Van nalunk egy ilyen ceg, amugy automoso :) de van nekik egy ilyen szolgaltatasuk, hogy kicserelik az uveget is, bármilyen auton. Feltétel: kell keresni egy károkozot, es a ket kocsi papirjait kell vinni. Egyik auton sincs CASCO, csak a kotelezo.
A csere 1-1,5 oran belul megvan, es utána kitakaritjak az autot kivul belul!!! :))
Majd telefonon szolnak, hogy lehet érte menni.

Udv mindenkit.
Martinka. Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46275

Ez egy Alianzos casco ami a lombardos autóhitelbe van beépítve. Vagyis csak egy adott összeget fizetek a lombard felé de ebben van casco is. Teljes értékű 10/100-as (10% önrész, de minimum 100E-Ft.). Ez szerinted tudhatja ezt az opciót?

 

Nem emlékszem hogy ott a szerződés megkötésekor kaptam volna casco kötvényt, de később jött valami alianzos tapír postán. Na majd este átnézem a papírokat, és ha nem találok erre választ akkor bemegyek a biztosítóhoz.

 

Amúgy a szélvédő egyben van de ha a nap adott szögben süt, apró karcokat látni a felületen. Valszeg a jégkaparó okozhatta. Ritkán látni és alig, emiatt nem igazán zavaró, de ha erre is vonatkozik a casco akkor talán megérné kicseréltetni.

Előzmény: B-road (46271)
gombfoci Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46274
matricára nem is gondoltam. baxxxameg. Imádom, hogy mindig különprogramot szerveznek nekem...
Előzmény: B-road (46268)
gombfoci Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46273
köszi, az elméletet én is tudom, ezért nem értem, hogy mi(ért) történt a gyakorlatban. :-(
Előzmény: cichlidszsolt (46251)
gombfoci Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46272
hát nálunk pont úgy volt, ahogy mondtad. Mentünk, leparkoltunk egy fa alá egy parkolóba, mikor indultunk volna, vettük észre. Előtte pont hajtogattuk a napellenzőt (a napellenzős tükörben néztünk hátra a gyerekekre), szóval akkor még tuti nem volt ott. Indulásnál már ott volt. A fáról semmi nem hullott le, max a levelek (de azok ilyenkor inkább nőnek) vagy az elszáradt virágok.
Nem értem még most sem.
Előzmény: B-road (46268)
B-road Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46271

Nézz utánna a szerződésben. Valami üvegkár-biztosításnak nevezik. Szerintem a jobbféle alap casco-kban benne van, de szerintem már vannak ilyen csökkentett szolgáltatású biztosítások is, hogy pl csak lopáskár (csak ha minimum 30cm vasbeton szerkezettel minden oldalról zárt (nyilászárók nélküli) épűletből lopták el...), stb... Azok biztos nem.

Illetve a nevenincs biztosítóknál se biztos.

Előzmény: Martinka. (46270)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46270
Nekem is Alianzos cascom van de erről a szélvédő 10%-ról nem tudtam. Minden casco ilyen, vagy ez egy választható opció volt a megkötéskor? Tudsz erre biztos választ vagy utána kell járnom?
Előzmény: B-road (46268)
cichlidszsolt Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46269
Másnál lehet nem fog visítani.Tárcsa függő ahogy írtad ki kell próbálni.
Előzmény: Martinka. (46267)
B-road Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46268

Én egyszer "ügyetlenül" tettem fel a telefont a műszerfal tetejére (elbobtam). Ott nekipattant a szélvédőnek, és szépen berepedt. :-(

Szerencsére volt Allianzos casco rajta, simán benyelték, hogy "reggelre betört, fa alatt parkoltam, stb...". Így csak 10%-ot kellett fizetni, bár az is volt 15 rugó márkaszervízben.

Az biztosítós mondta, hogy nincs vele semmi gond, csak akkor szaroznak, ha mondjuk valaki félévente próbálja cseréltetni a szélvédőt...

Ja illetve még a rendszám matricával volt még egy kis adminisztráció, meg tán pár ezres az okmányirodában is ottmarad, illetve 1-2hét mire megjön a matrica. Gondolom anélkül nem lehet vizsgázni se. :-(

Előzmény: gombfoci (46248)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46267
Jó üzletember vagy! Ha valaki visítósat keres akkor nálad féláron megúszhatja! :D
Előzmény: cichlidszsolt (46266)
cichlidszsolt Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46266
Még idáig nekem a Textár jött be,igaz ez is ad némi kis hangot mint ahogy írtad kis fék lenyomás esetén.De az előző amit vettem két napig volt benn körülbelül mert az visitott ha valakinek kell ott a csomagtartóba féláron eladó.xd
Előzmény: Martinka. (46264)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46265

Ezek szerint ez féktárcsa függő. Nekem és Ádinak is a gyári tárcsávál visítanak a Textárok. Lehet van oyan tárcsa amivel jóban vannak.

 

Persze visítás és visítás közt is különbség van. Ami nekem bántja a fülemet az lehet neked simán elfogadható, vagy fordítva. Talin sikítunk egyet és meglátjuk ki a hangosabb. :)

Előzmény: d.gabro (46263)
Martinka. Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46264

Nekem is Textar került bele még ősz elején, és nekem is sikít a lassító fékezésnél. Ha kicsit erősebben megnyomom a pedált akkor azonnal elhallgat. A mai napig csinálja, és azt mondják csinálni is fogja... A fékhatással nincs gondom csak a hangjával. Mint ha vasuti kocsival közlekednék... :( Igaz már megszoktam, mert nincs lé váltogatni a betéteket, de ha a tárcsa is cserélve lesz akkor biztosan nem Textar betétek kerülnek bele.

Előzmény: ádibébi (46260)
d.gabro Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46263
Én is nem rég cseréltem le a fékbetéteket, tárcsákkal együtt, de buta módon (leginkább sajnos pénztárca kímélő módon) azonnal elfogadtam a Bárdis ismerős (árban verhetetlen) ajánlatát, és megvettem a HQ márkajelzésű betéteket... Bár ne tettem volna. Olyan iszonyatosan visítanak, hogy az valami elképesztő, és kibírhatatlan. Legközelebb biztos, hogy kipróbálom a Textart, sok helyről hallottam én is hogy az jó, és nagyon bánom, hogy most nem azt vettem..

Előzmény: ádibébi (46260)
BuNnY Creative Commons License 2010.05.03 0 0 46262

compi ügyben, most van két tankolásom egy tisztán város (na jó, M0-val) és egy tisztán vidék közút, minimális pálya.

Város compi szerint 7.4, excel 7.45, országút compi 6.8, compi excel 6.81, szóval szerintem pontos adatot ír, ez egyszerű kerekítési eltérés. Kicsit többet vártam tőle közúton, de eszetlen sokat pörögnek ezek a motorok. Barátom régi off nissan primera on legutóbbi adriás utunkon szintén 1.6 lényegesen kevesebbet forgott hasonló sebességnél, rövid a váltónk vagy kéne baromira egy 6. fokozat hozzá.

Na mindegy, végülis ez még belefér, csak azért bosszantó mert egy jó ötössel megolhattak volna szvsz fél- egy litert. Volt nálam tavaly előtt karikol 2 hétig egy pug 308 a BMW motoros 175 lovas turbó 1.6. Ment mint a barom, és kevesebbet evett mint a mostani 307-esem - hat gangos váltó van benne. Azóta is az álom motor számomra.

csorgassatok nyálat: http://www.divecenter.hu/Hirek/1815/buvarverda--peugeot-308

zsolesz 307 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46261
Üdv!
Kis segítséget kérnék.
A cd lejátszóm egy idő után nem játsza le a cd-t.Mikor kiveszem a cd-t forró.Mit tegyek, mit tehetek?
Előre is köszi.
Zs
ádibébi Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46260
Most cseréltem az elős gyárikat textar betétre, eredeti tárcsa maradt. Kis sebességnél (5-15 km/h között) kicsit visít, meg kicsit kevésbé harapós, mint ami benne volt (=picit lassabban épül fel a teljes fékezés), de meg lehet szokni, végülis jól fog, és remélem, a sikítás is eltűnik, legalábbis az előző szett is vinnyogott egy darabig, aztán abbanhagyta... Szóval nem tudom,hogy ajánljam-e. Olyat is hallottam, hogy ezt vegyem, a többi szar, és olyat is, hogy pont ezt a szart vettem? Bármi más jobb lett volna....
Előzmény: 703 (46252)
ádibébi Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46259
Amikor mi vettük, akkor a mienk (dízel) volt 4,6-ért kitéve... Lement az ára (fro-ban is), vagy akkor épp erős volt a forint...
Előzmény: Zolysys (46234)
ádibébi Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46258
Azért csak vigyázva, mert elöl (az első tengelyen) már 1-2 mm differencia is jelentős elhúzást és gumi-nyírást okoz. A hátsó kerekeknél mindegy, ott függetlenül forognak, de elöl ugye (?) nem...

(Nálam a 2008-as "balesetben" kimúlt gumi helyére vett ugyanolyan mintájú, kevésbé kopott gumit tettem fel előre a másik, eredeti gumival együtt az első tengelyre. 200 km-t bírtam ki, de annyira elhúzott, és annyira instabilan ment az ótó, hogy azonal hátra kerültek, ott is vannak azóta is.)
Előzmény: BuNnY (46213)
DJTJ Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46257
Lehet Nyíregyen a levegőben volt valami mert nekem is kiírta ezt:) bár sztem amiatt,hogy én E85-öt tankoltam a benzinhez aztán valami nem tetszett neki,eddig pedig szépen ment vele,de nekem is elmúlt a rángatás 1 perc alatt egy nagyobb gázadásra.
Előzmény: suvi66 (46256)
suvi66 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46256

Sziasztok!Ma Nyiregy-Miskolc úton motor diag. lámpa kigyulladt és kiírta catalitic converter fault,motor rángat hangos,megálltam pihent aztán ment rendesen.Gondolom nem természetes dolog ha valaki tud írjon valamit erről a jelenségről.

üdv:suvi66
cichlidszsolt Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46255
Textart vegyél.
Előzmény: 703 (46252)
tv307 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46254
Haszika, elképzelhető igen, hogy csal a comp, a többséggel ellentétben nekem többet mutat átlagfogyasztást, mint a kúton mért, mindig első kattanásig tankolok, és pontosan fél literrel mutat többet a comp a mért adathoz képest...ez van. Nekem 2.0 HDi 90 LE van, országúti 90-es tempó mellett 5.0-t ír, de a valós fogyi a kúton számolva 4.5.
Előzmény: Haszika (46169)
tv307 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46253
Nem, mert itt minden fontos :))))))))))
Előzmény: gombfoci (46249)
703 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46252
Sziasztok,

Kérdésem lenne fékbetétekkel kapcsolatban.
Lassan cserés lesz mindegyik elől- hátul. Esetleg tapasztalat valakitől, hogy milyen betétet érdemes megvenni és mi az amit semmiféleképpen sem.

a segítséget előre is köszönöm
cichlidszsolt Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46251
Szélétől indult meg a repedés akkor az az üveg feszültsége miatt következett be.Több oka is lehet hibás beszerelés,nem megfelelő hézagolás,vagyis annak hiánya,hőtágulás,zsugorodás a kaszni részéről,az üveg nem tudja produkálni ezt.Épületeknél is pont ezért adnak tágulási hézagot,mert a fémek hideg hatására zsugorodnak,meleg hatására tágulnak.Pont ezért is van a gumi tömítés.én meg próbálnám gariba hátha.
Előzmény: gombfoci (46250)
gombfoci Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46250
úúúúúúútálom ezt a billentyűzetet...

Szóval javítókészlet:
", és gyalázatos volt a sztráda minősége. Egyszer 130-nál egy olyan dupla kátyúba..."

Előzmény: gombfoci (46248)
gombfoci Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46249
:-)

nem jegyzeted ki a fontosabb dolgokat? ;-)
Előzmény: tv307 (46247)
gombfoci Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46248
köszi! megnézem.

Még arra gondoltam, hogy tegnap az M1-en mentünk. é galázatos volt a sztráda minősége. Egyszer 10-nál egy olyan dupla kátyúba sikerült belemenni, hogy ha akkor egy lehelletnyit "csavarodik"(?!) a kasztni, simán okozhatta ez.
Rosszul gondolom?
(kicsit szarul vagyok, mert 2 hónapon belül megy vizsgára a kocsi és így nem fog szeirntem átmenni, szóval cserés. A casco-t is meg kell néznem. :-((()
Előzmény: Smíró (46246)
tv307 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 46247

 

 Kedves márkatársak, tavaly júliusban, mikor a kocsit vettem, elkezdtem a legelejéről

 olvasni a hozzászólásokat, és ebben a percben értem a végére...vagyishogy

 tavaly júliusig, mert onnantón naprakészen követtem már. Nyilván ahogy időm

 engedte, úgy haladtam vele. És hadd jegyezzem meg, azért abszolváltam ezt a  

 projektet, ami több mint 40.000 hozzászólás, mert rendkívül tartalmas, segítőkész 

 és szórakoztató már 2001 óta, tényleg látszik, hogy ez értelmes, nagyrészt csalá-

 dos emberek csoportja, akiket a jószándék vezérel, a mai világban ez igen

 megbecsülendő, és jó érzés egy ilyen csoporthoz tartozni. A néha rosszindulatú

 betolakodók meg úgyis lekoptak :)   szóval remélem, hogy az elkövetkezendő

 évtizedekben, míg az utolsó 307-es be nem végzi földi pályafutását, marad ez a

 topic, jó egészséget és örömöket a járgányokkal mindannyiunknak!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!