Az üzemanyagrendszer komplett át lett takarítva, a szívott levegő hőmérséklet jónak tűnik. Még van az aktív szén tartály, amit nem ellenőriztem, de annak nem tudom mennyi köze lenne az indításhoz. Az összes tesztet végignyomtam, elvileg mindegyikre ok-t ír. Tehát a széntartálynak a szelepe is működni látszik. Még gondoltam arra, hogy esetleg az alapjárati motor még mindig lépést veszít (de idővel korrigál és azért indul be), de ezt elég nehéz beszerelt állapotban megnézni. Újat meg csak ezért most nem vennék...
Esetleg ha valakinek lenne egy csatlakozója az alapjárati motorhoz, akkor írjon, mert úgy már léptető motor vezérlővel le tudnám ellenőrizni, hogy veszít -e lépést.
Ez a megoldás nekem akkor sem jó, mert van mikor ebből hallgatjuk a zenét a műhelynél, és elég gáz újraindítgatni 20 percenként. Ezért ezt kivágom belőle délután.:-) Van egy kenwood CD játszóm ami megy a helyére, csak én jobban szeretem a gyári megoldásokat, ezért volt benne a gyári magnó+transmitter.
Kerscher Calypso Alufelni 8x14!ET26!Teljesen új, autón még nem volt, egymáson tárolták, az élén minimális lakk lepattogzódás!Használtan 100euro darabja!
Azért nincs benne, mert más az elektronika benne, nem kell.
Ez alapján, nekem mégis olyan, hogy a feszültséget nézi, és ha leesik x Volt alá akkor aktív az időzítés. esetleg a 12Volton lévő generátorból jövő hullámokat nézi.
Belenéztem tegnap, semmi kókányolás nincs benne. A 4-es láb helye pont olyan, mint a többi ki nem vezetett lábé. Nagyon rossz helyen van a láb helye, nem lehet hozzáférni pl. forrasztóval. Gondoltam rá, hogy adok neki +12-t hátha akkor nem kapcsolna ki. Mivel közvetlenül nem férek hozzá, így szakadásvizsgálóval próbáltam kimérni a nyáklap más részein található pontokon az egyezőséget, de nem találtam közös pontot.
Biztos emlékeztek páran a gyári magnó 20 percenkénti kikapcsolás témára. Ma szétszedtem megint, hogy megnézzem biztosan össze van-e kötve a piros és a sárga vezeték. A vezetékek össze vannak kötve, viszont a magnó hátulján nincs kivezetve a 4-es láb, csakis a 7-es lábon kap áramot a magnó. Ezek szerint gyárilag így van megcsinálva, hogy 20 percenként kikapcsoljon? Valószínűleg ez a magyarázat arra is, hogy nem megy gyujtás+ a magnóhoz, csak egy álandó+. Most ezt így komolyan gondolták az olaszok? Szerintük jó dolog 20 percenként bekapcsolni újra?
Ha bitos, hogy a futómű felől jön, akkor az lehet trapés silent is. Nekünk az UNO-n volt ez a hiba. De, ha gyorsításnál kattan egy nagyot, akkor alsó göbfej is, amit, ha felemeled és rángatod, sem ad jelet magáról, mer' egy aljas disznó. :-)
És lehet még a stabrúd is.
Főleg akkor ad nagy hangot, éles csattanást, amikor rükibe váltod és elindulsz.
Utána tolatásnál semmi. Majd előre menet, sokkal kisebb kattanás és utána semmi.
De, ha csak kicsi a hang, az lehet féknyereg is.
Ha idegesít, vagy tartasz tőle, hogy elmegy valami, rázasd meg egy vizsgapadon és kikárogja mi fáj neki!
Így egy eltelt nap után megint be tudok számolni a kicsi kocsim állapotáról.
Na szóval az a helyzet, hogy ma reggel az első indulás probléma mentes volt. Nem iszok előre a medve bőrére, de bizakodok. Viszont a futőmű kattogás viszont mintha kezdene visszatérni. Egyre gyakrabban kattant az eleje a kocsinak.
Ezzel szemben Mindenkinek nagyon kellemes hétvégét és jó pihenést kívánok!
Az első kép a sokadik éjszakai műszak után készült. Később elaludtam a medencében és egy 4 órás pihenés után, hatalmas napszúrásos fejfájással ébredtem. :-)
A többi képet Lolliii kollegának ajánlom szeretettel!
A macskatartás értékrendje mifelénk. :-)
A két malamute csak azért nincs a kocsin, mer' nem akarnak felmenni rá. :-))))))))))))))
Bocsaz OFF-ért, de remélem sikerült egy kis mosolyt csalnom a márkatársak arcára! :-)))
A pokolban nagy üstökben főnek a nemzetek. Megy arra egy delegáció és látják, hogy mindegyik üst mellett áll egy villás őr csak a magyarokénál nem. Kérdik...ez miért van így? A válasz...azért mert ők visszarántják egymást. :-)
Igen, csak amit írsz, az annyiban más, illetve meg is jegyzed, hogy aki azt mondta, hogy...... , az akkor javítsa is meg!
Különben kezdődnek a gondok és a xardobálás. A legrosszabb a világon más után dolgozni és főleg, ha olyan tulajjal találkozol, aki xarozza az elődeidet, mert már akkor tudod, hogy Te leszel a következő g**i, aki elrontottad az autóját. :-)))))))))))))))))
Én már csak nagyon szűk családi körnek javítok és még így is feljelentettek, pedig soha nem fogadtam el semmit és frankó volt magyarázkodni, meg felsorolni a kocsikat, hogy melyik típus, melyik rokonunké és meg sőt(!) a saját nevünkön volt akkor még négy autó!
Mármint úgy, hogy a sajátun is volt. :-)
Meg vagy négy robogó és mindet bizonygatnom kellet, hogy a családé.
Na ez milyen? :-)
És ehhez képest ingyé tolom a havat az összes szomszédnak, meg ingyé vágom a füvet, merúgye' én vagyok Forest Gump! :-))))))))))))))))))))))))))))))))
De viccet félre, van két traktor is és ezzel segítem körben a beteg, meg öreg szomszédaimat és rá nem tudok jönni, hogy ki volt a jellemtelen és miért.
Akik kijöttek, rendesek voltak, mert látták, hogy itt nincs műhely és azt mondták, hogy irigyem van esetleg. ??????????????????? Mire b+? :-)