Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.05 0 0 12971

annyit tennék hozzá hogy a rozsda a környezet oxigén,széndioxid,és vízpára tartalmából táplálkozik.

Ha az üregvédő ráül a poros rozsdára és elfedi légmentesen lassítja a további oxidációt.

Valami értelme van .

Előzmény: Peti251 (12966)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.05 0 0 12970

ha nem jön ki az egyszerű fizika,ugyanis nem mindegy hogy milyen átmérűjüek a fuvókák a cső végén.

de az sem mindegy hogy a pisztoly amire a csövet húzod milyen átmérőjű.

összefüggés van a cső hossza és a furatok átmérője közt,a nyomás sem mindegy valamint a sűrűség sem.

én rengeteget póbálkoztam mire mindent szinkronba hoztam úgy hogy a cső végén is erős legyen a nyomás,ezáltal nagyon finom legyen a porlasztás.!

Előzmény: Peti251 (12966)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.05 0 0 12969

nem tudom de ha az egészet lefújod és szépen akarod az elég sok idő ha felmelegíted mire a feléhez érsz kihül.

én hígitani szoktam, ráadásul nincs két egyfoma sűrűségű flakon,így a hígitással lehet egyszintre hozni.

Előzmény: ksyy (12968)
ksyy Creative Commons License 2014.10.05 0 0 12968

Hali.

Kenném az alvázvédőt az aljára az autónak.  Hígitsam vagy inkább melegítsem szerintetek?

 

ksyy Creative Commons License 2014.10.04 0 0 12967

Akkor ez így elég érdekes lesz,remélem azért ér majd valamit.

Előzmény: Peti251 (12966)
Peti251 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 12966

A viasz szerintem a frissen javított por és rozsdamentes helyekre jó. Ráül a porra koszra, és semmi értelme nincs. 

 

A másik pedig az, hogyha lehet akkor jól melegítsd(forrósítsd) meg hogy minél folyósabb legyen, mert alig akarja majd kivinni a sima rücsipisztoly amire csövet húzol. Sőt, ha hosszú a cső ki sem viszi, visszadolgozik a dobozba, és az atyaúristen is olyan lesz, csak az nem amit akartál! 

ksyy Creative Commons License 2014.10.04 0 0 12965

Azért ez jó,hogy vannak tapasztalatok ilyen téren. Köszönöm az infókat.

Előzmény: Mindenváró Ádám (12964)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.10.04 0 0 12964

Amúgy kipróbáltam hogy PET palackba fújtam belőle egy kicsit, jó szeplős, szellősnek tűnt, de pár nap alatt szanaszét terült az egész palackban.. (viasz) Gondolom a küszöbben is hasonlóan működk

Előzmény: ksyy (12962)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.10.04 0 0 12963

Még egy egész flakont sem tudtam elfújni az autómra, maradt belőle egy kicsi...

Előzmény: ksyy (12958)
ksyy Creative Commons License 2014.10.03 0 0 12962

Azért min 1-et veszek,bár tuti többet fogok fújni mint kellene :) Holnap még pár hiba kivágása-hegesztése,alvázvédőzés és boritom talpára.

Előzmény: Törölt nick (12961)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 12961

ehhez fél liter is elég:-) 

Előzmény: ksyy (12958)
ksyy Creative Commons License 2014.10.03 0 0 12960

Ez csak jó hír számomra.

Előzmény: diessel (12959)
diessel Creative Commons License 2014.10.03 0 0 12959

Szerintem 1 bőven elég.

Előzmény: ksyy (12958)
ksyy Creative Commons License 2014.10.03 0 0 12958

Kb elég lesz a 2-3 liter?  Csak annyit vennék ami szükséges.  Csak a 2 hátsó nyúlványba,küszöbbe és az első nyúlványba megy. Ajtók kimaradnak mert az aljuk teljesen szét van és nem lesz kihegesztve,veszek rá 4 jó állapotút.

Előzmény: Törölt nick (12957)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 12957

a fölösleg kifolyik nem tudod telerakni a küszöböt,de nem is kell elég egy réteg mindenhova.

Előzmény: ksyy (12956)
ksyy Creative Commons License 2014.10.03 0 0 12956

Akkor gazdagon mehet az üregvédő. Mondták ismerősök,mossam ki,nem igazán akarok vizet az üregekbe. 2-3doboz  1literes remélem elég lesz.

Előzmény: Törölt nick (12955)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 12955

a kifújásnál többet nem lehet csinálni sajna,belülről nem férni hozzá semmivel.

Előzmény: ksyy (12954)
ksyy Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12954

Értem. Szerinted a kifújáson kívül lehet még kezdeni vele valamit,hogy még tisztább legyen? Sajnos eddig 1 helyen kivágtam a gumi dugónál egy nagyobb részt,hogy kitudjam takaritani.

Előzmény: Törölt nick (12953)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12953

igen a sika gard üregvédőt a sárgát.

Előzmény: ksyy (12952)
ksyy Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12952

Mármint az üregvédőt szoktad meghígitani nitróval?

Előzmény: Törölt nick (12944)
Kawabiker Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12951

Az a baj kevés a törésmentes e34 és ugye, mint írtad is ami nem volt törve, na itt bukik el....

Ezen is törés miatt van a csere....

 

Alapozónak, festéknek, stb. mondasz valamit?

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (12950)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12950

a BMW ket nem ismerem annyira ,de egy 20 éves audi pl nem rohad ha nem volt törve.

sajnos mivel ismerem a Bárdit és az Unixot tudom hogy gyártanak klokkerholm matricát amit bármilyen szarra ráragasztanak,sajnos látni kell a sárvédőt abból kiderül a minőség.

Rozsdásat természetesen nem vennék bontottban én azt hittem hogy a rozsdásat nem egy másik rozsdásra akarod lecserélni hanem akad jó is.

Előzmény: Kawabiker (12949)
Kawabiker Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12949

mind rozsdás 20év után ezért kérdem!

Az ár kb. azonos.

5e körül adják a bontottat az új meg unixnál 10-14 -kedvezmény.

 

Ha bontott, ha új milyen szereket használjak?(alapozó,festék,tömítő,stb....)

 

 

Előzmény: Törölt nick (12948)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12948

én gyári bontottat vennék ha találnék rozsda menteset

Előzmény: Kawabiker (12946)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12947

google?

Előzmény: Peti251 (12940)
Kawabiker Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12946

Üdv!

 

Nem fiatal a kocsi, így kérdésem:

 

Bontott vagy új utángyártott?

Új utángyártott esetén melyik márka?

Milyen anyagokkal milyen sorrendben történjen a bevonat?(alapozók, festékek,stb...)

 

E34 két első sárvédőről lenne szó!

 

Nagyon sok alapozót látok meg több cég is kínál hozzá utángyártott első sárvédőt ezért érdekelne a tapasztalat aki napi szinten csinálja.

Mivel fessem, meg festék alá mit vigyek fel, stb...

 

 

Előre is köszönöm!

 

Ha részleteseb szakmai titkot pontos márka és típus megjelöléssel fórumon nem akarnak a tapasztalt szakik írni ide várom privátban: hg7wgs kukac gmail pont com

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12945

azért 4 év elég sok idő,a gyár sem ad sokkal több garanciát,ha rögtön ki van fújva azért 5 évet gond nélkül kibír.Azért az érdekes hogy még az új kocsiknál is néhol csak sima vékony festékréteg van az alján,csak pár helyen van massza.

Előzmény: Peti251 (12940)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12944

elzárja az oxigént a rozsdától eezáltal egy kicsit lassítja.

én egy kicsit megszoktam hígítani hogy jól befollyon minden rétegbe,a nitro hamar elpárolog utána ugyanolyan lesz .

Előzmény: ksyy (12939)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12943

 

latom megy az ureg es alvazvedelem tema. Pont ezert jöttem en is ide.

 

Tudtok vkit ajanlani, ahol ezzel foglalkoznak? Bp ill. Vonzaskorzete.

 

koszonom!

Peti251 Creative Commons License 2014.10.02 0 0 12942

A pléne benne, hogy nem magamnak csináltam. Ha jól emlékszem, akkor négy heti munkám van benne, és 160-at kértem érte. kb 100 volt a javító elem.

 

ÉS A FÉNYEZŐ A PIROS KOCSIRA NARANCSSÁRGÁT FÉNYEZETT! Azt hittem a guta megüt! A tulaj rálocsol a 150.000-res kocsira 300-at, és a fényezés durván elüt! 

Előzmény: contributor (12918)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!