Sziasztok. Adott egy 307sw 2.0 RHy (90). Minden előzmény nélkül elkezdte kinyomni a hűtővizet a kiegyenlítő tartály kupak szelepén keresztül. Hengerfej probléma lehet? de a víz nem olajos és az olajban sincs víz. Kipufogón nem jön vízpára. Nem melegszik egyszerűen csak termosztát nyitás után kitolja a vízet. Valaki volt már hasonló problémával? Mikor először észrevettem a víz a minimum alatt volt. Töltöttem rá és utána kezdődött a problémám. Lehetséges, hogy nem légtelenítettem le eléggé. A termosztát ház tetején kívül még van esetleg máshol is légtelenítő? Esetleg peugeot szerelő akihez elvihetem?
Nálam ez úgy történik, rádugom a diagot és ki irja mit kell nézni és akkor melyik adalék megy bele, aztán resetelem a diaggal, a feltöltést, a vezető ajtó oszlopán van a matrica ami a számsor utolsó 2 karaktere alacsonyabb, vagy magasabb amit a diag ír annak megfelelően választom ki az aktuális adalékot, bizony nem mind1, figyelni kell.
..hurrá itt a jó idő, hozott valami új extrát is. Az aktuális hőmérsékletet a kormány tekerésénél jelentkező ropogásból meg tudom állapítani. Reggel kb +5 C-ig semmi, később kb 10 foknál álló helyzetben már hallani/érezni/, 15 foknál meg már menet közben is idegesítő szinten ropog. Toronycsapágy hiba lehet ilyen külső hőmérséklet függő?
Talán igen, talán nem. Van ahol írják, van ahol meg csak az általános utasítás van, ott meg azt írja, hogy nézd meg az adaléktartály csőcsatlakozójának a színét és az alapján lehet eldönteni melyik adalék kell bele. Elvileg Eolys 176, de........
ha ebben van ilyen adalék rendszer, ez is jelentheti a felkiáltójel, de van amikor ki is irja, hogy kifogyott, rendszerfüggő, de diag azt is látja ha valaki belenéz. Javaslom diggal nézz bele
köszi a választ. A motorhiba NEM, a sárga felkiáltójel viszont folyamatosan világít azóta. eddig 70e-t mentem vele gond nélkül, 250e a km-állás. Nem tudom van-e összefüggés, lehet hogy tényleg eldugult, DE a jelenség közvetlen tankolás utáni elindításnál jelentkezett. A FAP adalék elfogyását hogyan jelzi a rendszer?
ez a hiba nem a bzi ben van tárolva hanem a motor ecuban, ha regeneráció félbe szakdt, akkor is adhat üzenetet, amit lehet maga kitöről ha 1x ujra megprobál regenerálni, ha a motor hiba nem világít ez történt, ha világít más hiba van valós dugulás, vagy más, ki kell olvasni a hibát
Sziasztok! 1.4 HDI ezt az üzenetet írta: antipollution fault. Majd a hőfokmérő óra kiakadt. Motorvezérlőlámpa sárgán világít. A motor működésében semmi változást nem tapasztaltam. Köszönöm a segítséget.
ez romolhatott el, de nézd át a csöveket,ne legyenek leesve, kilyukadva és hogy a turbon a vakumdob jó e, mozog rendesen a kar, stb. ez a solenoid emelőről könnyen kicserélhető, önindító melett van.
Sziasztok! Peugeot 307 1.6 hdi 2007 2566-os hibakód öt ír. Ez elvileg valami turbó pozíció szenzor. Tudnátok segíteni hogy ez mi és hol található? Előre is köszönöm!