Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Icecold Creative Commons License 2005.12.02 0 0 247

Szia,nem tudom ilyen,holnap megnézem.Nem szándlkoztam a gumit külön adni,meggondolom,de előtte a pontos méretet megtudom.

Üdvi

Cornetto33 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 246

Hali!

Mennyiért adod?

Vagy estleg a  gumit mennyiért adod külön? (225/55/16 nem?)

Cornetto

Előzmény: Icecold (245)
Icecold Creative Commons License 2005.12.01 0 0 245

Sziasztok!

 

Autógumi garnitúra,téli,Nokian,225*50/16 16colos acélfelnivel Peugeot 607,Citroenr C5 -re való 80-90 %-os állapotban eladó.

 

30-9957808,vagy itt.

 

Icecold
pédétédéi Creative Commons License 2005.12.01 0 0 244

Hello!

Kiváncsiságból benéztem ide!

Én is kacérkodtam a 607-es gondolatával, mert elötte 4 évig Pözsos voltam.

Kényelem téren nagyon jó volt. Motorikusan is tökéletes (405 SRDT)

Nagyon jól felszerelt, tele elektromos extrákkal.

Hát igen, sajnos a fele már nem, vagy csak kevésbé müködött.

Sokat jártam vele és sokat voltam szervízbe.

340ezer km-el adtam el!

Sajnos annyi rossz tapasztalatom volt, hogy máshogy döntöttem.

Én átültem egy Superbe!

Több mint 2 éve járok vele és nagyon bevált.

Azért még mindig szeretem a Pözsokat!

Bocs, hogy zavartam!

Üdv!

Előzmény: Cornetto33 (243)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.11.30 0 0 243

Hali!

Ezek szerint behalt a fórum, úgy ahogy az én kijelzőm fog.

Pestigyerk! Három hétig semmi gond nem volt a kijelzővel. Ma megint elsötétült, gyújtás le majd vissza és lám....működik. Pont úgy ahogy leírtad. erős a gyanúm , hogy nem fogom megúszni csere nélkül. Meddig fog tartani a kijelzőm agóniája? HELP ! Beszezési forrást vagy ügyes elektromos szerelőt keresek. Aki tud kérem írjon valami bíztatót . Akár privátba.            maxximus@freemail.hu

UI.: Amúgy jó a gép.

Cornetto

Előzmény: Cornetto33 (242)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.11.08 0 0 242

Hali !

PESTIGYEREK !! Ha nézed a fórumot a segítségedet kérném (Másokét is) !

Amit egy hónappal ezelőtt írtál :

 

"A kijelzőm ugy pusztult el, hogy menet közben simán kialudt, majd gyujtás le vissza után megint jó volt. Majd egyre gyakrabban csinálta ezt. Amikor épp nem működött akkor a CD-met sem tudtam kezelni, meg a rádiót sem. Aztán pár hét alatt teljesen meghalt. Még a háttérvilágítás sem megy rajta."

 

Na úgy néz ki indítanám az autot és valami hiányzik..... hát a színes képernyő kihalt.

Cd, rádió nuku telefon csak energiatakarékos módon hívás után kikapcsol,de max 30 perc után mindenképp.

Két hónap használat után most csinálta először de kisértetiesen úgy indul mint a fent leírtekban. Most megint működik. 

Segítséget szeretnék kérni mind jó vilamossági szerelő , mind beszerzési forrás ügyében .

Előre is köszönöm .

Coenetto 

Előzmény: pestigyerek (211)
pug406st Creative Commons License 2005.11.02 0 0 241

Okés! áll a biznisz!

Az automata télleg hiányzik nekem is 1 kissé.

A mostani 2.2 est is fel lehet 165 paciig huzatni gyári tuninggal és nem változik semmi. a pug szerelőm ajánlotta. állitólag a fogyasztás is marad ennyi és még nem is füstöl. a pug motorokra jellemző h alul vannak lovasítva meglehetősen. viszont így rendesen van bennük tartalék.

Előzmény: Cornetto33 (240)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.11.01 0 0 240

Akkor minden ok. A Tiéd az autó az enyém ami maradt.........a jó öreg 607 -es anyós ülésén. Csak az a fránya autómata váltó hiányzik.... az ember kezét mindig lefoglalja a sok váltás.

Komolyan 2.2HDI 170 LE ??? Nem szedi szét a motort? 4.9 -es fogyasztás ?

Erről itt is írnak:

607 2.7 HDI

 

C.

Előzmény: pug406st (239)
pug406st Creative Commons License 2005.11.01 0 0 239
Előzmény: pug406st (238)
pug406st Creative Commons License 2005.11.01 0 0 238
Előzmény: pug406st (237)
pug406st Creative Commons License 2005.11.01 0 0 237

hát bakker tudnék vele mit kezdeni (csak az ótó a szőke nem kell). vajon ha véletlenül gyártanák mit kérnének érte. bár asszem erre nem kell nagyon készülni sajnos az rc ket sem hozták ki. az biztis olocsóbb lett volna. és ha jól emléxem 2 lityós dizellel jobb lett volna mint 1 350(?) modena...

azé kipróbálnám a kicsikét :D az autót természetesen :D

 

szerviz intervallum: kb 4000 kmet mentem vele és nem csökkent 4000el mind1 majd megnézetem

 

hát a fogyasztás és ezáltal a tankolás nekem megváltás kb havonta 5x tankolok ami ugye kb 110 eft mig az előzővel ez több mint a duplája volt. már lassan érezi a pénztárcám is... még igy sem férek bele a benzinpénzembe de legalább már megközeliti azt :D

Előzmény: Cornetto33 (236)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.11.01 0 0 236

Hali!

1.A hátra vezetett fűtés/hűtés a könyöklő konzol hátulján szokott lenni (még az omegáimon is volt) ezáltal a hátsó utas is tudja magának állítani a levegőt.

2.Nekem telefon van ezért ohne pohártartó.

3.Persze mert ha jól emlékszem a Tiéd 2003-as.

4. Erre még nem tudok igazán nyilatkozni a megtett 8000 km -el.

A szervíz intervallumot 100 km  el csökkenve jelzi de ténylegesen 100 km megtétele után. Hát ja 6.6 L/100 km -en vagyok 750 km átlaga (az ünnepi nyugis autózás..).

8000 km átlaga most éppen 6.8 L/100km . Otávia, Superb teljesen jól látod.

A passat nekem is túl racionális és tömegautó ezért maradt ki. Az A6 és a passat között azért van különbség rendesen.

Könyörületességből a Peugeot 907 (és a Szőke):

 

kép1kép2kép3
Előzmény: pug406st (235)
pug406st Creative Commons License 2005.11.01 0 0 235

Köszönöm szépen az összehasonlitást!

 

1. mi a hátravezetett fűtés a középkonzolban?

2. nekem van pohártartó a könyöklőben, telefon helyett, de sajnos használhatatlan.

3. nekem kisebb a tempomat bajuszkapcsolo, mint az indexkar - még ennél is kisebb az új 607esben?

4. hát a fékpofákat télleg eszi rendesen, bár a 607es talán kevésbé teszi mint a coupém

 

Neked a szervizintervallumot rendesen visszajelzi? nekem 1000 kmenként csökken 100al. gondolom ez nem normális :)

Nekem sajna nem sikerült kijutnom a kiállitásra pedig szivesen megneztem volna a 907est. Ha láttad milyen volt?

 

Mostanában nekem is beállt 6,9-7re bár most 650 km után csak 6,7et jelent persze most nem dugóztam annyit meg elég sokat mentem orzságúton.

 

Nekem az Octáviával meg a Super B vel az a bajom h tiszta wv. csak kicsit rosszabb minőség. persze kevesebbért.

 

Azt azért figyeltem h mintha nálad is mintha kimaradt volna a wv mint német márka

 

üdv

 

pug

Előzmény: Cornetto33 (234)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.11.01 0 0 234

Hali !

Akkor ahogy igértem: A6(1.9 TDI 110 LE, 1998 évj.) - VS- 607(2.2 HDI 133LE, 2001 évj.). Egy modellel ezelőtti A6. Csak A6-osom volt másról nem tudok nyilatkozni.

A6 2 éves használat alapján 607 2 hónapos használat alpján. (Akkor lenne igazságos az összehasonlítás ha 2 év múlva írnám).

Fogyasztás: az A6-os beéri 6L/100 km-el a 607-esnél ez 7L/100km (Az audin 205-ös gumik voltak a 607 esen 225-ösek, így lehet csak 0.5 L a különbség). Teljesítményben jobb a 607 érezhető a nagyobb lóerő és a jobb nyomaték. Kényelem :jobb a 607, egy kicsit nagyobb is belülröl , nem sokkal. És akkor a pofonok : nincs hátravezetett fűtés a középkonzolban a 607 -nél, továbbá nincs pohártartó (ami rohadt bosszantó a mikor kiömlik a pia, mert nem tudod hová tenni a már felbontottat.). A hátsó könyöklőben olyan pohártartók vannak amibe lötyög az üveg, és dobozos pia is. a 607 nél a az első könyöklő megoldás zseniális (3 funkciós:( rakodó,könyöklő emelés,tel. kézibeszélő), ez nagyon tetszik. Rugózása jobb a 607-nek vitathatalanul. Hátul nacyobb hely van a 607-ben. A gyári beépített hifi jobb a 607-nél (JBL) mint az A6-osban (CONCERT- BOSE ?), főleg a kalaptartóba tett hangszórok miatt. A 607-es jóval csendesebb mint az audi traktoros dieselje. A bajúszkapcsolók kavlkádja kicsit furcsa volt, de meg lehet szokni ha az ember nyitott egy kicsit a bohémságra. (Az új 607-eseken a tempomat kapcsolója kissebb így nem leht véletlenül belerugni- a miénken nem lehet ilyenre cserélni?) 

Fentarthatóság: Az A6-osomba kb 110.000 km ert tettem, ennek a költségei (azok amik nem kötelezőek.olaj,szűrők,szíj,betét,tárcsa,stb.) hengerfej töm. 60.000.- , légmennyiségmérő: 40.000.- , bal első lengőkar :30.000.- , 2db hátsó teló (nem kopott, hanaem sérült volt) 40.000.- , kormányösszekötő jobb szélső 10.000.-, tisztasági festés (így hívom a kavics felverődést, festési hibákat-ezeket nem bírom nézni az autón inkább lefújatom) 40.000.-  Ez össz : 220.000.- /110.000 km szerintem ez nem rossz ( + olaj cserék, fék cserék, és egy szíjcsere). Így elsőre nem látok differneciát a két márka alkatrészáraiba. (De csak 2 hónapja vagyok peugeotos ez változhat). Viszont eggyértelműen a peug.-nak kedvez a hosszab szervízperiódus (olaj 15.000 vs 20.000,  szíj: 80.000 vs 160.000 !!!). A fékeket viszon úgy látom a peugeotnál sűrűbben kell cserélni, mert mindig tiszta fékpor a kerék úgy 1.000 km-enként. Az audinál kihúz egy tárcsa 200.000-et a peugeotnál azt mondják ez kb 100.000 max. 120.000.

Konklúzió: Az autós kiállításon jó érzés volt, hogy még mindig sorban álltak a 607-esnél , hogy beleüljenek az emberek, míg az A6-ost (régit) már nem is jegyzik.

Szerintem azok vesznek ilyen autót akik nem szeretik a feltünősködést, (A6,BMW,Merci kilőve) nem akarják a gatyályukat az autóra költeni (Volvo S80, Alfa 166, Velsatis kilőve),de azért egy superb-be, vagy egy C omegába már azért elég szürkének éreznék magukat. Majd két hónap és 8000 km alatt eddig nem bántam meg a 607-est.

 

Üdv. Cornetto

 

Előzmény: pug406st (232)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.10.27 0 0 233

OK.

Hétvégén bővebben írok.

 

Cornetto

Előzmény: pug406st (232)
pug406st Creative Commons License 2005.10.27 0 0 232

Ha valami tökéltes az miért jó? 1ébként vezettem audit bár nem a6ot. valahogy nekem nem fexik a német precizitás. kell valami bohémság. persze félreértés ne essék tudom h jó autó de valahogy azaz érzésem h nincs 1énisége. nekem ez az érzés jön ha ránézek. persze az is igaz h nekem már ez a 3. pugom lehet ez már szerelem? mint talán nálad az a6 :D. tényleg a tiéd még a régi v az új modell volt? mostanában talán 1edül ez a német márka tartotta meg a régi kinézetét...

 

1szer majd azért irhatnál 1 összehasonlitást, már csak azért is mert az ember tényleg kiváncsi h mi a gyengesége esetleg az erénye a kedvenc márkájának a nagy rivális német márkákkal szemben... sajnos eddig valahogy ilyen nem volt vagy nem találtam mert amint bekerül 1 német márka fan a pug fórumokra valahogy 1ből 1más fikázása kezdődik

 

mi még szerviz elott vagyunk ha meglesz beszámolok nekünk mennyibe fájt :D

 

Üdv!

Előzmény: Cornetto33 (230)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 231

Hali !

Akkor írok a szervíztapasztalatokról. 5 lityi 5W40 full szinti olaj, ford gyártmány (Mobil) 9.000.- ft (Brutto) ezt löttyintették bele kérésemre. (Egyenértékű a Quartz 9000-essel, de az 17 ropi).  25.000-et fizettem a munkadíjért, olajszűrőért, üz.any.szűrőért,légszűrőért,pollenszűrőért, tükör kikódolás, nyomásjelző kiütés. Akkor az összesen: 34.000.- .  Szerintem elmegy. Tükör kikódolás : télen lefagy ée a motor leég, így csak gombnyomásra( tükör igazító gomb) hajtódik. Nyomásjelző: a télikereken nincs nyomásjelző ezért semlegesíteni kell. Kb.: 1.5 óra.

Ennyi

 

Cornetto

Előzmény: Cornetto33 (230)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.10.26 0 0 230

Hali!

A fogyasztás nekem is detto, most 6.9 -en áll. Épp a peugetotnál vagyok olajcserén várom az autóm, így most ráérek. Ha valami érdemleges van megírom. Tanács ,a computert el lehet tenni a fogyasztásról alap állásra akkor nem őrülsz meg , én már 3 hete oda tettem. Akkor is megt tudod nézni a jobb felső bajúszkapcsoló hosszan nyomásásval. A6 vagy 607? Az audimat el kellet adnom, mert zavarta a környezetemet , ezáltal bonyolította az életem, másképp ma is azzal járnék. Kezdem megszeretni a 607-est, de ha egyszer lesz audid tudni fogod, hogy mi a különbség a kettő között. (Ott nincsennek bohém controll lámpák, amit a műszer mutat az van). Ja és nagyon ritkán jártam vele szervízbe. Azért remélem ezzel sem fogok. Mostani 6500 km alatt (lekopogom) nem volt gond, csak a szokásos controll lámpák. Valahogy más érzés......

 

Cornetto

Előzmény: pug406st (228)
finky Creative Commons License 2005.10.25 0 0 229

Ha valakit érdekel egy 605-ös peugeot, jelentkezzen a finky@vipmail.hu-n.

1992-es 2,1 td 1,5 év műszaki, 11 hó zöldkártya,téli-nyári gumik felnivel,svdt felszereltség, sötét olivazöld

pug406st Creative Commons License 2005.10.25 0 0 228

hello!

némi tapasztalat igy 3000 km után...

hát először is fantasztikus ez az auto!!! marha kényelem és télleg minden ami kellhet h az ember kellemesen érezze magát a napi 200 km alatt. kiváncsi lennék h neked mint tapasztalt német autósnak mi a véleményed? A6 v Pug607.

 

vannak mókás dolgok persze

meghalt az első fényszórómban a pilács és ahhoz h ki tudd cserélni szét kell bontani a fél autót

ha úgy gondolja rikácsol az öv bekötetlensége miatt néha meg nem és akkor meg ki sem jelzi

néha elfelejti az elején a csekkolást (legalábbis nem jelzi ki)

 

mostanra sikerült fogyasztásban odáig eljutni, h 6,9-7 lityi körül fogyaszt ami asszem nem rossz ahhoz képest, h a lentebb leirtak szerint közlekedem

próbáltátok már ezt az stp adalékot, én most beletöltöttem lehet ezért fogyaszt ilyen jól (persze ha azt veszem h kb 8-900 ft és azt elosztom a fogyasztáscsökkenéssel lehet még rá is fizetek :D )

 

engem annyira zavar, h kijelzi az átlagfogyasztást mindig azon próbálkozom h minél lejebb menjen ááááááááááá néha már megörjit.....

 

üdv

Előzmény: Cornetto33 (227)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.10.18 0 0 227

Mai nap eseménye:

 

Két héttel ezelőtt kigyulladt a részecskeszűrő hibajelzés, elkocogtam az eggyik szervízbe, de ott csak 1.5 lityi lötty volt (3.5 kell bele) azt beleteték. Ma kigyulladt megint, holott azt mondták a szervízbe kb. 10-20.000 -et elkellet volna mennie. 1.000 km mentem. Aztán járattam a motort kb 5-6 percig, leállítottam, mert jött egy ismerősöm , majd megint beindítottam és jééé eltünt a hibajelzés. Most mivan ? Öngyógyítás....? Mi folyik itt? Volt valakinek ilyen tapasztalata?

 

Cornetto

Előzmény: Cornetto33 (226)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 226

Ma mértem egy városi fogyasztást "dugo mentesen" . A használatija 8.9 et ír én 9.0 L/100 km -ert mértem. Átlagra a könyv 6.7 -et ír én 6.8 -an vagyok 2700 km után.  Figyelnek ? Vagy a könyv ennyire el van találva, semmi színezés?

 Lasan jön a tél szervízes ajánlás, ne csak a keréknyomásmérőt tíltsam le hanem az el.tükör automatikus behúzásáz is , mert ha befagy leég a motor. Előrelátóak...

Gumi ? Valakinek tapasztalat, vélemény?

 

Cornetto

Előzmény: pug406st (225)
pug406st Creative Commons License 2005.10.16 0 0 225

huh hát nem kevés 300 km nem irigyellek

én már lassan ezt a 180at is unom

 

Előzmény: Cornetto33 (223)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.10.15 0 0 224

Ui: Nagyon piszkálja a csőrőmet ez a gumi :GOOD YEAR Eagle F1 GSD3  . A startgumi.hu honlapon ez -48% engedménnyel 33.000.- brutóért kínálják az ADAC ajánlatával , 215/55/R16 -os méretben (ez is gyári méret még). Volt valakinek ilyen gumija , tapasztalat ?

 

 

Cornrtto

Előzmény: Cornetto33 (223)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.10.15 0 0 223

Hali !

 

Őszintén szólva  ebben a felállásban amit írtál az enyém is olyan 7.2 -ig felmenne.

Én egyébként napi 300 km (200 km országút 100-as átlag, 50 km autópálya kb én is 150 és 50 város általában nem B.P. és nem dugó) Most egyébként 3500 km átlaga "felugrott" 6.8 L/100 km -re. Ja .... lentebb írtam az autópályán méregettem a fogyasztást 140-től 180-ig 10 km -es lépcsőkben ,ha érdekel nézd meg.

Más : tegnap kértem árakat szíjszettre (szíjak +1 span. görgő asszem) 41.000.- (netto), olajcsere (olaj nélkül, erre azt javasolták, hogy máshol vegyem ahol lényegesebben olcsóbb) összes szűrő (25.000.-) pollen is, munkadíj (24.000.- netto) össz.:90.000.- (+olaj 5L 5W40 min.: 15.000.- ) ez jó ár? ( A 160.000 -es szervíznek felel meg - a biztonság kedvéért csak 4 éves a verdaa szíjak is öregednek.) Kiváncsian várom ki mit mond ezekre az árakra, ja meg honnan lehet olcsó olajat (estleg TOTAL QUARTZ 9000-est szerezni, vagy más 5W40-est).

Ha valakit érdekel , ma vettem az AUCHANBA univerzália tetőcsomi konzolt (406, 607-es volt ráfirkálva) 5.700.- ért ehez lehet venni 1 pár sínt asszem 3.500.- ért (nemtom pontosan , mert nekem ez már van) az ára marha jó remélem használható is.

 

Cornetto

Előzmény: pug406st (222)
pug406st Creative Commons License 2005.10.15 0 0 222

Hali!

 

nem fér bele 2 cd de annyi volt a kesztyűtartómban. két eredeti navtech cd...

asszem 1 kissé félreérthető voltam lentebb...

6,7 liter? te mennyivel mész és milyen megoszlásban? én kb napi 180 kmt megyek 100 belőle autópálya 150 km/h, 40 Budapest csúcsban, 40 meg mellékút 100km/h +falu. nekem így fogyaszt 7,2-7,5-ig.

 

 

Előzmény: Cornetto33 (221)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.10.13 0 0 221

Hali !

 

Hát más autóban nem így van ! Az A6-osomba a külső levegő hőfokot nem melegítve fújta hanem "normálba". Egyébként úgy veszem észre, hogy ha beállítom 15 és 22 fok közé csontra ugyanazt a hőfokot fújja. A fűtés is csak olyan 23 fokra beállítva fúj meleget. Egyébként ha bekapcsolod a ventilátort és utána nem sokkal késöbb kikapcsold akkor a menetszél hatására a külsö levegő hőfok jön be "magától" csak ugye ez olyan 100 km/h felett hatásos.

A navi meghajtóba több cd-t lehet bele tenni ? A magyar nyelvű erre nem tér ki.

A tankolásról annyit (lejjeb írtam) a drágább diesel jön csak kintről (+20 ft) a normál itthoni gázolaj. (OMW). Kb évi 50.000 km futásnál évente és kb 7 lityis fogyasztásnál ez kb évente + 70.000.-  és reméljük ,hogy tényleg jobb....... Az egyik újságban tesztelték az extrább üzemanyagokat, erdmény szimpla üzemanyaggal mentek a legtöbbet. Azért kifogom majd én is próblni, mert úgy néz ki beállt a fogyasztásom 6.7 L/100 km -re , így lesz hasonlítási alapom.

Előzmény: pug406st (220)
pug406st Creative Commons License 2005.10.13 0 0 220

ááá az előbb irtam 1 csomót és nem küldte el...

 

szoval

 

1, most megneztem és az eredeti navi nálam is cdn van, ja két cdt találtam még nem jutottam odáig h alaposabban megnézzem :)

 

2. az összes pugban igy van. sajnos. ennél már csak az a rosszabb amikor a kupémban az automata klima kapcsolt be folyamatosan és nyomta az arcomba v az ablakra a meleget. én elzárom a kifúvót v az ablakra állitom. 1ébként télleg mókás... viszont szar... más autóban nem igy van?

 

ti hol tankoltok? és mit? érdemesebb ezeket a drágább adalékos dizelekt tankolni?

anno benzinnél tapasztaltam h jobb a fogyasztás ha mondjuk 95 helyett 98at tankolok... kupémba meg főleg 99+ tankoltam

 

 

Előzmény: Cornetto33 (219)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 219

Aha !

Ezek szerint nem kaptál még magyar nyelvűt, mert abba írják, hogy a kulcsok is "tanulnak",tehát 2*2=4 vezető ülés pozíciót lehet beállítani. (kulcsonként 2 db).

Szerintem nem kell forgatni , mert a srác double layeres lemezt használt. Az én meghajtómon semmilyen jelzés nincs, hogy cd vagy dvd , viszont a használati ut.-ban CD ROM -ot emlegetnek. A tiedbe dvd lemez van onnan tudod, hogy dvd-s ? Sajnos nekem csak cd-n van navi progi ezért nem tudom, hogy dvd-vel hogy boldogulna.

Más : a Ti autótok is ha az A/C ki van kapcsolva és leviszed a hőfokot 15-re akkor is langyosat fúj? Ha ki kapcsolom teljesen akkor viszont nagy sebességnél beengedi a külső levegőt (a kinti hőmérségletet).

Érdrkes......

 

Cornetto

Előzmény: pug406st (218)
pug406st Creative Commons License 2005.10.12 0 0 218

hali!

 

nekem dvds ha minden igaz de ha két oldalas dvdt használ akkor szerintem neki azt fordítgatnia kell.? nem?

 

más. nem tudom nálatok h működik de nálam a kulcsok mintha össze lennének hangolva az ülésbeállítássokkal. mókás volt h múltkor nem találtam az addig használt kulcsomat és a másikkal nyitottam erre eszeveszett sebességel elkezdte átállítani az ülést.

Előzmény: Cornetto33 (217)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!