Keresés

Részletes keresés

hory004 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 23111

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=133799189&t=9139158

 

Ez miért jó? Azonkívül hogy kevésbé vannak szétszórva a Mercik? Erre ennyire tipusidegen lenne, hogy inkább a kretyó kell?

 

A helyi állomány vérfrissítéséről nincs szó?

 

+1 bónusz, talán ez egyszerűbb: Az emeletessel mi van, mostanában a GOL-t látom Pécs felé.

norbee601 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 23110

Most nézem, ez nem is a Volánnál volt hanem a Kravtexnél:D

Előzmény: AFF-534 (23109)
AFF-534 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 23109
Takszi55 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 23108

HKF-180 baromi régóta el volt tűnve, és kb azon a tájékon tartanak a Cityk felújításával, szóval én egy tippet tennék rá, hogy az volt.

Előzmény: norbee601 (23107)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 23107

Lehet valamelyik visszajött selejtből?

Előzmény: 444444 (23106)
444444 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 23106

Péntek délután 4 óra körül érkezett Kapuvárra Győr felől egy próbarendszámos hófehér E95.

Takszi55 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 23105

Újabb hófehérke: HSW-660

álnokfutó_ Creative Commons License 2015.02.14 0 0 23104
Dtomesz Creative Commons License 2015.02.13 0 0 23103

Nemes egyszerűséggel csak a vázszámnak egy sorszámot. De közelebbit én sem tudok

Előzmény: BPO-105 (23102)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 23102
Szóval ezek szerint mind alvázas.
Megtudhatom akkor, hogy melyik típus milyen alvázon fut?

(Dtomesz: akkor tényleg az állhat fenn, amit felvázoltam, és a Jonckheere egyszerűen nem adott VIN-t, mert alvázzal kap, és ennyi - innen könyvelhették el a forgalmiba az alvázszámot is. Viszont akkor van egy feltételezésem szerint ötjegyű vázszáma mindkét kocsinak, aminek rajta kéne lennie egy gyári táblán, amit beleraktak, a két buszba, ha minden jól megy.)
Előzmény: lobbanórotor (23099)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.12 0 0 23101

Tudomásom szerint csak TRR092AAAXAA10011 van, az pedig a GFX-689 az ex-Kaposnál. 

Ha a JLZ-833 már 1998-ban kész volt, akkor egyébként se lehetne X-es VIN-je (vagyis lehetne, de a Rába nem szeptemberben váltotta az évjáratkaraktert, hanem év végén, a többi magyar buszgyártóhoz hasonlóan). 

Előzmény: KZX003 (23100)
KZX003 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 23100

Akkor ez melyikhez tartozik?

TRR092AAAXAAA2011

Előzmény: Dtomesz (23098)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.12 0 0 23099

OFF Mindhez? Két Körös-féle Rábához a mai napig nincs VIN-em, csak alvázszám. Voltak hiányosságok abban a listában, egy-két dolgot nekem kellett kiderítenem utólag. ON 

Előzmény: Dtomesz (23098)
Dtomesz Creative Commons License 2015.02.12 0 0 23098

Azon a listán, amit anno a RÁBÁtól kaptunk, mindhez volt VIN, csak a két protóhoz nem.

Előzmény: BPO-105 (23097)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 23097

Akkor ezt nem értem.

Ezek egyértelműen alvázkódnak tűnnek, főleg, hogy a Rába alvázas 2-2-0 ajtóelrendezésű E94-eseknek is pontosan ugyanilyen alvázszámuk van (nekik ugyebár B190.81-400 típusú az alvázuk). Márpedig ráhúzni ugyanazt a típust egy valahogy kinéző vázra, illetve egy sima alvázra, na az több, mint merész lenne. Persze ha előkerül valaki, aki eskü alatt vallja, hogy ezt a két protót nemcsak Belgiumban fejezték be, hanem ott is kezdték el a legelején vasból, akkor azt elég nehéz lenne cáfolni bármiféle logikusnak tűnő elméleti megfontolással.

Mindemellett teljesen belenyugszom akár abba is, hogy semmilyen VIN-jük nincs, mivel utólag megnézve Jonckheere-ék is alvázra építenek, és valószínűleg az áll fenn az övéiknél is, mint a Berkhofnál (az alváz hozza a VIN-t (ha van neki), a váznak pedig csak egy sima néhány számjegyes gyári száma van).

 

Előzmény: Dtomesz (23096)
Dtomesz Creative Commons License 2015.02.12 0 0 23096

Csak vázszámuk van: B.190.81.400 és B.235.81G.400, VIN "nincs"

Előzmény: BPO-105 (23095)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 23095
Akkor ez elég gyorsan eldöntötte.
Én is úgy tudtam, hogy belga összeszerelés, ez esetben pedig nem fog a felépítmény magyar számot kapni, pláne nem alváz jellegűt. Továbbá ha van VIN-jük (márpedig kell hogy legyen), akkor hullabiztos, hogy nem ezek azok.
Következésképpen valami olyasminek kellett történnie, hogy kivittek Belgiumba két alvázat, és arra rátettek valamit. Nem elképzelhetetlen, hiszen pl. a Berkhof egyégbuszai alvázasak (a Jonckheere-t nem tudom).
Előzmény: norbee601 (23092)
FKU-911 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 23094

1-2 havonta előfordul.

Előzmény: hory004 (23090)
álnokfutó_ Creative Commons License 2015.02.11 0 0 23093
norbee601 Creative Commons License 2015.02.11 -1 0 23092

Annyi biztos hogy ők ketten Belgiumban készültek (és kicsit mások is belül mint a többi)

 

Előzmény: BPO-105 (23091)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.11 -1 0 23091
hory004 Creative Commons License 2015.02.10 -1 0 23090
A hatos vonalon mennyire gyakori a csuklós ? Delelott az AFC 690 jött szembe a Kossuth hídon.
Freehill Creative Commons License 2015.02.09 0 0 23089
Előzmény: JarnoTrulli (23088)
JarnoTrulli Creative Commons License 2015.02.09 0 0 23088

"kedvenc" megállóm az is

lehet azért is van mert aki lekésné a vidékinél simán átfuthat a köv. megállóhoz 

Előzmény: KZX003 (23086)
Freehill Creative Commons License 2015.02.09 0 1 23087

Ő konkrétan az Ipar utcát írta :)

Amit Te írsz, az viszont nem általános jelenség, hanem egy-egy konkrét eset, aminek valamilyen speciális oka volt, pl. átszállási lehetőség biztosítása. A 2-es (illetve akkor már az egységesség érdekében az 1-es is) akkor lett ott megállítva, amikor a 2-es lerövidült a Révai Miklós utcáig, és ha már megszűnt a közvetlen utazási lehetőség Sziget felé, legalább közös megállós átszállási kapcsolatot lehetett biztosítani.

Előzmény: KZX003 (23086)
KZX003 Creative Commons License 2015.02.08 0 1 23086

Az oké, hogy a 400 méteres megállótávolság évtizedekkel ezelőtt alakult ki, viszont amire szerintem a topiktárs gondol az az lehet, hogy az elmúlt években több helyen is úgy lett megváltoztatva a menetrend, hogy két megálló közé beékeltek mégegyet, ami persze azelőtt is megvolt, de az adott busz ott nem állt meg. Például a Bartók Béla út, munkaügyi központ megállóba se az 1-es, se a 2-es busz nem állt meg régebben.

Előzmény: Freehill (23085)
Freehill Creative Commons License 2015.02.08 0 1 23085

Hát ez viszont adottság: Győrben még évtizedekkel ezelőtt alakult ki ez a kb. 400 méteres átlagos megállótávolság. Többek szerint túl sűrű (bár ez is relatív, az idősek pl. még így is reklamálnak néha, hogy messze van a megálló), de a változtatáshoz komoly átépítések kellenének, hiszen az nem lenne jó megoldás ha egyszerűen minden második megálló megszűnne. Két megállót "összevonni fél úton" viszont megállóöböl- és gyalogátkelőépítéssel, a régiek megszüntetésével lehetne kivitelezni, ami egy-egy esetben is többmilliós tétel, így a kialakult infrastruktúra elég kemény korlát. (Tény, hogy vannak olyan városok, ahol ritkább a megállókiosztás, ott valamiért úgy alakult ki, annak megfelelően épült ki az infrastruktúra is, és azt szokták meg az emberek. De városi közlekedésben jelentősen nagyobb távolságok azért sehol sem szoktak lenni, legfeljebb nagyvárosok expresszjáratain. Átlagon aluli és felüli megállótávolságok pedig mindenhol vannak, Győrben ugyanúgy van pl. 200 méter körüli megállóköz mint Budapesten :))

Előzmény: JarnoTrulli (23084)
JarnoTrulli Creative Commons License 2015.02.08 0 0 23084

nem is ez a legnagyobb baj nekem, hanem az, hogy a megállók között alig van távolság

pl. Ipar utca

 

x megálló, a következő megálló y, y megálló, a következő megállóhely z, és így tovább szünet nélkül :)

Előzmény: Freehill (23080)
simsonfighter1 Creative Commons License 2015.02.04 -1 0 23083

Igen köszönöm 

Előzmény: Takszi55 (23082)
Takszi55 Creative Commons License 2015.02.04 -1 0 23082
Előzmény: simsonfighter1 (23081)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!