"Talán még egy más típusát kipróbálom, csak azért is."
És ez hogy megy nálad? Fogsz egy autót, és ha elmegy x00 000 Km-t, akkor jónak minősíted, ha meg nem akkor rossznak? Vagy fogsz 2 autót, és az egyikbe placebot teszel? :-)
" .... Sokan esküsznek, rá, hogy nem rossz ez az olaj. .... "
Lelkük rajta.... Ezek a minősítések (így együtt) nagyjából felérnek azzal mintha egy autógyártó azt állítaná hogy az ő autója mondjuk Ferrari, Porsche és Aston Martin egyszerre-
Volt is egy hangzatos kampányuk valamelyik típussal, hogy jobb a hideg oldali viszkozitása, mint a Castrolnak. (Bár szerintem ez önmagában nem jelent semmit.)
Talán még egy más típusát kipróbálom, csak azért is.
Nekem mindegyikben hosszában van a soros benzinmotor. A6, AUDI 100.
Még kiscsikó koromban volt BMW-m, (az M3 elődje cápa 323i ALPINE, E21)(remélem jól írtam) imádtam, szép volt, jó volt, elmúlt. Télen nem tudtam vele közlekedni :)
Közben találtam egy régi itteni fórumbejegyzést ill. utánaolvastam, úgy döntöttem,hogy nem keverem össze a maradék olajat az újjal. Elég drága ahhoz a fűnyíró, hogy ezt meg merjem kockáztatni...
"... ennyi az ára ..." A termékárazás kicsit összetettebb ennél.
"... nekem tetszik ..." Ez nem tetszés, hanem költségszint tényező.
"... tökéletesen kielégítik az elvárt igényeket ..." Kevésbé fejlett közlekedési kultúrájú országok igényeit igen, itt azonban a versenytársak már előrébb járnak.
"... IQ szintem ..." A marketingmunka is piacismereti hiányról tanuskodik.