Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29874

Hogy mit nézz?

Vegyél elő egy szkópot, pps szenzort, nézd meg a szívó, kipuff oldalt, és a kartergázt.

Nézd meg  a gyújtást is, mindkét trafót egy -egy csatornán. És persze a jónak tűnik nekem kevés, hőfok jeladót ellenőrizni kellene, ecuban is.

 

Előzmény: mrkevin (29870)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29873
Nem is indul melegen! :-) :-) :-)


Nem ezért, de sokat segít!
Előzmény: mrkevin (29872)
mrkevin Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29872

Az nekem 0.9 :P

Előzmény: GYURMA 944 (29871)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29871
Gyertya hézag 0,7. Ez mindig bejön. :-)
Előzmény: mrkevin (29870)
mrkevin Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29870

Megmondod, mit mérjek, megnézem :)

 

Az üzemanyagrendszer komplett át lett takarítva, a szívott levegő hőmérséklet jónak tűnik. Még van az aktív szén tartály, amit nem ellenőriztem, de annak nem tudom mennyi köze lenne az indításhoz. Az összes tesztet végignyomtam, elvileg mindegyikre ok-t ír. Tehát a széntartálynak a szelepe is működni látszik. Még gondoltam arra, hogy esetleg az alapjárati motor még mindig lépést veszít (de idővel korrigál és azért indul be), de ezt elég nehéz beszerelt állapotban megnézni. Újat meg csak ezért most nem vennék...

 

Esetleg ha valakinek lenne egy csatlakozója az alapjárati motorhoz, akkor írjon, mert úgy már léptető motor vezérlővel le tudnám ellenőrizni, hogy veszít -e lépést.

Előzmény: Törölt nick (29867)
kacagógerle Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29869

Ez a megoldás nekem akkor sem jó, mert van mikor ebből hallgatjuk a zenét a műhelynél, és elég gáz újraindítgatni 20 percenként. Ezért ezt kivágom belőle délután.:-) Van egy kenwood CD játszóm ami megy a helyére, csak én jobban szeretem a gyári megoldásokat, ezért volt benne a gyári magnó+transmitter. 

Előzmény: Törölt nick (29865)
DAuriol Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29868

Sziasztok!

 

8x14 gyönyörű, tuning felni eladó 4x98 4db

 

Kerscher Calypso Alufelni 8x14!ET26!Teljesen új, autón még nem volt, egymáson tárolták, az élén minimális lakk lepattogzódás!Használtan 100euro darabja!

 

ics19bertone@gmail.com

 

06húsz9852224

 

http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/8x14_tuning_felni_elado_4x98_4db

 

Most akciós 65 ezer!Hívj, ha érdekel, mert sürgős!!!

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29867

Ötletet lehetne adni... Mérni kellene rajta, illetve látni, mi az oka, mérni, mérni, mérni..

Előzmény: mrkevin (29866)
mrkevin Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29866

Végül esztergáltam 10 db-ot, hogy legyen, mert 7végén már nem tudtam boltokat járni.

 

Nehezebb melegindításra valakinek ötlet?

Előzmény: PeeWee33 (29834)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29865

Azért nincs benne, mert más az elektronika benne, nem kell.

Ez alapján, nekem mégis olyan, hogy a feszültséget nézi, és ha leesik x Volt alá akkor aktív az időzítés. esetleg a 12Volton lévő generátorból jövő hullámokat nézi.

 

Előzmény: kacagógerle (29864)
kacagógerle Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29864

Gondoltam már arra is hogy rossz, de sajna nincs lehetőség másikat kipróbálni, nincs a közelemben ilyen fejegység.

Nekem inkább az a furcsa, hogy kimaradt a 4-es láb.

Előzmény: Törölt nick (29861)
kacagógerle Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29863

Nincs fedélzeti comp. Kerestem már a menüben is, de erre vonatkozólag nem találtam semmit.

Előzmény: GYURMA 944 (29858)
kacagógerle Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29862

Hello!

Belenéztem tegnap, semmi kókányolás nincs benne. A 4-es láb helye pont olyan, mint a többi ki nem vezetett lábé. Nagyon rossz helyen van a láb helye, nem lehet hozzáférni pl. forrasztóval. Gondoltam rá, hogy adok neki +12-t hátha akkor nem kapcsolna ki. Mivel közvetlenül nem férek hozzá, így szakadásvizsgálóval próbáltam kimérni a nyáklap más részein található pontokon az egyezőséget, de nem találtam közös pontot.

Előzmény: PeeWee33 (29859)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.05 0 0 29861

Esetleg nem lehet, hogy hibás? Ki kellene egy másikat próbálni..

Előzmény: kacagógerle (29857)
kolcsar Creative Commons License 2013.08.04 0 0 29860

Macska zabálóknak,meg a csiga zabálóknak a lelkivilágát,gondolkodását nem épeszü embernek találták ki:)))

Előzmény: PeeWee33 (29859)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 29859

Szia!

Nem lehet, hogy valaki már korábban szerelgette? És "kikerült" belőle ez a láb?

Mert szerintem is elképzelhetetlen, hogy a gyár kihagyja.

De végülis bármi megtörténhet.

Én biztos belenéznék a belsejébe, hogy mi van ott.

 

  B.

Előzmény: kacagógerle (29857)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 29858

Tuti, hogy ilyet nem gyártanak!

Keres olyasmit a menűben, hogy standby 20min és állítsd át!

Azért gondold el, hogy mész egy autópályán és ezt az izét nyomkodod.

Rosszabb, mint a mozdonyvezetőknek az ébergomb. :-)))))))))))

Van azon az autón fedélzeti comp?  Abban nincs menű az audióra?

Előzmény: kacagógerle (29857)
kacagógerle Creative Commons License 2013.08.04 0 0 29857

Sziasztok!

Biztos emlékeztek páran a gyári magnó 20 percenkénti kikapcsolás témára. Ma szétszedtem megint, hogy megnézzem biztosan össze van-e kötve a piros és a sárga vezeték. A vezetékek össze vannak kötve, viszont a magnó hátulján nincs kivezetve a 4-es láb, csakis a 7-es lábon kap áramot a magnó. 
Ezek szerint gyárilag így van megcsinálva, hogy 20 percenként kikapcsoljon? Valószínűleg ez a magyarázat arra is, hogy nem megy gyujtás+ a magnóhoz, csak egy álandó+. 
Most ezt így komolyan gondolták az olaszok? Szerintük jó dolog 20 percenként bekapcsolni újra?

 

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 29856
A jó párválasztás a titka! Igaz, hogy a harmadik feleségem, de úgy néz ki bejött. :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Előzmény: PeeWee33 (29855)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 29855

Van életed, apukám....................................

 

  B.

Előzmény: GYURMA 944 (29852)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 29854

Hali!

 

Ha bitos, hogy a futómű felől jön, akkor az lehet trapés silent is. Nekünk az UNO-n volt ez a hiba. De, ha gyorsításnál kattan egy nagyot, akkor alsó göbfej is, amit, ha felemeled és rángatod, sem ad jelet magáról, mer' egy aljas disznó. :-)

És lehet még a stabrúd is.

Főleg akkor ad nagy hangot, éles csattanást, amikor rükibe váltod és elindulsz.

Utána tolatásnál semmi. Majd előre menet, sokkal kisebb kattanás és utána semmi.

De, ha csak kicsi a hang, az lehet féknyereg is.

Ha idegesít, vagy tartasz tőle, hogy elmegy valami, rázasd meg egy vizsgapadon és kikárogja mi fáj neki!

Előzmény: PeeWee33 (29853)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 29853

Hahó!

Így egy eltelt nap után megint be tudok számolni a kicsi kocsim állapotáról.

Na szóval az a helyzet, hogy ma reggel az első indulás probléma mentes volt. Nem iszok előre a medve bőrére, de bizakodok. Viszont a futőmű kattogás viszont mintha kezdene visszatérni. Egyre gyakrabban kattant az eleje a kocsinak.

 

  B.

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 29852

Egy kis OFF!

 

 

Ezzel szemben Mindenkinek nagyon kellemes hétvégét és jó pihenést kívánok!

Az első kép a sokadik éjszakai műszak után készült. Később elaludtam a medencében és egy 4 órás pihenés után, hatalmas napszúrásos fejfájással ébredtem. :-)

 

A többi képet Lolliii kollegának ajánlom szeretettel!

A macskatartás értékrendje mifelénk.  :-)

A két malamute csak azért nincs a kocsin, mer' nem akarnak felmenni rá. :-))))))))))))))

 

 

 

Bocsaz OFF-ért, de remélem sikerült egy kis mosolyt csalnom a márkatársak arcára! :-)))

 

ON!

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 29851

.... meg a szomszéd tehene is dögöljön meg! :-)))))))))))

 

De az a baj, hogy egytől egyig minden Honfitársunk így nyilatkozik, hogy elitéli ezt a magatartást és mégis ez a mentalítás dívik! :-(

Akkor kik ilyenek?  Jah, hogy mi?   Mi?  :-)

Előzmény: kgaboroo (29850)
kgaboroo Creative Commons License 2013.08.03 0 0 29850

Erről van egy idevágó vicc is...

 

A pokolban nagy üstökben főnek a nemzetek. Megy arra egy delegáció és látják, hogy mindegyik üst mellett áll egy villás őr csak a magyarokénál nem. Kérdik...ez miért van így? A válasz...azért mert ők visszarántják egymást. :-)

Előzmény: kolcsar (29849)
kolcsar Creative Commons License 2013.08.03 0 0 29849

Ilyenen kivagy akadva??:))

Neten olvastam az elsö félévbe csak 35-ezer közérdekü  lakosági bejelentés érkezett a NAV-hoz:))

Rákosi Matyi szelleme kisért,mikor az volt a divat gyerek a szüleit szülö a gyereket,barát a barátot stb,jelentgette fel!

Előzmény: GYURMA 944 (29847)
kolcsar Creative Commons License 2013.08.03 0 0 29848

Nem rajtam múlik:))

Tudod hol vagyok,tudod a telszámot,nyögdijas vagyok,itthon esz a fene elvileg bármikor jöhetsz!

Előzmény: Törölt nick (29845)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 29847

Igen, csak amit írsz, az annyiban más, illetve meg is jegyzed, hogy aki azt mondta, hogy...... , az akkor javítsa is meg!

Különben kezdődnek a gondok és a xardobálás. A legrosszabb a világon más után dolgozni és főleg, ha olyan tulajjal találkozol, aki xarozza az elődeidet, mert már akkor tudod, hogy Te leszel a következő g**i, aki elrontottad az autóját. :-)))))))))))))))))

Én már csak nagyon szűk családi körnek javítok és még így is feljelentettek, pedig soha nem fogadtam el semmit és frankó volt magyarázkodni, meg felsorolni a kocsikat, hogy melyik típus, melyik rokonunké és meg sőt(!) a saját nevünkön volt akkor még négy autó!

Mármint úgy, hogy a sajátun is volt. :-)

Meg vagy négy robogó és mindet bizonygatnom kellet, hogy a családé.

Na ez milyen? :-)

És ehhez képest ingyé tolom a havat az összes szomszédnak, meg ingyé vágom a füvet, merúgye' én vagyok Forest Gump! :-))))))))))))))))))))))))))))))))

De viccet félre, van két traktor is és ezzel segítem körben a beteg, meg öreg szomszédaimat és rá nem tudok jönni, hogy ki volt a jellemtelen és miért.

Akik kijöttek, rendesek voltak, mert látták, hogy itt nincs műhely és azt mondták, hogy irigyem van esetleg.   ??????????????????? Mire b+? :-)

Előzmény: kolcsar (29842)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 29846

5*

 

Én nem tudtam, hogy a PUNTO hidraulikus, mert ezelőtt is automata voltaz uno, viszont a donor meg bowdenes és a mostani, (a PUNTO) is automata.

Előzmény: kgaboroo (29840)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.03 0 0 29845

Baj? nem, sőt.... légy üdvözölve........

Ám  egyszer felakaszthatnánk hozzám Actiát, például jövő hét?

Előzmény: kolcsar (29844)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!