Most nincs a kocsi, motorral jöttem dolgozni, otthon megnézem majd. Az a zöld csati amit kibontottál, nekem barna, vagy bordó. Nem látom rendesen. A kupplungnál lévő kapcsoló akkor valszeg nekem is megvan, én annyira nem néztem alá/visszafelé. De ha hazamegyek bevizsgálom.
Az RHS a motor kód, aztán ezt még cifrázzák hogy ATED vagy BTED hogy öszezavarjalak. 110lovas nincs, csak a francia szeret kerekíteni kicsit, pl. az RHS=107ló=110ló, vagy az 1.6hdi=109ló=110ló
Minden dízelnek van kuplung kapcsolója, próbáljátok ki, megpöccintitek a gázpedált kuplung nélkül, aztán úgy hogy be van taposva, érezhető a különbség, hogy hogy veszi a fordulatot.
Nézd, Télen volt még 215ért is... Most a legolcsóbb is 240 körül van. Szóval emelik a benzinnel együtt, igaz, nem annyira drasztikusan. Amíg min 50 Ft a különbség, addig nagyon megéri!
Az etanolhoz fogalmam sincs mennyi, mivel ez nekem új téma:), a lényeg, hogy 6-7 évesen már eltűnik a benyások jobb ára, ellenberger többe kerül a benya és többet is fogyaszt belőle jóval. Amúgy meg kulturált volt az eladó, korrekt volt. Ráadásul lakóparki, 2 éve mélygarázsban volt az ótó, száraz helyen, és rendben tartotta az autót nagyon:) Jó párat megnéztem és ez nem csak felszereltségében, de állapotűban is kimagasló volt a többbihez képest. VOlt olyan, ami ennél 100 ropival többe lett volna és annyi hiba volt rajta, meg olyan állapotban, amivel sztem még fél millát kellett volna belefeccölni, meg sztem a km óra is kb. egy 200 ezerrel mutatott kevesebbet, mint amennyit mondtam volna az autóra.
De meddig lesz ez így? Szerintem hamarosan elkezdik az etanol árát is feltornászni... Ha így maradna én is elgondolkodnék ha cserélnék, de egyelőre nem teszem.
Szerintem nézd meg mégegyszer mert én is úgy láttam hogy nincs kapcsoló a kuplungon, de a kormány alatti műanyagot levéve már egyértelműen látszott hogy van kapcsoló. A fékpedálhoz tartó kábelkötegből fordul vissza a vezetéke, és a kuplug legvére van rakva a kapcsoló.
Mondjuk én használtan dízelt csak ismerőstől vennék :) Bár ahogy számolom, nem sok árelőnyöd van pl. az etanollal szemben... :) Ha van is akkor is max 100 Ft :)
Én is megnéztem mégegyszer a pedál környékét. Találtam egy csatit ami fel volt ragasztva gazdátlanul. Kicsit távolabbról jött ki a kábelkötegből, így nem tudom mi lehet. Csak remélni merem hogy az amire szükség van. A csati mérete nem egyezik meg a fékpedálon lévővel. :/
Naja, de mondjuk ez az 1420 kilós dög sík talajon 80-nál eszik vmi 3,3-3,8 között. Igazán vicces:D Mondjuk sajnos 75%-ban ebben a k fővárosban nyomulok, oszt 8-at megeszik
Valaki világosítson már fel ,hogy ez a software frissítés mire jó, már azon kívül hogy frissebb van fent, és örül az ember (meg gondolom a szervíz a lóvénak). Benzines mocinál.
Megnéztem még egyszer. A stekker fehér, két vezeték jön ki belőle, ahogy mondod a féklémpát kapcsolja. Viszont megnéztem a kábelköteget jobban és van egy jó hír: Szerintem bekábelezve be van, mert van ott egy stekker amibe nem megy be semmi. Egy barna színű. Lehet oda csatklakozna a másikféle kapcsoló plusz két vezetéke. Más nem használt stekkert nem találtam.