Sziasztok! Eladó S 110 R Coupe. 1972-es szélesített elemekkel (sárvédők, gépháztető) motor nélkül, nincs névre írva. Crx ülések, széles futómű, 4 sebességes váltó, tank a csomagtartóban, hátul toronymerevítés, szervófék. Érdeklődni telefonon: 06 70/ 242 1556 Budapest.
Járt valaki mostanában a Dunapláza mélygarázsában? Rögtön a bejáratnál jobbra egy csomó veterán gép áll.Állitolag a pláza igazgatójáé az összes.Van köztük rolls,jaguár,merci,citroen,buick,nagypolszki,Wartburg,stb és ami a lényeg egy nagyon zsíír skoda felícia!! A Warnyú is nagyon tetszett.Van köztük OT-s is meg eladó is. Érdemes megnézni!!
"Most három prototípuson dolgoznak. Ennek elkészülte után döntik majd el azt a most folyó vitát, hogy a népautó motorját elöl vagy hátul helyezzék-e el,vízhűtéses vagy léghűtéses legyen-e."
A Skodáknál minden típusra jellemző a beázás valahol. Nagyon toppon kell lennie a gépnek hogy valahol valami gumi ne eressze át a vizet. Az Okti-Spartak széria még különösen izgalmas ebből a szempontból. Ha jól megnézed elöl a fűtéscsőnél nincs is semmi tömítés ami meggátolná a víz bejutását - (legalábbis Spartakon nincs, de gondolom nem változtattak rajta) de még hely sem lenne neki. Ha igénytelen akar lenni az ember ki lehet húzni szépen valami szilóval, ami nem nagyon üt el a fény színétől, de én nem tenném. Az ablaktörlő motor ami még érdekes lehet beázás szempontjából. Korabeli cikkek írtak is a beázás miatti működésképtelenné válásukról. Ajtó környéke is okozhat meglepetést + szélvédőgumik állapottól függően. :)
No, mint kezdő Skodás bennem igen csak megfogant a kérdés mi lesz, ha hatalmas zivatar kap el.
Tibi mondta, hogy simán töröl az ablaktörlő és pont annyira gyors amennyire kell. Én azért ebben nem voltam annyira biztos. Tényleg egy hatalmas özönvíz elkap akkor mit kezd az örerglány vele.
Tegnap elkapott :) Hatalmas felhőszakadás hazafele. AZ úton állt a víz. Ablaktörlőt nem mertem bekapcsolni legalább addig sem csíkoz. Aztán kilátástalan lett a helyzet felnyomtam. Utána shockot kaptam. Mindent vitt. Szó szerint és nem csíkozott!! Teljesen jól láttam utána. A többi autóknak csapkodott az ablaktörlője Skodué meg csak komótosan, de ugyanolyan hatásfokkal. Sőt így nem is olyan idegesítő. Engem little bit zavar mikor már úgy verdesi magát.
Beázás. Mert hát az is van. :) A radiátor vagy mi az a 2 ajtós izé mellett mind a két első lábtérnél kicsit csöpögött a víz, de nem vészes. Viszont 1 órás esőben már szívás lenne.
Igazából nem nagyon akarok vele foglalkozni, mert esőben úgysem fogom használni.
Ha valakinek lenne rá 25$ + postaköltsége, megtudhatnánk róla többet is. De lehet hogy szó van róla valamilyen nagy skodás irodalomban is. Személy szerint még nem hallottam róla.
Egy kérdésem lenne hozzátok. Volt szerencsém találkozni az e-bay-en egy 1959-es, amerikai Skoda-árlistával. Azonban furcsamód a 3 ismert modellen (440, 445, 450) túl szerepelt még két kocsi a listában, melyekről soha életemben nem halottam még: VSS Italia Convertible és VSS Italia Hardtop. Hiányos skodás ismereteim alapján arra gondolnék, hogy az utóbbi a 450-es lehet azzal a levehető keménytetővel szerelve, melyet a Ghia tervezett, és a csehszlovák változattal ellentétben nem 3 ablaka volt, hanem egy darab nagy, hajlított panoráma-szélvédője. De az Italia Convertible-ről elképzelésem sincs, pedig érdekes kocsik lehetnek, a brutális áraikból kiindulva: míg az alap 440-es 1686 dollárba került, addig a Convertible 2985, a Hardtop 3085 dollárt kóstált. A kérdésem az lenne, hogy ti ismeritek-e ezeket a kocsikat, tudtok-e róluk pár sort, műszaki adatot írni, esetleg dobni egy képet is róluk?
Majd hétvégén meglessük mi a baj aztán utána meglátjuk. Fényképet is akkor tudok róla csinálni :) sőt fogok is. Egyébként hány literes a tankja? 30-40? Több biztosan nem lehet :)
nemhinnem, hogy sospuskaval kergetnenk azokat, akik nem veterannal jonnek. csak faros skoda talalkozo aranylag rendszeresen van es szep lenne egy ilyen diszes oreg tarsasaggal furikazni egyet... =)
Szóval kiket érdekelne a pilisi túra? Szerintetek húzzunk egy 30as életkor minimumot? vagy 25? (szívem szerint 30...)
Augusztus vége (25-26) vagy Szeptember 1-2?? Meg valami parkolócskában is le kellene majd táborozni, hogy jól meg lehessen tapizni minden alkatrészet... =D