Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2010.05.19 0 0 46783
Mindig csendesebb lesz, hiszen sűrűbb az új olaj mint amit leeresztesz :)
Előzmény: naveed (46781)
Zolysys Creative Commons License 2010.05.19 0 0 46782
Nah tessék... ne csak nézz hanem láss is :):P:P
Hehehe... mondom hogy lusta vagy :):P:P
Előzmény: Monof (46779)
naveed Creative Commons License 2010.05.19 0 0 46781
Tegnap lecserélték az olajat. Nem tudom, hogy csak bebeszélem magamnak, de mintha csendesebb lenne a motor és kicsit jobban is megy. :)
micro521 Creative Commons License 2010.05.19 0 0 46780
Ugyan nem engem kerdeztel, de a szervo kapcsol be ha nem jar a motor, es a gyujtas ra van adva, es az auto eleri a 10 km/h-s sebesseget.
Előzmény: Monof (46779)
Monof Creative Commons License 2010.05.19 0 0 46779
Mi kapcsol be és hol????

Tudom, megölsz, de holnap vizsgázok, úgyhogy ma is kimarad a foci... :(
Idióta tanár tegnap találta ki, hogy akkor holnap legyen a vizsga...
Előzmény: Zolysys (46776)
betg Creative Commons License 2010.05.19 0 0 46778
No nekem van pp2000 ha kel kis pénzéé megnézem azt a gépsárkányt
Előzmény: Jena307 (46761)
ádibébi Creative Commons License 2010.05.19 0 0 46777
szondáztatnak? ;) vagy leméc az útról?... :(
Előzmény: micro521 (46773)
Zolysys Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46776
Sebességre kapcsol be. Ha jól tudom 10km/h tól :)
Előzmény: micro521 (46769)
dimice Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46775
Na ezek végre korrekt válaszok, nem csak a kiiktatás lehtőségéről... :) Az EGR ledugózása rövid távon lehet olcsó megoldás, de hosszú távon nem, mert magasabb lesz az égéstér hőmérséklete, ami nem biztos, hogy jót tesz a motornak....
Előzmény: TiTi1 (46774)
TiTi1 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46774
A fémcső másik végén van az elektromos mőködtetésű EGR szelep valszeg Delphi. Ez a kupufogó gáz egy részét vezeti vissza a környezetvédelem miatt.
Miért dugózták le? Két oka lehet.
1. Bedöglött az elektromos EGR szelep és állnandón hibakódot irogatott a computerbe.
2. Lekötötték, hogy jobban menjen.

Ha működik az EGR szelep akkor a motor leállítása után hallani kellene egy kattogó hangot, amikor nyitogatja magát, hogy a korom ne dugítsa el. Ha nem hallod szoftver frissítés szükséges, vagy le van húzva, vagy végleg bedöglött.

A dugó eltávolítása nem elég ha le volt húzva, hanem a computerben újra konfigurálni kell az EGR szelepet, mert folyamatosan hibakódokat irogat. Ezt nem minden márkaszervízben tudják.
Én is használtam ledugózva, de semmi változást nem tapasztaltam.

A garanciális időben nekem is volt antipollution fault hibám. Másodikra rá is jöttek. A gázolajszűrőházat cserélték ki, azóta nem jelentkezezett. Állítólag gyári széria hibás volt.
A Peug Diag műszerrel lekérdezve az Antipollution hibát kell hogy adjon valami konkrét hibát. Ezt kellene megkérdezni, vagy másik hozzáértőbb csapathoz vinni.

Az ABS-re volt visszahívás. Érdemes lenne rendszám alapján utána járni, hogy meg volt-e javítva rajta.

A regenerálást egy nyomás szenzor indítja ami a fékrásegítőre van csarozva. 30K az eredeti vagy 15k helyettesítő alkatrész. Meg kellene vizsgálni a hozzá vezető csöveket, hogy nem lyukasak-e. Alapban 120k Km-t bír a FAP, de elképzelhető, hogy dugulás közeli állapotban van , ahol már a regenerálás sem elég (emiatt regenerál állandóan). Ki kellene tisztíttatni, ma már számos cég foglalkozik a felújítással. Nálam 95000 bírt.

Előzmény: Lehner Viktor (46764)
micro521 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46773
Miért? Radaroznak?
Előzmény: ádibébi (46771)
ádibébi Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46772
ja :)

Egyébként errefelé meg tél volt a múlt héten, ide 50 km-re 120 m-rel tengerszint fölött hó esett fényes nappal.
Előzmény: metalex (46767)
ádibébi Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46771
Onnan ne kocsival menj haza.

Legalábbis ne te vezess... Pláne ne Fót felé :(
Előzmény: micro521 (46770)
micro521 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46770
Rég nem jelentkeztem kormányrázás ügyben.
Sajnos jó hírrel nem szolgálhatok egyelőre. :(

Vettem 4 db új nyári gumit Frédiék javaslatára és elvittem az alufelniket görgőztetni.
A görgőzős szaki levette a régi gumikat és megnézte a felniket. Azt mondta, hogy a feniket nem kell görgőzni. Teljesen jók.

Feltette a 4 új gumit. Délután a torkomban dobogó szívvel kimentem kicsit meghajtani az autót (direkt nem írom, hova, nehogy valaki szóljon a rendőröknek ;) ), de sajnos 120 km/h körül még mindig szitálja a kormányt.

Agyamban lüktető érzéssel hívtam Frédiéket, hogy RÁZ.
Besírtam magam holnapra, ha lesz egy kis szabad idejük megnézik. Gondolom jön a szokásos dinamikus centír (meg a másik gumis szapulása, hogy ez hogy lett megcsinalva, de a görgőzés miatt vittem máshova, mert azt Üllőn nem tudnak). Aztán a már jól ismert próbakör Üllő környékén.

Ha holnap nem jelentkezem, akkor baj van, és elmentem felejteni. ;)

micro521 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46769
Szia!

Nekem csak tippem van, konkrétan nem ismerem ezt a hibajelnséget, csak probálok logikusan gondolkodni.

Szerintem az a helyzet, hogy a szervó (inkább a szervó vezérlése) nem kap arról infót, hogy jár a motor.
A 307-esekben tudtommal elektromos szervó van. Az enyémben úgy működik, hogyha nem jár a motor, de rajta van a gyújtás, akkor ha elkezd gurulni az autó, akkor elindul a szervó rásegítés. Nem tudom, hogy sebességre vagy megtett távra triggerelődik a szervó indítása, de az biztos, ha elkezdem tolni az autót, akkor pár méteren belül bekapcsol a rásegítés.
Lehet, hogy nálad is így kapcsol be.

Nálam, ha beindul a motor, akkor amúgy egyből van rásegítés.

Remélem tudtam (rá)segíteni. ;)
Előzmény: csabibexy (46760)
Jena307 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46768
Nem tudod visszakeresni az előző gazdit? (A szervizben megtudhatod ha magyar forgalomba helyezés.) Vajon miért dugózta le? Egyébként jól tette, én is terveztem, vagy gond volt vele, vagy csak hosszú időre terveztek vele hogy ledugózták. Hol javíttatod, melyik szervizben?
Az AF hiba compu miatt, nem gyakori dolog, én keresnék egy másik szervizet, már csak azért is mert lehúzás szaga van annak az 50ezer ft-nak, bár azt nem írtad mennyi gyertyát cseréltek.
110 vagy 136 lovas?, bár képről inkább a 136 lovasnak nézem, mikori évj., mert ha 110lovas vagy ráncos akkor vákumos az egr működtetése, de ha ráncfelvarrt akkor elektromágneses ami drága dolog, mindenképp az egr és fap környékén kellene keresgélni, főleg ha regenerál, meg kellene nézni a nyomásszenzort (meg a csöveit) ami a faptól figyeli a nyomást és küldi az infót a compunak ami ebből számolja ki kell e regenerálni.
Ja és ha sűrűn regenerál cserélj motorolajat sürgősen, mert a többlet üzemanyag ami a regeneráláshoz kell lejut a kartellba is és károsodhat a motor és turbó is a felhígult olajtól.
A pps mit ír a fapra rendben vannak a nyomások?
Ja és ha ott a gond a fapnál tudd hogy van rá végleges megoldás, de ez off téma itt, mert nem épp ZÖLD megoldás.
Előzmény: Lehner Viktor (46764)
metalex Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46767

ádibébi:"LESZ TALI a nyáron?"

 

Vagy inkább lesz nyár a talin !(:-) - nem lehetett kihagyni....

Előzmény: ádibébi (46626)
dimice Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46766
Az EGR van ledugózva, semmi köze a comp-hoz! Valószínű gond volt vele, és ezért ledugózták. Tisztítás, vagy csere meg kell, hogy oldja...de itt majd biztos sokan okítanak, hogy nem kell az neked, maradjon ledugózva....
Előzmény: Lehner Viktor (46764)
Lehner Viktor Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46765
A kép éemaradt...
Lehner Viktor Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46764

Sziasztok,

 

A véleményetket szeretném kérni:

 

Nemrég vásároltam egy 307SW 2.0 HDI gépkocsit, antipollutioní faultal szervízbe vittem:

 

Ott azt közölték, hogy az autó nem a gyári konfiguráció, mert a csatolt képen látható fényes cső le van dugózva.

 

Kifizettem kb 50000 Ft ot két db izzító gyertya cseréért és azért, hogy kivegyék a dugót.

 

Persze ez nem oldotta meg a hibát és most a computerre gyanakszanak. Ezzel kapcsolatosan csak az azaggályom, hogy ha kicseréltetik a computert akkor mi a garancia, hogy attól megjavul az autó.

 

Kérdésem , hogy van e ötlet arra miért lehetett ez a cső ledugózva?

 

Hab a tortán, hogy most ABS és ESP hiba is van, és alapjáraton elkezd néha regenerálni.......

 

 

 

 

dimice Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46763
Nekem is csak tippem van, de pl ha változó rásegítésű a szervo, akkor  nekem logikusnak tűnik, hogy okozhat ilyet akár az ezt szabályozó szelep is....(azt nem tudom ez hol lehet, de a változó rásegítésűeken tudom, hogy van...)
Előzmény: csabibexy (46760)
DeCoco Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46762
Egy cimborám Renault szervója is hasonlókkal küzdött. Ha jól tudom a peugeot is elektromos szívattyúval van ellátva mint a renault. Nála a szívattyú megszorult és mikor plusz áramot kapott a szorulás megindult és möködött leállításig. Nem biztos hogy hasonló a gondod de kitudja.
Előzmény: csabibexy (46760)
Jena307 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46761
Ha felhúzósan indul, akkor szerintem sem izzítás, inkább valamiért nehezen épül fel a kellő nyomás a rail csőben, mindenképp első dolognak kellene lenni a üzemanyagszűrő cserének, diagnosztikának, de csakis kizárólag PPS diaggal, engem szét szívatott egy bosch KTS, tehát még egy ilyen komoly műszer is kevés a 307-hez, ne küszködj már most tényleg, ez egy komolyabb technika, itt nem lehet javítani diagnosztika nélkül, hiába mondunk itt tippeket, saját magadat szívatod csak ha pl nem PPS-el fogtok neki, mert a többi nem lát eleget, továbbá szerintem olcsóbb lesz a drágább, azért is mert hiába van műszere valakinek ha az élő adatokat, tehát indítózás közbeni adatokat, nem tudja mennyinek kellene lenni, nem vagyok egy márkaszervíz lobbista, de ez egy olyan eset mikor szükséges, én hálistennek meg tudom oldani másképp, de ha te nem menj be egy diagnosztikára, hidd el így jársz a legjobban, ha meg megmondják a hibát nem csak tippelnek, javítást már intézheted máshol...
(nekem is csinált ilyet az üzemanyagszűrő miatt)
Előzmény: Apus (46757)
csabibexy Creative Commons License 2010.05.18 0 0 46760
Szasztok!Tudna valaki tanácsot adni abban,hogy mi lehet a probléma forrássa?Van egy 2004 évj.1.6 járgányom,és az egyik pillanatról a másikra elkezdte azt,hogy inditás után nem müködik a kormányszervo.Majd kicsit megmozdul az autó és egyből bekapcsol a szervo.Utána addig müködik amig le nem állitom a motort.Ezt követöen kezdődik minden előrről.A szerelő azt mondta kormányműves.Kicserélte,de a hiba maradt.Sérülve nem volt az eleje,vagy kormányszerkezetileg sem.Az érdekes az,hogy ezt minden inditás után csinálja,utána viszont hibátlan.Bárhová vittem,mindenki értettlenül áll.szakszervíz azt mondta,hogy motorvezérlő computert kell cserélni horror áron.
betg Creative Commons License 2010.05.17 0 0 46759
Pösten hát,tel számomat megtalálod az adatlapomon .
Előzmény: Apus (46752)
dimice Creative Commons License 2010.05.17 0 0 46758
Lehet, hogy változó, de 407-nél pl 105C°körül kapcsol be, és 95C°-os visszahűlésnél ki.
Előzmény: Törölt nick (46755)
Apus Creative Commons License 2010.05.17 0 0 46757
Nem veszek Pözsót :) Nem fog behorpadni a homlokod :D
Előzmény: Smíró (46754)
Haszika Creative Commons License 2010.05.17 0 0 46756
Zsír ugyanez volt nekem, mármint felment 90re, de annyira nem figyeltem meg, de ha gondolod megpróbálok figyelni erre:), BP-n mégiscsak nagy valószínűséggel kerülök dugóba:S
Btw nekem mintha Érdre menet idején volt ez és ment a venti megállás után még jó ideig, ahogy kell, de hogy mikor kapcsolt be azt nem tudom. Ráadásul dugó nem volt akkor pl, mert a nulláson mentem



Előzmény: Törölt nick (46755)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.17 0 0 46755
helo

es nemtudod veletlenul, hogy hány C korul kapcsol a ventillátor? multkor hosszu dugozásnal 90re ment fel, es meg nemkapcsolt...
Előzmény: _Haszi_ (46751)
Smíró Creative Commons License 2010.05.17 0 0 46754
"Átmeneti megoldás is érdekel :)"

Vegyé' bele vagy 3 lityi gázolajat, oszt jó' van.) De az is lehet, hogy a jégesőzés miatt került jégdugó a rendszerbe...

Ha aszondod, hogy ezután is Pöjót veszel, akkor mindent visszaszívok.) Nem röhögök és részvétem:-(
Előzmény: Apus (46752)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!