Keresés

Részletes keresés

CsaboLOD Creative Commons License 2002.08.14 0 0 369
Szia Sütő (vagy Suto?),

Ki nem adott programok? Jujj, de jó, azok jöhetnek... Nemrég csináltam meg hogy az adatbázisunk tudjon kiadási év szerint keresni. Eddig 2002-ben 10 program jelent meg Plus/4-re... Hát nem sok. De azért van köztük két játék és egy demo. Remélem írtok majd valamit! Ma írtam Lavinának egyébként a C16 democompoval kapcsolatban (ő rendezi), remélem válaszol. Jó lenne mondjuk ez év december elejére kitenni a határidőt. Üdv Mindenkinek!

ui. TLC: a kép hol van? O+A, te is küldhetnél...

Előzmény: suto (366)
putyi Creative Commons License 2002.08.13 0 0 368
MIért nem tűtök ki egy határidőt a demo compo-ra?

Én hajdanán szerveztem party-t Szegeden... Lehtne csinálni most is valahol...

Volt-e valaki a Computer Ősz-ön az Arany János Általános iskolában? Jó kis buli volt... Mindig Október 23-a környékén! Jó pár 100-an összejöttünk... 2 napos volt.

Van-e valaki vállalkozó szellemű aki csinálna ilyet? Vagy gondolkodjak én ilyesmiről? Ma már nem biztos, hogy sikerülne olcsón helyet bérelni!

Ötleteket várok!

O+A

Előzmény: bubis (367)
bubis Creative Commons License 2002.08.12 0 0 367
Gondoltam arra is, hogy most aztán igazán el kellene kezdenem komolyan programozni Plus/4-re!
:-)

Hajra! Van egy 16K demo kompo (aminek nem tudni mi a hatarideje :)), esetleg arra is csinalhatnal valamit. Ha PC-n akarsz fejlesztni, van assembler, tomorito, amit akarsz!

En el is kezdtem programozni, fel is tettem ebbe a forumba linkeket nehany preview-hoz, de sajnos rosszalkodik a freeweb.hu, es ezert most nem elerhetok. Ha kell egy kis inspiracio, szivesen kuldok neked nehagy dolgot emailben (irj emailt, ha kell).

Andras

Előzmény: suto (366)
suto Creative Commons License 2002.08.11 0 0 366
Na, alakul.

Sziasztok, Gyuláról írok. (Úgy vettem észre, vagyunk itt egy páran Békésből.) 1987 szeptembere óta vagyok boldog Plus/4 tulajdonos (úristen, már 15 éve).

A Plus/4 nem fog kihalni még legalább 50 évig!

Végül is pár éve még csak néhány emulátor volt, most pedig van vagy tízféle!

Szeretnék én is néhány dologgal hozzájárulni a plusis örökséghez. Programozói termésem nem nagy, néhány basic progi és néhány gépi kódú. A legjobb az volt, amikor a Tape Messias nevű turbóba "beleoperáltam" a Super Turbo motorját, ill. amikor a turbósítást kiterjesztettem print# parancsra is.
Átírtam magamnak egy basicben írt assemblert is, néhány funkcióval kiegészítve. Baromi lassan fordított :-)

Most átkonvertáltam néhány progit a kazettáimról, olyanokat is, amelyeket máshol nem találtam, ezeket hamarosan felteszem valahová, és/vagy elküldöm Landonak/Csabónak.

Gondoltam arra is, hogy most aztán igazán el kellene kezdenem komolyan programozni Plus/4-re!
:-)

suto Creative Commons License 2002.08.08 0 0 365
Megvan:

HQ-NEDIS Kft. Elektronikai alkatrészek és kiegészítők áruháza, Budapest, 1191, Corvin Krt. 7-13. Tel: 282-9880

A katalógusukban szerepel a 7-pin mini-din socket nevű ritkaság, MDC-107 szám alatt.

Előzmény: NagyG (364)
NagyG Creative Commons License 2002.08.08 0 0 364
Üdv!

Suto kösz az értékes infókat, és akkor égyszi nézz utána az üzletnek. Köszi.

Herr X Creative Commons License 2002.08.08 0 0 363
Szerintem ott problémás a dolog, hogy a turbós mentésnél a gép először betölti a turbó töltőt, azt automatikusan elindítja, majd betölti a progit. Ezt a "mezei" user csak úgy veszi észre, hogy betöltődött a progi. Pedig közben moduláció-váltás is történik.

Tehát vagy ismeri a turbókat a hangkártyás cucc, vagy online kell futtatni a turbótöltőt is, ami viszont kemény időzítési problémakat vet fel.

Előzmény: NagyG (361)
suto Creative Commons License 2002.08.08 0 0 362
Szia!

Megpróbálok segíteni. Ha jól emlékszem, a www.minus4.org honlapon van infó arról, hogy hogyan tudod hangkártyán keresztül konvertálni a programokat. Magyar nyelvű infót nem tudok, de talán segíthet a primo.homeserver.hu -n található anyag (igaz, ez primo-hoz van, de talán segíthet).
Én is próbálkoztam régebben a hangkártyán keresztül történő konvertálással, de sajnos nem jártam sikerrel.

Ha megvan még a c16-os datassette-d, akkor inkább az X1531-es kábellel és az mtap progival történő konvertálást javaslom: arnold.c64.org/~minstrel/Az említett kábelt nem nehéz elkészíteni, csak kell szerezni egy 7 pólusú mini-DIN anya csatlakozót, majd előkeresem, hogy Pesten hol is lehet ilyet kapni.

Előzmény: NagyG (361)
NagyG Creative Commons License 2002.08.03 0 0 361
Üdvözlök mindenkit!

Tudna nekem abban segíteni valaki, hogy C16-nál is lehetséges-e, hogy hangkártyán keresztül, magnóról konvertáljuk a kazettás progikat. Van erre valamilyen program?

putyi Creative Commons License 2002.07.23 0 0 360
Bocs, hogy nem reagáltam, de most érkeztem haza 2 hetes ciprusi nyaralásomból. De látom minden megoldódott.

Üdv: Putyi (O+A)

Előzmény: bubis (359)
bubis Creative Commons License 2002.07.19 0 0 359
Koszi, mar nem kell, megoldottam.

Andras

Előzmény: bubis (358)
bubis Creative Commons License 2002.07.18 0 0 358
Azt amelyiknek jo a billentyuzete, kolcson tudnad adni? Mail ment!
Előzmény: putyi (282)
TLCCNS Creative Commons License 2002.07.18 0 0 357
Üdv!

"Amugy ha van valami indulasra kesz stuff, nem hinnem hogy kifogasolna barki, hogy c64-el egyutt inditsatok, foleg amekkora c64 termes szokott lenni mostansag... "

Lehet hogy igazad van (bár nem t'om, a C64-gyel indulók mit szólnának hozzá ha valaki mondjuk egy Plus/4-gyel elhappolná előlük a helyezést -- mert hát nem túl sportszerű ha pl. valaki 121 színnel rajzol 16 színű C64 drazzlace vagy fli helyett :-D). Mindegy, nem időszerű :-(. Nekem pillanatnyilag nincs ilyesfajta cuccom, régen kódoltam már effekteket Plus/4-re.

"Hu meghalgatnek 1-2 zenet, mire kepessek a mostani konvertereid..."

No progress :-(. Egészen keveset foglalkoztam velük az elmúlt 10 (b@sszuskulcs...) évben. A végeredményt jórészt meghatározza a néhány kHz-s replay ill. a 4-5 bites felbontás. Amin javítani lehetne az pl. az ADSR emuláció, vagy a ringmod. Esetleg a szűrők emulálása, de az a SID filtereit meg a Plus/4 processzorteljesítményét tekintve már nagyon necces.

Ahhoz egyébként hogy igazán meg lehessen mutatni a Plus/4 powert :-), szerintem natív zenelejátszó kellene ami a Plus/4-hez igazodik. A konverterek túl sok időt zabálnak, nem igazán optimálisak. Viszont, egy a Plus/4-hez illeszkedő lejátszó esetleg jó kompromisszumos megoldás lehetne. Ja igen. Feltéve, ha valaki zenél is vele.

TED-es lejátszót írt már Csabo (asszem tavaly vagy tavalyelőtt?), meg én is.

Szerintem egy olyan lejátszó volna "ideális", ami a 2ch TED négyszögjelgenerátort használja, egy harmadik (nagyon leegyszerűsített) digi csatornával. Ezzel kicsi volna a raszteridő és kézben tartható volna a digi is. ...Mondjuk nem úgy szól mint egy SID, de a SID az alapvetően nem is a Plus/4-világ. Ha már itt tartunk: a konverterek mintájára is lehetne natív Plus/4 lejátszót írni, full digi alapon (de a SID-es jellegzetességeket mellőzve, hogy optimálisabb lehessen a kód). Egy csomó raszteridőt zabálna, de mégsem annyit mint egy mconv.

Valami ilyesmi.

L.

Offtopic: skacok, tegnap voltam a leendő melóhelyemen. Le vagyon zsírozva a téma: úgy tűnik semmi sem akadályozhat meg abban hogy Szeptembertől Pesten töltsem az időm egy pár évig :-). Most vigyorgok mint a tejbetök.

Előzmény: _Murphy_ (355)
bubis Creative Commons License 2002.07.17 0 0 356
Szia!

Udv az indexen! Ezek szerint megtalaltad!
Bejott amire gondoltam: Oswaldot teljesen felspanolta, hogy beszallsz! :)

Andras

Előzmény: _Murphy_ (355)
_Murphy_ Creative Commons License 2002.07.16 0 0 355
A Kefrens bar-oknal mivel minden sor az osszes folotte levo eredmenyet hasznalja, ugyhogy mindenfelekeppen rasterezni kell, vagy nagyon sok muvelet, tuti nem eri meg... egy multi 5 pixel szeles bar 1 soranak kirajzolasa, maszkolasa pont belefert az 1 sor raszteridejebe...

Amugy ha van valami indulasra kesz stuff, nem hinnem hogy kifogasolna barki, hogy c64-el egyutt inditsatok, foleg amekkora c64 termes szokott lenni mostansag...

Hu meghalgatnek 1-2 zenet, mire kepessek a mostani konvertereid...

Előzmény: TLCCNS (354)
TLCCNS Creative Commons License 2002.07.16 0 0 354
Hali!

(Üdvözlet! :-) Szép lassan összegyűlünk...).

"Az FLI-ben a mar fentebb emlitett problemak miatt 2 sorban erdemes gondolkodni..."

Egyébként emlékszel Mucsiék egyik Cracker's demo partjára? (kb. 90-es...). Nos, szerintem az volt az első és eddig egyetlen FLI-s part ami 1-soros váltással dolgozott _és_ jól is nézett ki :-).

"...Egyebkent a Corpse-nek volt olyan kepkonvertere pc-n, ami ezt is tamogatta... "

Én is kísérleteztem ilyennel. Az alap Y irányban lacelt "2-soros" multi FLI volt (160x400), a Plus/4-es megjelenítő nem full korrekt az interlace miatt :-( ). Valahol fent van a Funet-en néhány konvertált kép a megjelenítőkkel, vagy talán Csabo tudja hol találhatók?... Már nem emlékszem. Páran szerintem látták még annak idején (akkoriban amikor a TED diagok is készültek).

"Meg erdekes rasteres effektem volt, az amigas Kefrens bar-okra tett probalkozasom 33 karakter szeles teruleten tudott mukodni ..."

Talán "optimalizálható" volna ha bitmap módban menne, és nem egy sort hanem egy karaktersort ismételgetne. Ez első lépésben lassabb, mert 1-1 byte-ot nyolcsszor kell kiírni 1 helyett. Viszont "karaktersor" ismétléséhez bitmap módban elég ha "leülteted" minden karaktersorban az ff1a/ff1b számlálót (pl. minden karaktersorban egyszer kinullázod, ill. talán elég a lo byte is, mert akkor a hi már nem nő). Ez a feladat szerintem megoldható a TED valamelyik számlálójára ültetett megszakkal, egyszerű esetben T1-gyel (auto-reload). Nem zabálja (...annyira) a raszteridőt :-). Már csak egy kis dupla-pufferelés, és hajrá :-).

Egyébként azzal a módszerrel amit használtál, meg azzal amit WIT használt a Bluekeeps-ben (condom gum scroll :-) ), talán meg lehetne csinálni a Kefrens (ismered...) "BTW, I got some really big balls..." effect-ét is :-).

L.

Ps. Uraim! Bár az "éra" megint nagyon jó, és ilyenkor nagy kedvem van Plus/4-en kódolni valamit, asszem ez most kimarad. Egy mérő-áramkörön dolgozom (végre...) amivel a SID filtereit próbálom majd kifaggatni. Úgy tűnik Szeptembertől Pesten dolgozom rendszergizdaként, ergo addig dolgozom itt, ergo effektíve addig van pl. oszcilloszkópom :-). Szóval jó lesz sietni, ha akarok valamit.

De azért itt is figyelek :-). Remélem minél többen leszünk AntIQ-n.

Kódol valaki valamit addigra? "Verseny"-szinten a téma almás, mert az emberkék még mindig sz*r PC-ben meg 4ch-ban meg "pixel gfx"-ben gondolkodnak, a C64 demo compo-nál is csak annyi kommentár van hogy "max 5 perc"... :-/. Viszont, versenyen kívül (vagy mittudomén...) valami p*rasztvakítás nem volna rossz poén :-). Gyártsak valami PVCF vagy lengyel C64 tekkno style soundtracket hozzá, 2ch TED négyszögjelben hangszerelve? :-D.

Előzmény: _Murphy_ (353)
_Murphy_ Creative Commons License 2002.07.16 0 0 353
Sziasztok!

Udvozlok mindenkit, en csak a flag-en tudtam meg a Bubis-tol, hogy van ez a jo kis forum, es most latom csak, hogy mennyi ismerossel lehet itt osszefutni...

Az utobbi idoben feldobott raszteres temaval kapcsolatban nehany hozzafuznivalo.

Az FLI-ben a mar fentebb emlitett problemak miatt 2 sorban erdemes gondolkodni, de ugy viszont minden problema nelkul, egyszer csinaltam is egy 2 soros fli editort, ami azutan sajnos felbemaradt, es volt nehany egyszeru effektem is ami ezt hasznalta... Egyebkent a Corpse-nek volt olyan kepkonvertere pc-n, ami ezt is tamogatta...

Ami csak alom volt, hogy ezt x iranyban interlacelve nagyon szep kepeket lehetne csinalni... Es ugye ez also felso keret bontassal is kepes egyuttmukodni... 320x256 121 szinnel, eleg jol hangzik...

Ha jol emlekszem a 40x32-karaktert sikerult osszehoznom, anno meg egy karaktereditorhoz, de termeszetesen ez se lett releaselve, mondjuk ez nem egy komoly fegyverteny...

Meg erdekes rasteres effektem volt, az amigas Kefrens bar-okra tett probalkozasom 33 karakter szeles teruleten tudott mukodni, es mivel egy rastersort ismetelgetett ff1d felulirassal, gyakorlatilag magatol tudta a keretre irast... ez a sinus update rutin miatt, csak olyan 245-6 rastersor magas volt, mondjuk szerintem ez is eleg tekintelyes...

Az bitmap ismetelgetes 4x4 modban nekem is megvolt, az ati-nak elkuldott tolcser effekt is ezzel mukodik emuk alatt eleg furcsan is fest, mondjuk nekem 2 karaktersornyi bitmap-el sikerult ezt elerni, de lehet, hogy optimalizalhato.

Az Oswald-al kiagyaltuk, hogy elvileg 64-en is lehet hasonlot trukkozni, mondjuk ott tobb mint fel kepernyonyi bitmap kell, de megsem egesz, de hogy gyakorlatban hogyan kellene azt most fejbol nem tudom megmondani...

Előzmény: TLCCNS (350)
_Murphy_ Creative Commons License 2002.07.16 0 0 352
Sziasztok!
Előzmény: bubis (351)
bubis Creative Commons License 2002.07.16 0 0 351
Szia!

Ninja nem az a tag véletlenül, aki...

Hmmm, nem tudom. 60Hz-es IFLI nezot csinalt C128-ra, de mas hasonlorol nem tudok. Azert annyira nem ismerem a C64-es scenet.

Ja. Ez lehet pozitív vagy negatív kicsengésű, de a puszta tény az az hogy AntIQ-n mindenképp ott leszek ;-) (ha lesz).

Ugy tudom, hogy lesz. Az EstFM-ben egy hete volt egy musor, ami alapjan ez biztosnak tunik. En nem biztos, hogy megyek, de egy kisebb demot szerintem lehet, hogy kuldok. Egyebkent www.antiq.hu.

A PC scene úgy látom mélyponton van (nem véletlenül ritkultak meg a nagy party-k... :-/). Kiégett, kifutotta magát. Ehhez képest, 8-bites gépre demót írni úgy tűnik megint kihívás :-).

Marha nagy kihivas! En atneztem kb 94-tol a jelentosabb partyk anyagait, hogy tudjam mit csinaltak mar meg, es hogy tanuljak. Hat dobbenet! Aztan kitalaltam nehany dolgot, amirol ugy tunt, hogy meg nem csinalta meg senki. Hat ezek tobbsegerol kiderult, hogy bizony megcsinaltak! Most a Flag-en peldaul a demovetites kozben kellet rajonnom, hogy korbefordulos tunel (amit talan mar mutattam) is van mar C64-en. Igaz, hogy nem sotetedik el az alagut vege (fog, azaz kod), de van ilyen. Szoval csak azt mondhatom el, hogy tovabbfejlesztettem. Na jo, mondjuk nalam van fog is, es a tunel nem csak egy tengely korul forog, hanem teljesen szabadon, de akkor is. :) Szoval ez a gep igazi kihivas! Itt aztan meg lehet mutatni az embernek, hogy mit tud! Nincs izomgep, ami mindent kiszamol!

Udv!
Andras

Előzmény: TLCCNS (350)
TLCCNS Creative Commons License 2002.07.15 0 0 350
Hali!

"Hat ebbol a szempontbol csalodnom kellett. Nem hogy a Resouce nem volt ott, de mas csapatokbol sem sokan. Volt ket nemet srac, egy szabadkai, en es kb ennyi. Mi mindenesetre nagyon jol ereztuk magunkat. :) "

Olvastam a c64 rulez levlistán a rövid party reportot :-).

Ninja nem az a tag véletlenül, aki (asszem egyik Coma Light-ban) elsütötte azt a 26 karakteres képernyő + VIC "túlmelegedés" + VIC hőfokmérő poént? ;-D

Ja. Ez lehet pozitív vagy negatív kicsengésű, de a puszta tény az az hogy AntIQ-n mindenképp ott leszek ;-) (ha lesz).

"Na ezt majd meg atragom. :) "

Én is. Valahogy sehogy nem jön ki "egyszerűen" (pedig az biztos hogy a Commodore egyszerű megoldást választott ;-) ). Tegnap kísérleteztem (egy pillanatig még a sorrendben is kételkedtem); annyi biztos hogy a 0.-1 rasztersorokban mindig szín-, a 0. rasztersorokban mindig karaktermemória-olvasás történik.

"...A PC-s demokat nem tapsoltak meg ugy, mint ezeket, es ott valahogy senki nem kiabalta, hogy vissza! :) "

A PC scene úgy látom mélyponton van (nem véletlenül ritkultak meg a nagy party-k... :-/). Kiégett, kifutotta magát. Ehhez képest, 8-bites gépre demót írni úgy tűnik megint kihívás :-).

L.

Előzmény: bubis (349)
bubis Creative Commons License 2002.07.15 0 0 349
Gondolom a csapat egy része FLAG2002-n, aki nem az meg még (már :-) ) alszik :-). Néhány rövid reakció.

Hat ebbol a szempontbol csalodnom kellett. Nem hogy a Resouce nem volt ott, de mas csapatokbol sem sokan. Volt ket nemet srac, egy szabadkai, en es kb ennyi. Mi mindenesetre nagyon jol ereztuk magunkat. :)

Van itt azonban valami amin morfondírozok. Nem tudom, használható-e valamire. Kicsit talán túl "tömény" is, ha leírom...

Na ezt majd meg atragom. :)


>>Tegnap csak tanulmanyozasi cellal csinaltam egy
>>olyan keret leszedot, ami rendesen idozitve
>>van. Ezt mar valoszinuleg nem lesz nehez atirni
>>az $ff1d-s cuccra, csak arra kell figyelnem,
>>hogy a most kikiserletezett idozitest ne
>>rontsam el. "

>Na, működik már? :-)

Nem, meg nem, es most azt hiszem ezt egy kicsit felre teszem. Eloszor is be kene mar fejezni a 16K-t a Lucaval, es illene az Antiq-ra is csinalni valamit. Tisztra kiakadtam, hogy a Flag-en csak egy C64-es demo volt. Raadasul alig volt ott valaki a C64-es scenerol. Nehezen varhato el, hogy igy a partikon tamogassak ezeket a gepeket... Ennek ellenere volt egy 64-es demo vetites a javabol ami nagyon nagy siert aratott. A PC-s demokat nem tapsoltak meg ugy, mint ezeket, es ott valahogy senki nem kiabalta, hogy vissza! :)

Udv!
Andras

Előzmény: TLCCNS (348)
TLCCNS Creative Commons License 2002.07.14 0 0 348
Szasztok!

Gondolom a csapat egy része FLAG2002-n, aki nem az meg még (már :-) ) alszik :-). Néhány rövid reakció.

Ed:
"Hoppa, hogy meglodultunk, es meg Levente is elokerult... :-) "

:-D

András:
"Azt hiszem menni fog, mert gondolom ha a ket badline eroszakosan kovetkezne egymas utan, akkor a TED-et sem lehetne rakenyszeriteni, hogy minden sorban szinramot olvasson az FLI-nel. "

Szinte biztosan át lehet verni valami $ff06 / $ff1d / $ff1f magic-kel :-).

Van itt azonban valami amin morfondírozok. Nem tudom, használható-e valamire. Kicsit talán túl "tömény" is, ha leírom.

A TED-ben két, egyforma 40 byte-os puffer kell hogy legyen a karaktersorok szín- és karakterkód adatainak átmeneti tárolásához (egy karaktersor idejéig). Ezeket a tárakat tölti fel a TED a "bad line" alatt, és ezekből veszi ki az infót a karaktersor felépítése során. Bitmap módban, ezek a pufferek adják egy "karaktersor" szín- és fényerő byte-jait.

Azon gondolkodom, hogy ez az egész hogy működhet.

A FLI editorban használt FLI rutinnak mint mondtam az a tulajdonsága, hogy a soronkénti $ff06 léptetés miatt minden sorban van bad line, _és_ az adott sor színeihez a megelőző sor színei adják a fényerő-infót. Ez a viselkedés azt jelenti -- számomra -- hogy a két puffer "szerepe" nem rögzített, azaz az hogy a pufferben levő byte-ok mikor játsszák szín-, mikor fényerőbyte-ok szerepét, az nem a puffert feltöltő bad line alatt hanem a sor megjelenítésének kezdetén derül ki (ha a bad line elején már kiderülne, akkor az adott puffer a beolvasás után _vagy_ szín, _vagy_ fényerőinfó szerepét játszhatná, és sosem a másikat -- de mivel láttuk hogy az előbbi FLI rutinnál ezek a szerepek sorról sorra cserélődtek, anélkül hogy az infókat a TED _újra_ beolvasta volna, úgy néz ki hogy a helyzet nem ez).

Magyarul, két kérdés merül fel. 1. mi határozza meg hogy egy bad line során a ramból beolvasott byte-ok melyik pufferba kerülnek, és 2. mi határozza meg egy adott rasztersor pozícióján hogy melyik pufferből származik a szín- és melyikből a fényerő (vagy karakteres módra lefordítva: melyik puffer byte-jai lesznek karakterkódok, és melyek színek).

Fogas kérdés...

Visszatérve a "2+1" bad line-os 80x50-re: ha itt valami árulás van a TED-ben az esetleg bajt okozhat. Másik oldalról: kitűnő alkalom hogy fény derüljön rá, tényleg így van-e :-).

"Egyebkent ha mar itt tartunk, a normalisan a 0. sorban levo badline-t megsporolva grafikus modban talan lehet memoriat sporolni. Arra gondlolok, hogy ilyenkor a TED hatha (valszeg) mindig a bitmap elso karakter sortat jeleniti meg, es akkor a bitmap memoriajanak tobbi reszet lehetne hasznalni kodnak es tablazatoknak. :) "

Ezt szinte biztosan meg lehet csinálni. Ha minden bad line-nál kinullázod $ff1a/$ff1b-t (gyanúm szerint elég csak az alsó byte-ot), komoly esélyed van rá hogy a bitmap felépítése nem megy "előre", azaz a legelső sor bitmapja lesz minden sorban érvényes.

"Tegnap csak tanulmanyozasi cellal csinaltam egy olyan keret leszedot, ami rendesen idozitve van. Ezt mar valoszinuleg nem lesz nehez atirni az $ff1d-s cuccra, csak arra kell figyelnem, hogy a most kikiserletezett idozitest ne rontsam el. "

Na, működik már? :-)

Csabó:

"Crown tényleg megírt egy nyitott oldalkeretes rutint. Ez a GOTU MegaDisk II-n van, a Five Magics demo 3-ik részében. ..."

Jól emlékeztem...

"A zenelejátszód, amit tavaly írtál nagyon király (elküldted nekem). Nem adod ki?"

Miért ne? Ezer örömmel :-) Csak legyen aki zenél vele.

"Ha már a lejátszó kész, csak a demo kell hozzá és kész is... ;-) "

Valahogy így |-D.

Meg kellene (talán) fejelni valami digivel. Vagy mittudomén. Pont olyasfajta zenéket nem lehet (vagy csak én nem tudok) megszólaltatni az öreg palacsintasütőn amelyeket szeretek :-(.

L.

Előzmény: bubis (347)
bubis Creative Commons License 2002.07.12 0 0 347
Pár éve készítettem egy diagot. Valahol megvan (keress a plus4@c64.rulez.org listaarchívban, hirtelen nem tudom hol lehet megtalálni de majd valaki tudja). Crown is foglalkozott a dologgal, az ő diagjai részletesebbek (egy csomó képgenerálás-esemény pontos pozícióját megkereste), ez is ott kell hogy legyen valahol az archívban.

Megtalaltam: 1998.05. Koszi!

Előzmény: TLCCNS (328)
bubis Creative Commons License 2002.07.12 0 0 346
Bocsi, $ff1e-re gondoltam.
Előzmény: bubis (345)
bubis Creative Commons License 2002.07.12 0 0 345
Sziasztok!

No akkor itt van az a 4x4 rutun, amit en csinaltam:

http://dotsch.freeweb.hu/plus4/4x4test.prg

es itt van egy olyan valtozata, ami a karaktersoron beluli 3-as rasztersorban valtja ki a badlinet es emiatt a TED nem frissit minden szint:

http://dotsch.freeweb.hu/plus4/4x4test_bad.prg

Sajnos nem tudtam pontosan reprodukalni amirol korabban meseltem. Itt nem pont a kepernyo kozepen van az elvalasztas, es ugy tunik a kepernyo bal felen a fenyero ertekek soha nem olvasodnak ujra csak a szinek, mig amit korabban csinaltam, ott azert minden rendes badline-al minden ujra olvasodott.

Tegnap csak tanulmanyozasi cellal csinaltam egy olyan keret leszedot, ami rendesen idozitve van. Ezt mar valoszinuleg nem lesz nehez atirni az $ff1d-s cuccra, csak arra kell figyelnem, hogy a most kikiserletezett idozitest ne rontsam el.

Egyebkent ert egy kis meglepetes! Megcsinaltam 8 rasztersorra a cuccot, aztan elso probakent 10-szer egymas utan irtam, gondolvan, hogy akkor most mar 10 sorban lesz leszedve a keret. A fenet! A 6. sor korul valamiert elcsuszik az idozites! Meg nem jartam utana.

Andras

DaleHeke Creative Commons License 2002.07.11 0 0 344
de most meg dolgozni kene egy keveset, ma nem sokat haladtam a projekttel... :-))

Te se? Csak nem titeket is meglatogattak a legkondi-szerelok? ;-) Engem holnap delutan tuti megnyuz a Hakkinen, ha mas nem telefonon keresztul...

Ez a Javas emulator allati jo! Van benne drive emulacio vagy csak file-okat futtat?

Előzmény: edhellon (343)
edhellon Creative Commons License 2002.07.11 0 0 343
Kiprobaltam a VICE plus/4 emujat nehany EVS demoval. :-) A Virtually yours introja sajnos kifagy, igy reszenkent kellett betolteni, de a gigantikus raszterbugoktol eltekintve (a TED emulacio meg igencsak nem tokeletes :) egesz turhetoen futott. Nem is tudom hany eve nem lattam mar azt a demot... :-))) A Megadreams viszont pld. vegig lefutott, bar TED bugok voltak minden partban dogivel... :( Az Infinity a legelejen kiakadt, na jo, mondjuk az huzos darab. :-)

Ha jol vettem ki a doksibol, a YAPE-nak egyelore nincs semmilyen 1541-es tamogatasa, igaz? Ez nagy elony a VICE mellett... :-) De majd megnezem a YAPE-t es a MESS-t is... de most meg dolgozni kene egy keveset, ma nem sokat haladtam a projekttel... :-))

Edhellon

Előzmény: edhellon (342)
edhellon Creative Commons License 2002.07.11 0 0 342
Koszi, tenyleg. En vagyok a hulye, as usual. :)
Előzmény: micu (338)
micu Creative Commons License 2002.07.11 0 0 341
Ez nem az én napom... ez talán már jó lesz Ha nem akkor marad a google.
Előzmény: micu (340)
micu Creative Commons License 2002.07.11 0 0 340
Előzmény: micu (339)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!