Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.31 0 0 13083

 

nem lehet meghegeszteni??

Előzmény: Sunny65 (13079)
Liviati Creative Commons License 2014.10.31 0 0 13082

Bontott gyárit vegyél, ha szerencséd van a szín is stimmel, akkor még a fényezés költségét is megúszod.

Előzmény: Sunny65 (13081)
Sunny65 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 13081

Köszi, megpróbálok beszerezni egy eredetit.

Előzmény: Mafia05 (13080)
Mafia05 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 13080

Ha lehet inkább vegyél egy jó állapotú gyárit. Az utángyártottak nem túl jók. Én akkor használom ha tényleg nincs más.

Előzmény: Sunny65 (13079)
Sunny65 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 13079

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni. A családi Skoda Fóbián egy magas padka és az én hülyeségem miatt az első lökhárítót ( borítást) cserélnem kellene. A gyári nem olcsó.

Mennyire méretpontosak az utángyártott lökhárítók? Macerás a boltossal vitatkozni, hogy vegye vissza stb. Meg hát a fényezés előtt kéne felpróbálni, hogy nehogy utána essek pofára...

Biztosan vannak itt gyakorlott szakik, akik képben vannak, mik a jellemzők az utángyártott cuccokkal.

 

ksyy Creative Commons License 2014.10.30 0 0 13078

Köszönöm a szakmai segítséget. Szerintem ennyi pont elég nekünk felhasználóknak,hogy mi mihez való. Köszönöm.

Előzmény: RM 66 (13073)
Steven 68 Creative Commons License 2014.10.30 0 0 13077

Csak azért kérdeztem mert láttam már olyat,hogy nagyobb a füstje, mint a lángja.

Előzmény: runner 125 (13076)
runner 125 Creative Commons License 2014.10.30 0 0 13076

Annyit még hozzátennék, h utánakérdeztem ismerősi körben, van két közös ismerünk is, ajánlotta mindkettő őket, de talán látszik a referenciákból is, h nem csak occsó szétrohadt autókat lakatolnak.

 

 

Előzmény: runner 125 (13075)
runner 125 Creative Commons License 2014.10.30 0 0 13075

Nem tudom, erről nem volt szó, de egyébként is, nem fogok ott állni mellettük, erre nincs időm. 

Pont ezért kerestem akár drágább, de megbízható korrekt szakit, mert ha nekem kellene megcsinálni, kiesnék a munkából és ez nekem nagyobb anyagi veszteség lenne, minthogy valaki felár ellenében elvégzi a munkát.

 

Előzmény: Steven 68 (13074)
Steven 68 Creative Commons License 2014.10.30 0 0 13074

Ők megengedik azt,hogy nézheted is hogyan csinálják az alvázvédelmet ?  

Előzmény: runner 125 (13066)
RM 66 Creative Commons License 2014.10.30 0 0 13073

A tisztán pur kötőanyagot inkább az ipari festéseknél használják,ahol nem a magas fény és sima felület a lényeg,de a gyors száradás igen.Ehhez feljesztették a higítót is.

  A higító gyors párolgása nem tesz jót a magasfényü akryl felületeknek.Jó esetben csak nem lessz olyan fényes mint lehetett volna,de a kigázosodástol kezdve sok más gond is lehet.

  Ha elolvasod a pur hig. összetételét,erős hasonlóságot találsz a nitró alapanyagaival.

Lehetne mélyebben részletezni,de egyszerübb,ha edzőt,higítót azt használsz ami az előirás és a vegyületet arra használod amire kitalálták.Abbol nagy baj nem lehet.

  A fényező iparban is rengeteg mérnök,vegyész,technikus dolgozik azért,hogy a lehető legjobb anyagokkal dolgozhassunk.Nem biztos ,hogy érdemes nekünk ebbe beleturkálni.

Előzmény: ksyy (13064)
runner 125 Creative Commons License 2014.10.30 0 0 13072

Világos, ezért is mondtam mindnek, h hajlandó vagyok megfizetni felárat, de még úgy sem vállalták el.

 

Ők viszont elsőre, és szerintem a mai világban az az egyik legjobb üzletpolitika, ha mindent az ügyfél / vevő kívánsága szerint teljesít a megbízott. 

 

Előzmény: contributor (13067)
Paco155 Creative Commons License 2014.10.30 0 0 13071

"hogy lehet a gorbuletet a legjobban ellenorizni?"

 

Papírkarton, olló.

Előzmény: no_holy_shit (13070)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.30 0 0 13070

koszonom a valaszodat!

 

"Azt biztos tudod, hogy a tetőablak megemeli a fogyasztást és a menetzajt."

igen, hogy mennyire azt nem tudom, de tenyleg a cabrio feeling jobban kene. 1 eve folyamatosan fent van a teton a bringatarto...

 

 

"Ha jól tudom, ez egy igen nagy tetőablak, itt már célszerű lenne megnézni, hogy a tetőlemez görbülete (haránt- és hosszirányban) mennyire egyezik meg a Twingo és a Golf III esetében."

 

igen, jo nagy... hogy lehet a gorbuletet a legjobban ellenorizni?

 

[en is felek a gorbulettol, de szemre OK... de vhogy jo lenne lemerni. A B-Terv, ha nagyon nem passzolna a gorbulet(es ez csak konzervnyitas utan derulne ki), akkor egy Twingo vaszonteto. ezt többen raktak mar be es flexibilisebb(jobban igazothato a gorbulethez) is. a lyukkep es kivagas ugyanakkora, mitn az uvegtetonel. (legalabbis az internet szerint...)]

Előzmény: contributor (13068)
vti00 Creative Commons License 2014.10.30 0 0 13069

BMW E9 2800CS 3.0CSL restaurálás, nagyon komoly munka:

 

http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=964

contributor Creative Commons License 2014.10.29 0 0 13068

Azt biztos tudod, hogy a tetőablak megemeli a fogyasztást és a menetzajt. De te mégis akarod a "cabrio feeling" miatt... :) Ha jól tudom, ez egy igen nagy tetőablak, itt már célszerű lenne megnézni, hogy a tetőlemez görbülete (haránt- és hosszirányban) mennyire egyezik meg a Twingo és a Golf III esetében. Ha jelentős az eltérés, akkor eléggé kókányul fog kinézni. Profi beépítés után is előfordul, hogy később beázik, és a tető mellette rozsdásodik. A kérdésedre válaszul, én talán a 4.-et próbálnám meg használni a felsoroltak közül.

Előzmény: no_holy_shit (13053)
contributor Creative Commons License 2014.10.29 0 0 13067

Kicsiszolná, valamilyen epoxis alapozóval lekenné, és úgy vinné fel az alvázvédelmet.

Ő a Teroson alvázvédőt javasolta, milyen minőség, ajánlott?

 

A Teroson nagyon ajánlott. :) A legfontosabb az, hogy rendesen lecsiszolja (azért nem vállalták mások, mert a munkának ez a legidőigényesebb és legrobotosabb része).

Előzmény: runner 125 (13062)
runner 125 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 13066
Előzmény: Steven 68 (13065)
Steven 68 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 13065

És,hogy fogja csinálni aknáról vagy felborítva,( de nem a tetejére ) ?

Előzmény: runner 125 (13062)
ksyy Creative Commons License 2014.10.29 0 0 13064

Ha már megemlítetted akkor mi a különbség? Javitottam mostanában egy 190-es Mercit,2K akryl és akryl higitót használtam. Mi lett volna másabb pur esetén?

Előzmény: RM 66 (13063)
RM 66 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 13063

Füllernél nem veszed észre a külömbséget,csak a 2k akrylnál,vagy lakknál.

Előzmény: ksyy (13061)
runner 125 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 13062

Noh, úgy néz ki találtam egyet.

 

60-at kérne cakumpakk, üregvédelemmel együtt.

 

Kicsiszolná, valamilyen epoxis alapozóval lekenné, és úgy vinné fel az alvázvédelmet.

Ő a Teroson alvázvédőt javasolta, milyen minőség, ajánlott?

 

Köszi.

 

Előzmény: Steven 68 (13059)
ksyy Creative Commons License 2014.10.29 0 0 13061

Köszönöm. Mivel lenne másabb a füller ha pur-al higitanám. Mi a különbség?

Előzmény: RM 66 (13060)
RM 66 Creative Commons License 2014.10.29 0 0 13060

Higíthatod.

Előzmény: ksyy (13058)
Steven 68 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 13059

Üdv!  Ne aggódj erre Keleten sem csinálnak videót a munkákról.

Előzmény: runner 125 (13057)
ksyy Creative Commons License 2014.10.28 0 0 13058

Hali.

Füllert hígithatom akril higitóval vagy inkább pur higitó?

Előzmény: RM 66 (13056)
runner 125 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 13057

Sziasztok,

 

Korábban érdeklődtem az alváz és üregvédelemről. Bármennyire is furcsa, itt Nyugaton (Vas és Gy-M-S megye) nem találtam olyan akit, aki vállalta volna, h kicsiszolja nekem, fényképes dokumentációt csinál és alapozást követően felviszi az alvzávédőt, így a csiszolás - alapozás részét megcsinálom én, pont.

 

Kérdés, miket szerezzek be? Fúróba fogatható drótkorong gondolom kell, illetve valamilyen maszk (szemüvegem van).

 

Milyen szürke alapozó és fedőfestéket tudtok javasolni rá, amit ecsettel fel tudok vinni majd a megcsiszolt lemezre? A rozsdaátalakítót kihagynám, inkább fémig csiszolom, és valamilyen minőségi alapozóval (ami persze olyasmi, mint a Hammerite féle, szóval valamennyire "rozsdatűrő", ha esetleg mikrokorrózió marad a fémen) és fedőfestékkel vonnám be.

 

Köszönet.

 

 

RM 66 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 13056

Igen,bár van egy mü.szilikonmentesítő amivel leszedem a mü-rol a szilikont.Vörös-barna dörzsivel inpregnálom a mü. felületbe,letörlöm,ha jó kivilágosodik mü.Utánna ,ha kicsi a felület kittelem.Tovább ugy ahogy beszéltük.

  Müanyag elem javítása nagyban függ a hiba nagyságátol és milyenségétöl is.Sokféleképpen lehet javítani,de minden estben látni kell ahhoz,hogy ne beszéljünk hülyeséget.

Előzmény: ksyy (13055)
ksyy Creative Commons License 2014.10.27 0 0 13055

Akkor régi repedezett festék leszed,alapozóval megfúj-kijavit,megcsiszol ha kilátszik a műanyag kicsit fújok rá, filler-csiszolás és szín.

 

Előzmény: RM 66 (13054)
RM 66 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 13054

Ha müanyagig kikopik, akkor és közvetlen fény. elött .

Előzmény: ksyy (13051)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!