Figyi az első versenyző pancser volt, egyszer mert nem talált ide a fórumra, egyszer mert rossz szervizet választott. Itt nekünk sokunknak van ilyen. A beszerelésnél annyi gond lehet hogy ha nincs meg egy kábel a féklámpakapcsolótól akkor azt be kell rakni de ez is kevés esetben fordul elő, továbbá érdemes nagyobb szervizet választani ahol több fajta kar is van raktáron és lehet próbálkozni. Azt még érdemes tudnod hogy általában ha beviszed az autót csak akkor kell fizetni ha működik a dolog, de ezt azért tisztázd-fixáld előre. Ha komolyan szeretnéd, akkor próbáld meg, veszteni valód nincs, a szoftverfrissítéstől meg kár tartani azt csak akkor szabad megengedni ha tényleg baj van az autóval csak úgy feleslegesen ne piszkálják.
Az első eset egy 2006-os példány. Ami már ráncfelvarrott. Hogy abba hogy megy az utólagos beépítés, nem tudom, talán smíró szaktárs vagy ádibébi tudnak nyilatkozni.
A második népitélet egy 2002-es kocsiról szól, az még a régi tipusú, abban egyszerűen megoldható a tempomat.
Neked mikori évjárat? Merre laksz? Lényeges, hogy melyik márkaszervíz teszi be a kart, mert áreltérések vannak.
kg az. Ez a dinamikus centirnél valami érték, hogy bizonyos kerékfordulatnál mekkorát üt. Az enyémben állítólag 4 kg maradt. Persze nem forgatták el a gumit el a felnin. Nem tudom, hogy segített-e volna. Holnap megyek megint...
Én tegnap voltam dinamikus centíren. Nos az eredmény, a jelenlegi 2 hátsó kerék volt elöl, ami értékben 6 ill 8 kg-os értéket kapott a centírnél. Amiből gumi forgatás utján, sikerült volna 0,5-0,5 kg lefaragni. Ennek nincs értelme, mert 3 kg vagy az alatt jó, ha annál több akkor rázni is fog.
A jelenlegi 2 első kerék,(ez volt hátul) 3-3 kg. A 4-esen tettem 1 próbakört, előtte már 110-nél éreztem, hogy ráz, most 120 körül még semmi nem volt. Szerintem jobb lett.
De a főpróba hétvégén lesz. Majd beszámolok.
Tanács. Esetleg görgőzés. De mivel nem tudják megmondani, hogy az a 2 hatalmas érték a felni, illetve a gumi hibája, az sem garancia, hogy jó lesz.
Most nem fogom megcsinálni a görgőzést, mert örülök, hogy rendben van a centír(remélem).
Röviden most ennyi.
Érdekes volt látni, mi és hogyan. Főleg hogy valóban segítőkészek, és amit kérdezel, ha tudnak válaszolnak, elmagyaráznak, stb...
Én biztosra mentem. Egy ismerősöm autóját elvitte a bank. De még előtte sikerült kicsrélni. Az övé egy gyári új azaz fél évet használt kijelző volt, amit kicsréltünk az enyémre. Így nem volt kockázat, tudtam hogy jó lesz. Valóban a napsütéses órák az ideálisak a cserére. Kicserélitek autó becsuk ablak felhúz és kis idő múlva kiderül hogy jó vagy nem...
Én is gondolkodom a tempomaton, olcsóbb mint a 30.000-res gyorshajtás...
ha gyárilag be van kábelezve, csak a kart kell megvenned, és megtanítják neki, hogy mostantól tempomat is van. 20ezer körül van, szerencsésebb esetben még alatta.
Tudni kell az első tulajáról, hogy őrült összeget költött erre a kocsira, képekkel illusztrálta, saját oldala volt a kocsinak, ha jól emlékszem csak a hifire 300ezer körül költött, másik ugyanennyit a telefonról indítható állófűtésre. Igen megszállott volt, de ugye kinek mi a hobbija. Sajnos hiába a sok belefeccölt pénz, az eladáskor sajnos úgysem jön vissza, ez van.
Ezek szerint urban legend, akkor előbb-utóbb berakatnám, csak kérdés, hogy ezt kitől, hogyan, mennyiért... Annyira azért nem vagyok képben friss tulajként, meg korábban se volt ilyen gép alattam.
Hozzád fordulnék kérdésemmel, tudom hogy te is hasonló szituban voltál, megtaláltam hozzászólásodat, mikor két fotóval is illusztráltad a hideg és a napsütötte központi kijelzőt. Találtam hármat is a vaterán, de félő ugyebár, hogy a másik is car lesz, van itt egy a közelembe, azt gondolom, az lesz a befutó, inkább elautózok érte. Ha kicseréljük ott a helyszínen, pár perc alatt úgyis kiderül, nem? Napfényes időpontban célszerű a bizniszt lebonyolítani. Te hogy csináltad? Üdv, Robi
Igen rosszul, olyan mendemonda volt hogy szoftfrissítéstöl ugrik, de ezt még senki nem igazolta, bekavarni meg nem szokot. Nekem kb. 3 éve van, eddig nem volt gondja és imádom.
A tempomat érdekelne főleg, a hideg popótol nem tojom össze magam, de a tempomatnál meg itt mindenféle problémákat olvastam, ha jól emlékszem, hogy szoftverfrissítéstől elkezdve mindenféle buzermanciát okozott a vezérlésben, de lehet csak rosszul értelmeztem a dolgokat:D
- CD tár: nem hiányzik, ráadásul afotókon én ezen se látom:P
- faberakás: ez konkrétan szerintem ronda a 307-ben, nem való bele, nem hiányzik
- fűthető ülés: NA ez kár, bár potom pénzért megoldható üléshuzattal szivargyujtóról
- krómozott felni: nem tud érdekelni
- rádiós magnó? ha CD-s rádió van benne, ez nem tudom mit keres itt:)
- tempomat: NA ez kár, hogy nincs benne
Összes többi van + váltózár, ugyanilyen idős sw, 50e km-rel kevesebbért, 800K kevesebb forintért jutottam hozzá... Szóval tempomatért és fűthető ülésért pluszba ez biza k sok pénz. Nekem:)
Hogy mi az értelme, hát az emisszió, az 1.6nak kisebb a károsanyag kibocsátása részben mert már 16szelepes meg mert modernebb, így a fogyasztása is kevesebb +dinamikusabb is.
Azon már túlvagyok többször is, hiszen CC kormi került fel anno. Most visszatettem az eredetit, hogy megcsináltassam. A nyári talira készen kéne lenni a gépsárkánynak teljesen :):):):)
Én a varrgánál, de sokan foglalkoznak vele. gúgli a jóbarátunk, kormánybőrözés a varázsszó, és tömegével dobálja a cégeket. Van olcsóbb és drágább is, vidék olcsóbb csak pestről oda elmenni összességében nem éri meg. Itt nagyfaluban 14-től indulnak amiket én találtam kormány, váltó 3 körül talán, nem egy ökör ára egyik sem, és megvárható.
Csodák nincsenek amúgy, szvsz ha megnézi az ember a referencia képeket lehet dönteni, bár vacakot egyik sem hiszem, hogy csinál. Ezt a srácot pl. tudom ajánlani, de nyilván más is szépen dolgozik. Ja, és legalább láttam, hogy kell levenni a kormányt :)