Mielőtt még balhézni kezdesz, tényleg az üzletkötő volt a F@sz, de csak azért mert nem szólt hogy 9hónap kármentesség kell a B1-hez. Ha nyáron vetted a kocsit akkor ez valószínű nem volt meg.
Sziasztok! 307 Break-em van,nincs benne a motoros tükör,de kézzel se nagyon akarom erőltetni.Be lehet egyáltalán hajtani?:) Előre is köszi a válaszokat!
Ebben az egészben csak az a szar, hogy mindig a kedves ügyfél issza meg a levét.
Komolyan mondom, ha a pék így sütne kenyeret, nem lenne mit ennünk, ha az orvos lenne slendrián, meghalna a beteg, ha a buszvezető hibázik, felborul a busz.
Ezek a bürokraták meg csak egymásra mutogatnak meg széttárják a karjukat, és le se szarják, hogy a pórnépnek igenis számít negyedévente a 3000 forint különbség is. Persze tisztelet a kivételeknek.
Tudom, hogy nem ide tartozik, de hasonló szitu miatt "tiltattam ki" egy bizonyos bankból (CIB) Egy 6 számjegyű összeget kötöttem le évekkel ezelőtt 3 hónapra. Pont áramszünet lett. Manuális megoldásnál maradva, kézhez kaptam a bevételi és lekötési bizonylatot. Akkor elég jó volt a kamat. Amikor megjelentem kivenni a Zs-t, kevesebbet adtak ide, mint amit beraktam - kezelési költséget vontak le. Magas C-n közölték, 6 hónapra kötöttem le a pénzem. Persze elővettem a kézzel kitöltött bizonylatot, amit saját kezűleg az aláírást kivéve tollal nem illettem. Azt mondanom sem kell, hogy az egyébként 5 perces procedúra 20 percet vett igénybe, mert az ügyintéző hölgyet legalább ötször hívták a mobilján maszek ügyben. Már akkor akartam megjegyzést tenni, de kisváros, nem akartam paraszt lenni. Mert a paraszt teszi csak szóvá kishazánkban más bunkóságát, meg amúgy is nekem vannak elvárásaim. Nem több, mint amit más felé nyújtok, de úgy látszik, az sok. Idővel jött az igazgató, vita, a másik ügyintéző, akinél a kivétet csináltam "ezittverimagát"-nak aposztrofált, holott abszolút nyugodtan mutattam meg az igazolásomat, nem is szóltam, csak elé tettem. Na ez verte ki a biztosítékot. Ezek után már ragaszkodtam a kamathoz, aminek egy részét az elbaltázó kolléganő szó szerint a pénztárcájából egyenlített ki. Ezek után megszüntettem ott a számlámat, de visszahallottam, hogy mekkora bunkó fa@ vagyok, mert hogy kitoltam a szegény kolléganőjükkel. Gondoltam arra, hogy jól megszellőztetem a sztorit, van újságíró haver bőven, hagy hulljon a férgese. De aztán lenyugodtam, okozzanak csak kárt a cégüknek is.
:DDD 69 - 129 €, de szerintem nem erre voltál kiváncsi :)
Frédiéknél autó életkorától függ, a legmagasabb 5 vagy 6000 asszem, bruttó, neten megtalálod. De ők elég alacsony óradíjúnak mondhatok, ha jól tudom, van, akinél majdnem ötszámjegyű az óradíj.
Egyébként ez a megjegyzés a két nyílról arra akart utalni, hogy ugye a szitrókban is ugyanezek az alkatrészek vannak, tehát a műanyagon a két nyíl (pláne az oroszlán mellett) akár még a citroën embléma is lehet, tehát ebben az esetben az ég egy világon semmi köze nincsen a fajtához, csak márkajelzés, semmi több.
Én bemennék a biztosítóba és kiverném a hisztit a helyedben, azzal fenyegetőzve, hogy átlépsz egy másik biztosítóhoz amennyiben nem orvosolják ezt a károdat, ugyanis nem a te hibád hanem az övék. Miért nem megfelelő embert tesznek ilyen helyekre , ecetera ecetera. Nekem bejött. Igaz nekem 12 rongyra jött ki az A0 de az első két negyedévet nem kell fizetnem ugyanilyen okból kifolyólag, úgyhogy én csak a reklamációt tudom javasolni.
Mondjuk én ebben profi vagyok hiszen a cégnél én végzem a reklamációkat.Nem is akar megválni a főnök tőlem. :) :D :X
Röviden tömören: nem tudom mert ugyebár az enyémen nincs. :) :D Viszont nyomkodni azt nagyon lehet. :)
Hétfőn fény fog derűlni mindenre.Rászántam magam és elviszem a kicsit messzebb lévő (legközelebbi) PUG szervízbe és jáccani fogom az idiótát és mindent megkérdezek töviről hegyire. :D Esetleg tudna valaki egy kb árat mondani egy szoftverfrissítésre vagy óradíjra nem garis az autó. Felétek mennyibe kerül a munkadíj?
Engedtessék meg, hogy szidjam itt az egyik biztosítót. Tudni kell, hogy eddigi autóim édesapám nevén voltak, tavaly nyáron vettem a pözsót, immár az én nevemre. Tehát A0. Novemberben kötöttem egy másik társaságnál, mint gondolom mások is. Megörülltem, mert júliusban 16.000 lett egy negyedév, míg az újnál rögtön csak 8.000, ami ugye január 1-től él. Na, örültem is neki, majd egyszer jött egy levél, miszerint a balfasz ügyintéző hülyegyerek rosszul számolt, mert a 8.000 a B1-re vonatkozik, és ugye mivel én A0-ban vagyok, mindjárt a 8.000 az 11.000 negyedévente. Jött is a kiegészítő csekk 3.000-ről. Ezt tudva lehet hogy választom a másik biztosítót, ami 9.000 lett volna...
Ma bementem hozzájuk, mert persze a bank levonta a lóvét, 11.000-ret a 2. negyedévre, de semmi igazolást nem küldtek. Szíveskedtek kinyomtatni, de ott kiderült, hogy a díj nem június 30-ig, azaz a 2. negyedév utolsó napjáig rendezett, hanem csak június 6-ig, mert az első negyedévről nem fizettem be a 3.000 elmaradást, ami a kib....ott ügyintéző hibájából utólag keletkezett ugyebár, tehát időarányosan csak eddig van rendezve a biztosításom.
Kibaszottul fel vagyok háborodva, megint az ügyintéző f...sága miatt szívok és fizetek.
Pedig nagyon örültem a télen, hogy egyből a fele lett a díjam...hát korán örültem.
Remélem érthető, amit leírtam.
Nagyon pipa vagyok rájuk. Pedig egy elismert iroda egyébként, ahol kötöttem...
A Santa Fe hez vagy az I35 höz volt kitéve vitribe a cuccos... Kicsit off: megnéztem az I35 öt vagy mit... irtózatosan felszerelt gép, navi minden benne... de nekem nem jó melózni...mégha lenne is rá lé... On
Off: Anna Frank háza meglepő volt. Ha nincs a nagy sor előtte, a GPS a kocsiban, oda sem találunk. Az meg, hogy csak egy kis tablicsku jelzi a bejárat mellett - nem ilyennek képzeltem. Sajna a sajtvásárt megszívtam, ősrégi útikönyvünk alapján csütörtökön akartunk sajtvásárban lenni. Nem jött össze:-( Szép út lehetett.
Félévente kb. előszokott jönni a kocsinál olyan, hogy indítás után egyből ha elakarok indulni akkor kicsit döcögősen sikerül, elveszti az erejét aztán hirtelen újra megy, nyomom a gázt de visszaesik a fordulat aztán hirtelen visszaugrik normálra .. szóval nem az igazi :D ez változó de magától el szokott múlni. Ötlet, hogy mi lehet ez? Csak azért fura mert magától elmúlik... egyszer megnézettem motordiagnosztikán, de nem találtak semmi hibát..
Termeszetes fogalmam sincs a fiatokba tempomat szerelesrol, mindossze a fiat-windows szerelemre akartam utalni ezzel ;). ( probaltam keresni egy automarkat, ami windows-zal megy, erted... ;))
Bevallalom a gumicseret. Ha nem segit, akkor igy jartam, de senki masnak nem volt tippje, hogy mi lehet a baja. Ismeros szervizes egy hetig szivott a futomuvel es mindent rendben talaltak. A feltengelyeket kiszedtek es feltettek esztergapadra meg ilyesmi. Gombcsuklot nem tudtak sehogy megvizsgalni, mert abbol uj kellet volna a teszthez. Szoval az meg lehet, de asszem annak 60000.- korul van darabja. 2 het mulva talan majd kiderul. Addigra meglesz a gumi is meg a felnit is meggorgozetem. Csak irjatok jo pesti gorgost!
Megoldás hátra egy aktív láda.Az ajtóba lévő hangszórók csak a magas tartományokat adják tehát nem lesz rezonanciád.A ládát két perc alatt ki tudod kapni ha kell a hely.
Érdekes, mert nemrég tapasztaltam az érdi lejtőn BP felé a tesómék hatchback 307-esén (2.0 HDI 90 LE), hogy rázott a kormány... Az enyémmel semmi ilyen, sőt, a másikkal se alacsonyabb, vagy nagyobb sebességen (asszem 90-110 között volt, de ez már nem szentírás), sík talajon szintén nem. Azóta mentem azzal is párszor, de nem az érdi lejtőn és sehol nem volt ilyen.
Ádiiii tévedel... kérdeztem anno haverokat FIAt nál. Ha pl tempo nélkül kéred, akkor nem fog később sem beleszállni mert nincs kiépítve... állítólag... Off autónál láttam: utólagos tempo 115 e pénz. Nem kevés cucc hozzá...
Szerintem a kerék-gumira fogni az egész dolgot, hááát.... a fene tudja. Mennyivel szoktál a kocsival menni? 140-150-el? Mi van azokkal az autókkal, amelyek 200 fölött közlekednek? És a kormány meg sem mozdul a kezemben. De még csak egy minimális módon sem ráz. És életükben olyanról, hogy dinamikus centír nem is hallottak. Én amondó vagyok, hogy ez valamilyen konstrukciós hiba, akár lehet valamilyan önfrekvenciás dolog is. Hogyha ennyire finoman dolgoznak, és ennyire kis dolog, mint a gumi anagsűrűségének nem egyenletes eloszlása, vagy a gumi elforgatása gondot okoz, akkor ilyen alapon ha a dísztárcsa nincs dinamikusan kicentírozva, amiatt is rázhat a kormány. Vagy ha egy nagyobb kavics beszorul a gumi lamellái közé. Főleg ugye hogy az a legnagyobb kerületén van a guminak, és a legnagyobb hibát kell, hogy okozza. Mondtátok, hogy a Frédiék csak a 307 miatt vették a dinamikus centírgépet, annyi volt a panasz. Mindnek a gumi-felni páros volt a baja? Áhhhh.....nem hiszem. Lehet, hogy olyan helyen van a hiba, ami meghaladja a szervizesek tudását, vagy lehetőségeit.
Más: Frédiék meggyőztek, hogy a kerék+gumi páros miatt ráz a kormány, mert egy második centírral kicsit jobb lett, de a gumijaim nincsenek jó állapotban. Láttam a monitoron is, hogy mennyiket üt a kerék centír nélkül. Aztán Soma úr tartott egy kiselőadást a dolog fizikájáról. Az jobban megyőzött mint az elötte szajkózott "sz@r" minősítés. Mivel még néhány évig szeretném megtartani az autót veszek új gumikat, és elviszem a felniket görgőztetni. Nem tudjátok, hogy hol csinálnak Pesten görgőzést? Esetleg a XIV. kerület környékén?