Keresés

Részletes keresés

Zs:) Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22726

Ilyenre gondolsz?

Előzmény: Blue_Sky_007 (22719)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22725

Szerintem egy szenzitív kazán, ami akkor műkszik jól, ha minden klappol. Bár személyes tapasztalatom nincs vele, csak itt követtem.

Előzmény: kingoftailor (22724)
kingoftailor Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22724

Ajaj. Közbe én is beírtam a keresőbe és elég sok szép hozzászólást láttam.

Előzmény: Blue_Sky_007 (22723)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22723
Előzmény: kingoftailor (22722)
kingoftailor Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22722

Van valakinek tapasztalata a Solid plus SF04 kazánnal kapcsolatban?

Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22721

A kispöcök nem kihúzható?

Előzmény: pajaci (22720)
pajaci Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22720

 

 

Erről van szó?

Ennek a teljes hossza 14,8mm.

Ebből a kispöcök 1,8mm.

Előzmény: sur5al (22702)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22719

Na mielőtt teljesen hülyét csinálok magamból az olyan motorokat kerülöm, aminek olyan szép fényes a hengerfeje. Most hogy az mi, OHV, vagy OHC azt had ne.

Előzmény: Zs:) (22717)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22718

Lehet.

Előzmény: Zs:) (22717)
Zs:) Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22717

Azt mondták, hogy kerüld az OHV motorokat? :O Na ez érdekes.

Szerintem se az OHV se az OHC motorral nincs gond, sőt...

 

Előzmény: Blue_Sky_007 (22714)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22716

Nem tudom, nekem "státusz szimbólum" a 4 pin. ;-)

Előzmény: sur5al (22711)
pajaci Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22715

Nem azt mértem amit most mondassz, hanem ami a képen volt!

 

Tehát ezt a képenlátható réz nyavalyát az aljában.

 

Mindjárt szétkapom megint, és kiveszem a belélenek a belét, és megmérem.

Előzmény: sur5al (22702)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22714

Tudom. OHV-t még nem vettem, sokan mondták, hogy kerüljem azokat a motorokat. Így nincs infóm a belsejéről. De igazad lehet, Te ismered.

Előzmény: Törölt nick (22713)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22713

Én automatikusról beszéltem nem kéziről. És ilyen automatikus kizárólag a 4 ütemű motoroknál alkalmazható. Erről a felhasználó semmit sem lát (mivel a vezérműtengelyre épített kis mechanika). Csak onnét fogod tudni, hogy van a motorban ilyen, hogy nem tépi ki a kezedből a berántót és még az asszony is berántja. :)  Pl.: Briggs, vagy Techumseh motoros fűnyírók. De hidd el a kínaiban is van (az OHV vezérlésűben tuti)

Előzmény: Blue_Sky_007 (22710)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22712

Szerintem 4 tüsis van. Én mindig maximalista voltam.

Előzmény: sur5al (22711)
sur5al Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22711

Jó figyelek a %-ra:) A kérdés igazából az, hogy érdemes-e a 4 tűst venni vagy tök felesleges? Neked 2 is van, ha jól emlékszem.

Előzmény: Blue_Sky_007 (22707)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22710

Hát ilyen kézi dekomp. (indításkönnyítő) csak az egyik láncosomon (MTD) van. Meg a babettámon volt. Ezeken a kínai vacakokon ilyenről még álmodni sem lehet. ;-) A többi stimmel.

Előzmény: Törölt nick (22708)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22709

Alapvetően a gépben (tankban) sem. A láncfűrészeimet teljesen leengedtem, kijárattam, kiszárítottam, olajat a hengerbe és eltettem. Csak fullszintetikust használok már 2 éve.

Óvatosan darabokra a karbit. A tanknak a zárócsapját is nézd meg, de gondolom ott azért láttál brenyát.

Hát a fűnyíróm, meg a kapagép az nem keverékkel megy, és az is megsínyli a benzin benne maradást. A másik, hogy egy évnél idősebb benzint csak mosóbenzinnek használok. Az oktánszám nagyon sokat esik a tárolás alatt és az is okozhat indulási nehézséget (és nem is megy úgy a gép).

 

A simsonom napi szinten megy (hétvégén van időm robogni vele) és csak jó időben. De pöcc-röff.

 

A fene sem emlékszik a fúvóka számra, csak ma 6 gépnek takarítottam a karbiját. ;-)

Előzmény: joevagyok68 (22705)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22708

OFF:

Benzint azért sem célszerű hosszú (pl.:holtszezon) időre a tankban + karburátorban "felejteni", mert ti. a könnyű szénhidrogének elpárolognak, elillannak. Ezt tetézi az, hogy a 4 ütemű motorok el vannak látva egy indítást megkönnyítő automatikus dekompresszorral, mely egy bizonyos főtengely fordulatszám alatt (kb.:800 ford./perc), sürítés közben kissé megnyítja a kipuf. szelepet. Az így résre nyitott  szeleptől sürítési nyomás kisebb lesz, s ettől lesz könnyebb kézzel a berántás. Hátránya, hogy az "elpetróleumosodni" készülő, "átváltozott" benzinünket nem lesz képes berobbantani, mivel a sürítési végnyomás túl kicsi.

A teljesen átalakult benzinünk eztán csak mosóbenzinnek, vagy bekeverve lesz jó. 

Előzmény: joevagyok68 (22698)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22707

Vannak ennél olcsóbbak is, meg az egyik eladó 97%-os csak. Ilyentől nem szabad venni. Sok (tele van az ebay) 99%-os eladókkal, pár forinttal drágább, de tuti küldi.

Előzmény: sur5al (22704)
Zs:) Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22706

Ezek a százalékok igen kevesek! Gyakorlatilag 12% alatti értéket szárítással lehet elérni.

Előzmény: Törölt nick (22691)
joevagyok68 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22705

"Benzint nem tárolok benne, éppen azért"

Mármint a karburátorban?

 

Gyertyát kivéve , egy pici benzint öntöttem a hengerbe...mintha elkapta volna....

Akkor holnap szétszedem még1x a karbit...:-(

 

"el vannak dugulva a fúvókák"

Te ki szoktad szedni azokat is, vagy csak a "mosogatás" és végső esetben a  "rézdrótos" móka ?

Hány fúvóka lehet benne, az alsó ürítő csavart kiszedve, ami látszik alulról gondolom az a főfúvóka.

De a karbi kimeneti oldalán az oldalfalban is mintha lennének kis lyukak .  ??

 

"nem szeretik a benzint"

Nem lehet, hogy az ásványi olajat nem szeretik? AZ sűrűsödik,csapódik ki ?

Próbáltad már, segíthet valami, ha (full)szintetikus olajat használnék ?

 

A simsont használod napi szinten vagy már csak "emlék"......

azok a régi szép idők...:-))

100Ft-ból kijött , 4liter 1:40-es, és 1liter tisztán (= 1:50 ) és még borravalót is kapott a kutas :-))))))

Előzmény: Blue_Sky_007 (22700)
sur5al Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22704
Zs:) Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22703

Dobsz a füstcsőre egy kis szigetelést és gyakorlatilag elhanyalógolható különbség lesz.

Előzmény: trakisbandi (22687)
sur5al Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22702

Igen, pont ilyen az enyém is. A patron csak az, amit kiemelsz a csavaros fészekből. Abból kivetted a fényes stiftet és azt mérted 10,3 mm-nek. Így van? Akkor már csiszolok is és próba fűtés holnap!

 

Amúgy ha beigazolódik a sejtésem és tényleg csak a rozsdamentes pöcök hossza adja a különböző visszakeverési határpontokat, akkor:

 

1. egyrészt adhatnának csak ilyen pöcköket 20Ft/db áron, de ez nyilván nem lenne bolt, vagy

2. eleve tehetnének a dobozba 5-6 méretet, hagy örüljön a user és állítgathasson (mint egy univ. laptop táp), vagy

3. gyárilag gyárthatnának egy előfeszítő csavart az aljába (kb. a VTA ilyen lehet), amivel a user kedvére tegergethetné a kívánt hőfokot (olyan trakisbandi-féle állításra gondolok).

 

Ha nem lesz igazam, akkor megkövetem (egyébként meg megkövezem) emiatt az ESBE-t.

Előzmény: pajaci (22681)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22701

Pici benzint tegyél a gyertyához, és nézd meg hogy elkapja-e. Ha van pöfögés, akkor karbi (vagy tank) koszolódás lehet. A másik, hogy nekem csak szivatóval (levegőelzárás) indul be, akkor viszont pöccre. De ezek ilyenek.

Előzmény: joevagyok68 (22698)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22700

OFF

Ugyan olyan van nekem is, csak praktikeres márkában.

 

Én 3-4 havonta indítom be, olyan 20 percet járatom. Benzint nem tárolok benne, éppen azért, hogy NE ülepedjen kocsonyásodjon bele. Nyáron teljesen szét szoktam szedni és a karburátorát (minden benzines gépemnek) ki szoktam mosni sima mosószeres vízben ultrahangos mosóban. Megszárítom, és mehet vissza a gépre.

Az átfújkálás kevés, valszeg el vannak dugulva a fúvókák, egy rézszállal is próbáld meg át"fúrni".

Vagy 5 éve megvan, pöccre indul.

 

Ezek a kínai benzines kütyük nem szeretik a benzint, ha bennük marad. Szétmálik a gumi, beletaknyosodik, stb...

 

Pont ma járattam ki mindenből és téliesítettem a gépeimet (simsonomat is). Tavasszal előveszem és pöcre indulnak.

 

ON

Előzmény: joevagyok68 (22698)
bzsolt1981 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22699

SZiasztok!

 

A segítségetek szeretném kérni.

 

Báláskazán tervrajzot keresek. Van hozzá megfelelő lemez és apukám heggesztő és lakatos mester, ő készítené el a kazán. Ő csak ilyesmit tervrajz alapján tud készíteni.

 

Előre is köszönöm a segítségetek!

joevagyok68 Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22698

Blue.. nem pont ide tartozik , de mégis....

Jól emlékszem, hogy neked vész-vész tartaléknak van egy aggregátod ?

Ha igaen akkor szoktad időnként beröffenteni ? Mennyi időnként ?

Ha nem megy van valami trücköd ?

Van nálam  -ismerőstől- egy 4éves, 1-2 órát működött ASIST 650W-os (kicsi lett nekik)

4éve nem is volt beíndítva.......annyira megszokta, hogy most sem akar beindulni..:-)))

Benzint lecseréltem-szikra van-...karbit szétszedtem...átfujkáltam---néhol szép olajlerakódás volt (gondolom leülepedett)

esetleg valami ötlet?

Előzmény: Blue_Sky_007 (22696)
pajaci Creative Commons License 2011.10.22 0 0 22697

Nekem nyárfám van, de abból sok, meg kicsi ház, kicsi kazánnal.

Előzmény: Törölt nick (22691)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!