Sziasztok! Szeptember14-15.-én szervezünk szegeden egy olaszos hétvégét, I. Italian Freaks' Weekend néven. Sátorozós bulira gondoltunk zárt területen. A facebook-on szervezzük. Zártkörű, igazából csak meghívottak lesznek. Családias, bulizós, hétvégére gondoltunk. Fellépők, sztár vendégek és nagy színpad nem lesz. Bővebb információért keressetek a facebook-on, vagy itt.
Róluk nekem más a véleményem, az árakkal nem volt bajom, mert nem tudták megoldani a hibát ingyen volt, de diagnosztikában eléggé le vannak maradva a kortól. A hely ahol vannak meg elég visszataszító, még ha olcsó a bérleti díj, akkor is. Engem nem győztek meg.
Adott egy 2000-es Punto 2, gyári központi zárral (nem távirányítós, hanem kulcsos), az a probémám, hogy zárásra nem zár egyik ajtó sem (csak toporog), ha az összes le van nyomva kézileg és nyitom valamelyik első ajtót kívülről akkor mind kinyit. A computer bal oldai motor zárhibát jelzett, azt is kicseréltem de nem javult meg sajnos.
Esetleg létezhet, hogy azért nem engedi bezárni mert még benne van az agyában a hiba?
Átnéztem már a kábelezést, csatlakozók kontaktsprayvel lefújva, tisztítva, központi computert viszont szétszedtem és abban van két relé, az egyik tiszta oxidos volt az alja (lehet hogy befolyt valahol a víz) meg a csatlakozókat is kontakttisztítóztam a vezérlőegységnél, mert egynémelyik érintkezője is tiszta oxid volt.
Ha esetleg a leírtak alapján lenne ötletetek léci írjátok meg!
nemrégiben vásároltam egy fiat palio 1,2 es kombit én úgy látom ennek a motorja megegyezik a puntó 1,2 es 73le motorjával vetérműszíj csere esedékes illetve a vezérműtengelynél ereszt az olaj. Tud valaki megbízható szerelőt ajánlani pesten a X. kerület környékén?
Az eredeti leírásban csk az van említve, hogy elhalványul a lámpa. Ez így pontatlan leírás és lehet, hogy csak a tompított halványul. Ha az összes lámpa halványul akkor is furcsa mert a jobb és baloldal nem egy szálon kapja a testelést. Ha az aksikábel szarakodik az kihat mindenhova. Ha csak az első lámpák halványodnak el akkor az azokat kapcsoló relék problémázhatnak. Ha a tompított-reflektor-helyzetjelző egyszerre halványul akkor el kell indulni egészen a lámpakapcsolótól.
Valahol kell lennie egy rossz kontaktnak. Éspedig látható rossz kontaktnak mert a lámpák amperfelvétele elég nagy ahhoz, hogy melegítse a rossz csatlakozást.
Kéne egy pontosabb diagnózis, hogy lehessen elindulni valamilyen irányba, mert ha elhalványul egy lámpa akkor azt nem kell teljes egészében cserélni. Hacsak nem ég le a foncsor és a fényvetés hiányát vesszük elhalványulásnak.
Ezért is nem értettem, hogy miért kell komplett lámpát cserélni egy esetleges kontakthiba miatti fényerő halványulás miatt.
Ott a motor volt a hibás. Illetve a rajta lévő ellenállás.
A motor úgy van kötve, hogy a kapcsoló minél nagyobb fokozatban áll, annál több ellenállást iktat ki és a legnagyobbnál direktben működik. A Puntónál még nem tudom, hogy működik, mert nem szedtem szét. A kapcsolót kizárnám. Az Unónál nagy szívás a motort kiszedni, mert sok mindent bontani kell.
Amikor "elhalkul" egy fogyasztó, ott lehet szídni akármelyik betápot.
No de, ha elhalkul a tompított, majd a fényszoró is és gondolom a helyzetjelző is, akkor már nem lehet a + -ra verni, ugyanis ott már három + vezetéknek kell elszállni.
Amúgy én értek hozzá, mert az egyenáram folyás írányát is nagyon könnyen meg tudom állapítani.
Rálépek a kanócra, oszt' ámérrő dudorodik arrú gyün és kész! :-)))))))))))))
Vettünk egy 2-es puntot 1.2/16v 80 le. Elektromosan lehet állítíni a fényszórókat, de a bal oldali nem működik. Az előző tulaj pedig mondta, hogy két éve kompletten lett cserélve.
Este jöttünk vele haza, tompított állásban kb 10 métert lehetett elóre látni, borzalom volt.
A másik gond, hogy a ventillátor csak 4. fokozatban működik. Mit lehet tenni?Kapcsolóhiba vagy elektrónika? Akinek van tapasztalata hasonló hibákkal szivesen vennném.
Mikor kicserélik utána jó? Melyik puntó lámpa ez 1.2.3.4-es? Folyamatosan halványul-e vagy egyszerre? Lehetséges relé beégés vagy biztosíték túlmelegedés. Testkontakt is előfordulhat de ha csere után jól világít akkor olyan fordulhat elő, hogy vékony a testelés szál és melegszik. Ettől meglazul, beég és nem lesz meg a 12 volt a lámpán. Ez a pozitív szállal is gyakori, főleg az égő csatlakozásánál.
Sziasztok.Nekem is Fiat Puntom van :) de sajnos van egy hiba,vagyis gond amit nemtudom mi oka lehet.Mikor elsőben akarok indulni mindig rángat az auto,mi lehet ennek az oka??
Miért lehet az, hogy a teljesen új komplett lámpa egyszercsak elkezd halványan világítani? (mindegyik izzó, csere nem segít) Ez már a 2. új gyári lámpa, de mindig visszatér ez a hiba és nem tudnak vele mit kezdeni, csak cserélik. 30e Ft kompletten + szerelelés. Nagyon megéri :( A legújabb 8 hétig bírta. Új akksi van benne, azt is gondolták hibának ezért egy a szerelő szerint jobb új akksi került be. Hiába.
Ha 40 alatt rálépek a fékre, akkor hallani, hogy szétkapcsol (eddig csak a kapcsolót és a relét lehetett hallani, de a motorfék megmaradt) és amikor a gázra lépek, akkor szépen csúsztat megint és gyorsul.
Tegnap kikaptam az önindítót, mert amikor a váltót visszaraktuk, nem volt időm, hogy megcsináljan, illetve kitisztítsam, felújítsam és már alig tekert.
(Anyósomat kellett szálítanunk kórházba és a tolókocsi csak ebbe fér bele)
Na és a lényeg, hogy ennek az önindítója két kefés.
Volt egy unó, négy kefés, de a felfüggesztése más.
Viszont nem lehetet cserélni az elejét, mert a berántómágnes és a villa is más.
Na akkor flex és a kettőből csináltam egyet.
Most olyat forgat, hogy a motor ki akar ugrani. :-))))))))))))))
Cseréltem a váltóban is olajat, meg a motorban is, meg szűrőt..
Na akkor már csak a gömbfejek vannak és a vezérlés.
Csak már nincs "kedvem" hozzá, mert holnap viszem a Porkét fényezni.