Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Aleko Viva Creative Commons License 2015.02.01 0 0 139778

Köszönöm.

Előzmény: kolcsar (139743)
Aleko Viva Creative Commons License 2015.02.01 0 0 139777

Köszi.

Előzmény: novothauto (139741)
cam aro Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139776

rongy, fektisztito, kompresszor triumviratus. 

tamogatni lehet neodium magnesel. 

Előzmény: hyuing (139742)
cam aro Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139775
Előzmény: cam aro (139774)
cam aro Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139774

Urak. 

 

Z16XEP H astra. 

MTA valto. 

 

kuplung actuator hibaval jott be. ~40e km. :@ 

hibakod torles utan indult.. ment par metert elore/hatra baj nelkul. 

majd vissza irta a hibat.. de immar nem torolheto. 

eloadatban nincs elvart pozicioban a kiemelo. 

kek nyilas szerviz lukon tekergetve motor tengelyt poz.vissza jelzes is mukodik,  kuplung is.  

kivezerles teszten motor brummog.. kek nyilnal motor vege nem mozdul. 

 

van olyan hogy a piros nyilnal - idoszakossan- eltorik.. ? 

 

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139773

embernek lehet sok betegsege.. de nem mind halalos. 

ecu detto ilyen. 

 

Ami miatt a szerelők az ecu-ra gondolnak, mind a kettővel más az alapjárat""

szerintem keress masik szerelot. 

Előzmény: triunguis (139771)
triunguis Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139772

A fals dolgot még megpróbálom. Szívócsősor tömítés + injektor tömítés, a jövő héten kicserélem.

 

Aztán marad az ecu próba. Vagy egy új szerelő.

 

Azért köszönöm!!!

 

Előzmény: cam aro (139770)
triunguis Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139771

Ha az ecu hibás, akkor nem lehetne vele kapcsolatot létesíteni nem?

Rá lett próbálva egy másik ecu, de annak meg nem lehetett a motorvezérlőjébe bemenni, úgy hogy most keresek egy másikat.

Ami miatt a szerelők az ecu-ra gondolnak, mind a kettővel más az alapjárat. Az egyikkel jobban hullámzik a másikkal kevésbé.

Mikor hozzám került az autó rendben volt, aztán melegen nem indult, ki lett pucolva a folytószelep és indult szépen, de enyhén hullámzott az alapjárat, aztán motorgenerál és még rosszabb lett.

Előzmény: cam aro (139769)
cam aro Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139770

nekem lehet.. de neked ? :D 

 

barmi lehet. 

a leirasod eleg tipikus alapbeallitas hiba. .vagy fals. 

emellett persze lehet 100 mas baj is.

lambda kontrol, fojto kontrol, az emlitett evap. stb. legvegen az ecu.

eloadat elemzes nelkul max talalgatni lehet..

esetleg tippek lennenek..de mivel kozvetito vagy, igy meg az sem mukodik. 

 

 

Előzmény: triunguis (139768)
cam aro Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139769

pakliban benne van. 

de ezt megerositeni ennyi adatbol nem lehet.

Előzmény: triunguis (139767)
triunguis Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139768

Még annyi, hogy ha a tankszellőztető szelepről lehúzom a vákumcsövet és kap levegőt a folytószelep, vissza áll az alapjárat. Ha ez ad valami támpontot.

Előzmény: cam aro (139765)
triunguis Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139767

A szerelők utolsó álláspontja szerint ecu hibás.

Előzmény: cam aro (139765)
triunguis Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139766

Pontosabban nem lett cserélve, rá lett próbálva egy új gyári, az eredmény ugyan az.

Lambdaszonda azért lett cserélve mert élő adatban is azt dobálta ki hibának+még gyári volt.

Tanítva lett, gépszerint meg is történt a folytószelep állítás /lehetett hallani is/ változás nincs.

 

"mennyi a map ? 

lambda korrekcio mit mutat ?"

 

Erre a két kérdésedre nem tudok válaszolni, annyira nem vagyok hozzá értő.

Előzmény: cam aro (139765)
cam aro Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139765

folytószelep cserélve,""

 

tanitva is lett ? 

mennyi a map ? 

lambda korrekcio mit mutat ?

Előzmény: triunguis (139762)
Macchia Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139764

:)
Na de nincs tipped hogy mitől lehet?
Kedden elviszem orvoshoz, de szeretném tudni mire számítsak.

Előzmény: novothauto (139748)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139763

az új golf szíjjas 1.4 tsi dsg-ről mik a tapasztalatok?

esetleg a 122le-t komplikált/érdemes felhúzni 140le-re?

dsg??

triunguis Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139762

Sziasztok!!

 

Hátha tud valaki segíteni.

vw Bora 1.6 SR motor

Alapjárat ingadozás a probléma. Ha gáz nélkül indulok /csak kuplungal/ akkor marad a kb 800-as alapjárat, ha gázt is adok mellé, akkor az alapjárat fent ragad, hullámzik és max 1000-ig esik vissza. Menet közben néha motorféknél rángat, pl. 4-ben nem tetszik neki az 50 km/h és rángat, néha még 30 km/h-nál sem. A motor stabil alapjáratnál is be-be remeg, bólint néha egyet.

 

Lambdaszonda cserélve, folytószelep cserélve, teljes motorgenerál /minden gyári/.

 

Hibakódok: Lambdaszonda fűtés (cserélve), Hőgomba (cserélve), közp. vezérlő hiba.

 

Előre is köszönöm!!

cam aro Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139761

ne 

nyulj

hozza

 

 

..dehogy klasszikust idezzek.. 

 

Ennél a típusnál az EGR miatt szokott ilyet csinálni. "

Előzmény: Alkapánó (139751)
gesszti Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139760

Küldtem mélt.

Előzmény: billywood (139758)
VWTD Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139759

Igen gondoltam erre is clio-ba is rakták azt a mocit.

De ota a központi befecskendezős változatát.Tudom,tudom lehet hogy a blokk ugyan az.

 

Nekem ilyen kellene: 

Vagy ami közel áll hozzá. Nem kellene szétdobni teljesen esetleg néhány sallangot átdobni....

 

http://home.standvirtual.com/megapecas_visualizar_796191_parts.html

Előzmény: 409 (139738)
billywood Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139758

Valahogy pont erre a válaszra számítottam. Csak az érdeket, hogy felülről hozzáférhető-e.

Előzmény: gesszti (139757)
gesszti Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139757

Nyisd ki a motorháztetőt. Ha megtalálod az önindítót, akkor próbálkozz. Ha nem, akkor bízd inkább szerelőre.

Előzmény: billywood (139755)
VWTD Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139756

Ezzel azt akarod mondani hogy az összes E7J blokk egyforma?

Én azért erre nem vennék mérget!

 

Egyszer már nagyon beleszaladtam egy ilyenbe Mikor külsőre minden passzolt a főtengely végére nem ment fel a lendkerék......,( de lehet hogy most túlságosan óvatos akarok lenni)

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (139737)
billywood Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139755

Kivitelezhető. Hozzá lehet férni az önindítóhoz? Hol van pontosan?

Előzmény: gesszti (139754)
gesszti Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139754

Az attól függ, mennyire vagy műszaki ember.

 

Kell egy méteres vezeték. 1, 1,5 mm-es jó. Egyik végére rakj egy sima csúszósarut. A másik végét centi hosszan blankold le. Kézifék behúz, váltó üresbe. Kártya ki, ajtókat bezár.

 

Megkeresed az önindítót. A behúzó tekercsre megy 1 db vékony vezeték. Azt húzd le róla. (egy kis darab szigszalaggal esetleg le is szigetelheted, hogy ha véletlen kószaáram van benne, akkor se csináljon zárlatot.) Amit csináltál méteres vezetéket, rádugod ennek a vékony vezetéknek a helyére a behúzó tekercs sarujára. Másik végét meg egy másodpercre az akksi + sarkához érinted. Ha ez megvan, mond, hogy mit tapasztaltál. Elméletileg indítózni kellene neki. (motor nem fog beindulni)

 

Vigyázz, hogy véletlen se okozz sehol zárlatot.

Előzmény: billywood (139753)
billywood Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139753

Ez már szerelő feladata lesz szerintem. Gondolom én ezt nem tudom megállapítani házilag :)

Előzmény: Quattroman (139745)
gesszti Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139752

Ha a kormányzár nem old ki, nem is jut el addig, hogy indítózzon. Amíg a zár el nem küldi a megfelelő jelet az indításgátlónak, nem indít. Kormány alatti burkolatot vedd le, egy fekete kockát keress a kormányoszlop jobb oldalán. Levenni zárt állapotban nem tudod, de a csavarját kilazítani kicsit, igen. Bal (!) menetes, és bele lehet törni, így csak óvatosan. Torx kulcs kell hozzá. Be szokott úgy szorulni, hogy nem tudja visszahúzni a nyelvet, és akkor a kocsi nem megy onnan sehova. Nálam is ki van már lazítva évek óta. Így a kocsi indul, cserébe nem zár be rendesen. Ha valahogy a csavar kilazítása után kinyit a kormányzár, és elindul a motor, akkor már ki tudod tekerni a csavart, és le tudod szerelni a kormányzárat. valahol rögzítsd kábelkötegelővel, hogy ne zörögjön, és ne akadjon be sehova, ahova nem kell... Így el tudsz menni vele szerelőhöz. Ez csak egy ötlet, de sok megánost megszivatott már.

 

Az akksi tetején levő nagy biztosítékokat is érdemes megnézni. Azok közül az egyik az önindítóé.

Előzmény: billywood (139750)
Alkapánó Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139751

Sziasztok!

 

Az autóm fűtésrendszerében nem működik az egyik állítómotor.

Én a kapcsolójára gyanakszom, de szeretnék biztosra menni.

 

Hozzáférek az állítómotor csatlakozójához és arra gondoltam, hogy ha adnék neki 12V-ot kiderülne, működőképes-e. Van másik autóakkum is.

 

Ez a fajta tesztelés kivitelezhető?

 

Hárompólusú a csatlakozója: piros, kék, zöld-csíkos.

Jól gondolom, hogy a piros a pozitív és a kék a negatív?

 

 

 

billywood Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139750

Próbáltam fékkel is, és a kettőt egyszerre nyomva. Másik kártyával is volt próba. Szerintem a kormányzár nem old ki.

Előzmény: gesszti (139747)
novothauto Creative Commons License 2015.01.31 0 0 139749

Ennél a típusnál az EGR miatt szokott ilyet csinálni.

 

 

Előzmény: Macchia (139746)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!