...ez a stekker semmiben sem különbözik a többitől :-) A két vezetés belefut egy nagyobb kábelkötegbe. Ha kábelezni kell (akár a BSI-ig, vagy kormányig, de inkább a BSI-ig) akkor sem lehet nagy dolog, mert közel van mindkettő. Mindesetre várom a fejleményeket. :-)
Na ja, de nem is úgy néz ez ki, hogy ráülök és le sem szállok róla a végcélig:-) Csak úgy az 1000. Km környékén soxor jólesik azt is beljebb húzni, ha tisztának látszik a pálya, nem nagy a forgalom és nem ugrálnak vadak. Persze Murphy ilyenkor avatkozik közbe nálam és teszi a dolgát a tötymörgő kamion, vagy bárki más. Eddig nem is volt probléma a szívverés emelkedésen kívül, nem is lesz, mert sűrűn én sem gyekorlom, de aki hosszútávon koptatja az utat, az tudja, hogy a 4-5. óra környékén kell az ilyen irányú mozgás is:-)
A lámpa alsó fele alányúlik a lökösnek. Szerettem volna megúszni a leszedést énis, de nem fogom. :(
Ha nem jön le roncsolásmentesen a lökös, akkor felcsapok nőgyógyásznak és megcsinálom mágnesesen. :)
Arra gondoltam, hogy fogok papírtörlőt és becsomagolok vele egy 1-2 cm2-es vasdarabot (vékony lemez/nagyobb alátét), majd jól megfújkálom MulitFoam-al (vagy valami monitortisztító habbal). Belököm a lencse helyén és kintről egy mágnessel körbecsalogatom! :)
Igazad lehet de még most se tudom hogy is tudnám használni,hisz az autóm mozgása az előttem levőétől függ.Ha meg lassan megyek,hátulról kapom az áldást.xd
Gondolom akkor nekünk mégegy ugyanolyan kapcsoló kell, aminek a kábele egyenesen a tempomat karjába megy(?). Azt még nem néztem át hogy valóban ki van-e alakítva a hely a másogik kapcsolónak, mint ahogy azt többen is mondták. Mindenesetre remélem.
Gondolom kimaradt a felsorolásból, de biztosan meg tudja azt is csinálni. A honlap nem egy nagy szám, szerintem nem is nagyon foglalkozik vele. Rengeteg embernek csinálta már a kocsiját, igy a tel. száma is kézről-kézre terjed.
Köszönöm! És úgy nem lehet a fényszórót kivenni, hogy a lökös marad a helyén? Mármint a kerékjáratban lévő védőket leveszed meg a többit, de a lököst mégsem veszed le? Lehet, hogy sós vagy ecetes vízzel jobban jártál volna és akkor gyors kiporzívózod belőle a vizet! Azt hiszem attól szép fényes lesz, de nem garancia! Meg a kérdés, hogy sikerülne-e úgy kiporszívózni, hogy ne maradjon vízcsepp foltos....
Tom Tomot használok elég jó és megbízható ketyere,hangot meg villogó fényt is ad.Én még néha azt se tudom valójában menyivel is lehet menni az adót szakaszon ahol ép járok.Kiírja nekem az adót sebesség határt,ehhez próbálom tartani a tempómat.Nekem nem volt tempómattos autóm ezért nem tudok véleményt mondani róla.
Nekem Kollár Szabolcs csinálta a chipet, 65k volt. Mondjuk az enyémmel szopott egy keveset mert nem tudta letölteni a szoftvert, hála a Siemens compunak, ami állítólag pont a legritkább. De így is megoldotta, kivette a compot, szétkapta, majd rákötött mindenféle drótokat, úgy nézett ki mint egy süni. Az egész megvolt beszélgetéssel együtt kb 1,5 óra alatt. Ha nincs a szívás kb fél óra az egész.
Az eredmény: sokkal alacsonyabb fordulaton elindul, könnyebben pörög és fordulaton is erősebb. Fogyasztás kb maradt annyi mint volt, de nehéz megállni, hogy ne nyomjam, annyira tetszik!
Te meg a chipet írd le gyorsan hol mennyiért és mik a tapasztalatok!?
Amúgy a kar hivatalosan is csak 12-15K a beszerelés meg egy óra munkadíj. Ha fékpedálhoz is kell kapcsoló az állítólag 3K körül van. 20-23 körül megáll számlával garival. Legalább is ezt ígérték ma nekem.
Ezen a tempomat dolgon én is variálok már egy ideje, de eddig ahol érdeklődtem vagy horror árat mondtak (60k + áfa akciósan, hehehe) vagy nem értettek hozzá vagy mindenféle rémtörténettel riogattak és lebeszéltek.
Szóval ha valaki mostanában berakatja ossza majd meg a tapasztalatait és hogy hol csináltatta + mennyiért.
Amúgy az enyém 2002 évjáratú 2.0hdi 90Le (vagyis ennyi volt a chip előtt :))