A viasz szerintem a frissen javított por és rozsdamentes helyekre jó. Ráül a porra koszra, és semmi értelme nincs.
A másik pedig az, hogyha lehet akkor jól melegítsd(forrósítsd) meg hogy minél folyósabb legyen, mert alig akarja majd kivinni a sima rücsipisztoly amire csövet húzol. Sőt, ha hosszú a cső ki sem viszi, visszadolgozik a dobozba, és az atyaúristen is olyan lesz, csak az nem amit akartál!
Amúgy kipróbáltam hogy PET palackba fújtam belőle egy kicsit, jó szeplős, szellősnek tűnt, de pár nap alatt szanaszét terült az egész palackban.. (viasz) Gondolom a küszöbben is hasonlóan működk
Kb elég lesz a 2-3 liter? Csak annyit vennék ami szükséges. Csak a 2 hátsó nyúlványba,küszöbbe és az első nyúlványba megy. Ajtók kimaradnak mert az aljuk teljesen szét van és nem lesz kihegesztve,veszek rá 4 jó állapotút.
Értem. Szerinted a kifújáson kívül lehet még kezdeni vele valamit,hogy még tisztább legyen? Sajnos eddig 1 helyen kivágtam a gumi dugónál egy nagyobb részt,hogy kitudjam takaritani.
a BMW ket nem ismerem annyira ,de egy 20 éves audi pl nem rohad ha nem volt törve.
sajnos mivel ismerem a Bárdit és az Unixot tudom hogy gyártanak klokkerholm matricát amit bármilyen szarra ráragasztanak,sajnos látni kell a sárvédőt abból kiderül a minőség.
Rozsdásat természetesen nem vennék bontottban én azt hittem hogy a rozsdásat nem egy másik rozsdásra akarod lecserélni hanem akad jó is.
Milyen anyagokkal milyen sorrendben történjen a bevonat?(alapozók, festékek,stb...)
E34 két első sárvédőről lenne szó!
Nagyon sok alapozót látok meg több cég is kínál hozzá utángyártott első sárvédőt ezért érdekelne a tapasztalat aki napi szinten csinálja.
Mivel fessem, meg festék alá mit vigyek fel, stb...
Előre is köszönöm!
Ha részleteseb szakmai titkot pontos márka és típus megjelöléssel fórumon nem akarnak a tapasztalt szakik írni ide várom privátban: hg7wgs kukac gmail pont com
azért 4 év elég sok idő,a gyár sem ad sokkal több garanciát,ha rögtön ki van fújva azért 5 évet gond nélkül kibír.Azért az érdekes hogy még az új kocsiknál is néhol csak sima vékony festékréteg van az alján,csak pár helyen van massza.
A pléne benne, hogy nem magamnak csináltam. Ha jól emlékszem, akkor négy heti munkám van benne, és 160-at kértem érte. kb 100 volt a javító elem.
ÉS A FÉNYEZŐ A PIROS KOCSIRA NARANCSSÁRGÁT FÉNYEZETT! Azt hittem a guta megüt! A tulaj rálocsol a 150.000-res kocsira 300-at, és a fényezés durván elüt!