Én szurkolok neked, hogy egy fényképezővel sikerüljön.
Titán ügyben majd írók még egy két dolgot, mert van néhány régebbi (10-20 éves kiadványom), csak utánna nézek, mert hülyeséget nem szeretek leírni.
Pár hete tettem be egy Nicolas nehézvontatót, azt láttad?
A szolnoki Köolajkútatónak is van 2db ÖAF nehézvontatója, ha jól emlékszem 6x6-osak és 1989-esek. Tavaly láttam az egyiket közelről, nagyon egyben volt a gép, pedig már tini korban van.
off.
MALWIN,
Tegnap voltam Komáromban és ott ki van állitva egy volt honvédségi hajó (olyasmi mint amiket nemrégiben árvereztek el). Úgy láttam meg szabad nézni közelebbről is, mert teli volt gyerekekkel :-)).
Ha meg szeretnéd nézni akkor a hid elött el kell menni balra és az út mellett van egy füves részen. A "sorszáma" (xxx-xxx) azt hiszem 5-össel kezdődik.
on.
Ha van ismerősöd és be tudsz jutni a céghez, nem bánnám ha csinálnál néhány nagyobb méretű fotót erről a Titan gépről. A másik 600LE-s 1999-es MAN nem érdekel, mert azt már ismerem, meg ültem is benne, de a Titan gép nagyon az érdekelne.
Van FAUN gépük is, arról is lehetne fotót csinálni. Jó kis eszköz parkjuk van. Régi, de kemény vasak.
"Gasolin!honnan a fenéből tudsz ennyit mindent ilyen pontosan? "
sokat kell olvasni és akkor nem csak a kosz tapad az emberre. :o)
De komolyan, érdekel a téma, ezért kútakodni szoktam ahol lehet valamit tanulni.
Pontosítok:
Volt az UXT-nek (1989-ben mutatták be) volt olyan váltózata aminél az első keék is hajtva volt, és olyan is ahol nem.
Az általam belinkelt autón például nem hajtott. (volt normálfülkés /alacsonytetős váltózat is/.)
Egyébbként a commander váltózatról annyit, hogy ezen mutatkozott be az F90-es sorozaton a magastető és csak 2 év múlva lett széria termék.
Az unterflur motor alvázak (csak az alvázak!, amik még Büssing örökségként maradtak) 1994-ig maradt gyárásban, majd maradt a hagyományos motor a fülke alatt kivitel.
Tector által belinkelt Ovit-os autó nem MAN hanem egy Titan vontató, amin MAN fülke van. A titán használt MB, Magirus-Iveco és MAN fülkét is, mikor, hogy fújt a szél. Most MB fülkét használnak, mert van is egy közös gyártású és fejlesztésű nehézvontatójuk.
emlékezetem maradt egy régi újság cikk, ahol alulról van lefényképezve a jármű.onnan emlékszem az összkerékhajtásra.
Amúgy miért ment volna előre a hajtás?
Hogyne emlékeznék!!!
unterflur motoros MAN prototipus nyergesvontató. Nem lett belőle szériagyártás. A motor a 2 tengely között volt, és a váltóból a hajtás az első híd irányába ment ki, majd egy szöghajtóművel megfordították és úgy ment a hajtott hídba.