Az a baj, hogy mindenki egymásra mutogat. A legkorrektebb az eladó, mert visszautalta a pénzt.
Írtam a DHL Deutsche Post-nak is. Ők azt írták, hogy nem tudnak semmit a csomagról, kérjem meg a feladót, hogy kérdezzen rá annál a postánál, ahol utoljára volt infó róla.
De ez mekkora barbárság már. Ha őnáluk, az Ő rendszerükben tűnt el, akkor miért mással akarják kideríteni a csomag hollétét?
A magyar posta semmit nem tud tenni, mert nincs Magyarországon a küldemény....
Köszönöm a biztatást. Pénteken írtam a magyar DHL-nek, hátha.....
Ma kültek választ...idézem:
" Köszönjük levelét.
Tájékoztatjuk, hogy a lenti nyomonkövetési számú küldeményt a feladó a német postával, mint DHL Deutsche Post adta fel, így azt nem a magyar DHL Expressz, hanem a Magyar Posta fogja kiszállítani.
Németországban a DHL és a német posta egy cég. Így amennyiben a feladó postai szolgáltatással adta fel a küldeményt, azt Magyarországra érkezés után már a Magyar Posta kezeli. Ezek a küldemények a DHL Express rendszerében nem szerepelnek.
Ha express szolgáltatással adta volna fel, akkor az azonosító tízjegyű lenne.
Azt javaslom, hogy a küldemény érkezésével kapcsolatban tehát a Magyar Postánál érdeklődjön, vagy kövesse nyomon küldeményét a www.dhl.de weboldalon.
A Magyar Posta telefonszáma: 06-40/46-46-46 "
A német DHL oldalon pedig nem tudom, hol kell rákérdezni/panaszt tenni, mert nem tudok németül...
Egyszerűen nem igazodom ki az oldalon... egy árva e-mail címet bezzeg nem találok, ahol meg tudnék fogalmazni egy gagyi német levelet, hogy hol és merre jár a csomagom :/
köszi! Free shipping volt különben. Ebay, PP jutalékok mennyi % lehetett, csak hogy tisztán lássam én is? És mi van akkor ha nem válaszol, vagy nem megy bele, azzal hogy ő már elküldte és letudta a dealt?
...írj az eladónak, hogy ha visszaért, küldje el újra...természetesen a te költségeden, vagy ha nem kell a cucc, akkor adja vissza a pénzed, persze a postaköltség és az eBay és a Pp. jutalékot minuszolva...!
Ebayról rendeltem egy 25ezer forintos tételt aminek megérkezéséről kaptam a postától egy levelet hogy 20 napon belül valljak színt hogy mennyiért vettem a vámárú nyilatkozathoz, különben visszaküldik a motyót. Ahogy nézem az értesítő levelet, külföldi tartózkodásom miatt kifutottam ebből a 20 napból és valszeg visszament a cucc.
Nos, szerintetek ilyenkor mi van, buktam a motyót és a pénzt is?
Május 6.-án rendeltem Németországból (Karlsruhe) egy okos telefont, mindennel együtt 30 ezer ft.-ért. A hirdetés szerint a DHL hozná.
Viszont az utolsó infó 05.10-én van róla Feucht városban.
Azóta semmi...
Egy 12 jegyű nyomkövetési számot kaptam róla.
Az eladó korrekt, ha nem jön meg kifizeti azt írta, de akkor is zavar, hogy mi történhetett a csomaggal.
Szeretnék tanácsot kérni:
Hogyan lehet normális nyomkövetési számot szerezni az eladótól, nem pedig ilyen 12 jegyűt, illetve hogyan és milyen oldalon lehet nyomon követni a csomagot?
Az EU-n belülről vagy kívülről biztonságosabb rendelni? (Tudva azt, hogy Németországban is simán eltűnik a csomag)
Negativ feedbacket adtab egy eladónak, mert hibásnak találtam a cuccot. De a levelében küldött instrukció alapján megoldottam magam is a műszaki problémát. Hogyan tudom a negatív feedbacket kijavítani? A MyEbay-en nem találtam erre való lehetőséget.
Ezt a jelenséget én is tapasztaltam. Nem ugyanazok a találatok ha a .de-ról, vagy ha ugyanazon feltételekkel a .uk-n, vagy a com-on keresek. De gyanítom, hogy feltöltésnél fizetős opció, hogy minden keresőben látható legyél. De majd az öreg motorosok biztosan tudják a választ.
Valaki érti ezt, hogy minek a függvénye a keresésnél kiadott találatok szűrése?
Az Ebay. com-on vagyok.
Tök véletlenül, a Google képkeresőből akadtam rá a lengyel Ebay-en egy kütyüre, amit a com-os kereső nem adott ki. Ráadásul a saját eladó cuccaimat sem látom a lengyel keresővel, pedig eddig nagyon nemzetközinek gondoltam magam.
Van erre valami megoldás, hogy én is látszak és ne kelljen külön végig keresgessek az Eba.de, Ebay.pl, Ebay.it stb. oldalakon ha nézelődök. Elég speciális dolgokat keresek, pár száz találatnál nem lenne több.
Nos nem tudom,megmondom őszintén. Ha belépek a paypalomba akkor az az összeg mellett amit a veő kifizetett nekem,ott van hogy refunded. Ha jön bármi üzenet ,megírom nektek,mert nekem sem igazán tiszta ,és hátha okolunk belőle:)
Ebayen nyitották! Onnan kaptam üzit nem a paypaltol!.Fizetéstől számított 47.napon! Jött egy üzi hogy vizsgálják! Most viszont hogy ránéztem(mert azóta semmi értesítés nem jött) azt látom a részleteknek hogy nem találtak hibásnak engem.Pozitivan csalódtam ,mert ezek szerint normálisak a döntéshozók. Ettől függetlenül ha belépek a paypalba ,ott van hogy refunded.Ezek szerint engem csesztettek,de ő mégiscsak visszakapta a pénzét a hazug! Most van cipője is meg pénze is! Jól csinálta nem?
Mindegy remélem ezzel megoldódott és lesz folytatása! Szép napot nektek!