nem tűntem ám el, csak lementem read only módba, annyi volt a dolgom. De kb képben vagyok, kivel mi történt. Jó, hogy ennyi itt az aktivitás :)
Kérdezni szeretnék: hogyan kell kiszedni a ráncfelvarrottból a fényszórótesteket? Vmi ábrája volna vkinek? Kell hozzá spéci szerszám? Mi a sorrend? Mivel kell vigyázni? Előre is köszönet!
A tali meg csak jön, jön, közelebb, egyre közelebb :))) Mi is jövünk majd, egyre közelebb és közelebb! :)
Hello Mitől lehet az , hogy az autó leállítása után várok 15-20 percet , majd a következő indításnál 3-4 szer kell próbálkoznom , mire beindul a motor?
Mi kimentünk tesómékkal Stockholmba kocsival. 2200 km. Mondjuk komp meg egyéb dolgok miatt el is csúszott, de asszem 27-29 óra volt. Persze nem egy huzamban, höhö:) gyorskajálda és egyéb eü megszakítások, meg volt az említett kompozás miatti rostoklás.-
18 órás út!??? Vagy nagyon lassan mentél, vagy lementél a térképről is! :) Ez rengeteg!
Régebben a tugsram-ra esküsztek, de már azis fogyasztói társadalomnak készül. Ha ilyen hamar kihalnak, akkor occsó legyen. Mostanában talán GE izzókat is kapni. Ha nem nagyon drágák, akkor lehet, érdemes lenne kipróbálni.
Bemész a tuskóba és van kb 1000 Ft-ért H7-es izzókészlet. Én 1 hónapja cseréltem, és teljesen jó. Az tökmindegy, hogy mennyit mentél vele. Ezeknek az izzóknak a kapcsolgatás nem tesz jót, pl. az automata fényszóró hátránya ez, hogy ha pl. mélygarázsban állsz, akkor csak rövid időre kapcsol be meg ki, ha kint nincs épp sötét.
Tompított fényszóróhoz H7 55w-os izzó kell. Node melyik márka a nyerő? Egy év után most kiégett mind a kettő egy 2x 18 órás folyamatos autókázás vége felé. Az egyik Osram, a másik Tungsram volt...
Ki mit javasol, mire esküszik?
Egyébként ez az út is minősített pár benzinkutat és benzint. A MOL mondjon le! :(
Olyan van, hogy mondjuk a tetőről folyik le a víz és ilyenkor a szenzor érzékel, bepörgeti, mint atom, de aztán visszaáll. Szóval, passz.
Egyébként én úgy vettem észre, hogy az esők 70%-ában nagyon jól működik. AMikor nem, az a nagyon kis cseppekben eső zuhi, meg amikor irgalamatlanul esik. Az e között lévő esők - zömmel ilyen azért - teljesen jó az automata. Ami viszont fura sztem, hogy hiába van automata wipingra téve, ha esik az eső, akkor először le kell vele húzatni egyszer, hogy menjen, magától nem indul el.
Csatlakoznék ehhez, Olympus E systems használóként. E-400-asom van, három objektívvel, szűrőkkel. Eszem ágában sincs lecserélni még egy ideig (amíg megy). Pedig ebben még a stabi sincs benne, csak a kezemben meg az állványban bízhatok :) Már vagy tizenéve Olympust használok, az első még Camedia volt, 1mpx-es... A saját akku nem probléma: egy gyári akksim van, mellé e-bayeztem negyedáron egy utángyártottat, e kettő bőven elég. Napokig lehet kattingatni vele, vakuval, nem fog lemerülni. A ceruzásnál még a csere is macerás, itt katt - klikk - visszakatt és megy tovább a fotózás.
Az automata ablaktörlőt ki lehet kapcsolni valahogy? Jobb lenne, ha ott csak sima szakaszos törlés lenne. Néha olyan mintha meghülyülne. Bekapcsolom, szépen elkezd szakaszosan törölni, mivel csak éppen szemerkél. Aztán egyszer elkezd folyamatosan törölni és nem vált vissza soha szakaszosra. Pedig előfordul olyan is, hogy már nem is esik rá az eső. Ez normális vagy tényleg valami gond van vele?
Ha DSLR-t akarsz amiben stabilizátor van, azt 90 alatt nem úszod meg (használtan). Mondjuk tény, hogy képminőségben nem hasonlítható a kompakt gépekhez....
Ha mégis DSLR-t akarsz, akkor keress Olympus E-520 dupla kit-et. Ennél a vázban van a stabilizátor és a két kitobjektív is elfogadható minőségű.
Attól ne félj, hogy saját akksis! Nekünk is Pana van, Li-Ion-os, atomgyorsan újra tudja tölteni a vakut vele. A másik Nikon ceruzaakksisunk sokkal tovább kínlódik, mire újratölti. Mondjuk én nem tudom milyen szeretnél pontosan, ezek ultrakompaktnak nevezettek, lemerüléstől sem kell tartani, a Li-Ionos verzió kb. 2x annyi képet bír, mint a 2 ceruzás társa, pedig ezen is 2.5"ös kijelző van.
Sziasztok! 2003-as 1.6 os benzines pözsimből múlt héten elfolyt a szervóolaj. Szerelőm megnézte az olajtartállyal semmi gond, valahol a szimeringnél folyhatott ki ami a kormányműben található. Tudja esetleg vki h, hol található ez a bizonyos szimering pontosan mert eddig még nem találtuk meg. Esetleg lehet ezt cserélni? Vagy mindenképpen újjat kíván? Van valakinek hasonló tapasztalata? Ha van valamilyen ábrátok róla az is jól jönne. Előre is kösz a válaszokat!