Sztem ez így nem megy, ide még nem ért el a plug & play technology (nem fiat ez, kérem!! :))), különben minden szart rágudodathatnánk, osztán meg mégsem...
Mivel az autóban eredetileg nem volt tempomat, a szoftver verzióban sztem meg van határozva a cucc meg nem léte, és még ha a neki kellő bitek esetleg fel is vannak töltve, aktiváltatni akkor is kell.
Mondom, szerintem.
De dunaújváros felé kb úgyis útba esik üllő, oda bemehetsz. De nem értem, miért éri meg vacakolni ezen az 5000 pénzen.
Én sem az utcának akarok zenélni, de néha hallok 1-2 régi kedves zenét, amit szivesen felhangosítanék kicsit jobban. Úgy szeretem, ha szépen szól, de még nem tudtam egy jóízűt hangosítani, mert zörgött az ajtó. :( Ezértis akarom 'tehermentesíteni' az ajtó hangszórókat a mélyhangoktól. :)
Tudom, hogy mondtátok, de olvastam olyat is, hogy valakinek nem kellett programoznia semmit!
Amire gondolok, hogy akksi saru levétel-vissszarakás után körbekérdez a BSI, hogy mit tud használni és ha találna egy tempomatot, akkor használja. (Erre építek most)
Arra nagyon kicsi esélyt látok, hogy csak sima gyújtáselvétel mellett rádugom és már úgy áll a BSI gyárilag, hogy használható.
A harmadik lehetőség meg a mindenképpen programozás.
Szoktam én értelmesen is viselkedni, csak annyi pálinkával már nem vezethetek. :)))
Még mindíg nincs kicserélve, illetve nem lett meg a kerékőr kulcs se.
Már vagy 2 hete lefotóztam a csavarokat, csak aztán elveszett a fényképező... De tegnap végre megtaláltam.
Szóval így néz ki a csavar, és ahogy néztem nem lehet olyan túl sok féle Pug-Citroen kerékőr. Gondolom a két egymással szembeni pöcöknek statikai, nyomaték átviteli okai vannak, így a maradék két pöcök az ami a "kulcs" funkciót játsza. Semre pedig úgy tünik, mintha azok már csak 6 helyen lehetnek.
A kérésem pedig az lenne, hogy ha valaki esetleg ráismer a saját kerékőrjeire, az jelezze már, már ha hajlandó valamikor kölcsönadni egy olyan 10percre míg kiszedem a csavarokat (amiket akár neki is ajándékozok, mivel egy új szettet szándékozok venni).
Persze! Az lesz nekem is. Csak még minig kérdéses a fékpedálnál a móka. Nincs hely kialakítva a második kapcsolónak. Csatit találtam de nemtom az-e. Zegen a cimbik ígérték hogy bekábelezik, kapcsolózzák és 100% hogy működni fog... de azért én jobban örülnék ha a gyári kábelezés meglenne és nem utólag kötöznék a BSI-be. :/
Nyilván a limiter funkció nem megy, de a tempomat igen.
Es persze nem ir ki a km számlálóra se semmit, csak teszi a dolgát. 2003-as RHS.
Akkor nekem azt mondták, hogy a gyári tempomat az tudja a km számlálós kiirást, limitert, stb... de annak más a szoftvere is kicsit. Illetve lehet hogy a gázpedál is más.
Na ha az 60 rugó + 20 a kar, akkor már meg is van miért adták annakidején 80-ért az extralistán. :-)
Nézd, városban pl. normál úton 6-oson tökéletesen hallom a zenét, zajosabb úton kicsit feljebb tekerem... Autópályán nagyob bsebességnél, nagyobb szélzajnál még nem próbáltam mi kell a normálhoz, el tudom képzelni, hogy ott már szükség van jobb cuccra, de én 80%-ban városban megyek, szóval engem annyira nem érint. Ráadásul már ki is nőttem abból, hogy folyton Metallica szóljon ezerrel az autóban, hogy jól érezzem magam:), pedig oda azért alapból nem árt a vájt fül és a hozzávaló cuccok megfelelő erősítési karakterisztikával.
Egy kicsit énis belefutottam ebbe. Mondeo kombiban elfért a nagy mélyláda, de itt tele lenne a csomi vele... próbálok valami kisebbet szerezni, mert sztem a 4*195W sok lenne ekkorka kasznihoz (nem is beszélve, az akksiról vagy generátorról)! Kicsit megrángatná az erősítő a tápot és a canbus káromkodna egy jósort. :D Meghát, a 30cm-es reflex láda vinné a fél csomit. :D
In-re láttam, hogy van 2 is, egy cd tárhoz, egy meg általános (telefon,ipod...) de a bsi-t kell módosítani. Egyelőre nem találtam infót az out-hoz. Jó lenne legalább egy normál stereo out-ot szerezni rá, mert annyira nem hiszek a nagyjel-kisjel átalakítókban. :(
Azért jó lenne, ha a fejegységet nem a kesztyűtartóban kéne tartani.
Láttam pio aktív ládát, ami befér az ülés alá és nagyjelű bemenetről táplálható. Azthiszem, megvizuálom.
Egyébként a ráncfelvarrtnak is olyan rossz az ajtó hangszóró rögzítése, mint a korábbiaknak? (Kárpitra rögzített pille hangszóró)
Na most ez így konkrétan nem igaz, ráadásul a kedvencem a mélynyomó hátul, ami elfoglalja a csomitartó felét - még jobb, amikor Corsában van:) -, már bocsánat, de ezen én mindig röhögök. Ez legalább olyan, mint amikor az 50 négyzetméteres lakásba vesz valaki 100 wattos hangfalakat, meg ezek egész számú többszöröseit. Funny:D Jaszkarizásnak jó.
Szia! Létezik egy átalakító, 3 ezer forint körül van, amivel tudsz RCA kimenetet csinálni, és akkor tudsz már erősítőt és mélynyomót bekötni. Jobb lessz a hangzás, bár a legjobb eredményhez kellene fejcsere is, de akkor buktad a központi kijelzőt és a kormány melletti kapcsolót, hacsak nem veszel ahhoz is átalakítót, de az már jelentősebb beruházás. A kiváló eredményhez határ a csillagos ég, de a mélynyomós verzió is már hatásos, vannak itt kollégák, akik csak ennyit változtattak, nyilván több a semminél, sajnos a gyári cucc minőségi zenehallgatásra alkalmatlan.
Hifi témában érdeklődnék kicsit. Ahogy nézegettem a gyári rádiót, csak hangszóró kimenetet találtam rajta. Létezik valamilyen módon vonalkimenet is rá? Vagy érdemes megtartani a gyári rádiót (néztem, hogy a fedcomp beállításait azon keresztül lehet megcsinálni :( )? Hogy kéne elindulni, ha kicsit jobban szeretem a zenét az átlagnál?