Keresés

Részletes keresés

-Smiley- Creative Commons License 2017.03.26 -2 0 63122

off:

Tudjuk, számodra minden ami vasút az csak rossz, gazdaságtalan lehet.

Ha rajtad múlik akkor már a 2-es vonalat is beszántattad volna, meg a GYSEV-es dunántúli vonalakban is csak a ráfizetést látnád.    

 

Én magam részéről ahol 5 emberrel robog a vonat ott valóban el kell gondolkodni hogy kiváltható-e busszal, vagy ütemesíteni lehet-e a menetrendet (mert most ugye 27 évvel a rendszerváltás után sem sikerül egy normális menetrendet kihozni sehova sem)  Érdekes, mert Gyarmat felé ahogy te is mondtad 2-3 busz is megy egy időben annyi az utas. Vonatot ugye itt sem kell rendbeszedni jó ez a balkáni állapot 2017-ben tömörögni, és végigállni a buszokon.  Salgótarján, Orosháza, Zeg, dettó. 

 

 

Előzmény: trizs77 (63120)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.24 0 0 63121

Az utolsó szakaszában a 35-ös vonalról is vannak példák. Ez a vonjuk be az önkormányzatokat a buliba, nem hangzik rosszul. De pl. Bonnya (ha már kép is van) esetében elképzelve a dolgot: polgármester kiadja a közmunkásoknak az ukázt, rakják rendbe a vasút mentét. Eleve: messze van, aszfaltos utat sem nagyon látni a környéken. A közmunkások valószínűleg körberöhögik, mondván, hogy annak is több értelme van, ha egész nap csikket szednek a buszmegállóban, abban a hűdenagyon sokban. A másik az, hogy mostanában merült föl, nem tudom, megszavazták-e már: 3 év alatt max 12 hónap közmunkát lehet(ne) végezni. A Somogyi Hírlap közölt mostanában egy cikket erről, több polgármestert nyilatkoztattak, mennyire rosszul fogja a falvakat érinteni: munkalehetőség nem lesz ezen kívül továbbra sem, de sok feladatra nem lehet fölvenni embert, amire pedig szükség lenne. Meg még: honnan teremtenek elő az önkormányzatok annyi pénzt, hogy rendbe szedjék a vasút környezetét...

Előzmény: trizs77 (63120)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 63120

elképzelések a részben konkurenciáról:

 

http://kozlekedesiklub.blog.hu/2017/03/23/regionalis_vasutak_merre_van_az_elore

 

Több helyen naívak, álmodozók.

 

azért írtam, hogy részben, mert szerintem a Volán helyközi járatai és a mellékvonali vasutak csak részben konkurensei egymásnak.

Nagyobb részben egymás kiegészítői.

 

 

dundalk Creative Commons License 2017.03.23 0 0 63119

Régen hallottam már az OW-ről (szerencsére). Még léteznek? nem adják fel :), de az utasaik sem

Előzmény: Snake-Mojzi (63115)
htibor Creative Commons License 2017.03.23 0 0 63118

Kezdődik :)

 

Székesfehérvár 2016. évi helyi közlekedésről szóló beszámoló

Link

sosiforda Creative Commons License 2017.03.23 0 0 63117

"úgy tudom áprilistól la LUX Express is leállítja a Budapest-Krakkó-Varsó járatait"

 

Sajnos így van, kivonulnak a lengyel piacról, csak a Baltikumra összpontosítják erőiket, Lengyelországból már csak arrafelé lehet majd menni velük, de dél felé nem.

Nagy kár értük, nekem nagyon bejött ez a fajta színvonalas és olcsó nemzetközi buszozás, amit ők képviseltek.

A jövő hónapban is utaznék velük, de már nem lehet :(

 

https://luxexpress.eu/en/krakow-budapest?_ga=1.231536796.265645467.1473408513

 

https://luxexpress.eu/en/lux-express-will-retreat-from-the-polish-market

Előzmény: Snake-Mojzi (63115)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.23 0 0 63116

Remélem más cégek észbe kapnak és kihasználják a lehetőséget.

Előzmény: Snake-Mojzi (63115)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.03.23 0 0 63115

Ha jól emlékszem, tavaly októbertől állította le a krakkói/wroclawi járatait a Volánbusz, majd idén januárban a külföldi partnere (Jordan Group) is megszüntette járatait. Ami a nem Eurolines járatokat illeti, úgy tudom áprilistól la LUX Express is leállítja a Budapest-Krakkó-Varsó járatait, így marad a vonalon a PolskiBus Krakkó-Varsó és Krakkó-Wroclaw irányú járata és a minősíthetetlen színvonalat nyújtó OrangeWays krakkói járata.

Előzmény: JCSABA (63113)
f_k Creative Commons License 2017.03.22 0 0 63114
Előzmény: kbn (63112)
JCSABA Creative Commons License 2017.03.22 0 0 63113

Megszűnt Krakkóba a Volánbusz/Eurolines?

kbn Creative Commons License 2017.03.21 0 0 63112
siófoki35 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 63111

Azért írtam, hogy: amiket ismerek :) Sárospatakon nem jártam busszal.

Előzmény: Racilaci (63110)
Racilaci Creative Commons License 2017.03.19 0 0 63110

A gyöngyösi sokkal kulturáltabb, mint a sárospataki-:)

Előzmény: siófoki35 (63098)
siófoki35 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 63109

Ismeretleneknek gyakran esélyük sincs.

 

Rétsági buszállomásra egyszerre bejön hat átmenő járat busza. Ebből kettő a rejtélyes "menetrend szerinti járat" nevű végállomásig közlekedik, kettőn fordított útirányú tábla van, kettőn talán jó tábla. Ja és nincs az irányoknak fix kocsiállása. Találd ki aztán hogy melyik a te buszod.

Például bejön két Vác-Balassagyarmat feliratú busz, nem tudni, melyik megy Vácra és melyik Gyarmatra, ugyanis itt van a "pók"... :o :O

Előzmény: EKM-765 (63105)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 63108

A Budapest-Balassagyarmat vonalon több mint 95%-ban állandó utasok utaznak.

Ismerik mindkét céget (VolánBuszt és a Nógrád Volánt).

Ismerik a buszvezetőket.

Ismerik a vonalon járó buszokat.

 

Mégis előfordult kb. egy hónapja, hogy a járati kocsin volt vagy 10 álló utas is, míg a másodrész kb. 25 ülő utasal indult el.

Ilyenkor fel nem foghatom, hogy miért áll az első kocsin, amikor a másodikon ülhetne?

 

A közbenső megállókban a két kocsi között 0-2 perc különbség volt.

 

A kocsik Budapesttől - Katalinpusztáig nem állnak meg.

trizs77 Creative Commons License 2017.03.18 0 6 63107

Ha ilyen kihasznált erre a busz, miért nem rázzák gatyába a vonatot?  

Normális pályán tudná hozni az 1 órás menetidőt Gyarmat - Vác - Nyugati között.  

 

------------------

 

Fizikából hányasod volt ?

 

Ugye nem Te voltál fizikából az osztályelső ?

 

Ha egy vonat Bp-Nyugati pu és Balassagyarmat főpályaduvar között 59 perc menetidőt produkálna kb. 20 megállással, akkor a Berkenye előtti kanyarokban - a centrifugális erő miatt -  kiesne a tömés az utasok fogából.

 

más

 

Ugye földrajzból se Te voltál az osztály legjobbja ?

 

 

Előzmény: -Smiley- (63103)
torqmatic Creative Commons License 2017.03.18 -1 5 63106

Fene se tudja már ezeket a típusokat annyi van :)

 

Igen, 60-as IQ alatt valóban nehéz :P

Előzmény: -Smiley- (63103)
EKM-765 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 63105

A buszállomásunk legnagyobb baja szerintem hogy nincs rendfenntartás. A rendőröknek el kéne távolítani a váróban lakó, ott piáló és bagózó csöveseket, a külső teret be kéne kamerázni hogy a hülyegyerekek  ne merjenek rongálni. Az épületet 2 éve kívülről ráncba szedték de a "kedves utasok" által idő előtt amortizálódik. A wc is pár éve lett felújítva de wc-s néni híján elkezdték szétverni, a csapokat lelopták, így semmi értelme. Az útburkolatot és a gyalogos járófelületet viszont már 20 éve fel kellett volna újítani, az úgy szar ahogy van. A csukósokkal meg nem kéne felugratni a halszálka végén, nagyon amortizálja a padkát, burkolatot. Jó, tudom nincs hely. Talán utóbbinak is következménye egy másik szolgáltatási színvonal csökkenés: induló buszok helyére parkolnak a pihenők, így vagy az úton kell felszállni, vagy valahonnan messziről jön a vezető szólni az utasoknak hogy máshol indul. Ismeretleneknek gyakran esélyük sincs.

Előzmény: kbn (63099)
EKM-765 Creative Commons License 2017.03.18 0 1 63104

Csőrike, miért nem keresel róla képet, ilyesmi volt?

http://indafoto.hu/ekm-765/c56

 

Előzmény: -Smiley- (63103)
-Smiley- Creative Commons License 2017.03.18 -2 0 63103

Asszem akkor C56 lehetett.

Olyan mint a Pesti Ikarus 260-as csak 2 ajtaja van (hátul nincs ajtó) 

Fene se tudja már ezeket a típusokat annyi van :)

 

Ha ilyen kihasznált erre a busz, miért nem rázzák gatyába a vonatot?  Normális pályán tudná hozni az 1 órás menetidőt Gyarmat - Vác - Nyugati között.   

Előzmény: trizs77 (63102)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 63102

1./ Az mennyire megszokott hogy ma este a Budapest - Balassagyarmat vonalon egy Classik Ikarus 256 (asszem ez a típusa) közlekedett?  

2./ Az nem csak elővárosban jár?

3./ Mindenesetre balkáni állapotok voltak olyan tömeg volt és kényelmetlen.

 

--------------------------

 

Az Ikarus-256-os típusú autóbusz kimondottan távolsági típus.

 

Nagy a valószínűsége, hogy nem igazi Ik-256-tal utaztál, hanem a típus életciklusának végén, hasonló főtipusszámban (256) de eltérő altípus számmal, pl. 44 vagy 52 gyártott változattal.

Esetleg C56-tal?

 

Azok már elővárosi konfigurációban készültek.

 

A zsúfoltság igen ritkán függ a típustól.

 

Pénteken (igaz más napokon is) a Budapest-Bgyarmat járatok , délután, majd mindegyike másod- és harmad résszel közlekedik.

 

Úgy látszik tegnap mákszem került a gépezetbe ha egy kocsin nyomorogtatok.

 

 

Előzmény: -Smiley- (63095)
sosiforda Creative Commons License 2017.03.18 0 0 63101

Teljesen egyetértek.

Előzmény: siófoki35 (63098)
EKM-765 Creative Commons License 2017.03.17 0 1 63100

Előzmény: kbn (63099)
kbn Creative Commons License 2017.03.17 0 0 63099

+1 Esztergom

Előzmény: Snake-Mojzi (63093)
siófoki35 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 63098

1. Egom, 2. Komárom, 3. Gyöngyös nálam (amiket ismerek, azok közül)

Előzmény: Racilaci (63094)
-Smiley- Creative Commons License 2017.03.17 -1 0 63097

Jön a választás..... 

Előzmény: sosiforda (63096)
sosiforda Creative Commons License 2017.03.17 0 0 63096

Az utaselégedettség mérés:

 

http://www.knykk.hu/index.php/aktualis-hirek/332-szekesfehervar-helyi-autobusz-koezlekedesenek-utas-elegedettseg-vizsgalata

 

után sűrítések és hálózatbővítés várható Székesfehérvár helyi közlekedésében:

 

http://www.szekesfehervar.hu/index.php?pg=news_186996

-Smiley- Creative Commons License 2017.03.17 -1 0 63095

Az mennyire megszokott hogy ma este a Budapest - Balassagyarmat vonalon egy Classik Ikarus 256 (asszem ez a típusa) közlekedett?  Az nem csak elővárosban jár? Mindenesetre balkáni állapotok voltak olyan tömeg volt és kényelmetlen. 

Racilaci Creative Commons License 2017.03.17 0 0 63094

Én is az esztergomit tenném az első helyre. Nálam a második Sárospatak. 

Előzmény: Snake-Mojzi (63093)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.03.17 0 1 63093

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!