Belső visszapillantótükör azon részén ahol fel van helyezve az üvegre, külső oldalán van egy lilás kékes négyzet, üvegszerű. Az micsoda? Olyan mintha valami érzékelő lenne ott. 2001-es bmw e46
Peugeot 106 1,5D egr-es dízel a kocsi, a jelenség pedig, hogy beköpdösi olajjal a pcv szelepet meg az egr-t. (Kép a motorról)
Levettem a szelepfedélről a PCV szelepet csövestől, a csonkon keményen fújja a levegőt alapjáraton is. Tudtommal a pcv lényege, hogy vákuumot csinál és ezáltal kiszívja a levegőt, de itt a csonkon magától is jön nagy nyomáson, ezért a vez.mű tengelyről lefröccsenő olajcseppeket is kifújja magával, bele a két fent említett szelepbe.
Megnéztem és sehol nem látok csövet a karterhoz, nem értem, hol megy be a levegő lent, hogy fönt ilyen nagy nyomáson megy ki. Levegőnek tűnik, mert színtelen és szagtalan.
Szerintetek mi ez a jelenség? Ennyire csak nem lehet kopott a motor, úgy fúj mint egy keletnémet hajszárító.
Megjott a trw nyereg. Felujitott ez is, de tisztessegesen megcsinaltak. Uj dugattyu, kezifektengely Tomitesek, gumibiszbaszok...csak az ontveny eredeti, lucas felirattal ;-) A rugo furcsa, nem a tengelyen van mint a regin, hanem kivulrol van raaplikalva, remelem nem ugrik soha le. A tengely ennel is neuralgikus de adtak ra harom evet vagy szazezer kilometert, szerintem kiszolgalja mar az autot.
a rugo is megjott holnap ejjel gondoljatok ram kedvesen :-)
Rá kéne mérni a szivattyúra kap-e tápot.Ezeknek tipushibájuk szokott lenni a biztitábla. Esetleg az inercia kapcsoló a bal A oszlopban.Persze lehet AC is.
Sziasztok! Van egy 1995-s ford escort 1.6 16v clx benzines autóm, ami mostanában rángatott, volt hogy az alapjárat elment és ha ilyenkor gázt adtam neki üresben akkor sem bírt felpörögni csak fulladt a motor. Ma meg is állt, amint ráadom a gyújtást nem hallani a benzinszivattyú hangját(pedig eddig lehetett és mostmár be sem indul. Szerintetek a szivattyú halt meg? És ha igen akkor azt mennyire nehéz kicserélni mivel úgy van megoldva,hogy a hátsó ülést felhajtva hozzá lehet férni a szivattyúhoz.
1998. B4204s, kiralykek. Az elrohadt rozsdas tengely is benne van? A kis gumi dolgokra valoban van keszlet, meg dugattyu is akad, de a kezifek....
cam@
tobbszor volt kiaztatva bejaratva az elmult 17 evben, de pillanatok alatt beall megint. Az sem segit, hogy automata valtos, mert nagyon ritkan huzom be, ha nem meredek a lejto inkabb P-ben hagyom.
es jol irtad, nem ez a fo profilom, de azert elboldogulok vele, csak elotte koruljarom a temat es olyanok akik ezt a tipust ismerik, szerelik mondtak, hogy ne foglalkozzak vele. Meg idom se nagyon van, eddig epitkeztem, most hogy bekoltoztunk konyhabutort gyartok meg csapot szerelek......valahogy semmire nincs ido. Majd ha nyugdijas leszek... ;-)
Milyen V40-es Volvo az amihez nem találtál felújító készletet? Héten csináltam 2db dízelt ilyen problémával azokba Autofrenből ez kellett bele D4-845C Langban biztosan van.
Nem várok. :-) Nincs mit hozzátennem, Zolival értek egyet, csere. Nem éri meg kínlódni vele, és kicsi az esély, hogy tartósan jó is lesz. A felújítottakkal sincs gondunk, bár nem tudom melyik része a felújított, én egyformának látom az újjal. (gyanítom, hogy az EU-s előírások betartása miatt hívják felújítottnak)
Btw tényleg jó analizátor vagyok enélkül nem tudtam volna jól csinálni amiket csináltam akár könyvelés (és hibakeresés) akár IT (hibakeresés) akár management vagy marketing. Ezek józan paraszti ész kérdések de azért kell némi háttértudás némelyikhez
Viszont a kocsikhoz nem értek igy analizálni se tudok, ez van. Ezért téged és a többieket kérlek itt hogy ötleteljetek légyszi minek nézzek / nézessek utána.
Egy napot (8 órát) volt szervizben, mivel férjet elküldték sétálni nem látta ebből ténylegesen mennyi volt a vizsgálódás.
Irtam a két tippjüket, de very likely brake ... csak annyit mondj, nem lehet látni? Ha szétszedik, felemelik mittomén... nem lehet belőni? Mer az egyik 150 -ish a másik 250-ish de ha rossz a sorrend akkor együtt 400 -ish...
Legalább azt tudjam letojták-é vagy nem tudják megmondani vizsgálattal se.