Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

morvaiz Creative Commons License 2002.03.20 0 0 141
http://index.hu/totalcar/tukor/evalfa/

http://www.totalcar.hu/evautoja/suly_vegso.php3?kat=&kep=1

morvaiz Creative Commons License 2002.03.18 0 0 140
Hali
Itt a jo idö látszik a fogyasztásomon.
Tegnap mentünk 470 km-et az autoval. Csak autopályán. Egyik irányba 120- 160 között nyugisan. Megérkezés után a gép 7,7-et mutatott átlagnak, ugy hogy elötte 8,1 volt.
Vissza pontosan 180-ra támasztottam ki a tempomattot, gondoltam meg is fog nöni az átlag.Igy is lett. most 7,9-en (!) áll. Tankolás ota 860 kmet mentem vele és még van benne 120 km-nyi. Én sem akarom elhinnide igy már lehetséges hogy 1 tankal simán 1000 Km.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.03.04 0 0 139
Tiszteletem.

Kb. 1 hete jött egy uj 607-es (HDI,automata,fekete bör,alu) abba a szalonba ahol én vettem az automat. Szombaton voltunk 1-2 aproságot megnéztünk náluk. Gondoltam megmutattom a családdalnak mennyivel lehangolobb a fekete belsö mint a mienk, de az auto már sehol. Elkelt.
Ha igy megy tovább népauto lesz belöle.

morvaiz Creative Commons License 2002.03.01 0 0 138
Hali

Ami tartozásom még volt :
kesztyütartó hütése fütés közben.
Hát egyértelmü választ most sem tudok adni rá pedig próbálgattam, meg meg is kérdeztem.
Ha ment a klima mindha kicsit hüsebb lett volna ott a levegö,de nem határozottan.
Szerintem ugyanaz a levegö megy oda is mind az utastérbe. viszont elég intenziven löki oda. Klima nélkül egyértelmüen melegit ha fütesz.

Kipróbáltam még a lekepcsolgatásokat.
Direkt égve hagytam a belsö világitást hátul, reggelre nem éget és az autó is elindult. A CD-t/ rádiót is lekapcsolja.

Más:
megjött egy-két maradék apróság az autóhoz, de a ruhaaksztó nem mert nincs hozzá gyári. Vigyázni is kell vele mert motoros a fejtámla.
Neked akkor milyen van benne szep_es_jo ?
A 406-oset próbáltuk annó bele az nem jó.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.25 0 0 137
Hali.

Beázás ügyben a tetöablak a hunyó illetve annak van egy vizelvezetöje a tetö alatt ami az "A" oszlopbon keresztül valahugy lekerül az autó alá. Na ennek a csöve lazult szét és nem le hanem becsöpögött az a autóba.
Kédeztem ugye rendesen összerekták. Válasz: összepatentolták,összeregasztották, meg összezsugorfoliázták. Kitakaritották, 1 napig száritották.
Részemröl letudva.

Hátsó "beázás".
Nem találtak semmit,pedig átáztatták az autót. Ugyhogy csak a lecspodott pa´ ra lehet. Ezt alatámasztja az, hogy csak a pótkerék acélfelnije volt nedves minden más tök száraz. éjjel garás aztán hirtelen ki a 3 fokba,fütés be. Az már 2 perc után nyomja a meleget. Ugyhogy ez is logikus magyarázat.
Neketek ugye könnyüfém a potkerék ?

Na szoval tegnap visszakaptam végre a sajátomat.
És most már megkérdöjelezerm azt az állitásomat hogy a v6 jobban megy.Direkt ugy vezettem mint azt, és bizony meglátszik a nyomatékkülönbség.
Ugyhogy nemtudom.
A dizel sokkal sokkal hamarabb bemelegszik, ez a segédfütésnek tudható be.
eleinte engem is zavart, hogy a v6 5500 körül vált, de nem éreztem rajta, hogy ez megviselné ugyhogy nem kell vele foglalkozni. olyan szépen suhantam vele tegnap az enyémért 213 km/h-val. Itt már nagyon hallottam az ablaktörlö kontra szél összecsapás zaját.
Egyedül a sebességfüggö szervot sajnálom a v6-ból.Nemtom a 2.2 benzines milyen de azthiszem az is fordulatfüggö szervozásu, ezt hülyeségnek tartom.

Leatam a csereautó kulcsát, mondom megnézik mennyit mentem vele vagy valam. Á. Hova állitotam ? Ennyi. Amikor ott voltam mindig megkérdezték a szerelök, hogy beülhetneke e az autóba,kiálltak,beálltak,ajtót nyitottak, minden szart megcsináltak, még a gumiszönyeget is szépen perecizen kilyukasztották a hálonak. stb. Na igen a kiszolgálás.
Azt nem állitom,hogy csak a Peugeotnál van ilyen, de azt nem tudom magyarországon hogy van ez. Mondjuk ha trehlerrel hozzák az embernek a csereautót akkor ott sincs már gond.
Tegnap este felhivtott a Peugeot Deutschland és közvéleményt kutatot vagy 25 percen keresztül. Talán 3 kérdésre voltam kénytelen a "nagyon elégedett"-töl eltérö választ adni.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.22 0 0 136
Csereautó esete (607 3l v6):

Elmondtam miket szeretnék megtudni ill. beállitatni az saját autón. Laza szembedicsérgetések a 607-re a szerelötöl. Aztán már hozták is a kulcsot.
Kérdem milyen? 2,2 benzines azt hiszik.
OK.
Elsö meglepi mikor beinditottam. Nem indult, fasza.
Ujra, aztán látom, hogy a fordulatszámmérö megmoccan.
O, én hülye ez nem dizel. A hang és futáskultúrát nem is ecsetelem tovább.
Annyit azért , hogy ez a különbség a dizel és a benzines között 50-60 km/h felett eltünik ill. ha a dizel elérte az üzemi fokot akkor mérséklödik.
De azért nem rosz ez egy 4 hebgerestöl (!)
Na gyerünk,ez is autómata és jól kapcsol. Húzott mint a süket. Gyanúsan jól.
1800 alat ha nem forsziroztama a váltás viszont elég döglött volt.
Gyorsan a pályán el hozzánk, nem is egyböl gyerünk terepre. Esett az esö, pont jó ESP-tesztre.
Ismertem egy kis parkolót ,jó faleveles az biztos csúszik.
A hegyen felfelé végig nyomtam, és ment is rendesen. Ha kellett simán gyorsitótt.
Mikor felértem a kiszemelt terpre,és ránéztem az átlagfogyasztásméröre, éppen hogy ki nem estem az ülésböl.
Egy bemelegitö kör után megálltam és most már meg kell néznem ezt a motrot.
Az már biztos volt, hogy van benne. A hangját hallottam. Morgot, ez az a hang amit mindenki , állitólag , szeret és elvár egy V6 3.0 L motortó.
Mert az volt. Nem 2.2, na igy már más a dolg.
A hangjáról még annyit hogy tényleg dögös, de ha már meguntad akkor jobban szereted a csöndet, na a dizelnek nincs mit szégyelnie.
Szóval 3 literes a picike.Na de azért 16,7 literes átlga, huha.
Na jó egy "kicsit" forszirozott üzembe. A feleségem ezt a forszirozottat máshogy mondta, lásd lentebb.
Na mindegy,nézzük az elektronika hogyn vizsgázik. Elötte mégegyszer megnéztem menyni az Önrész az autón,aztán gyerünk körbe.
Eleinte nekifutottam aztán már ment körbe is a dolog. A sebességeket nemtudom kb 30-60 között lehetett mert ezek a manöverek nem mentek rutinból és az "útat" figyeletem.
A háromszögbe kis csúszós autó szinte folyamatosan világitott a müszerfalon.
Elsö 3 kör semmi. Gyáva kukac. Kövérebb gázzal már na, biztattam magam.
Na aztán folyamtosan éledtek a computerek. Eleinte ABS mert reflexböl fékeztem.Aztán rájöttem,hogy ki lehet kormányozni. Ekkor már éreztme hogy berágnak a kerekek és nem csak az elsök.
Az ABS tényleg külön fékezi öket,de mindez lényegtelen az eredmén szempotjából. Ez a dög nem csúszott ki a pályáról. Végig a kanyar ivén maradt.
A legutolsó póbát kivéve, ekkor elértem az értelmes küszöböt amit már nem lehetett korrigálni. De akkor is satufék és simán , minden veszélyes elmászás nélkül megállt.
Adranalinnormalizálasként kiszáltam. Meglepve tapasztaltam, hogy az autó meg koszos sem lett. Azt vártam, hogy úgy fog kinézni mint a disznó, de nem .Aztána leesett, persze hogy nem mert a kerekek még véletlenül sem pörögrek.
Pedig a gázt ugy használtam mint egy 2-állasú kapcsolót. Állitom, hogy ezt egy "hagyományos mosóporral" megcsinálva kiváló terepjáró reklámszereplö lehetett volna az alany.
Hegyröl le,szakadó esöbe, szerpentin, nem benzisporolósan, xenon gut.
Hoppá áljunk csak meg egy pördülöre, egy O alakú jó minöségü rajzlap tipusú ( értsd famantes ) domboldali, földes parkoló.
Na itt már az elsö kanyarnál megsiklottam, nem is csoda ez olyan volt mint a dagony meg volt vagy 50 m egyenes is ahol nekeiszaladhattam rendesen.
Még 2 kör, ok ,már tudom hogy ez az ESP/ASR/ABS stb. nem csodaszer, de kib* jó dolog.
Tüzés haza enni, még jó hogy minden más be volt zárva , sajna már nem tudtam hivatalos dolgokat intézni, és jöhettem vissza még egy köre.
Mondom volt menyasszonyomnak hogy itt egy 210 lovas cseregép nem akarom hogy kihüljön a motor mert akkor sokat eszik, nem jön e el velem egy körre.(Kivételesen volt aki vigyázzon a gyerekekre)
Meglepetésemre már huzta is a cipöt.
A hegy feléig sem jutottunk el, mikor azt mondja, hogy Ö szivesen autókázik, de azt nem akarja látni hogyna "szadizom" az autót.
Lehet, hogy tényleg gonosz vagyok (ennek Apoca az oka) és nem kéne ennyire nyúzni.
Ugyhogy innentöl már csak családiasan huzattam.
Még elemtünk , megnéztük Eisbaersilberbe meg Sötétkékbe a 607-et. Szép ez mindenhogyan. A silberen rajta volt a gyári szárny. Hát azért franciák ezek hogy tudjanak dizájnolni. A gyári szerintem abszolult nem töri meg az autó összképét. Ez ,mármint a gyári, nagyon elegáns és mivel elég széles és lapos, nem viszi el a sportautó irányába a filinget.
Ma még van egy 50 km-es randim vele, de sajna egyéb dolgok miatt korábban vissza kell vinnem.
Fele város fel autópálya után az átlag lement 14,4 literre de ez is még bö 4 literrel (ha a dizelt is igy hajtanám) több mint az enyém. Ennyivel nem jobb szvsz, legalább is nekem nem ér ennyit. Egyszer-egyszer vadulni igen, de mindenaposra feleslegesnek titulálom.
A megoldás megvan, ha erre vágyom majd meglazitok valamelyik szönyegtartócsavart és beviszem a szervizbe, hogy húzzák meg, de mivel sietek addig is adjanak egy csere 607-et :-)
Objektiv összevetést majd akkor ha visszakaptam az enyémet és azt is megküdöm egy kicsit igy.
Addig is az látszik, hogy esetenként erösebb, esetenként csendesebb a V6-os de nem mindig. Azért a 317 Nm meglátszik föleg 2000 alatt.
Járáskultúra nem vitás egy 6 hengeres az 6 hengeres, jobb a kiegyensúlyozottsága. Bár a másik ketö (2.2 HDI és benzines) is tartalmaz 2 db kiegyensúlyozótengelyt.

A tesztautóban 1 hibát fedeztem fel, 19.875 km van benne és az ablaktörlölapátok nem a motorháztetö alá térnek vissza, hanem 1-2 centit visszaugranak. Pontatlanok lettek.
Ne vegyétek bántónak, de a nagy kijelzö után a pici monokróm kicsit egyszerünek tünt,ebbe ugyanis nem vólt navi.
Sebtibe ennyi.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.22 0 0 135
cliort,

"ez egy kicsit ciki egy ennyiért vásárolt prémium autótól, nem?"
Tényleg az.
Nem elsö széria, nem tipushiba.

Beázás ügyben a tetöablak a hunyó illetve annak van egy vizelvezetöje a tetölemez alatt ami az "A" oszlopbon keresztül valahogy lekerül az autó alá. A cö patentos és több darabból áll. Na ennek a csöve lazult szét fent és nem le hanem becsöpögött az a autóba.
Kérdeztem ugye rendesen összerekták.
Válasz: összepatentolták,összeregasztották, meg összezsugorfoliázták. Kitakaritották, 1 napig száritották.
Részemröl letudva.

Hátsó "beázás".
Nem találtak semmit,pedig átáztatták az autót. Ugyhogy csak a lecspodott pára lehet. Ezt alatámasztja az, hogy csak a pótkerék acélfelnije volt nedves minden más tök száraz. Éjjel garász, aztán hirtelen ki a 3 fokba,fütés be. Az már 2 perc után nyomja a meleget. Ugyhogy ez is logikus magyarázat. De még figyelem.
Neketek ugye könnyüfém a potkerék ?

Üdv

Előzmény: cliort (134)
cliort Creative Commons License 2002.02.22 0 0 134
morvaiz,

Semmi közöm hozzá, de ez egy kicsit ciki egy ennyiért vásárolt prémium autótól, nem? Vagy csak az első széria?

Üdv
cliort

Előzmény: morvaiz (133)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.22 0 0 133
Hali

Szomorúan kell jelentenem , tegnap a feleségem álltal fel lett fedezve az elsö hiba.
Az autó beázik.
Job elsö oszlop,az összeresztésnél csöpögött be. És elég intenziven.
Utánna rohantam a csomagtartóhoz mert elöször ott is vizcseppeket fedeztem fel de a takaritásnak tudtam be. Ott is nedves volt.Pontosan a potkerék volt nedves,gondolom alulról valahogyan fel ill. beverödik.
Reggel tüz a szalonba,csereautó.
Azt mondták a tetöablak lefolyó ide van valahová kivezetve a tetö alatt, lehet hogy az a honyó.

Ennyi.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.21 0 0 132
607 2.2 HDI kontra 3L v6 (automaták) tényszerüen:

A v6 tényleg jobban megy, de a HDI is megy.
A v6 nagy sebességnél hangosabb, a HDI forditva.
A v6 járása nagyon nyugodt, de a HDI sem rángatós.
A HDI alacsony fordulaton jobb, de a v6 hamar felpörög.
A v6 "villanymotoros" a HDI "brutálsi".
A HDI jobban fogyasz , de a v6 nem.
A v6 nagyon huz 5000 felett , de a HDI max 4000 ig.
A válto mindkettöben jol van a motorhoz illesztve,de HDI-hez jobban passzol a 4 sebesség.
Átlagban min. 3-4 literrel többet igényel a v6.
Maxok fogyasztásban:
átlag V6:15.2, HDI:10,1
pillanatnyi V6:20,1 HDI:13,8
Akinek van pillanatnyi fogy. méröje az tudja hogy a 20 L a v6-tól pillanatnyiba egyáltalán nem rosz.
Nagyon jó hogy a v6-ba sebességfüggö a kormányszervó, és ha hozzászoktál egyáltalan nincs túlszervózva alacsony sebességen.
A v6-ba nem nagyon érzni ha sportosra állitod a futómüvet.
Vezetési élményben tényleg van különbség. Egyszerüen más.
Ahhoz viszont kevés volt a kettö között a különbség, hogy pl. a benzines ütös dolgai kijöjjenek.
Ahhoz nagyobb benzinmotor kéne vagy gyengébb dizel.
Érdekes, hogy azt észrevettem ha a benzinesböl ülök a dizelbe forditva nem.
Rájöttem ,hogy ez a kormányszervonak köszönhetö 90%-ba.
Elindulás után a v6 nagyon "könnyü" hatást kelt a servo miatt.

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.21 0 0 131
Egy két dolog amit megtudtam a szervizbe és amit még nem.

A diagnosztikai csatlakozója már az évek kota szabványos 16 polusú akármi. Miért érdekes ez ? Mert a (német)rendörök is fel vannak már szerelve olyan boardcomputerrel ami olvasni tudja az adatait. És ha mondjuk valami kontrollámpa ég (kiéget izzó,fékbetét stb.) nem tudod letagadni mióta hibás, és ha rég akkor jól megdicsérnek.

Egyenlöre nincs ismert tipushibája a 607-nek

Navit egyenlöre nem tudják holl lehet nyelvileg programozni.

Nem tudták megmondani hogy a nem v6-ba is elektronikus e a rugozásvezérlés.

A leállitás utánni lámpalekapcsolási 45 sec. várakozás fix.

A 2500-as olajcsere hülyeség, nagyon régóta nincs már, a 10e sem kötelezö csak javasolt.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.20 0 0 130
Ime néhány magyar link a témával kapcsolatban :

http://totalcar.hu/teszt/peugeot607/

www.vezess.hu/panorama/teszt/previewfull.php?idx=1491

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=E33015A09D602E4

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=CDFE17BDB72E067

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=DE1E024EA7E6DFB

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=018B6565D25C2C7

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=E90DEE84DF6A0DA

www.autoforum.hu/index.asp?newsid=690B606E5405927

www.karacsonyi-nagy.hu/modell/607/igen.html

www.auto2.hu/a2-web99-10/peug607/bemutato.htm

www.auto2.hu/a2-web00-4/607/bemutato.htm

www.peugeot.autosziget.hu/news/607_fap.html

www.peugeot.autosziget.hu/news/607_paladine.html

www.peugeot.autosziget.hu/news/607_feline.html

www.kampf.hu/605.htm

www.progression.hu/mk/04744/607.html

www.peugeotkovacs.hu/html/607.htm

www.auto2.hu/a2-web00-5/uj/607.htm

www.auto2.hu/tesztek/p607v6/teszt.htm

carpage.hu/new990812.html

www.peugeotlux.hu/club/technique_05_02.html

www.auto2.hu/uj/607g/valsztas.htm

www.nexus.hu/autoplusz/ujdonsagok.html

www.carpage.hu/new000314.html

vilaggazdasag.eco.hu/mellekl/auto/200102/u607.sht

www.tinik.hu/peu01.jsp

www.auto1.hu/archivum/auto12000091510089111.html

internetto.hu/services/himnem/cikk.php?id=22351

www.peugeot.hu/607.html

www.tesztelo.hu/Auto/Teszt/peugeot_607.htm

www.auto5.hu/cgi-bin/sys/cikk2.cgi?rovat=am-hirek&cikk=rovatok/am-hirek/20020102-607p.txt

www.auto5.hu/cgi-bin/sys/cikk2.cgi?rovat=am-hirek&cikk=rovatok/am-hirek/20010126-plaboy.txt

www.a5.hu/cgi-bin/sys/cikk2.cgi?rovat=am-hirek&cikk=rovatok/am-hirek/20020213-peugeot.txt

www.a5.hu/cgi-bin/sys/cikk2.cgi?rovat=am-teszt&cikk=rovatok/am-teszt/20020117-607teszt.txt

www.hetek.hu/index.php?cikk=9556

www.users.broadband.hu/autoplusz/19/teszt.html#4

www.peugeotlux.hu/club/technique_05_01.html

www.peugeotlux.hu/club/

www.hetek.hu/index.php?cikk=7242

www.tesztelo.hu/Auto/peugeot.html

www.fieldprofi.hu/moldalak/es607.htm

www.magnumtuning.hu/chipmodular3.html

www.fieldprofi.hu/moldalak/espeuhdi.htm

Fórumok:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9039065

www.autoforum.hu/forum.asp?fid=99

www.startlapforum.hu/5/1001/index.php

http://forum.netmania.hu/topicmuta.xyz?topicid=1780

Üdv.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.18 0 0 129
Egy csomó cikket találtam a ATZ-n (szep_es_jo jovoltából) a 607-röl.
Egyenlöre az elsöt elkezdtem olvasni. Mindenkinek melegen ajánlom.
Amiket nem is tudtam és a cikböl kiderül:

-A kaszni egyes részei platinaval vannak merösitvbe. És hogy mégsem nehéz ? A kaszni következetes könnyüfelépitésü , a potkeréktartó pl valami müanyag, és csak 285 kg.
-A sárvédök felsö része valami Expoxyd-alapú üvegfázisú anyaggal vannak megkeményitve
-A lámpa 650 lux alat kapcsol be és 2200-nál ki. :-)
-A vészvillogó 7 m/ss lassulás felet kapcsol be és ha rálépsz a gázra kikapcsol.
-az index 50 felett max 30 s-ig villog (biztonsági okok miatt) király.
-Az elsö szélvédö összesen 35,8 mm vastag (11 reflexios réteg,1 külsö, 1 belsö, meg polyvinylbutanréteg)
Ezt törjék be igaz szep_es_jo
Az oldalsók opcionálisan ragasztott biztonságiak, a hátsóba meg persze benne van az antenna..
-A kormány magnéziumból van (hogy ez miért jó ?)
-A klima 2 csatornás,de biztonsági okokból a páratlanitás az anyós-oldalt is übereli.
-aktivszénszürö széria
-Az ajtok, ha jól értettem, valami természetesfarost-ágyban vannak de 30%-ban üvegyszál erösitésüek.
-övfeszitök elöl 450 hátul 650 N-re vannak limitálva
-a dizelmotorhoz valami segédfütés is van,hogy hamarabb elérja az üzemi meleget.
-a dizel hengerenként 4 szelepese ,a 2 beömlöböl 1-et csak igény esetén használ, vagyis csak ha nagyob hengertöltés kell (ha jól értettem)
-a részeckeszürönek 5l-es tankja van. Ennyibe kerül nekem a környezetvédelem.
- a porsche system 4HP20 automata váltót nemcsak átvette,hanem továbfejlesztve tette a 607-be a PSA.Pl a Téli üzemmod 2 sikot ismer. Kükönbsséget tesz a hegyen fel (2 fokozat) és le(3.) között. Vagy megállaskór a kuplungot oldja, a turbinák a motor fordulatszámán forognak, csikkentve igy a stop-and-go miatti fogyasztásnövekedést.
-kormányszervó HDI-nél fordulatszámfüggö V6-nál sebességfüggö
-a V6 hydraulikus rugozását a karosszéria vertikális gyorsulása, az elsö kerekek fordulata,gáz- fékpedálállás,sebesség,a kormány szöge ill. szögsebessége befolyásolja(vezérlöelektronikán keresztül).
-küzponti vezérlés kontra motor,fék,váltó CAN-buszon van összkötve
A gyorsabb ill biztonsági perifériák 3 VAN-hálozaton lógnak és interfészen keresztül a megfelelö CAN-busszal kommunikálnak(multyplex-system)
szope_es_jo allitasa kipipálva
-200 db/nap a PSA konszern kapacitása a 607-böl.Ehhez képest most min 12 hét a várakozás. Tehát biztos fogy.

Hát ennyi az elsö cikkböl.
Finom.

Üdv.

Na végre egy olyan lap ami nem a "szép képpekel" adja el magát

morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 128
Ok.A nagy, szinesnel igy van.
De tuti a tobbinel is allithato a muszerfalon.
Előzmény: Marcus Aurelius (127)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2002.02.15 0 0 127
Navis verzióból is kétféle van!
Előzmény: morvaiz (125)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 126
Gyüjtögetem a linkeket, de ez már most kiteszem :

http://www.a5.hu/cgi-bin/sys/cikk2.cgi?rovat=am-hirek&cikk=rovatok/am-hirek/20020213-peugeot.txt

Ezt már , ill. az elözményt , mikor elindult olvastam.
Hoppá.
Ennyit a megbizhatóságról.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 125
"A műszerfalvilágítás másik gondja amúgy(a középkonzolon) a fényerőállíthatóság hiánya."

Miért?
Lehet közvetlenül a müszerfalon, ill a középkonzolon keresztül (legalább is a navis-verzioban) a paramétereknél is állitgatni. És megmondhatom,hogy akarom e az éjjeli modot vagy nem.

Üdv.

Előzmény: Marcus Aurelius (124)
Marcus Aurelius Creative Commons License 2002.02.15 0 0 124
Én Renault-os vagyok :)
Amit vezetni szoktam 607-esből, az 3 literes automata. A műszerfalvilágítás másik gondja amúgy(a középkonzolon) a fényerőállíthatóság hiánya. (legalábbis éjjel).
Előzmény: morvaiz (123)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 123
"Ezek szerint van már Magyarországról szóló lemez a 607 navigációs rendszeréhez?"
szep_es_jo szerint nincs, én ezt se cáfolni se megerösiten nem tudum.
Szerinte nem is a CD-vel van a gond , hanem az infrastruktúrával. Ebben igaza lehet.

"Megkérdezhetem, melyik kereskedőnél vetted?"
Persze, Peugeot Stange, Kleinostheim.
:-)
Igy már érthetö ugye.
Bocs.

"hátulról érkező napfénynél a műszerfal kijelzői nem látszanak rendesen"
Még jó hogy ott semi fontos nincs, vagy ha van akkor csipog.

A bajuszkapcsolók meg már rendesen ki lettek dumálva.

És milyen a tied (benzin,automata,stb..) ?

Üdv.

Előzmény: Marcus Aurelius (121)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 122
Marcus Aurelius Creative Commons License 2002.02.15 0 0 121
Ezek szerint van már Magyarországról szóló lemez a 607 navigációs rendszeréhez? Megkérdezhetem, melyik kereskedőnél vetted?

Amúgy nem rossz gép, de szvsz a kormányzása "túl könnyű", hátulról érkező napfénynél a műszerfal kijelzői nem látszanak rendesen (ellentétben a dekoráció fémcsíkjával...), az audioirányítás bajuszkapcsolója sem egy leányálom (eleve könnyű keverni a felette levővel, de ha eltalálod sem biztos a siker: kicsit elrontod a mozdulatot, és hangosítás helyett számot ugrik), stb. Igaz, hogy az előnyös tulajdonságokat is hosszan lehetne sorolni.

Előzmény: morvaiz (119)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 120
Uraim

Amig aktuális ajánlom figyelmükbe :
http://www.totalcar.hu/evautoja/index.php3?site=&kat=nagy
NO KOOMENT

Illetve itt lehet szavazni, ha tetszik valamelyik :-)))))
http://totalcar.hu/tukor/evain22002/

Hajrá.

morvaiz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 119
Bementem a szalonba , kértem néhány apróságot ill. kérdeztem,hogy a navit hogyna lehet más nyelvre állitani (mármint a szövegelését most francia), meg a kulcsokat akartam felprogramoztatni, és a feleségem talált egy abró hibát a jobb elsö kapaszkodón. A bör fel volt gyürödve szinte láthatatlanúl (legalább is nekem , nem egy nönek) gondoltam ezt is megkérdezem.
A navit meg a kulcsot diagnosztikával lehet beállitani, a kapaszkodot is megnézték és azt mondták, hogy természtesen kicserélik (semmi, "hogy ez nem is látszik", meg "biztos maga csinálta") kb. 1 óra szerviz mikor tudom behozni. Mivel tudták hogy késöig dolgozom, autóval járok, egyböl mondták persze ha nem tudom megvárni haghyam itt reggel este mehetek érte. Természetesen csereautót kapok. Elöször huztam a számat, de mikor megkérdeztem milyen autót adnak, azt mondták amik bent vannak azok közül választhatok. Na jó (van nekik egy 3L V6 607) legalább kipróbállok másikat is.
Ugyhogy már hétfö este otthagyom az enyémet és elhozok valami mást. Majd megirom milyen volt.
morvaiz Creative Commons License 2002.02.11 0 0 118
szep_es_jo

Ez a finanszirozással kapcsolatos maradványérték.
De függvénye a használatnak és az idönek.

Üdv.

Előzmény: szep_es_jo (113)
morvaiz Creative Commons License 2002.02.10 0 0 117
Na az álltalam emlitett BMW 520D / Mercedes E220 CDI / Peugeot 607 HDI teszt a német das neue Automobil 2002-es Tesztévkönyvében található.
Keresem az ujságba a netes megfelelöjét, valami www.autojournal.de. Ez nekem gyanús le kell még checkelnem.
A tesztröl röviden annyit,hogy a max. 600 pontból 528 a BMW és Merci páros és 533 a Peugeoté. Amiben lényeges volt az eltérs a 607-es javáara az a karosszéria/helykinálat és az utazási konfort volt. A gazdaságossában(értékvesztés,adó stb) maradt el a többiektöl.
Eurotax forrás szerint évi 9967 DM/év az értékvesztése.Ne kérdezzétek hogy deriválták ki.
szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.08 0 0 116
sansalvador:

koszonom a magyarazatot

sansalvador Creative Commons License 2002.02.07 0 0 115
Bocs, elfelejtettem hozzátenni, hogy az általam leirtak feltételezik, hogy Te saját magad beprogramozod szépen egyenként a kedvenc csatornáidat fontossági sorrendben. Gondolom Te arra gondolhattál, hogy miért nem a rádió teszi ezt, ha rányomsz mondjuk az FM1-re? Azért mert a kereséssel nyilván behoz minden fogható adót, amit Neked kell a Te fontossági sorrended alapján egy gombnyomással tárolni.
Előzmény: sansalvador (114)
sansalvador Creative Commons License 2002.02.07 0 0 114
Szia!

"...miert mindig az ATS-re teszi a programokat...?"

Azért mert az a "felülirható" csatorna. Azaz: az ember általában egy adott környezetben használja az autóját, ahol általában adottak a rádióállomások is. Azaz fixek. Viszont ha az ember kiruccan valahova, ahol értelemszerűen változhatnak a frekvenciák, ott segit az RDS, amennyiben a környezetünkben használt rádióállomás még fogható máshol is.
Viszont ha kiruccantunk, akkor nagy eséllyel találhatunk újabb csatornákat is, amiket szivesen meghallgatnánk, de nem szivesen veszitjük el a lakhelyünk-alapkörnyezetünk körzetében már beprogramozott kedvenceinket. Ezért arra az átmeneti időszakra van egy extra 6-os programhely, ami bárhol is járunk, mindig az aktuális és új csatornákat fogja tárolni és igy békén hagyja a beprogramozott kedvenceinket.

Hát ez lenne a logika.

Előzmény: szep_es_jo (112)
szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 113
"hivatalosan mennyi a 3 éves autó maradványértéke(durván a fele az uj árnak)"
ez becsult piaci ar, vagy pedig leasinggel kapcs kalkulacio?
szep_es_jo Creative Commons License 2002.02.07 0 0 112
sansalvador:

"A motor általad leirt jellemzésével egyet értek."
Nekem meg a regi sorozatbol volt 406-osom, es a motorja meg nem ilyen volt. A 406 elmeny volt, es ma is megdobobtatja a szivem/szivunket ha latok egyet... es ez azert van, mert csak jo elmenyem volt az autoval. (230ekm-mel adtam le)

"Ülésfűtés: nálam szakaszosan működik."
ha bekapcsolom a lampacske eg folyamatosan, de ki-be kapcsol.

"Az AC/Auto módra"
ez nemi vilagossagot teremtett szamomra.

Nem tudna vki nehany tanaccsal szolgalni a radiot illetoen?

Ha nyomvatartom az 'antenna' gombot, akkor megkeresi a hat legerosebb csatornat. Ez megy. De hallottam viszont, hogy van FM1, FM2, FM ATS x 6 programhely. Ezeket is tudom valtani... a kerdes viszont az, hogy miert mindig az ATS-re teszi a programokat...? (lehet, hogy a kerdes hulyeseg, de ehhez nem ertek)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!