A clio egy 90Le-s dci-vel, 6-os automata váltóval, újan szerintem nem rossz vétel. Nekem nagyon bejövős az új clió formája. Ilyet vennék most, ha új autót vennék.
Újan ne félj a francia kocsiktól. Ha rendesen karbantartod, és megadod neki, amit kell, akkor hálás kocsi az első 200-250e km-en legalábbis.
Nekem volt 2 twingóm, van 1 dci clio2-m, és 1 dci megánom. Egyiket se bántam meg, hogy újan megvettem.) Mondjuk nem árt, ha van egy olyan szerelő hozzá, aki tényleg ismeri őket, és nem kell márkaszervizbe hordani.
Eljátszottam a gondolattal új autó vásárlással kapcsolatban (még valami hitelt kell rá néznem) Kb 3,5 - 4 milla összeg lenne rá.
Megbízható, Automata váltós kellene, legalább 80 LE feletti (előzgetni szeretek szóval húzzon) egyéb extra hülyeségre nincs szükségem, meg turbós borzalmakra is, minél kevesebb elektronika meg rásegítés legyen benne, annyival kisebb a hibalehetőség.
Ezek jöttek szóba, melyiket ismeritek/ajánljátok?
Kia Rio (ennek hülye szögben van a szélvédője valahogy, tök szokatlan, valami duplakuplungos váltója van - ez nem tudom mennyire megbízható)
Hyundai i20 (még nem ültem az újban, ez a legesélyesebb, normál automata váltóval van)
Skoda Fabia 2015 (még nem ültem benne, képen tetszik, de DSG váltós - mennyire jó?)
Mazda 2 (még ez se jelent meg, nem tudom mennyire megbízható)
Peugeot 200-300 -as széria 4 milláig, de félek a franciáktól
Ámde az Iveco 35c15-ben (és még hasonló fajtákban) az elő ac a tankon KÍVÜL van és előtte vagy utánna (pontosan nemtudom most) van egy "durva" szűrő. A finom szűrő a motortérben van
Ezek a szűrők minden kocsiban, minden szervízeléskor ki vannak cserélve.
De már másik topicban írták , hogy van egy HARMADIK szűrő is a common rail szivattyúban. :(