Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83297

Az eredeti 42-est 1 napig (egy vasárnap jártam) egy Ik-620,   1972-ben.

Miklós utca- Békásmegyer Ófalu, Fő tér útvonalon.

Ma Dónát utca és a 186-os végállomása van ott.

 

 

Előzmény: 6243 (83292)
Törzs utas Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83296

Köszönöm szépen a segítséget, már rémlik valami! Én, csak a 6-ost használtam örröké! :) meg néha elvétve a többit is, de azért köszi, hogy kijavítottad! :)

Előzmény: Dr.V.ker. (83295)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83295

A 34-es régóta az Újmegyerire jár, csak nem ezen a vonalon ment Békáson, hanem tovább ment a Királyok útján, majd a Hadriánuson be. Ezelőtt meg a Királyok útján volt egy fordulója, vmi üdülőnél. (és 2008-ig a Szentlélekre járt ugye)

 

Azért, mert a 42-es 20 percenként járt, csúcsban 15, este 30, a 134 sűrűbb. Ráadásul a 42-es időnként volt szólósítva, pl. hétvégente, mert sosem volt egy kihasznált járat, mindig napirenden volt, hogy legyen inkább szóló.

Előzmény: Törzs utas (83294)
Törzs utas Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83294

Oké, már rég volt az. :D és rájöttem, azért írtam le. :D Régen mi volt a vége a 34-esnek Békás fele? Emlékszek valami kis utcákon járt. Ha régen a 42-es ugyan azon az útvonalon csuklós volt, akkor most miért nem lehet a 134-es is csuklós? :O

Előzmény: 6243 (83292)
alkotasu Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83293

Sehol nem írtam, hogy tömegével vettek a svédek S91-est, tehát nem tudom mire vélni a gondolatod azon részét, hogy "erős túlzás".

 

A magam részéről csak annyit írtam kicsit finomabban, hogy ostobaság azt állítani, miszerint az S91 szar és drága.

 

Kezdjük ott, hogy mi az, hogy drága. Mikkel számolt a topiktárs egy ilyen jelző leírása előtt?

 

Az meg, hogy szar, hát azt az üzemeltetők eddigi véleménye tudomásom szerint nem támasztja alá. A svédek sem rendeltek volna újabb példányt, ha tényleg baj lenne vele.

Előzmény: Trinitatis (83267)
6243 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83292

Akkor mondom úgy, hogy az akkori 34-est ma is 34-esnek hívják. Csak a két végén meghosszabbodott. A 42-est 134-esnek hívják. Békásmegyer és a Szentlélek tér között egy az egyben azon az útvonalon jár.

Előzmény: Törzs utas (83290)
Törzs utas Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83291

Nem lehet átalakítani ezt is bolygóssá? Kiveszi meg? a 468-al miujság van?

Előzmény: Törölt nick (83272)
Törzs utas Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83290

Nem. Én a sima 34-esre gondoltam :D :D Azon volt a BPO-845, és a BPO-879 boccs :D nem a 134 :D :)) Való igaz, hogy régen a 42-esen csuklósok mentek, és a 34-es is csak a Szentlélek térre járt be és az Árpádhoz, csak a 106-os járt, de én jelenleg a sima 34-esre gondoltam, ott voltak ezek törzs kocsik :) Ahogy a 08-48, és a 08-47 anno a sima 6-os, és a 206-os, és nagyon sokat a 18/218-as kocsija is volt. :D *.*

Előzmény: 6243 (83268)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83289

Hogy mi?

 

1. Lehetne akár 4 ajtó is rajta, ha mérete - és tömege - miatt tele kell székezni, hogy ne lépje túl a 12 tonnát.

 

2. Nekem semmi bajom az EN9,5-essel, csak nem a Várba való, a teleszékezése meg egy elvetemült ötlet.

 

3. Az Ikarus 405-ösön is két ajtó van, az egyik ebből egy felszállósávos. Nem ezt kritizáltam, hanem a maradék helyek teleszékezését, kicsi szarkazmussal.

 

Így már remélem érthetőbb. Többet meg nem írok, csak ha vett a BKV a típusból. (Ok: a topic neve).

Előzmény: trizs77 (83256)
KápCity Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83288

Az alkatrészeket pedig te veszed majd hozzá, mivel mindegyik csak egy-egy darab, aranyárban.

Ésszerűen kivárnak, hogy mi lesz a tenderekkel, semmint hogy orba-szájba megvegyenek minden ebay hulladékot.

Előzmény: Trinitatis (83286)
Trinitatis Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83287

Meg nem ártana esetlen a jelenlegi 4-nél (csuklós esetén 6-nál) több dobogó nélküli ülés. Az új Solaris Urbinonál a dobogó nélküli ülések száma szólónál 16, csuklósnál 20!

 

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Előzmény: Dante001 (83284)
Trinitatis Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83286

Ezt említettem a Budapesti buszközlekedés topicban.

 

Ha megvesszük a Kontakt-busznak az MAN-jét és a Neoplan-ját, akkor érdemes lenne erre is lecsapni:

http://autoline.info/sf/bus-city-bus-NEOPLAN-N4009--13010411121420090700.html

 

És máris lőn 3-mal kevesebb 405-ös! :)))

Előzmény: Törölt nick (83283)
Ex Récseis Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83285

"De azért abba is érdemes bele gondolni hogy az FGY egy őskövület technika, és már ki van öregedve, nem biztos hogy olyan egyszerű javítani, mint gondolná az ember…"

A 83259 számú hsz-on látható hiba javítása rendkívül bonyolult.

Le kell bontani a kijelző hátsó fedelét, és a vezérlő panelen egy kapcsolót át kell kapcsolni.

Akár egy fél órát is igénybe vehet a javítás.

:-)))

Előzmény: Arriva 1668 (83271)
Dante001 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83284

Mivel pályáznának ugyan, nincsen olyan típusuk E6-os motorral ami Pesten jó lenne :D A Citadellt természetesen a végére hagyják, ott gondolkodni is kell a motorsátor miatt.. :D

Előzmény: Trinitatis (83280)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83283

A Kontakt MANja (és Neoplanja?) eladó. A BKV nem gondolkozott el megvásárlásukon, hogy legyen busz is (tisztelet a kivételnek) a midis vonalakon?

P.stephenson Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83282

én a régi homlokfalasok esetében nem erőltetném azt a fekete csíkot, inkább maradjon csupasz

Először nekem se tetszett, de egész megszerettem. Szerintem ad egy karaktert az elejének. Az MCA-006-ról nekem nagyon hiányzik, olyan buta tőle az arca.

Az újaknál pedig a lámpafészket szürkére ahogy az MPW-s gázosoknál és kész!

 

Én is ezt írtam! :-)

Előzmény: KápCity (83281)
KápCity Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83281

Nem azokban a VH-kban BUSE típusú kijelzők vannak. (855 862 878 879)

 

Válasz: Trinitatis 3 órája  83267

Nyilván ha nem lenne olyan amilyen akkor nem vettek volna belőle újabb darabokat...

 

Válasz: Arriva 1668 3 órája   83269

Jó lesz az 90-nek is.

 

Válasz: ikarus435 16 órája  83257

1182 elvileg május 11 óta Kelenföldön áll. Bár szerintem lapátolják össze fele, legalább is csak remélni tudom.

 

Válasz: Szedlmajer László 3 órája  83272

Hiányozni fog mindkettő, egyébként jön a 473 is? Esetleg P rendszámmal? Valamint a T0205-ös eladása továbbra is vegetál?

 

Válasz: P.stephenson két órája  83273

Tudom hogy nem kívánságműsor, de én a régi homlokfalasok esetében nem erőltetném azt a fekete csíkot, inkább maradjon csupasz... Az újaknál pedig a lámpafészket szürkére ahogy az MPW-s gázosoknál és kész!

 

Válasz: abauj két órája  83274

Lassan teljesen kikopik az ex.20gy/67V, illetve későbbi (2008-tól) 30-as flotta... :/

Előzmény: BPO-537 (83266)
Trinitatis Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83280

Akkor már inkább jöjjenek econellesítve, úgy még ki is néznek valahogy.

Amúgy ha a Kravtex buszokat akar gyártani, akkor nem ártana elindulni a tendereken. Anno azt mondták, hogy ők maguk pályáznának saját buszokkal egy kiszervezett garázs üzemeltetésére. Ha már a nagy tendereket elmulasztották, akkor pályázzanak a 25+10 darabos kiszervezős miditenderre!

 

Most, hogy ugranak a Karsanok, automatikusan jön a tender 2. helyezettje (S91), vagy új tendert kell kiírni?

Előzmény: Dante001 (83278)
Arriva 1668 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83279

Nekem is. :)

Előzmény: Humarci (83277)
Dante001 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83278

Semmi nem akadályozza őket abban hogy a régieket gyártsák ha a megrendelő azt kéri.

Előzmény: Trinitatis (83254)
Humarci Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83277

Nekem is jól jön :)

Előzmény: FKU-911 (83276)
FKU-911 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83276

Köszönjük az időpont egy héttel későbbre helyezését :)

Előzmény: Törölt nick (83272)
gorcher Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83275

Ezt azért így nem mondanám. Cinkotán sok 435-ös kijelzője rossz (11-33, 05-57, 19-09 stb.), sőt a Volvókon is egyre gyakrabban látni táblát. 412-es fronton valóban javult a jó-rossz FOK-GYEM arány, de ezen is inkább a selejtezések segítettek. Ha már selejt: más kocsi is búcsúzik a 04-79-vel együtt?

Előzmény: Törölt nick (83270)
abauj Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83274

Ki gondolta volna anno, amikor a 442-t, vagy a 444-et selejtezték, hogy ennyivel túléli garázstársait. Azért sajnálom! Kedvenc ráncosom volt a 20gy-n, 30-on. :(

Előzmény: Törölt nick (83272)
P.stephenson Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83273

Lacus, ha már itt vagy: van szándék a skyblue Van Hoolok esetében egy egységes arculat kialakítására? Ez egy doboz festéken és egy órán kívül többet nem igényel. Mire gondolok:

-Régi homlokfalasaknál egységesen fekete csík a lámpák közé

-Új homlokfalasnál a gyári szürke lámpafészek, ohne csík.

 

Még egyszerűbben: a 6-os MaCA mikor kap feket csíkot, és MiKLós mikor kap szürke lámpafészket?

Előzmény: Törölt nick (83272)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83272

Szándék szerint a BPO-479-es ráncajtós kocsi október 3-án utasforgalomban a 7E 24-es forgalmijában búcsúzik, míg másnap a 205-tel együtt délelőtt 11 körül egy fotósmenettel a T205 társaságában a Városligetben. Szombat este pedig lejár a műszakija, úgyhogy a BKV-nál az aktív pályafutását befejezi, egy korszak lezárul.

Arriva 1668 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83271

Cinkota az egy jó telephely, nem szoktak annyira igénytelenek lenni, mint Óbuda vagy az OFF Bogáncs.

Kelenföld se rossz, Dél-Pestet meg nem ismerem.

De azért abba is érdemes bele gondolni hogy az FGY egy őskövület technika, és már ki van öregedve, nem biztos hogy olyan egyszerű javítani, mint gondolná az ember...

Előzmény: Törölt nick (83270)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83270

Ezen "néhány" (FGY) kijelzőhibás dél-pesti kocsi alapján úgy látszódik, hogy senkinek nem szúrja a szemét, ha rossz egy kijelző, fogják táblatartó fel, aztán le van tudva a dolog. Az, hogy naponta küzdenek vele a KT-k szintén nem zavar senkit. Cinkotán pl. ugyanezen rendszerű (FOK-GYEM) kijelzők közel a teljes ottani FGY-s járműparkon üzemelnek, de ez az 5 telephelyből 1...

Előzmény: BPO-537 (83266)
Arriva 1668 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83269

180 fokos forgatás
Vajon ez hogy sikerült? :D

Előzmény: MCA-001 (83259)
6243 Creative Commons License 2014.09.25 0 0 83268

"nah meg a 42-esről mai nevén 34-es járatól a 845, és a 879 :("

 

134-est akartál mondani?

Előzmény: Törzs utas (83264)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!