OK. kösz. most vágtam szét a régi szűrőt Delphi, a papír össze horpadva benne 2007. 12. havi! Az autó 2009 es és 50ezernél volt az utolsó garis szervizen kb. 2012-ben.
Kérdeztem, és nem kijelentettem! Mert ebben a témában is alul képzett vagyok. Fel lett újítva 4 injektor + nagynyomású. Kivettem a szintjelzőt, a pohárban szinte semmi (nagyítóval is néztem). Ezért kérdezek. Egyébként nem értem,hogy miért van az üzemanyag szűrő ha még is feljut az injektorig valami spén? Nem találok semmi infót a szűrők-ről, hogy mit enged át? A mágnest nem a cső kitisztítása végett gondoltam, hanem a nagynyomású ismételt tönkremenetele előtt képződő spémeket megfogná. És mire idáig leírtam újra született egy kérdés. Már megint nekünk kell imádkozni, hogy kibírjon egy évet, és ha nem 5,6 léből mosom ki a tankot hanem 15 ből de kibaszott pumpa döglődik 8 hónap múlva akkor is én leszek a hunyó. Nem kötözködök félre ne értsd!!!
Valószinű hogy a tankba elromlott a szintjelző???A jobb hátsó ülés ülőkéjét felhajtod,van egy vágás a szőnyegen azt felhajtod,alatta megtalálod a fekete fedelet 3db csavar rögzíti.Kicsavarod felveszed a fedelet,lehúzod a csatlakozót,Van benne 4 vezeték a két középsőt(a két vékonyabbat) egy darab dróttal összekötöd és ráadod a gyújtást.Ha a mutató felmegy???akkor a tankba rossz a szintjelző.
Ebben a pillanatban nézegetem a neodyim mágneseket. Most hangosan gondolkodom: van 1 mm átmérövel 5mm hosszú ez beférne a nyomócsőbe is akár. Vagy a rail csőbe is. Vélemény?