Mára elért engem is a kulcsos centrál zár nyitási hiba... Állás közben elromlott! Reggel amikor kulccsal nyitottam akkor felvillant minden, kattant vagy kettőt a zár és azóta ez van.
Egyik kulcs sem nyitja csak a zárból, de abból csak a vezető oldalit nyitja, zárja.
Az elakadásjelző melletti gomb zárja és nyitja az összeset.
Mivel E61 ezért valószínű, hogy a csomagtartó ajtó zsanérnál van valami kábelszakadás? Bár állásban nem tudom hogy szakadt el...
a kulcsok mára meggyógyultak :) valaki azt mondta nekem egyszer,hogy a csomagtér ajtó kábele szokott kidörzsölődni,akkor csinál ilyet.Lehet ebben valami?
elsorolta a hibákat,adott rá egy ajánlatot én pedig döntöttem,hogy megéri-e nekem :) az állófűtés nem indul,de legalább a távirányítót tudom,hogyan kell használni :) elviszem a webastohoz,olcsóbban jövök ki,mint a bmw alkatrésszel szerintem
Sajnos tudjuk milyen a használt autó piacon lévő helyzet. Gondolom akkor a kocsi állapota jó. Amúgy mindent meg lehet többnyire csinálni. Maszi akkor áldását adta a frigyre? : )
Éppen olvasom a használatit,lehet csak én voltam béna én csak az On gombot nyomkodtam,de a könyv szerint először nyomva kell tartani a mode-ot,utána kell csak az On-t nyomni...holnap kipróbálom.Egyébként nagyon tetszik az autó,jövőhéten veszek gyári váltó olajat,deklit,tömítést.A szívósort szerintem ledugózom,a turbócső körüli tömítéseket megrendelem gyáriban,nem hiszem,hogy olyan komoly összeg lenne.
Nekem 15e-ért dugózták és rá pár ezer km-re idúlt az olajszaporodásos/részecskeszűrős kálváriám,hogy attól azt nem tudom nem is érdekel mert már 3 éve eladtam ,de állítólag xar tipushibás az összes új hathengeres diesel bmw,sajnos az f10 is.
a 30-at csak kb mondtam de ez kb az anyag csak... a munkadíj nemtom mennyi lehet...
az újhoz képest mindenképpen annyi hogy a 6 pillangószelep nem lesz benne, mivel ledogózod... erről örök vita megy hogy jó-e vagy sem...
nem foglalkozok vele napi szinten...
legtöbbször a pillangószelep tengelyénél kezd el folyni és mivel pillangószelepet nem lehet cserélni (és szimmeringet sem a tengelyén) ezért a bmw eladja neked az új szívósort kompletten.
majd a szerelőm leteszteli hogy mi a rossz kizárásos alapon (cserélgetve lesznek az adott körön belül a dolgok(bontottból)) mert 100%ra ő sem tudja megmondani, hogy mit kell cserélni.
Igen-igen emlékszek rá, csak nekem szerelő mondta, hogy lehetséges, hogy csak gumi tömítés baja van, és nem kell ujjat venni, csak tömítést cserélni. Ezért lennék kíváncsi, hogy másnak volt-e ilyen tömítés cserélve.
Te egyébként mennyiért vetted a vákuum pumpát, ha lehet tudni persze?