Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cornetto33 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 187

Üdvözöllek a fedélzeten Pestigyerek !

 

Örülök, hogy  jelentkezett olyan is aki szintén az "okos " forrásokat kutatja.

A dunlap gumi tényleg jó áron volt cirka 8.000.- el kevesebbet írtál mint az álltalam megírt honlapon szerepel. Kössz a számot ,fogom keresni az ürgét .Nálam sokat számít a fogyasztás (Előző autóm A6 1.9 tdi 5.5-6.5 L/100 km körül evett) ezért kérdezem szerinted számít a 215-ös gumi ( egyébként a 215-ös is gyári méret !)fogysztásban egy fél lityit ? Illetve instabil lehet az autó (a 225-ös jól fekszi csak néha jobban sétál a kitaposott utakon).A másik kérdésem, a chip tuninggal mennyit km-ert mentél már ,turbó, főtengely nincs veszélyben ? Szerinted ha ugyanúgy nyomod neki mint előtte -nem jobban- ez jelenthet fogyasztás csökkenést? Te (tudom automatás vagy ) milyen átlaggal mész?

Más: mennyit szokott kibírni a fékbetét. Azért kérdezem mert mgyek kb 1000 km-ert és kb annyi fékpor van az első tárcsán mint az előző autómon 3000 alatt, gyanús....vagy ez a 607-esnél természetes? (Nem a gáz-fék-gáz a vezetési stílusom.) A kijelződ hibájának volt valami előzménye? Az enyém csinál olyat néha, hogy kicsit "megrázkódik" ez természetes?

 

Üdv: Cornetto

 

Előzmény: pestigyerek (185)
pestigyerek Creative Commons License 2005.09.30 0 0 186

Hello Geryson!

 

Mint előző hozzászólásomból olvashatod nem nőtt a fogyasztásom, sőt! Ajánlottam már pár barátomnak (45-60000 Ft körül csinálja a srác a chipet) és mindegyik nagyon elégedett volt. Most már kábelről tölti a programot így nem kell megbontani a computert.

Ha kérdésed van bármivel kapcsolatban írj bátran!

üdv.

Előzmény: Geryson (177)
pestigyerek Creative Commons License 2005.09.30 0 0 185

Üdv fiúk!

 

Na végre nem csak én látogatom ezt a fórumot! Örülök az uj tagoknak és gratulálok az autóhoz. Sajnos nekem meghalt a kijelzővezérlő computerem. Márkaszervízben 450 ezer a csere!!! Franciaországban bontóban állítólag 200-250 Euro.

Nagyon gáz, mert nem tudok rádiót sem hallgatni, nem látom a fogyasztást, azaz semmit amit a középső konzolon kéne.. Szerencsére a klíma megy..

Amúgy bejelentettem teljesítménymérésre az autómat (5200 Ft) és visszaraktam a gyári chipet, mert kiváncsi vagyok mennyit számít ténylegesen. A teljesítményméréskor visszateszem (2 mozdulat) és egy mérés áráért kapok két mérést! Majd elküldöm a kiértékelést ha kell valakinek (teljesítmény és nyomaték görbék).

Amúgy nagyon lelustult szegény autó a chip nélkül! A manuális váltóval biztos nem éreznék ekkora különbséget, de az enyém automata...

A chiptől nem lett magasabb a fogyasztásom. Ez eleinte fura volt, de asztán rájöttem hogy azért mert nem kell neki annyira nyomni hogy ugyanúgy menjen, tehát effektíve nem fogyaszt többet.

A chipes srác szerint olyan 160 LE lehet benne. Egyébként nekem is 215/55-16 téligumi volt rajta mikor megvettem az autót, de vettem egy nyári garnitúrát ami hihetetlen jó választás volt Dunlop Sp sport maxx 40-ért brutto darabja.

Ajánlani tudok egy csepeli gumist, aki mindenkinél olcsóbban adja a gumikat:

Fúró Tibor 0620 96 08 550

A 215/55 méret egyébként pár autó gyári mérete és baromi drága méret mert nagyon keveset gyártanak belőle. A gumis szerint gyári mérettől 10 zel el lehet térni lefele is és fölfele is.

Azt még el kell mondanom hogy navigáció nélkül többet nem vennék autót. Annyira király (még csak külföldön) hogy leírni nem tudom. Ha kell valakinek van egy eladó nyugateuropa CD-m 5000-Ft-ért. Franciaország utcaszintű, a többi ország főútvonalszintű illetve a nagyobb városok réászletgazdagok..

 

 

Előzmény: Cornetto33 (184)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.09.29 0 0 184

Hálás köszönet a címért !

Tényleg jó árak vannak itt. Ezúton szeretném feltenni a kérdést, hogy két féle gyári méretet adnak a 607-eshez :225 illetve a 215 szélességet (R 16 esetén). Nekem 225-ös van most fent, van valakinek tapasztalata a 215-ös szélességű gumiról ?

Ugyanis a megemlített honlapon van egy GOOD YEAR Eagle F1 GSD3 215/55/R16 os gumi meglehetősen baráti áron:33.000.- bruttón ! Erősen gondolkodóba ejtettt !

Válaszokat köszi:

Cornetto

pier405 Creative Commons License 2005.09.29 0 0 183

Itt áfásan kapsz ennyiért:

Gumi
Előzmény: Cornetto33 (182)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.09.28 0 0 182

Köszi a tippet !

A feleségemnek van egy ilyen kis autója...és tényleg van benne pohártartó. A baj csak az, hogy én lötykölöm ki a piát, mert az amúgy elég jól kitalált autóból ez nagyon hiányzik. Tudom...át kell szokni a kupakos piákra.

Más : Ma ajánlottak az autómra michellin pilot primancy 225/55/R16-os ÚJ gumikat 45.000.- ért . (számla nélkül)  Ez jó ár ?

Cornetto

Előzmény: pier405 (181)
pier405 Creative Commons License 2005.09.28 0 0 181
Pohártartóra a megoldás: kellett volna venned egy vadi új 2 millió forintos kisautót. Igaz, hogy a fent felsorolt extráid nem lettek volna benne, de legalább lett volna pohártartód...
Előzmény: Cornetto33 (178)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.09.27 0 0 180

Hali !

 

Hát ez tényleg fekete humor, főleg hogy nincs tetőablak sem az autón !

Egyébként csinálta 30 km-nél is. Lehet , hogy a memoriás ülés kavar be , de mivel holnap kapok magyar nyelvű leírást ezért inkább nem pöcögtetem addig ,nehogy tényleg katapult legyen a vége !

 

Egyébként ma megjártem egy cirka 350km es távot 200km autópálya  (jó... csak 140) és 30 km Bp. valmint  20 km 90-100 vidéki út felét a teljes távnak klímázva (visszafele) 6.5 l/100km .  (2.2 HDI ,man.váltó)

 

Cornetto

Előzmény: nisnis (179)
nisnis Creative Commons License 2005.09.27 0 0 179
lehet hogy 160 felett a katapult-automatika lép működésbe.Tudom rossz vicc
Előzmény: Cornetto33 (178)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.09.27 0 0 178

Üdvözletem az Uraknak !

 

Cirka 2 hete tulajdonosa lettem egy 607-esnek !

Hol is kezdjem ?........ Először is a vásárlás előtt sokat olvasgattam ezt a fórumot is többek között és itt szertnék köszönetet mondani Morvarez és Apoca kolegáknak a hosszú és kitartó "osszuk meg tudásunkat egymással" mozgalmuknak !

Tetszett mindig a 607-es , de sose voltam bele szeretve, mígnem tébolyult auto keresésem során véletlen bele ültem egy feltünően jó állapotúba és komolyan elgondolkodtam..... Ilyet akarok Én? Hozzá kell tennem német autó párti vagyok 2db A Omegám, 2db B Omegám és egy A6-osom volt eddig. (Az A6 1.9 tdi az igen ! De sajnos egy kicsit iritáló ezért most sajnos ezt ki kellet zárnom, a BMW és Merci mellett ! Volvo -rohadt drága hozzá minden, Omegát már nem gyártanak kiszámíthatatlanul veszti az értrékét....... nem sok alternatíva maradt....valahogy így sodródta a 607-esig.)

Paraméterek:

  • 2001 évjárat
  • 2.2 HDI
  • Mechanikus váltó
  • Gyári Navi
  • Tempomat
  • Memoriás ülés
  • Xenon
  • 16" Gyári alu 225/55/16 Michellin Pilot Primacy W
  • JBL Hifi
  • Integrált gyári telefon (Könyöklőben kézi beszélővel)
  • Fény ,tükör és eső szenzor
  • Tolatóradar
  • ABS,ASR,ESP
  • 8 lufi
  • Kréknyomás jelző
  • 4* el.ablak
  • Riasztó
  • 56.000 km

(Ezeket azonak írtam akik a késöbbiekben esetleg kérdeznének egy-egy dologról.)

 

Szerintem mostanság elérhetővé vált a "hétköznapi" ember részére is egy jó kis HDI 607-es (Én is 4 alatt vettem az enyémet) egy kis keresgetéssel ki lehet fogni egy nem legyalázottat. Viszont a használt autónak mindig oka van, hogy eladják, ezt nem szabad elfelejteni, ha szerencséd van divat követés ha nem akokor jönnek a gondok.

Hát akkor a tapasztalatok (2 hét !):

  • 2.2 HDI szerintem jól húz, nincs az a nagyon gyengesége 2000 alatt sem ami jellemzi a szivattyús új diesel mototrokat.
  • Fogyasztás 1500km alatt computer :7.2 l/100 km autópálya,BP, városban probálgatások ,klíma (225 széles gumi !!)szerintem lesz jobb is.
  • Hülyültem egy kicsit és megnéztem autópályán 10 km-eket mérve hogyan alakula a fogyasztás (Klímázva !):140km-6.5 , 150km-7.5 , 160km-8.5 , 170km-9.5 , 180km-10.........190-nél felébrett melletem a felésegem és ránézett az órára és megkérdezte : Be vagy tépve? Azonnal lassíts hülye gyerek! Úgyhogy ezt már nem tudom. Bocsi.
  • Hibalista: Bal féklámpa kiégett (igy vettem azóta nem égett ki), keréknyomás hiba hátúl még az eredeti gumik voltak!!! Csere utána OK ! (Egyenlőre!), AIRBAG hibalámpa kigyulladt miután megnéztem az anyós ülés alatt mi a franc kábelek lógnak, nem kellet volna. Most ki ütötték a hibát egyenlőre jó. A legújabb : a részecskeszűrőbe kellet önteni egy kis löttyöt (aminek 5 litere 28.000.- ft fő a környezetvédelem) a poén, hogy illyekor a motor vész üzemmódba áll kb 90 LE -i teljesítménnyel. he-he...... A legdurvább jelenség állítgattam az ülést a pályán és egy fél óra mulva életre kelet az ülés magától. Kezedte magát állítgatni. (Érdekes érzés 160 -nál hanyatt dönt az ülés...... ez egy bohém francia autó...nem?) Az első segítség kérés valakinek volt ilyen gondja ???
  • Azt tudta mindenki, hogy Michellin Pilot-nak ebben a méretben ollyan 60.000.- körül van a lista ára? És állítólag 60.000 km -nél nem nagyon bír többet. Dupla ára van mint a 205/55/R16-nak ami a A6-osom volt.
  • Egyébként a motor jól húz (több LE-nek tűnik , én nem fogom chippelni), a rugózása álom , a váltó nem rossz, kényelemes, a hifi klassz (tedd hátra a hátsó hangszórókra a többletet azok jobban szólnak JBL). A telefonba vettem autóskártyát ,penge. (A színes képernyőt is használja telefonkönyvnél) A tudása valóban a 3110 és az 5110-e Nokia között valahol. Ja és nagyon csendes az autó !!
  • Szerencsére vannak "okos" beszerzési források illetve (nem szak) szervizek úgyhogy van esély arra hogy meg maradjon a gatyája az embernek. ( Egyébként ezt a fórumot erre kellene kihegyezni, hogy ezeket megosszuk egymással.)
  • Az bosszantó, hogy elöl sehol egy pohártartó. Tud valaki valamilyen univerzális megoldást ?

Na egyenlőre ennyit. Kiváncsi vagyok mit hoz a jövő, eddig ezek a problémák nem igazán költséges gondok voltak és remélem nem is lesznek késöbb sem. Szívesen megosztom a közel jövőben is a gondolataimat bár nem fogok naponta rámenni a fórumra, de hetente 2-3 alkalommal rá nézek. Remélem jobban meg tudjuk pörgetni......mint a két öreg motoros (Morvarez és Apoca).

 

UI.: Szerintem a Hölgyeknek ez az autó túl nagy nem érzik és ez álltal nem fogják szeretni vezetni.

 

Üdv: Cornetto

 

 

Előzmény: Geryson (177)
Geryson Creative Commons License 2005.09.20 0 0 177

Szia Pestigyerek!

 

Mit hozott ki a chiptuning a 137 LE-s 2.2-ből? Gondolom vannak tartalékok. Fogyasztás mennyit romlott?

Előzmény: pestigyerek (174)
Geryson Creative Commons License 2005.09.20 0 0 176

Hát ma nem bírtam tovább és bementem egy kereskedésbe, ahol bár teljesen nevetséges áron de ott állt Ő egy 2002-es 2.2 HDI személyében. Bőrön és navin kívül tényleg fullos volt. Mókás, hogy elektromos a fejtámla is (ezt utoljára egy S-ben élveztem és használtam). A csomagtartó tényleg félelmetes. Ami megdöbbentő, hogy nincsennek felesleges gombok minden egyszerű mégis elég praktikusnak tűnt.

 

Nem volt velem a barátnőm, de legközelebb már eljön amikor egy picit ki is szeretném vinni az utcára (mint mondottam nem magamnak keresem ezt a kocsit).

 

Tény ami tény, tényleg félelmetes egy kocsi...

Geryson Creative Commons License 2005.09.19 0 0 175

Sziasztok Hölgyek / Urak!

 

Olvasom a kicsi, de rendkívül hasznos topikot ugyanis eléggé célegyenesbe került talán egy 607-es. Az egész onnan indult, hogy Passat aztán megláttam, hogy milyen felszereltsége van egy ilyen Pug-nak és most itt kikötöttünk (a kocsi a barátnőmnek lesz). A lényeg a lényeg, hogy elolvastam rengeteg tesztet, itt már szinte az össze hozzászólást mégis tegnap egy a Pug-hoz nem értő barátom beleütötte a fejembe a szöget.

 

Azt mondta ugyanis, hogy sok az elektromos hiba a 607-ben, mert sok az elektronika. Kérdésem az lenne, hogy ti láttok abba reális valóságot, hogy egy 2001-2002-es tehát 1-2 éve gyártott modellben még mindig sok lenne az elektromos hiba? Úgy tudom 2000-ben jött ki az első modell, ott még talán elhiszem, hogy volt gond, de hogy állnak most ezzekkel a problémákkal?

 

Szerintem félelmetes autó eddig, de várom a további véleményeteket.

 

Üdv.:


Ger

pestigyerek Creative Commons License 2005.05.13 0 0 174

Egy éve használoma 607hdi-mat. Amúgy én is 3 éves korában vettem 70000km-rel. A részecskeszűrőt azt tényleg tölteni kellett (50 rongy) amúgy szerintem egyáltalán nem drága a szervíz! Főleg ha összehaverkodsz a márkaszervízzel... :)

Képzeljétek, tavaly ősszel voltam Párizsban, meg a riviérán (5000km-es túra) és félúton arra lettem figyelmes, hogy "eszi" a hűtővizet! Bepánikoltam, 500km-enként öntöttem utána egy litert... Hazajöttem és remegve bevittem a P Sárkányhoz.. Kinevettek mikor azt feltételeztem hogy hengerfejes a verdám!!! Azt mondták olyan nem lehetséges! Fura volt, mert sosem volt alatta víztócsa, így tök természetes hogy megeszi a vizet.

Tudjátok mit csináltak? Ott hagytam átvizsgálásra majd szóltak hogy mehetek érte!

Képzeljétek a hűtősapka volt "rossz". Kaptam egy újat valami nevetséges áron, és azóta ha néha belenézek a hűtőbe magamat látom... :)))

Egyébként kint bevásároltam olajból, mert a legdrágább fulszintetikus olaj 5W30 Hdi ajánlással (pl Shell ultra Helix, Castrol Hdi full sin) literje nem kerül többe 1500Ft-nál. Vettem egyből vagy 15l-t. Egyébként a váltóm hibátlanul bírja a chipes nyomatékot.

morvaiz Creative Commons License 2005.03.18 0 0 173
Szervus!
Én, 85.000 km és 15 honap után vettem bucsut az enyémtöl, hagsulyoznám kényszerböl.
Pontosan olyan paraméterekkel birt mit amit lentebb irtál,és semmi de semmi rosszat nem tudok rola mondani.
Még ma is visszasírjuk.
20.000-ként szerviz,80.000-nél részecskeszüröfelujitás és ennyi.
7-8 liter között kijöttem vele,ha megtapostam (170-felett,sidobozzal), akkor képes volt 8.2-is megenni.
Ha igazán kiváncsi vagy az autora itt érdemes végigolvasnod a topicot (tartalmas olvasmény lesz garantálom) :
<a href="http://www.autoforum.hu/forum.asp?fid=99">http://www.autoforum.hu/forum.asp?fid=99</a>

Üdv.
MZ.

UI.:
Taxisokat,szerelöket kérdezz a francia autokrol/dizelröl ne elvakult "bömös" fanokat.
Voltam én olyan vezetési tréningen ahol a szemem elött égette magát egy zsir uj 3.0 c BMW és egy E 270 CDI Mercedes, mig az én 607-em simán vette a próbákat.
Előzmény: makelove (172)
makelove Creative Commons License 2005.03.17 0 0 172

Sziasztok!

 

4-5 millió ft körül keresek használt dízel autót, és ma teljes meglepetéssel láttam, hogy ennyiért 3 év körüli egészen fullos Pug.607-est lehet kapni. Mivel még nem volt francia autóm - és sok rosszat hallok galád BMW-s, Vw-s, Saab-os tulajoktól a francia autókról - érdeklődnék, hogy 80-100 ekm-t futott 2,2 HDI automata 607-es mekkora kockázat? Kényelem gondolom osztályon felüli, de van-e típushiba? Szervizigény? Néhány oldalt visszaolvasva nem gondolom, de van-e rossz tapasztalatotok? Nagyon elvetemült alkatrészárak vannak?

Minden infot előre is köszönök.

ML

raider Creative Commons License 2005.02.16 0 0 171
kevés reménnyel szívemben :-) , de hadd kérdezzem már meg, nincs valakinek egy 607-es első féktárcsája, amit kölcsön tudna adni egy kevés időre, meg kellene vmit mérnem. Nem baj ha használt, agyonkopott. legjobb lenne v6-ról.
morvaiz Creative Commons License 2005.02.09 0 0 170
És nem monták, hogy a válto miatt azért vigyázni kéne a tuninggal?
Minden esetre várok pár honapot és ha nem vágja agyon a váltodat majd én is elgondolkodom rajta.

Köszö a navis infot.

Üdv.
MZ.
Előzmény: pestigyerek (169)
pestigyerek Creative Commons License 2005.02.09 0 0 169

Hello!

 

Automata az autom, és a fogyasztásom nem változott.. Talán mert nem nyomom neki jobban, és jobb a motor hatásfoka. A városi fogyasztás sajna most is 10 körül van, de itt Bp-n ez nem csoda... Talán az is közrejátszik hogy 12 km-t megyek a lakástól a melóhelyig amíg be se melegszik szegény...

A navigációs infót a gyártótól kaptam....  pontosabban az alábbi levelet:

 

A Navteq Magyaroszág térképe szeptember óta piacion van (de még nem VDO Dayton formátumban), és hogy ebből mikor lesz CD, az már se rajtunk, se a Navteq-en nem múlik (a VDO Dayton-nak általában 8 hónap kell, mire kiszenvednek egy CD-t.)

A Tele Atlas a napokban prezentálja első Magyarország térképét, ebből legkorábban szeptemberre lehet CD. Sajons. Hogy ez gyorsabban a piacon legyen, szinte innét már csak az autógyártók tudnak lobbizni érte. Ha a BMW nem teszi (az is VDO Dayton), akkor biztos a csúszás.

Annyira azonban lehet számítani, hogy nyárra kijön a Navteq-es verzió, és kora ősszel a Tele Atlas-os.

 

Üdvözlettel

Nyírő Ottó

 

Szóval ennyi infóm van. Amúgy a chip tuning a turbónyomással varjál, alacsony fordulatszámon is már rátölt ezért alulról sokkal jobban húz. 210-et már mentem vele, és még ment volna...

 

üdv

Előzmény: morvaiz (168)
morvaiz Creative Commons License 2004.10.07 0 0 168
Hali pestigyerek.
attol hogy senki nem ir ide még olvassák.
Ird csak nyugodtan tele tapasztalataiddal.

Fogyasztás hogy alakult a tuning után.
Automata a tied?

Azt honnan tudod, hogy tavasszal lesz végre CD a Dayton Navikhoz?
Csak azokhoz lesz?
Én a Navtechnél még semmi infot nem találtam rola, holott mát neki is ki kellet volna adniuk.

Üdv
MZ.
Előzmény: pestigyerek (167)
pestigyerek Creative Commons License 2004.10.06 0 0 167

Hát fiúk, csalódtam! Na nem az autómban hanem bennetek! Nem látogatjátok ezt az oldalt... El se tudom mondani senkinek mennyire király a chiptuning a Hdi-mben...

Be akartam számolni az eszméletlen profi navigációmról is.... Na meg szerettem volna megkérdezni van-e valakinek Franciaországon kívűl navigációs adatbázisa egy másolás erejéig... Adok helyette Fr-t.

Magyar csak tavasszal lesz sajna....

Na szebb jövőt nektek....

Előzmény: morvaiz (166)
morvaiz Creative Commons License 2004.06.30 0 0 166

A 2004-es J.D. Power-Qualitätsreport szerint a 607 let kategoriájában a legmegbizhatob !

80% feletti az elégedettségi mutatoja.

sansalvador Creative Commons License 2004.06.14 0 0 165
Hello 607-esek!

butch-r Creative Commons License 2004.05.16 0 0 164
Sziasztok!

Mostanában tervezem, egy Peugeot 605 2.1 TD vásárlását és szeretném, ha valaki akinek van ilyen autója megosztaná velem a tapasztalatait ezzel a modellel kapcsolatban. Gondolok itt ilyenekre, hogy mennyire megbízható a motorja, milyen drágák az alkatrészek, fogyasztás stb.

Előre is köszi!

pestigyerek Creative Commons License 2004.04.19 0 0 163
morvai: Mi a helyzet az autoddal? Meg ugy általában mi ez a nagy csend??? Vettem egy 607 hdi-t és nincs kivel megosztanom az élményeket???? Jaj de szörnyű...
Előzmény: morvaiz (161)
607laci Creative Commons License 2003.12.31 0 0 162
Sziasztok !

Köszi a tippet, de 1,5 napi diagnosztika után kiderült, hogy egész egyszerüen lecsúszott egy vékony cső a turbo felől, és nem kapott a két emlitett kütyű a süritett levegőböl, és ezt hiányolta teljesen jogosan.

További BUÉK Nektek

Laci

Előzmény: morvaiz (161)
morvaiz Creative Commons License 2003.12.29 0 0 161
Hali,
nekem egyszer egy kinti nagy hideg után történ valami hasonlo (ESP .. faul).
Mint kiderült egy kontrolkábel elfagyhatott, és elnyirodott,de a fékkel semmi gond nem volt (télen simán mentem vele 1000 km-et mig a szervizbe eljutottam).
Ha részletesen érdekel hol találhato a kábel sziversen leirom, a lényeg hogy a boardcomputer érzte csak ugy hogy valami gáz van.

Üdv.

Előzmény: 607laci (160)
607laci Creative Commons License 2003.12.28 0 0 160
Sziasztok !

Ma este ota az autom ( 607 ), ESP/ASR fault, + Engine anti-pollen faulttal ijesztget
Tudtok e ilyen hibárol, és mi a teendőm ?
3- án sielni indulnék vele, ezért baromira sürgős !

Minden megoldás érdekel !!

Köszi

G.Laci

Előzmény: j.p belmondo (159)
j.p belmondo Creative Commons License 2003.08.12 0 0 159
Sziasztok,

titeket is várunk a Magyar Peugeot Klubban és a veblapon (www.mypeugeot.hu). Ingyenes adás-vétel hirdetési lehetőség, internetes műszaki tanácsadás, meg szép képek és hasznos infok Pug-okhoz.

Üdv.

Előzmény: morvaiz (158)
morvaiz Creative Commons License 2003.07.30 0 0 158
Csak röviden:
18 honap,78.000 km,balleset és hibamnetesen,6/8 l/100km átlaggal.
607 HDI,automata.

Mindenkinek ennyi gondja legyen az autojával.
Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!