Mi kimentünk tesómékkal Stockholmba kocsival. 2200 km. Mondjuk komp meg egyéb dolgok miatt el is csúszott, de asszem 27-29 óra volt. Persze nem egy huzamban, höhö:) gyorskajálda és egyéb eü megszakítások, meg volt az említett kompozás miatti rostoklás.-
18 órás út!??? Vagy nagyon lassan mentél, vagy lementél a térképről is! :) Ez rengeteg!
Régebben a tugsram-ra esküsztek, de már azis fogyasztói társadalomnak készül. Ha ilyen hamar kihalnak, akkor occsó legyen. Mostanában talán GE izzókat is kapni. Ha nem nagyon drágák, akkor lehet, érdemes lenne kipróbálni.
Bemész a tuskóba és van kb 1000 Ft-ért H7-es izzókészlet. Én 1 hónapja cseréltem, és teljesen jó. Az tökmindegy, hogy mennyit mentél vele. Ezeknek az izzóknak a kapcsolgatás nem tesz jót, pl. az automata fényszóró hátránya ez, hogy ha pl. mélygarázsban állsz, akkor csak rövid időre kapcsol be meg ki, ha kint nincs épp sötét.
Tompított fényszóróhoz H7 55w-os izzó kell. Node melyik márka a nyerő? Egy év után most kiégett mind a kettő egy 2x 18 órás folyamatos autókázás vége felé. Az egyik Osram, a másik Tungsram volt...
Ki mit javasol, mire esküszik?
Egyébként ez az út is minősített pár benzinkutat és benzint. A MOL mondjon le! :(
Olyan van, hogy mondjuk a tetőről folyik le a víz és ilyenkor a szenzor érzékel, bepörgeti, mint atom, de aztán visszaáll. Szóval, passz.
Egyébként én úgy vettem észre, hogy az esők 70%-ában nagyon jól működik. AMikor nem, az a nagyon kis cseppekben eső zuhi, meg amikor irgalamatlanul esik. Az e között lévő esők - zömmel ilyen azért - teljesen jó az automata. Ami viszont fura sztem, hogy hiába van automata wipingra téve, ha esik az eső, akkor először le kell vele húzatni egyszer, hogy menjen, magától nem indul el.
Csatlakoznék ehhez, Olympus E systems használóként. E-400-asom van, három objektívvel, szűrőkkel. Eszem ágában sincs lecserélni még egy ideig (amíg megy). Pedig ebben még a stabi sincs benne, csak a kezemben meg az állványban bízhatok :) Már vagy tizenéve Olympust használok, az első még Camedia volt, 1mpx-es... A saját akku nem probléma: egy gyári akksim van, mellé e-bayeztem negyedáron egy utángyártottat, e kettő bőven elég. Napokig lehet kattingatni vele, vakuval, nem fog lemerülni. A ceruzásnál még a csere is macerás, itt katt - klikk - visszakatt és megy tovább a fotózás.
Az automata ablaktörlőt ki lehet kapcsolni valahogy? Jobb lenne, ha ott csak sima szakaszos törlés lenne. Néha olyan mintha meghülyülne. Bekapcsolom, szépen elkezd szakaszosan törölni, mivel csak éppen szemerkél. Aztán egyszer elkezd folyamatosan törölni és nem vált vissza soha szakaszosra. Pedig előfordul olyan is, hogy már nem is esik rá az eső. Ez normális vagy tényleg valami gond van vele?
Ha DSLR-t akarsz amiben stabilizátor van, azt 90 alatt nem úszod meg (használtan). Mondjuk tény, hogy képminőségben nem hasonlítható a kompakt gépekhez....
Ha mégis DSLR-t akarsz, akkor keress Olympus E-520 dupla kit-et. Ennél a vázban van a stabilizátor és a két kitobjektív is elfogadható minőségű.
Attól ne félj, hogy saját akksis! Nekünk is Pana van, Li-Ion-os, atomgyorsan újra tudja tölteni a vakut vele. A másik Nikon ceruzaakksisunk sokkal tovább kínlódik, mire újratölti. Mondjuk én nem tudom milyen szeretnél pontosan, ezek ultrakompaktnak nevezettek, lemerüléstől sem kell tartani, a Li-Ionos verzió kb. 2x annyi képet bír, mint a 2 ceruzás társa, pedig ezen is 2.5"ös kijelző van.
Sziasztok! 2003-as 1.6 os benzines pözsimből múlt héten elfolyt a szervóolaj. Szerelőm megnézte az olajtartállyal semmi gond, valahol a szimeringnél folyhatott ki ami a kormányműben található. Tudja esetleg vki h, hol található ez a bizonyos szimering pontosan mert eddig még nem találtuk meg. Esetleg lehet ezt cserélni? Vagy mindenképpen újjat kíván? Van valakinek hasonló tapasztalata? Ha van valamilyen ábrátok róla az is jól jönne. Előre is kösz a válaszokat!
Köszi, nekem még ez is sok pénz nemhogy egy tükrös, meg mire megyek a minőséggel ha úgy remeg a kezem hogy homálymaszlag lesz a kép, ezen spórolok, és lesz új kuplungszett a mocinak :)
A 25mm nagylátó az nagyon jó. Legalább belefér az egész család a képbe egy kissebb szobában is. Az akksival ne foglalkozz, az úgy jó ahogy van. Legalább nem gurul el! :) (De talán a jobb képminőség miatt egy tükrös gépet kéne venni.)
Fotósok, Sas, az jó ha egy kompakt gépnek minél kisebb a fókusztávolsága?, azt nevezik nagy látószögnek ha ez pl.:28-25mm ezzel szemezek, már egy párszor nekifutottam a témának, de mindég félre is tettem mert lett valami fontosabb, de már nem halaszthatom, fél éve alig készült kép a gyerekről. A legfontosabb az optikai képstabi, ebben ami nem teszik hogy saját akkus, nem ceruza.
Kösz:) Még a régi típus, de már 6 fokozatos man. váltóval, 136LE. Az 1.6-os golfIV után kicsit más;) (Bár azt is imádtam!) 2005-ös, végig Frédiéknél volt szervizelve, az előző tulaj kb 15 ezrenként elvitte. Pezsgő színű, sötétített üvegekkel, alufelni, premium felsz. stb. Remélem nem hagy cserben.
Valóban integrált maga a com2000. Én is szedtem már szét, bár nem emiatt, de nem vészes a dolog. Neked tutira a "légzsákátvezető" kábeleddel lesz a gond. Ez általában egy spéci kábel, ami a kormány forgatáskor is biztosítja az összeköttetést a légzsákhoz. A com 2000-be alulról megy két csatlakozó, és felül a kormányon átfűzve kijön két kábel, ez szokott megszakadni. Ezt a részét még nem szedtem szét, de biztos, hogy először szétszedném, kitakarítanám, kimérném a kábelt, hogy nem szakadt-e, és ha semmi nem segít csak akkor cserélném. Jellemzően egyébként tényleg meg lehet javítani, viszont úgy tudom nem lehet ilyen kábelt kapni külön, max bontóban...vagy egy jó elektromos szerelő!!
Kollega itt a fórumon. :) Valaki nemrég írta hogy nekiesett, és szereléskor már minden adta magát, nem volt gond. Többen is voltak akik megcsinálák. Volt aki az ablaktörlős kart kapta szét mert nem működött a végén a fedélzetis gomb. Az a bonyolultabb, de sikerült neki is. A többség viszont az irányjelzővel küzd, mert össze vissza kapcsol. Én is hamarosan nekiesek, mert már nekem is gyengül benne a rugó...