Keresés

Részletes keresés

JCSABA Creative Commons License 2017.03.22 0 0 63113

Megszűnt Krakkóba a Volánbusz/Eurolines?

kbn Creative Commons License 2017.03.21 0 0 63112
siófoki35 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 63111

Azért írtam, hogy: amiket ismerek :) Sárospatakon nem jártam busszal.

Előzmény: Racilaci (63110)
Racilaci Creative Commons License 2017.03.19 0 0 63110

A gyöngyösi sokkal kulturáltabb, mint a sárospataki-:)

Előzmény: siófoki35 (63098)
siófoki35 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 63109

Ismeretleneknek gyakran esélyük sincs.

 

Rétsági buszállomásra egyszerre bejön hat átmenő járat busza. Ebből kettő a rejtélyes "menetrend szerinti járat" nevű végállomásig közlekedik, kettőn fordított útirányú tábla van, kettőn talán jó tábla. Ja és nincs az irányoknak fix kocsiállása. Találd ki aztán hogy melyik a te buszod.

Például bejön két Vác-Balassagyarmat feliratú busz, nem tudni, melyik megy Vácra és melyik Gyarmatra, ugyanis itt van a "pók"... :o :O

Előzmény: EKM-765 (63105)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 63108

A Budapest-Balassagyarmat vonalon több mint 95%-ban állandó utasok utaznak.

Ismerik mindkét céget (VolánBuszt és a Nógrád Volánt).

Ismerik a buszvezetőket.

Ismerik a vonalon járó buszokat.

 

Mégis előfordult kb. egy hónapja, hogy a járati kocsin volt vagy 10 álló utas is, míg a másodrész kb. 25 ülő utasal indult el.

Ilyenkor fel nem foghatom, hogy miért áll az első kocsin, amikor a másodikon ülhetne?

 

A közbenső megállókban a két kocsi között 0-2 perc különbség volt.

 

A kocsik Budapesttől - Katalinpusztáig nem állnak meg.

trizs77 Creative Commons License 2017.03.18 0 6 63107

Ha ilyen kihasznált erre a busz, miért nem rázzák gatyába a vonatot?  

Normális pályán tudná hozni az 1 órás menetidőt Gyarmat - Vác - Nyugati között.  

 

------------------

 

Fizikából hányasod volt ?

 

Ugye nem Te voltál fizikából az osztályelső ?

 

Ha egy vonat Bp-Nyugati pu és Balassagyarmat főpályaduvar között 59 perc menetidőt produkálna kb. 20 megállással, akkor a Berkenye előtti kanyarokban - a centrifugális erő miatt -  kiesne a tömés az utasok fogából.

 

más

 

Ugye földrajzból se Te voltál az osztály legjobbja ?

 

 

Előzmény: -Smiley- (63103)
torqmatic Creative Commons License 2017.03.18 -1 5 63106

Fene se tudja már ezeket a típusokat annyi van :)

 

Igen, 60-as IQ alatt valóban nehéz :P

Előzmény: -Smiley- (63103)
EKM-765 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 63105

A buszállomásunk legnagyobb baja szerintem hogy nincs rendfenntartás. A rendőröknek el kéne távolítani a váróban lakó, ott piáló és bagózó csöveseket, a külső teret be kéne kamerázni hogy a hülyegyerekek  ne merjenek rongálni. Az épületet 2 éve kívülről ráncba szedték de a "kedves utasok" által idő előtt amortizálódik. A wc is pár éve lett felújítva de wc-s néni híján elkezdték szétverni, a csapokat lelopták, így semmi értelme. Az útburkolatot és a gyalogos járófelületet viszont már 20 éve fel kellett volna újítani, az úgy szar ahogy van. A csukósokkal meg nem kéne felugratni a halszálka végén, nagyon amortizálja a padkát, burkolatot. Jó, tudom nincs hely. Talán utóbbinak is következménye egy másik szolgáltatási színvonal csökkenés: induló buszok helyére parkolnak a pihenők, így vagy az úton kell felszállni, vagy valahonnan messziről jön a vezető szólni az utasoknak hogy máshol indul. Ismeretleneknek gyakran esélyük sincs.

Előzmény: kbn (63099)
EKM-765 Creative Commons License 2017.03.18 0 1 63104

Csőrike, miért nem keresel róla képet, ilyesmi volt?

http://indafoto.hu/ekm-765/c56

 

Előzmény: -Smiley- (63103)
-Smiley- Creative Commons License 2017.03.18 -2 0 63103

Asszem akkor C56 lehetett.

Olyan mint a Pesti Ikarus 260-as csak 2 ajtaja van (hátul nincs ajtó) 

Fene se tudja már ezeket a típusokat annyi van :)

 

Ha ilyen kihasznált erre a busz, miért nem rázzák gatyába a vonatot?  Normális pályán tudná hozni az 1 órás menetidőt Gyarmat - Vác - Nyugati között.   

Előzmény: trizs77 (63102)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 63102

1./ Az mennyire megszokott hogy ma este a Budapest - Balassagyarmat vonalon egy Classik Ikarus 256 (asszem ez a típusa) közlekedett?  

2./ Az nem csak elővárosban jár?

3./ Mindenesetre balkáni állapotok voltak olyan tömeg volt és kényelmetlen.

 

--------------------------

 

Az Ikarus-256-os típusú autóbusz kimondottan távolsági típus.

 

Nagy a valószínűsége, hogy nem igazi Ik-256-tal utaztál, hanem a típus életciklusának végén, hasonló főtipusszámban (256) de eltérő altípus számmal, pl. 44 vagy 52 gyártott változattal.

Esetleg C56-tal?

 

Azok már elővárosi konfigurációban készültek.

 

A zsúfoltság igen ritkán függ a típustól.

 

Pénteken (igaz más napokon is) a Budapest-Bgyarmat járatok , délután, majd mindegyike másod- és harmad résszel közlekedik.

 

Úgy látszik tegnap mákszem került a gépezetbe ha egy kocsin nyomorogtatok.

 

 

Előzmény: -Smiley- (63095)
sosiforda Creative Commons License 2017.03.18 0 0 63101

Teljesen egyetértek.

Előzmény: siófoki35 (63098)
EKM-765 Creative Commons License 2017.03.17 0 1 63100

Előzmény: kbn (63099)
kbn Creative Commons License 2017.03.17 0 0 63099

+1 Esztergom

Előzmény: Snake-Mojzi (63093)
siófoki35 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 63098

1. Egom, 2. Komárom, 3. Gyöngyös nálam (amiket ismerek, azok közül)

Előzmény: Racilaci (63094)
-Smiley- Creative Commons License 2017.03.17 -1 0 63097

Jön a választás..... 

Előzmény: sosiforda (63096)
sosiforda Creative Commons License 2017.03.17 0 0 63096

Az utaselégedettség mérés:

 

http://www.knykk.hu/index.php/aktualis-hirek/332-szekesfehervar-helyi-autobusz-koezlekedesenek-utas-elegedettseg-vizsgalata

 

után sűrítések és hálózatbővítés várható Székesfehérvár helyi közlekedésében:

 

http://www.szekesfehervar.hu/index.php?pg=news_186996

-Smiley- Creative Commons License 2017.03.17 -1 0 63095

Az mennyire megszokott hogy ma este a Budapest - Balassagyarmat vonalon egy Classik Ikarus 256 (asszem ez a típusa) közlekedett?  Az nem csak elővárosban jár? Mindenesetre balkáni állapotok voltak olyan tömeg volt és kényelmetlen. 

Racilaci Creative Commons License 2017.03.17 0 0 63094

Én is az esztergomit tenném az első helyre. Nálam a második Sárospatak. 

Előzmény: Snake-Mojzi (63093)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.03.17 0 1 63093
trizs77 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 63092
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.12 0 0 63091

Nem is lenne ezzel baj,ha nem lenne annyira legatyásítva a szolgáltatás.Na de hátha lesznek új(abb) buszok is.Én ezekkel nem mernék még egy télnek nekivágni.

dundalk Creative Commons License 2017.03.12 0 0 63090

Nyilván nem pénzmosoda, de azért ez az alvállalkozói lánc nem túl átlátható. A VB-nél nem az első ilyen "titkolózó" leosztás lesz. 

Előzmény: MCA-001 (63087)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.12 0 0 63089

Az M6LOG már toborozza az új feladathoz a munkaerőt. Valószínűleg a jelenlegi alvállalkozóktól is átveszik az embereket.

Ami a buszokat illeti: a Pest megyei alvállalkozáshoz 250 db busz bérlésére írt ki tendert a Partiscum, amit azzal a lendülettel tovább is ad leendő alvállalkozójának üzemeltetésre. A tenderkiírás alapján a járműpark kb. kétharmadát a jelenlegi alvállalkozóktól vennék át (King Longok, Temsák, Intourok, esetleg az Interregiok), a többi, túlságosan öreg járművet (pl. MAN csuklósok) újabbakra cserélik.

A másik alvállalkozás (a HOMM-ot és Szekér-Transz-t váltó) esetében az alvállalkozónak saját járműveivel kell ellátnia a feladatot. 

Előzmény: Törölt nick (63088)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.12 0 0 63088

Tehát jön egy cég eszköz,és ember nélkül,és viszi a munkát.És mi lesz a sofőrökkel?Munkaerő nélkül is lehetséges?Mert annak a bérlése nem egyszerű történet.De gondolom csak sofőrrel együtt tudják kiadni,mert abból egyébként sincs.

És a buszok?Egynémely King Long nagyon leharcolt állapotban van már.

MCA-001 Creative Commons License 2017.03.11 0 2 63087

Az azért érdekes hogy a VB kiszervezi a járatait a saját tulajdonában álló vállalkozásnak.

Nekem pénzmosodának tűnik:(((

 

Előzmény: Törölt nick (63086)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.11 0 0 63086

A Partiscum Busz már megkötötte az alvállalkozási szerződéseket a Volánbusszal, az eddigi alvállalkozók helyét ők veszik át. A tenderekkel a Partiscum Busz keres alvállalkozó(ka)t. Pest megyében is az M6LOG lehet a befutó, bár itt egyelőre képlékenyebb lehet a történet, ugyanis a járműállomány nagyjából kétharmadát a jelenlegi alvállalkozóktól (Kontakt/T&J/Color) vennék át.

Előzmény: Törölt nick (63085)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.11 0 0 63085

Pest Megyében is Partiscum-M6LOG volt a pályázó?

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.11 0 0 63084

Egyelőre semmi. A Pest megyei tenderen az eredményhirdetésre várunk. HOMM/Szekér-Transz területén március vége az ajánlattételi határidő, de jó eséllyel az M6LOG lesz a Partiscum alvállalkozója (utóbbi esélyes a Pest megyei tenderen is).

Előzmény: Törölt nick (63083)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!