Segítségeteket szeretném kérni. A családi Skoda Fóbián egy magas padka és az én hülyeségem miatt az első lökhárítót ( borítást) cserélnem kellene. A gyári nem olcsó.
Mennyire méretpontosak az utángyártott lökhárítók? Macerás a boltossal vitatkozni, hogy vegye vissza stb. Meg hát a fényezés előtt kéne felpróbálni, hogy nehogy utána essek pofára...
Biztosan vannak itt gyakorlott szakik, akik képben vannak, mik a jellemzők az utángyártott cuccokkal.
Annyit még hozzátennék, h utánakérdeztem ismerősi körben, van két közös ismerünk is, ajánlotta mindkettő őket, de talán látszik a referenciákból is, h nem csak occsó szétrohadt autókat lakatolnak.
Nem tudom, erről nem volt szó, de egyébként is, nem fogok ott állni mellettük, erre nincs időm.
Pont ezért kerestem akár drágább, de megbízható korrekt szakit, mert ha nekem kellene megcsinálni, kiesnék a munkából és ez nekem nagyobb anyagi veszteség lenne, minthogy valaki felár ellenében elvégzi a munkát.
A tisztán pur kötőanyagot inkább az ipari festéseknél használják,ahol nem a magas fény és sima felület a lényeg,de a gyors száradás igen.Ehhez feljesztették a higítót is.
A higító gyors párolgása nem tesz jót a magasfényü akryl felületeknek.Jó esetben csak nem lessz olyan fényes mint lehetett volna,de a kigázosodástol kezdve sok más gond is lehet.
Ha elolvasod a pur hig. összetételét,erős hasonlóságot találsz a nitró alapanyagaival.
Lehetne mélyebben részletezni,de egyszerübb,ha edzőt,higítót azt használsz ami az előirás és a vegyületet arra használod amire kitalálták.Abbol nagy baj nem lehet.
A fényező iparban is rengeteg mérnök,vegyész,technikus dolgozik azért,hogy a lehető legjobb anyagokkal dolgozhassunk.Nem biztos ,hogy érdemes nekünk ebbe beleturkálni.
"Azt biztos tudod, hogy a tetőablak megemeli a fogyasztást és a menetzajt."
igen, hogy mennyire azt nem tudom, de tenyleg a cabrio feeling jobban kene. 1 eve folyamatosan fent van a teton a bringatarto...
"Ha jól tudom, ez egy igen nagy tetőablak, itt már célszerű lenne megnézni, hogy a tetőlemez görbülete (haránt- és hosszirányban) mennyire egyezik meg a Twingo és a Golf III esetében."
igen, jo nagy... hogy lehet a gorbuletet a legjobban ellenorizni?
[en is felek a gorbulettol, de szemre OK... de vhogy jo lenne lemerni. A B-Terv, ha nagyon nem passzolna a gorbulet(es ez csak konzervnyitas utan derulne ki), akkor egy Twingo vaszonteto. ezt többen raktak mar be es flexibilisebb(jobban igazothato a gorbulethez) is. a lyukkep es kivagas ugyanakkora, mitn az uvegtetonel. (legalabbis az internet szerint...)]
Azt biztos tudod, hogy a tetőablak megemeli a fogyasztást és a menetzajt. De te mégis akarod a "cabrio feeling" miatt... :) Ha jól tudom, ez egy igen nagy tetőablak, itt már célszerű lenne megnézni, hogy a tetőlemez görbülete (haránt- és hosszirányban) mennyire egyezik meg a Twingo és a Golf III esetében. Ha jelentős az eltérés, akkor eléggé kókányul fog kinézni. Profi beépítés után is előfordul, hogy később beázik, és a tető mellette rozsdásodik. A kérdésedre válaszul, én talán a 4.-et próbálnám meg használni a felsoroltak közül.
Kicsiszolná, valamilyen epoxis alapozóval lekenné, és úgy vinné fel az alvázvédelmet.
Ő a Teroson alvázvédőt javasolta, milyen minőség, ajánlott?
A Teroson nagyon ajánlott. :) A legfontosabb az, hogy rendesen lecsiszolja (azért nem vállalták mások, mert a munkának ez a legidőigényesebb és legrobotosabb része).
Ha már megemlítetted akkor mi a különbség? Javitottam mostanában egy 190-es Mercit,2K akryl és akryl higitót használtam. Mi lett volna másabb pur esetén?
Korábban érdeklődtem az alváz és üregvédelemről. Bármennyire is furcsa, itt Nyugaton (Vas és Gy-M-S megye) nem találtam olyan akit, aki vállalta volna, h kicsiszolja nekem, fényképes dokumentációt csinál és alapozást követően felviszi az alvzávédőt, így a csiszolás - alapozás részét megcsinálom én, pont.
Kérdés, miket szerezzek be? Fúróba fogatható drótkorong gondolom kell, illetve valamilyen maszk (szemüvegem van).
Milyen szürke alapozó és fedőfestéket tudtok javasolni rá, amit ecsettel fel tudok vinni majd a megcsiszolt lemezre? A rozsdaátalakítót kihagynám, inkább fémig csiszolom, és valamilyen minőségi alapozóval (ami persze olyasmi, mint a Hammerite féle, szóval valamennyire "rozsdatűrő", ha esetleg mikrokorrózió marad a fémen) és fedőfestékkel vonnám be.
Igen,bár van egy mü.szilikonmentesítő amivel leszedem a mü-rol a szilikont.Vörös-barna dörzsivel inpregnálom a mü. felületbe,letörlöm,ha jó kivilágosodik mü.Utánna ,ha kicsi a felület kittelem.Tovább ugy ahogy beszéltük.
Müanyag elem javítása nagyban függ a hiba nagyságátol és milyenségétöl is.Sokféleképpen lehet javítani,de minden estben látni kell ahhoz,hogy ne beszéljünk hülyeséget.