Ha az alsó termosztátra gondolsz, akkor gyárit vegyél atiTDI-nél(nem drága).A neten fent van, hogy tudod lehívni a hőmérsékletkijelzést a műszerfalra (amíg le nem állítod). Érdemes megnézni, mert hibaüzenet nincs.Pontosabban először minimális fogyasztásnövekedés, majd DPF részleges eltömődés, rossz esetben vészüzemmód majd új DPF vásárlás. Mind ez azért, mert "ely ráérünk venni" egy vízpumpatermosztátot.
Szerintem minden hibajelenséget ki kell vizsgálni, hogy más rendszerek se károsodjanak, vagy élettartamuk ne csőkkenjen drasztikusan.
Én úgy vettem észre, h ilyen hidegebb időben álló helyzetben talán jobban melegszik, menet közben nagyon nehezen éri el a 3 csíkot... Hibát tudomásom szerint nem ír az autó erre.
2-vel szerelik a 35d-t? Van egy hengeres alakú meg egy Y alakú? Melyik melyik illetve milyen márkát érdemes nézni (Behr, Gates, Hans-pries)?
igen ezt tudom! 99-óta lakom egy hatalmas domb legtetején és van tapasztalatom mert csak bmw-k voltak... sokat szoktam kinlódni mert ahogy szokott lenni természetesen nem túrják a dombocskát a hókotrók..ezért szeretnék valami jó gumit persze ami nem egy vagyon.
Hankook nyáriban fasza, téliben nincs tapasztalatom, de biztos nem okozna nagy csalódást. Hátsókerék hajtásnak egy gyengéje van, dombon felfelé ne állj meg, lendületben kell maradni. : )
Ha jól emlékszem van itt valaki aki gumik forgalmazásával foglalkozik? talán Ardo? nem emlékszem pontosan sokat keresgélni meg nincs most időm. Téli gumit szeretnék vásárolni 225/50 r17 méretben.
esetleg árakat ha kaphatnék a streight@freemail.hu email címre..vagy itt is jó ha publikus. köszönöm. egyébként hankook gumikat nézegettem csak nem tudom ér-e valamit dimbes dombos havas helyeken egy hátsókerék hajtású autón?
Használ valaki iPhone-t a hangrendszerrel (ccc) összekötve? Mi a jó megoldás? Én azért elvárnám, hogy ne FM transmitter legyen és ne is kelljen pluszban AUX kábelt dugdosni. Csak USB/Lighting bedugva és az vigyen mindent, meg töltsön is.
Én is sokat szívtam egy időben az akkus dologgal.De van egy tippem a számodra.A csomagtartóban található biztitartóban van egy fekete kockabiztosíték.A száma,6136-6901 469.Mikor az autót nem használod,ezt húzd ki.Ha az akku így is lemerűl,akkor 99% hogy az akku kuka.ha nem akkor ezt a biztit cseréld ki egy zsír újra.
Nem szoktam csak hétvégente használni a kocsit, talán pont ezért is van ez a probléma. Most ház előtt állok, reggel megnézem indul e és leméregetem a dolgokat megint..
és nem lehet, hogy csak a vákumcső ment szét ami a "köcsögre" megy rá.... nekem pl ott eresztett hallható módon... leállítás után kiszállva és a bal első A oszlopnál hallgatózva szépen lehetett hallani amint ereszt!
ha mindenáron nagy számot akarsz látni az aksin, akkor az indítóáramra figyelj ne az elméleti kapacitásra
még1x, ennek a kocsinak az aksi fajtája a szűk keresztmetszet (AGM) nem a márka........bár talán pont ezért AGM-et nem nagyon gyártanak túl gagyiba asszem.....
persze sima savas aksi is elviszi, de azt akár fele annyi idő alatt meg fogja zabálni...ott mondjuk jobban el kel a minőség
A lényeg, h ugyan olyan akksit tegyél bele, mint amilyen előtte volt eredetileg (feltanítva). Ha így teszel akkor csere után 2 percre gépre kell tenni a paripát és "leokézni".
Ha nem olyat teszel bele, mint előtte, akkor tudomásom szerint újra kell programozni/flashelni... De ezt nálam jobban tudják itt a szakik.
Amúgy nekem 95Ah-s volt benne, Bosch Silver4 és ugyan ilyenre cseréltem.