Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csabiika830802 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 29965

Sziasztok!
Szeptember14-15.-én szervezünk szegeden egy olaszos hétvégét, I. Italian Freaks' Weekend néven. Sátorozós bulira gondoltunk zárt területen. A facebook-on szervezzük. Zártkörű, igazából csak meghívottak lesznek. Családias, bulizós, hétvégére gondoltunk. Fellépők, sztár vendégek és nagy színpad nem lesz. Bővebb információért keressetek a facebook-on, vagy itt.

I. Italian Freaks' Weekend Szeged :  https://www.facebook.com/events/489850071108226/?fref=ts

kgaboroo Creative Commons License 2013.08.23 0 0 29964

Eladó 1-es Puntóhoz új első fehér index pár + részletes szerelési könyv. Ár.: 4 ezer.  koteles64@gmail.com 

 

Szami77 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 29963

Sziasztok! NAVIGÁCIÓT pesze gyárit  keresek Punto II/b-be 2004-es..

Aki tud eladót  jelezze.....Itt...

Köszönö...

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.23 0 0 29962

Róluk nekem más a véleményem, az árakkal nem volt bajom, mert nem tudták megoldani a hibát ingyen volt, de diagnosztikában eléggé le vannak maradva a kortól. A hely ahol vannak meg elég visszataszító, még ha olcsó a bérleti díj, akkor is. Engem nem győztek meg.

Előzmény: El Padre (29961)
El Padre Creative Commons License 2013.08.23 0 0 29961

nem olcsó, de számlás (ha el akarod adni a későbbiekben, akkor jól jön), és alapos: iltopolino.hu.

Előzmény: Törölt nick (29958)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.23 0 0 29960

Végig kell nézni, illetve keresd meg Lesit autóvillamosságban nagyon ott van, mert lehet ez beázás, stb.

Puntokat (is) nagyon érti, emberi árai van, megfelelő technika is megvan hozzá.

Előzmény: smity88 (29959)
smity88 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 29959

Sziasztok!

Adott egy 2000-es Punto 2, gyári központi zárral (nem távirányítós, hanem kulcsos), az a probémám, hogy zárásra nem zár egyik ajtó sem (csak toporog), ha az összes le van nyomva kézileg és nyitom valamelyik első ajtót kívülről akkor mind kinyit. A computer bal oldai motor zárhibát jelzett, azt is kicseréltem de nem javult meg sajnos.

Esetleg létezhet, hogy azért nem engedi bezárni mert még benne van az agyában a hiba? 

Átnéztem már a kábelezést, csatlakozók kontaktsprayvel lefújva, tisztítva, központi computert viszont szétszedtem és abban van két relé, az egyik tiszta oxidos volt az alja (lehet hogy befolyt valahol a víz) meg a csatlakozókat is kontakttisztítóztam a vezérlőegységnél, mert egynémelyik érintkezője is tiszta oxid volt.

Ha esetleg a leírtak alapján lenne ötletetek léci írjátok meg!

Előre is köszi!

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.22 0 0 29958

Ha Palotán jó, akkor igen.

levélben ha irsz, megírom.

 

Előzmény: DP1 (29957)
DP1 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 29957

Sziasztok

nemrégiben vásároltam egy fiat palio 1,2 es kombit én úgy látom ennek a motorja megegyezik a puntó 1,2 es 73le motorjával  vetérműszíj csere esedékes illetve a vezérműtengelynél ereszt az olaj. Tud valaki megbízható szerelőt ajánlani pesten a X. kerület környékén?

alexand2 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 29956

Köszönöm a segitségeteket.

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (29955)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.21 0 0 29955

A lámpa szögét lehet állítani, illetve az utángyártott lámpák vetítési képe borz-alom..

Gyári új Valeot kell beletenni, és azt is néha cserélni, foncsor lepereg róla, idővel.

Attól függ, hasonló hiba, vagy ez érdekel..

Ennél az ellenállásnál a hőbizti kiment, azt kell cserélni. (Ha ezt nem érted/ nem tudod hol van,akkor adj melót a villamosságisoknak.)

 

Előzmény: alexand2 (29947)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 29954
Azt már csak félve teszem hozzá, hogy a foncsor mattul be?
Előzmény: GYURMA 944 (29953)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 29953
Igen, ezért írtam, hogy nem volt kimerítően ismertetve a probléma és igy nehéz segíteni. Én arra nem is fókuszáltam, hogy mindkettővel baj van.
Előzmény: kgaboroo (29952)
kgaboroo Creative Commons License 2013.08.21 0 0 29952

Az eredeti leírásban csk az van említve, hogy elhalványul a lámpa. Ez így pontatlan leírás és lehet, hogy csak a tompított halványul. Ha az összes lámpa halványul akkor is furcsa mert a jobb és baloldal nem egy szálon kapja a testelést. Ha az aksikábel szarakodik az kihat mindenhova. Ha csak az első lámpák halványodnak el akkor az azokat kapcsoló relék problémázhatnak. Ha a tompított-reflektor-helyzetjelző egyszerre halványul akkor el kell indulni egészen a lámpakapcsolótól.

Valahol kell lennie egy rossz kontaktnak. Éspedig látható rossz kontaktnak mert a lámpák amperfelvétele elég nagy ahhoz, hogy melegítse a rossz csatlakozást.

Kéne egy pontosabb diagnózis, hogy lehessen elindulni valamilyen irányba, mert ha elhalványul egy lámpa akkor azt nem kell teljes egészében cserélni. Hacsak nem ég le a foncsor és a fényvetés hiányát vesszük elhalványulásnak.

Ezért is nem értettem, hogy miért kell komplett lámpát cserélni egy esetleges kontakthiba miatti fényerő halványulás miatt.

Előzmény: GYURMA 944 (29948)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 29951

Én csak az UNO-ban levőről tudok infót adni.

Ott a motor volt a hibás. Illetve a rajta lévő ellenállás.

A motor úgy van kötve, hogy a kapcsoló minél nagyobb fokozatban áll, annál több ellenállást iktat ki és a legnagyobbnál direktben működik.
A Puntónál még nem tudom, hogy működik, mert nem szedtem szét.
A kapcsolót kizárnám.
Az Unónál nagy szívás a motort kiszedni, mert sok mindent bontani kell.

Előzmény: alexand2 (29950)
alexand2 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 29950

Igen a fűtés és a hűtés kapcsolója  (klima is van benne)

Előzmény: GYURMA 944 (29949)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 29949

What is ventilátor 4.-ben???

Ez a fűtés kapcsoló lenne?

Előzmény: alexand2 (29947)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 29948

Nem vita, csak okfejtés!

 

Amikor "elhalkul" egy fogyasztó, ott lehet szídni akármelyik betápot.

No de, ha elhalkul a tompított, majd a fényszoró is és gondolom a helyzetjelző is, akkor már nem lehet a +  -ra verni, ugyanis ott már három + vezetéknek kell elszállni.

Amúgy én értek hozzá, mert az egyenáram folyás írányát is nagyon könnyen meg tudom állapítani.

Rálépek a kanócra, oszt' ámérrő dudorodik arrú gyün és kész! :-)))))))))))))

Előzmény: kgaboroo (29946)
alexand2 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 29947

Szevasztok!

Vettünk egy 2-es puntot 1.2/16v 80 le. Elektromosan lehet állítíni a fényszórókat, de a bal oldali nem működik. Az előző tulaj pedig mondta, hogy két éve kompletten lett cserélve.

Este jöttünk vele haza, tompított állásban  kb 10 métert lehetett elóre látni, borzalom volt.

A másik gond, hogy a ventillátor csak 4. fokozatban működik. Mit lehet tenni?Kapcsolóhiba vagy elektrónika? Akinek van tapasztalata hasonló hibákkal szivesen vennném.

Üdv.

kgaboroo Creative Commons License 2013.08.20 0 0 29946

Mikor kicserélik utána jó? Melyik puntó lámpa ez 1.2.3.4-es? Folyamatosan halványul-e vagy egyszerre? Lehetséges relé beégés vagy biztosíték túlmelegedés. Testkontakt is előfordulhat de ha csere után jól világít akkor olyan fordulhat elő, hogy vékony a testelés szál és melegszik. Ettől meglazul, beég és nem lesz meg a 12 volt a lámpán. Ez a pozitív szállal is gyakori, főleg az égő csatlakozásánál.

Előzmény: Abras (29939)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 29945

A 12 nem annyira jellemző a leírás alapján, mert írja, hogy minden izzó.

Most vagy nem volt ösmertetve rendesen az alap ok, vagy az asztal nem egyenes, vagy a leves görbe.  :-)  Szerintem test. :-)

(Lehet, hogy ez már a kapuzárás előtti pánik, de csak testre tudok gondolni!)  :-))))))))))))) ........... persze a másik nemre!............... :-)

Előzmény: Törölt nick (29943)
zsebdömperr Creative Commons License 2013.08.20 0 0 29944

Hát már ne haragudj, de akkor téged rendesen átvernek,rendre.

Én 4 éve vettem 7000ft/db áron utángyártott első lámpákat és semmi baja nem volt soha.

A gyáriért én 30at nem adnék, ennyiért már majdnem tuning lámpát lehet rá kapni.

 

Az akksinak nem sok köze van  a lámpához, akkor más elektronika is vacakolna, ahogy az én esetemben is pl.

Átvezetékelték már esetleg? A gyári lámpára nincs garancia, ha esetleg gyári hibás?

 

Ne hagyd magad lehúzni, vidd el az autót olyan helyre,ahol értenek hozzá.

Előzmény: Abras (29939)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.20 0 0 29943

Ki kell mérni, test vagy a 12V nem jön ki rendesen, lehet máshol is a baj..

Ha végképp nem boldogulsz, megnézném, szeretem a kihívásokat.

boxtif@gmail.com

Előzmény: Abras (29939)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 29942
Ezer oka lehet!
Előzmény: rolandkiraly (29940)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.19 0 0 29941
TEST HIÁNY, TESTKÁBEL, TESTCSATLAKOZÁSOK!
Előzmény: Abras (29939)
rolandkiraly Creative Commons License 2013.08.19 0 0 29940

Sziasztok.Nekem is Fiat Puntom van :) de sajnos van egy hiba,vagyis gond amit nemtudom mi oka lehet.Mikor elsőben akarok indulni mindig rángat az auto,mi lehet ennek az oka??

Abras Creative Commons License 2013.08.19 0 0 29939

Miért lehet az, hogy a teljesen új komplett lámpa egyszercsak elkezd halványan világítani? (mindegyik izzó, csere nem segít) Ez már a 2. új gyári lámpa, de mindig visszatér ez a hiba és nem tudnak vele mit kezdeni, csak cserélik. 30e Ft kompletten + szerelelés. Nagyon megéri :( A legújabb 8 hétig bírta. Új akksi van benne, azt is gondolták hibának ezért egy a szerelő szerint jobb új akksi került be. Hiába.

Törölt nick Creative Commons License 2013.08.19 0 0 29938

Kivannak a bakok, biztos hogy 850 az alapjárat? 750, és később E3-al 820 lett.

Előzmény: Jameson81 (29935)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 29937

Ma voltunk Zugligetbe, meg a hegyekbe.

Nagyon jó lett a kocsi.

Szépen csúsztat az elektromos tengelykapcsoló.

Ha 40 alatt rálépek a fékre, akkor hallani, hogy szétkapcsol (eddig csak a kapcsolót és a relét lehetett hallani, de a motorfék megmaradt) és amikor a gázra lépek, akkor szépen csúsztat megint és gyorsul.

Tegnap kikaptam az önindítót, mert amikor a váltót visszaraktuk, nem volt időm, hogy megcsináljan, illetve kitisztítsam, felújítsam és már alig tekert.

(Anyósomat kellett szálítanunk kórházba és a tolókocsi csak ebbe fér bele)

 

Na és a lényeg, hogy ennek az önindítója két kefés.

Volt egy unó, négy kefés, de a felfüggesztése más.

Viszont nem lehetet cserélni az elejét, mert a berántómágnes és a villa is más.

Na akkor flex és a kettőből csináltam egyet.

Most olyat forgat, hogy a motor ki akar ugrani. :-))))))))))))))

Cseréltem a váltóban is olajat, meg a motorban is, meg szűrőt..

 

Na akkor már csak a gömbfejek vannak és a vezérlés.

Csak már nincs "kedvem" hozzá, mert holnap viszem a Porkét fényezni.

 

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 29936
Hátsó váltó gumibak.
Előzmény: Jameson81 (29935)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!