Budapest XII. Holnap dolgozas helyett inkabb penzt keresek reggel, utana osszeszedem e leheto legtobb hozzavalot. Holnap delutan remelem hozza tudok latni a "fozocskezeshez"... =)
De csutortokon tuti egesz nap szerelek. Ha raersz, kuldj egy mailt (mate.navayKUKACgmail.com) Hetvegen meg nemtom, hogy lesz-e mas dolgom, de szabadidom tuti nem =D
Kerdesek: ajanlott motor es valtoolaj? (konyvben M:SAE30 es V:SAE90) Ezeket erdemes? Lehet egyaltalan kapni?
Olajos feltengely kulso, belso szimmeringek mekkorak? Ezt nem irja a szakirodalmam.
hutes/futes csoveket hol erdemes venni? Skodaboltokban esetleg (Zil-Car, Visegradi, Ulloi-Bihari sarkanal?)
Örülök, hogy rendben hazaértetek, és gratula a szlalomhoz, a legszebb MB cím pedig előleg, mert ahogyan írod a munka KékVillámon nem áll meg, sőt... lehet, ha jövőre ottmaradok, akkor is a tiéd lesz :-)
Nekem is van meló az autón, mert valószínű megvan a melegedés oka, amiért külön köszönet gpatkos fedőnevű Skodaklubosnak, aki felrakta a vásárolt hengerfejtömítésének a képét, amin a gyárihoz képest 2 víztér lyuk hiányzik, és a többi pedig sokkal kisebb, mint a gyárin. Szerintem nekem is ilyen van benne és pont a hőfokmérő környezetében nem kering a víz. Már várom, hogy nyissanak a boltok, és elkezdhessem.... 99%, hogy ez a baja. Valamiért most nem tudom ide gpatkos képeit beszúrni, de nézzétek meg a tagok képei alatt a Skodaklubon. Érdemes. Botrány, hogy milyen az utángyártó ipar.
:)) Helyileg hol vagy? Mert, ha a közelben szívesen segítek. Szeretek szerelni.
Ma elmagyaráztam a kocsinak, hogy "ku*vára szétlesz b*szarintva a feje, ha nem szedi össze magát végre" :)
Bár a kapcsolatunk igen csak fejlődőképes. Mikor hozzámkerűlt le sem szar otthagyott az út szélén. Aztán következőre már eljutott a garázsig. Most is a garázs elött adta meg magát. :)
Igaz a váltócsere után már nem lesz olyan alkatrész benne ami tönkremehet (esetleg majd az AC valamikor).
Még szerencse, hogy megvettük a donorgépet alias Gengsztert.
Nekem vasarnap reggelre eleresztette a futocsapnal a vizet a gep. Teletolt, szlalomversenyen elso hibatlan es legjobb ido is (1.32), majd vissza egy kis gyorsjavitasra.
Mivel a hutocsovek amugyis csereerettek lettek, igy fogtam es Jaki segitsegevel a futescsoveket egyszeruen csak visszatortem a veguknel es ra a bilincseket. Hazafele volt meg egy kis melegedes (mar kopogott a 100fokon) es akkor meg egy negyed liter viz belement. Igy mar hazaig nem ment 80-85fole.
Eso egy csepp sem esett, szal sajnalom, hogy azok nem jottek akik az esotol feltek.
Ugyan a KekVillaom nyerte a legszebb eredeti 1000MB dijat, de ez inkabb 1000MB/66-ot illetne, csak o sajna szombat delutan lelepett. =(
A nyeremeny bort, a te egeszsegedre is fogjuk inni! =DD
Nagyszerviz var viszont ram is a heten (hetvegen) kezdve az emlitett hutes/futes csovek csereje, majd motorolaj (szuro es tomitese), es vegul egy ballabmutet...
Dob le, liter valtoolaj feltorol ami a fekdobbol kijon, feltengely le, csapagy ki, szimeringek csere, 35.-re feltengellyel beletalalni a valtoba, maradek valtoolaj ki, uj valtoolaj be, uj fekpofak fel.
Nem tudom mondtam-e, de megvan a buszod tesója, ami ugyan ott szolgált betegszállítóként, ahol a tiéd anno. Abban 1.5 moci van és 4-es váltó. Valami mahina lehet a dologban szerintem...
Tali jó volt, jövőre Győrbe remélem már Spartakkal is eljutunk.
valamikor salagon javitotam a servizbe a 1203 valtokat nem birtak a nad terhelest. 1203 valtot meg bisto koňen talals. abol at pakolhatod ha ninč octi alkatresed
Sajnos most nagyobb gondom is lett. A váltója még gyári és most adta fel a harcot. Annyira elkopott, hogy megszorul. Legkopottab a 4. (ezért recsegett) tehát valószínűleg nem városi autó volt annó :)
Üdv! Feltétlen szólok majd! Ez is véletlen akadt a kezembe, először az thittem púpos Wartburgé, de amikor láttam, hogy Csehszlovák mondom ez egy régi Skodáé lesz.
A fűtés az Octiban hogyan megy. Ha bekapcsolom simán pörögnie kellene a ventillátornak? Vagy fűtéscsap aztán bekapcs? Állóhelyzetben is pörög vagy menni kell hozzá?
Nálam kinyitom a fűtéscsapot benyomtam a ventillátort, de nem történt semmi.