Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Transzformátor Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39810

Nem akarok off-roadozni,gyalog járom a természetet,de a jelenlegi autómnál nagyobb hasmagasságú autót szeretnék.Úgy érzem hogy a SUV/Crossover kategória az én stílusomhoz való.(Nyomvályus földutak száraz időben a szőlőhegyre,horgásztanyákra,ne kelljen izgulni a padkák meg a rossz utak miatt mikor ér le az alja stb).

Előzmény: fejes.i (39793)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39809

Nem baj, addig köll jáccani, még nyitva a vidámpark. :-)

Előzmény: fejes.i (39807)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39808

Királyság!

 

Ez az, juhéé! :-)

Előzmény: fejes.i (39806)
fejes.i Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39807

Most veszem észre, nem odahaza beszélgetünk :) aszittem, komoly a kérdés, vazze.

Előzmény: fejes.i (39806)
fejes.i Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39806

Csalódni fogsz, de erről fogalmam sincs. Mármint hogy milyen színkódok vannak.

 

Vegyél egy doboz ilyent :)

 

Aszondja: COLOUR CODE 726

 

Ez nem tom, mi.

 

A tök igazodik ezen ki.

 

http://www.stephen.hull.btinternet.co.uk/nonmetallic.html

 

Előzmény: fúrómester (39803)
Ata samurai Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39805

Aludni kicsi. De a csukott, esőkabát helyett  talán jó lesz. A másik meg gumicsizma helyett. Ránézésre úgyis műanyag mind a kettő :P

Előzmény: fúrómester (39798)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39804

Jaa, a prototájp, meg legyen mondjuk fekete sárga, az mindéé vagány!

 

Aztán, ha már benyalták a parasztok az új márkát, lökhetjük nagysorozatban rózsaszínben is. :-)

Előzmény: fejes.i (39802)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39803

Az autó színének a nevéig próbáltam eljutni, mert ezek a sügérek talán ennyit kiírnak. Aztán, ha ez megvan, akkor felcsapom az internettet, és 2 mp. alatt megtalálom a színkódot, majd feltelegrácsolhatom a jóbarátot, akinek ezt lediktálom.

Majd ez a jóbarát, szedi a lábát, a festőig meg sem áll, amaz leírja egy cetlire, kikeveri a festéket, és átkenyi a cimbi fehér autóját ződre.

 

Mitnemértesz, tee? -)

Előzmény: fejes.i (39802)
fejes.i Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39802

Nem bírlak követni :)

Előzmény: fúrómester (39801)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39801

Amúgy meg a világos ződ Zetor színének a nevét megtod mondani? Hamár ezek kicsuktak így internetten körösztül.

Előzmény: fúrómester (39800)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39800

Ezt figyőőd!:

 

"Kedves Látogató!

A Land Rover gyárral folytatott jogvita miatt a weboldal szünetel.
További információ a +36 1 3476100 telefonszámon."

 

Előbb gondótam egy merészet, hogy virtuálisan elbaszcsizok egy 10 nokiát, oszt egy ilyen ővönaluli várt rám.

 

Legalja.húúú

 

Hallod, nem kezdünk el valami fasza tereprárót gyártani? Úgy néz ki, konkurencija nélkül maradunk. :-)))))))

Előzmény: fejes.i (39799)
fejes.i Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39799

Ja. Matchboxnak jó lesz.

Előzmény: Ata samurai (39795)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39798

Vazz' akkó' aluggyá benne! :-)))

 

Persze én is megálomdtam már, ha egyszer úgy lesz a sorsom, akkor egy üres Defender alvázra csinálok egy transzformerszt, ami csak autóformátumú váz, és minden marhaságot ki lehet belőle hajtogatni, szerszámok, ládák, fogmosó, sátor, budi, mittomén. :-)

Előzmény: Ata samurai (39795)
lexus81 Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39797

sziasztok,

 

jó dolog a merevhíd,meg az erős alváz,DE a 20év valljuk be ,hogy a többi alkatrészt azért elfogyasztotta.

5 évig volt egy közel 30éves G,most  (2éve) meg egy majd' 20éves W124,tehát tudom miről beszélek.

 

a haveri körben van 5db rendszámos G (áruk 3-10M HUF) W460,W461,W463 és egyik sem családi autóként működik.

 

mindegyik megy,de 12-20L-rel SENKI nem vállalja be,hogy azzal viszi a családot.

néha  a fűtés,néha az ablakemelő,néha a műszerek mennek tönkre. a motor és a híd azért természetesen nem esik ki alóluk és mindig haza lehet érni belük a legkeményebb túrákról is...

 

ha az embernek egyetlen autóra van pénze, akkor egy 20éves terepjárót nem ajánlok...

 

u.i. második autónak én is folyamatosan keresem az "új" kocsit,de az nem a mindennapos munkába járásra kell. Aticar Landcruiserével én is szemezek egy ideje... :)

 

üdv.

 

Balázs

 

 

Szlejer_ Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39796

Rusnya, nullához közeli presztizsű autó, egy használható állapotú Land Cruiser vagy G-wagen árában.

Mivel tirpákisztánban vagyunk, jó eséllyel a hirdetés felének a harmada igaz.

Akkor se vennék ilyet, ha lapáttal vernének.

 

Ez a véleményem.

Előzmény: Transzformátor (39785)
Ata samurai Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39795

Nekem bejön ez a forma. :)

Előzmény: fúrómester (39792)
fejes.i Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39794

(egyébként az azért tény, hogy a terepjáróval, ha járnak vele napi szinten terepen, esetleg ritkábban, de akkor komolyabban nyomják, akkor sem a fogyasztás a döntő tényező -- ok, ok, most tekintsünk el a nagy V8 benzintemetőktől... de olyant nem is linkeltem)

 

Előzmény: Transzformátor (39788)
fejes.i Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39793

Nem küldelek: ) én a 3,2 milliós árának függvényében írtam, amit írtam. Azon pillanatok alatt lesz + 1 millió ft-os értékvesztés. Az fogyasztás-különbségben tetemes...

(meghát nem is beszéltünk arról, hogy mire is lesz ez, mert végül is ez itten az offroad topic :))

 

2 millióért nem ajánlgatnék sem G-t, sem LC-t, de 3 felett már azért...

Előzmény: Transzformátor (39788)
fúrómester Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39792

Azér remélem eme szar mellett továbbra is gyártanak rendes autót!

Előzmény: Ata samurai (39791)
Ata samurai Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39791

Indiába viszi a Defendert a Tata

Immár biztos, hogy a Defender következő generációja már az indiai üzemben készül. Tovább »

forrás: totalcar.hu

fúrómester Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39790

Havernak is az volt. 5 ajtós nagyobb, régebbi. 7 liter benzin elég volt bele, és ha kellett kivitte, meg haza is hozta.

 

Erre jó, attól függetlenül, hogy az itteniek meg ilyet esznek röggelire. :-)

Előzmény: gomboclc4 (39789)
gomboclc4 Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39789

Miért suzuki , egyszerű , mert AZ KELL NEKI !

Transzformátor Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39788

Gondolom most el fogsz küldeni melegebb éghajlatra,mert terepjáróknál a fogyasztással foglalkozok :).

Előzmény: fejes.i (39786)
Transzformátor Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39787

Számomra ezek az autók nagyok,gondolom a fogyasztásuk is jóval több.Mondjuk ehhez képest majd egymillióval többet kérnek,és így a képek alapján ez is szimpatikus:http://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/grand_vitara/suzuki_grand_vitara_2.0_td-5419499

Előzmény: fejes.i (39786)
fejes.i Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39786
Előzmény: Transzformátor (39785)
Transzformátor Creative Commons License 2012.01.30 0 0 39785
fúrómester Creative Commons License 2012.01.29 0 0 39784

Csitt! :-))

Előzmény: Szlejer_ (39783)
Szlejer_ Creative Commons License 2012.01.29 0 0 39783

Nagyon szép munka, de legalább egy terepjáró kerülhetett volna a borítóra! :-)))))

niváskarcsi Creative Commons License 2012.01.29 0 0 39782

Köszi spapda.

Előzmény: spapda (39781)
spapda Creative Commons License 2012.01.29 0 0 39781

Ide is bemásolom, mert talán sokaknak hasznos lehet. A Land Rover topicban már hosszabb előzménye van (lásd oda tartozó hozzászólásaim), a lényeg az, hogy megpróbáltuk tisztázni, hol, mikor, hogyan szabad közlekedni terepjáróval a természetben, hogy elkerülhetők legyenek a konfliktusok és hatósági eljárások. Mik a tiltások, mik a gyakran elhangzó tévedések, mit szabad és mit nem? Az ide tartozó törvények összeszedése mellett a kérdésben érintett hatóságoktól is állásfoglalást kértem, hogy kiderüljön: mindenki ugyanazt olvassa-e ki a jogszabályokból. A végeredményt egyetlen átfogó dokumentumban foglaltam össze.

 

A 22 oldalas mű a nagyon fantáziadús és nagyképű "Terepjáróval a természetben - vonatkozó jogszabályok, hatósági állásfoglalások, törvénymagyarázatok gyűjteménye" címet kapta. Lehetnek benne elgépelések, helyesírási hibák, szerkesztési bakik és esetleg tárgyi tévedések, ha jelzitek, javítom őket.

 

Megkérek mindenkit (ahogy azt a dokumentumban is jeleztem), hogy lehetőleg tartsa egyben az anyagot, vagyis ne terjesszen belőle részleteket, mert akkor nem ér semmit az egész (pont úgy, mint önmagában az erdőtörvény vagy a Tvt). Ha valahol csak egy rész kell belőle (pl. fórumon magyarázatként használni), akkor a komplett PDF-re hivatkozzatok (mondjuk oldalszámmal). Amúgy a dokumentumra a creative common Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország (CC BY-NC-ND 2.5) licensz érvényes, tehát szabadon terjeszthető, hiszen pont az a cél, hogy minél többen tisztában legyenek a szabályozással. A műben szereplő tévedésekért és az ebből adódó problémákért persze felelősséget nem vállalok, mindenki csak a saját felelősségére olvassa és használja a benne található információkat!

Kérek mindenkit az utolsó oldalon található "Záró gondolatok" című rész tanulmányozására is.

 

Letölteni ide kattintva lehet.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!