Szerintem a löksziket fujjad,pláne a szélek,élek, falcokra különösen figyelve,mert ott tapad a legkevésbé.Mykeman72 a kiselemekre gondolt törléssel Pl: tükür burkolat,kilincsek,lámpamosó burk. egyéb kicsi dolgok,amiknél sokkal több megy kárba mint a felületre.
A spray leginkább akkor jó,ha csisz.közben kikopik a felület és fény. elött fujsz oda egy kicsit.
A törléssel való felhordásra gondoltam,csak úgy voltam vele nem írom nehogy baromságot írjak :) 2db Astra lökháritó, Peugeot 405 hátsó lökös,pár db toldat lökháritó alá. Szóval így gazdaságosabb lenne mint a spray kiszerelés.
Persze szórópisztollyal. A nagyobb felületekre nem gazdaságos a spray a kisebbeket lehet akár áttörléssel lealapozni.
Pl: tükörborítót alapozóval átitatott kendővel áttörlöm és mehet rá a füller,vagy egyből a szín. Mivel olyan a viszkozitása mint a víznek ezért könnyű vele dolgozni.
Szakmai kérdésem lenne:(angol) Civic, jobb oldalon kintebb van a kerék mint bal oldalon, így szélesebb gumival eléggé látható, +azon az oldalon a kerék sincs középen, hátrébb áll, és a kasztni is lejjebb van. Már így lett véve(acél felnivel nem volt olyan feltűnő), de még ezután a tulaj megtörte kicsit az elejét(nem vészesen), azóta nagyobb berugózáskor vmi hozzáér a kerékhez vagy nemtom. Felső lengőkar csere is volt egyébként. Én arra gondoltam, h sztem korábban cserélték a jobb első nyúlványt, és elrakták kicsit.. Vagy mi lehet még a gond ? Bölcső ?
Szerintem mehet rá festék. Én alapozót szoktam rá fújni és nem szokott baj lenni. Rugalmasítót szerintem akkor rakj bele ha tekeredik a cucc, ha fixcen mereven van a helyén akkor szerintem felesleges.
na hát,sikerűlt felvennem a kapcsolatot az első gazdájával aki a 128e km -ből 110-et belerakta,és azt monja szállítási sérűlt amit már akkor javítás után lezártak.
binden porcikája gyári évj,az üvegek is körbe,viszont egy körbe fényezést kapott170-.235micron mindenhol két tenyérnyi hely kivételével ahol 400körűl van.ennyi,ezt benyeljük