Mert ez a blokk jobban hasonlít a szívódére. A közvetlen befecsisnek mások a dugói, a hengerfej, meg még sok más. Ennél, ha véletlen nem jön össze turbóval, akkor rárakom a szívó perifériáit, és azzal fog működni.
Legszívesebben ráraknám a szívó bosch adagolóját, de azt nem tudom, hogy össze lehet-e boronálni a turbóval. Lenne rá megoldás, vagy mindenképp maradjak a "turbós" adagolónál?
Ez az előtöltés állító ugyanaz, mint ami a bosch adagolóknál indításkor ~10 mp-ig kap áramot, és igazít egy kicsit az előtöltésen? Ennél a lucas-nál is csak indításkor van szerepe?
A turbó hogy szabályozza ezt az adagolót? Csak az aljára menő levegőcsöveken keresztül?
A kuplung felől számolva első porlasztóról is megy egy elektromos vezeték.
Ez hova megy, és mit csinál?
Bocs, a láma kérdésekért, de egy szívódé, bosch adagolós rendszer helyére szeretném berakni ezt a motort kompletten, és próbálom kideríteni, hogy ki-merre-hogyan-hova.
A tetején az szerintem csak egy gázkar kapcsoló, azt le is dobhatod róla, gondolom az EGR vezérlés miatt lehet rajta.
Ránézésre egy Lucas adagolónak tippelem, akkor az alján az a gomba szerintem az előtöltés állító patron. Az mondjuk nem baj, ha működik, de a kivezérlése megoldható ügyesen.
A sárga pötty alatt nem látszik mi van, de a leállító mágnesszelepre gyanakodnék, az kell rá, mert különben mechanikusan, egy kart meghúzva kell leállítgatnod. :-)
Persze ez csak azoknál a kocsiknál, amik már Magyarországon egy kazal adót befizettek. A külföldről behozott semmilyen nyilvántartásban nem szereplő kocsikat meg bontják orrba-szájba.
mi van ha veszek egy autot, az elado kiivonja, en meg az utcan szetbonton (vagy mashol, de a maradekokat ki teszem az utcara) ==> szinten a regi tulajnal fognak a kozteruletesek csengetni
Sőt, már elég off, de én adtam el autót, amikor is minden papírt (formanyomtatványt) én töltöttem ki, ő csak a végén aláírta, mint tanú, ebben nem találtam semmi különöset.
Szólt, hogy a fiának veszi az autót, mindjárt itt lesz és aláírja, mint vevő.
Így is lett, bejött egy srác, köszöntünk, aláírta, 2 percig se láttam, ment mindenki a dolgára.
Aztán két év múlva jött a papír, hogy kivonták a forgalomból, mert semmit nem fizetett az ember, én fizessek enyém az autó.
Bírósági szakaszig jutott, hogy én hamisítottam az adás- vételit...
Aláírás minta, amiből semmi nem derül ki, hiszen, én írtam mindent, de az ember csak egy szignót...
Szembesítésen mindent tagadott, (az adatai azért ott voltak) engem soha nem látott (én sem voltam benne bizos, 2 percig se láttam anno, és eltelt 2-3 év.)
Szerencsére addigra kiderült, hogy sokan csalnak ezzel a trükkel, hamar lezárult.
Épp ezt akartam írni, csak később jutott eszembe, hogy normál adás-vételivel adtunk el autót, aztán hivatalánál bejelentettük a papírok bemutatásával. (Ma már ez is kötelessége, az eladónak, de semmitől nem mentesíti.)
Azzal is beszívtuk (mint cég, szerviz). Nem fizetett az ember semmit, minket találtak meg, mi fizessünk, és majd pereljük tőle, polgári peren.
mi eladtuk fater astrajat NEM UZEMBENTARTOIVAL ennek ellenere csaladom tobbszorosen ullt a birosagon a CENTRUM ellen, mert a vevo nem iratta at es a centrum a bejegyzett tulajt pereli...
ez most vki-e a csaladban (es nem kene atirni es ingyen lenne) vagy egy teljesen ismeretlen, messzirol is adag fosnak kinezö szarral az egyuttletet azzal szeretned kezdeni hiyg beperkalsz 70eFt-t a NAVnak? es ezert meg is adsz a jelenlegi gazdanak?
Igen, a végleges kivonáshoz "bontós papír" kell, ahol le kell adni az autót és az okmányokat.
Talán lehet még havert találni,akinek elég a kivágott alvázszám és a papirok, az autü maradhat.
Pénzbe nem kerül, az az általános, ha ők viszik el akkor ingyenes minden, ha odaviszed akkor adnak 8-15 Ft-ok kilójáért.
Ha a tied, akkor el lehetne adni, de ilyen értékű autót csak trükközéssel (üzembentartói)
, mert máshogy nem lehet a magas illetékek miatt.
Abból meg biztos hogy később bajod lesz, hiszen akinek autóra sincs pénze annak az üzemben tartására sem lesz, és bár Te csak tulajdonos vagy, meg fognak találni és valami bírósági herce-hurcába is belekeveredhetsz, az új üzembentartó ki nem fizetett dolgai miatt.