Keresés

Részletes keresés

Murphy_GS Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1878
Timna: Ha effect otlethianyban szenvedsz, akkor erdemes c64-es demo-kat nezegetni, lehet eleg sokat tanulni, ok azert elottunk jartak, es ott nem pauzalodott le 95-ben a dolog, sot akkor volt egy igazi attores. Nehany figyelemre erdemes csapat: Oxyron, Reflex, Crest, Booze Design, Byterapers, Smash Designs, es Resource, hogy egy kicsit haza is beszeljek! 94-95-tol napjainkig erdemes nezegetni, emu-nak ccs-t, vagy vice-t hasznalj, mindketto szinte tokeletes...
Murphy_GS Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1877
Bubis!

A Rulez-en lattam, hogy kiadogattad az effectjeidet, nem neztem forrast, a torus ill knot a reflex-es polar kordinatas modszer-el megy?

A demoDev levlist-re kaptatok tolem levelet? Itt valamit nagyon elcsesztek a mail server-el!

TLCCNS Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1876
Hi!

Találtam egy prg-t ami DOS-ból, a PC drive-val képes 1581-es lemezeket olvasni/írni image-ből/be. Itt van: http://www.funet.fi/pub/cbm/crossplatform/transfer/misc/1581cp53.zip . Ezzel tegnap formáztam DD-s 3.5"-os lemezt 1581-formátumúra, írtam ki (Star Commander-ben összehozott ;-) ) d81 file-t lemezre ill. vissza is olvastattam :-), azaz a tech működik.

Ha van fent egy Win98-ad vagy hasonló ezzel magad is megpróbálhatod beolvastatni a lemezt egy image-be, ill. ha nem megy akkor itt a notebook, oszt' viszem :-).

(Többit később, attól függően hogy be lehet-e olvastatni a lemezt szektorhibák nélkül vagy sem. Ha nem akkor asszem extra coding van kilátásban, mert ugyan a dolog nehezebbnek néz ki, de sejtek egy módszert arra, hogy hogyan lehet bitenként bescannelni a kérdéses tracke(ke)t és "kézzel" dekódolni ami megmaradt belőlük. Se kész prg. nincs a feladatra, azaz a dolog "eseti" :-). Jó móka lesz... :-). )

L.

Előzmény: TamasS (1641)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1875
Úristen! 8O :)) hardware guru.
Előzmény: TLCCNS (1874)
TLCCNS Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1874
Hali!

Igen, a gond az hogy azóta gagyik az LPT-k ;-) (sima X1541 csak régebbi LPT-verziókkal megy, függetlenül attól hogy az újat milyen módban (standard stb.) próbálod használni. XE1541 a megoldás, vagy egy LPT-kártya ;-).

Ha el tudod Péntekig juttatni hozzám a kábelt (itt vagyok Pesten), akkor hazaviszem és átforrasztom (van asszem még hozzávaló diódám valahol), azaz menni fog :-). Utána egy darabig asszem nem megyek haza, azaz almás :-(.

(Ehhez kapcsolódik egy új "tapasztalatom" :-/. Talán meséltem hogy a notebook-om LPT-jével az XE1541 sem ment rendesen; ezen felbuzdulva, azért is menni fogsz alapon hétvégén összeraktam egy XA1541-et (egy kb. annyi idős 7406-os IC-t használtam fel benne meghajtó-áramkörként mint magam |-D ). Ment is. ...Éppúgy, mint az XE1541; kb. három percig >-]. K***ára zabos voltam, elcsesztem egy fél napot hogy összehozzak egy ugyancsak használhatatlan interface-t. ...Aztán rájöttem, hogy az LPT mindig akkor nem megy, amikor a CPU-t hűtő ventillátor alacsony fordulatra áll. ...Némi keresgélés a BIOS setupban, és amit sejtettem, bebizonyosodott -- egész végig a BIOS gányul megírt power management programja szivatott. Amikor megy a ventillátor, az LPT is megy. Amikor leveszi a teljesítményét, az LPT is "leáll". ...F*sza. ...De legalább rájöttem.)

Előzmény: CseriAttila (1807)
Murphy_GS Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1873
Tenyleg erdemes valamilyen cross assembler-re atterni, nagyon megeri, kenyelmesebb, gyorsabb, es sokkal optimalisabb code-ot lehet irni pl hossz tekinteteben, arrol nem is beszelve, hogy a normal esetben csak nagyon maceras memoriateruleteket is problema nelkul tudod hasznalni, szoval az utolso byte-ot is megkapod a 16k-bol, ami most eleg jol jon, es veletlenul se irod felul a memoriat eyg roszul szervezett ciklussal!
En pl Visual Studio-t hasznalok, alatta a Bigfoot fele Tass64-el, sourcesafe, meg minden ami kell, tiszta luxus!
Ha megis ragaszkodsz a monitor-hoz, akkor erdemes gyakran snapshotokat mentegetni, az is sokat jelent, de hidd el erdemes atterni, ha egyszer rakapsz, nem fogod erteni, hogy birtad ki eddig nelkule!
Előzmény: lavinaGOTU (1870)
LucaFIRE Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1872
Check rulez.org for a new upload session! Added the Cosry's converted adventures and other cool stuff, plus last donations from GS and Methabolix.

Gaia: now I'd understood when 1541/1551 fails! It happens for read only files! BTW, get the non trained Jerry's Quest version and the working copy of Cloud Kingdoms on rulez, all for you! :D

unrealMX Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1871
Gaia: neked melyik az a mailcimed ami mukodik is???:) mar 3 alkalommal probaltam neked elkuldeni ezt az mx protector dolgot

csa
unreal.graphics@freemail.hu < ide irjal

lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1870
bubis mi van az exo relocate-el? Kéne, hogy lássam mennyi helyem lesz még... :) Bár lehet, hogy az exo-s prg-re ráengedek még egy time crunchot, mert azt legalább tudom relokálni... :D
Timna Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1869
szerinem ez maximálisan a Yape-n múlik, hogy hányban indul el. Press F12 :)
amúgy Attilával meg lehetne csináltatni hogy reuse-olja az ablakokat a Yape, nem nehéz.
Előzmény: cRAFTy (1867)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1868
szevasz crafty! Na, elküldtem a SD-t. Műxik? Indulsz a compón? Mert akkor felrakok egy logót, illetve felraknák, ha a nexus nem lenne ilyen *******. FUCKOFF.
Előzmény: cRAFTy (1867)
cRAFTy Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1867
HAHÓ !!
Nem tud valaki egy jó fórdító programot, ami angolról magyarra fórdít komplet szövegeket ? DANKE !
MC: Nem lehetne úgy megcsinálni az AP4-et, hogy compile and run után ne indítson el 83 db yape-t ?
TLCCNS Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1866
Azt vettem észre, még régen, hogy a magnóra ideges :-D. Ha pl. csatlakoztatod a magnót, és benyomsz rajta egy billentyűt, a dekódolás elhasal :-). Lehet hogy az az egy-két bit a processzor I/O regiszterében az amitől (a többin kívül még) függ.
Előzmény: Gaia (1856)
Timna Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1865
csucs.hu vagy freeweb.hu
Előzmény: lavinaGOTU (1864)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1864
Sajnos az egész nexus úgy sz*r ahogy van. Már megint 2 napja offline. Volt, amikor 3 hétig volt offilne. Ez a fasza szolgáltatás nem?? :(

na hova rakjam át a gotu lapot?

Előzmény: Gaia (1858)
Timna Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1863
De nagy a csend! Akik használják az AP4-et azoknak teccik-é az 1.0.2-es verzió?
Ha minden jól megy, ma este lesz 1.1.1-es, aholis bepakolom az illegal kódokat.
Timna Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1862
és tényleg, X-re elindul :DD
Előzmény: Gaia (1860)
Timna Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1861
igen, erre gondoltam én is
Előzmény: Gaia (1860)
Gaia Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1860
Vszleg a loader valami BASIC vektorra tolt es autostartos (mint ahogy az is). Viszont ha monitorbol toltod be nem indul el, mert ott ugye nincsenek BASIC vektorok hasznalatban... Meg kene nezni a loadert. Mindketto ugyanoda tolt, igy elvileg X-szel kilepve el kene indulnia annak is....
Előzmény: Timna (1859)
Timna Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1859
betojok :))
mi a difi a basic load"*",8,1 és a monitor l"*" 8 között, ezt mondja el valaki. ugyanis az utóbbival nem megy :)
Előzmény: Gaia (1857)
Gaia Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1858
Valami gaz lehet a cache-sel :-/ De nem a cegnel, mert ha refresh-eltem, itthon sem tolti be mar az oldalt. Nem lehet hogy ezek az internacionalis routerek vagy micsodak cseszik el valahogy? Mintha becachelte volna hibas update-et (amikor nem ment a Nexus feltoltes) A fooldal feljon, de a Contest page sehogy sem :-((( Itt az uzenet:

404 Not Found - The requested item could not be located. (12028) Internet Security and Acceleration Server

Valaki el tudna nekem kuldeni kepestul mindenestul??? Pliiz :-) groszaKUKAChotmail.com

Előzmény: lavinaGOTU (1827)
Gaia Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1857
Azert nem toltodik, mert LOAD"*",8,1 -gyel kell es 1541 modban :-)
Előzmény: Timna (1854)
Gaia Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1856
Ugy ahogy mondod. Az MX time defender nem muxik. A minap "beszeltem" Unreal-lel es aszonta neha rendes plussyn sem ment (ala tudja ezt valaki tamasztani? mert nekem muxott igazi gepen). Viszont igert hozza crack-et (valami egy byte-os :-o )
Előzmény: Timna (1854)
CseriAttila Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1855
Ninja, itt a 10 éves hülyeséged:)
Előzmény: NinjaOfGS (1826)
Timna Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1854
látom vannak új rilízek. A Plastic Dreams a time defender miatt nem megy?
A Syndrome viszont be se töltődik!!
*-gal valami szemetet hoz be, sehogy nem tudom elindítani!
Timna Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1853
Én kódoltam, jelentemalássan!

Assembler for Plus4 v1.0.2 has been released. Some fixup and a new,
important keyword added. Planning to add support for "illegal" codes.

1.0.2 - released 2003.05.27
- fixed CLD opcode - CLD had been compiled as INY previously :(
- fixed binary keyword
- added SCREEN keyword
usage:
SCREEN [text] - text will be translated into C+4 codepage characters.
Only english lowercase and upcase letters, numbers and symbols are
supported.
All characters after the SCREEN keyword enclosed between ~ symbols
will be translated. SCREEN keyword can NOT be spanned through multiple
rows.

Supported letters and symbols:

?,.;:-*$'"+!%/=()[]<>@&#
0123456789
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

See screen.ap4 for example.

- Common.inc and example.ap4 have been changed. (SCREEN -> SCREENBANK)

http://elvtars.hu/timna/pub/ap4v102.zip

Előzmény: Gaia (1852)
Gaia Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1852
Na mi ez a nagy csend? Remelem mindenki buzgon kodol! :-)
lavinaGOTU Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1851
na , plus4 worldon fennvan a tegnapi termés, lehet menni csemegézni!!!

copy party news and stuff

rulez.

Előzmény: unrealMX (1850)
unrealMX Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1850
MC: ez mar igy jobban tetszik:) raadasul hasznosabb is :)

Foozy: ne dumalj annyit inkabb kodolj vmi plusira
te Korak2
:)

Foozy Creative Commons License 2003.05.27 0 0 1849
Unreal? Ez a név ismerősen hangzik ... :) Mi volt Beasttel tegnap?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!