Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83596

Érdekes dolog itt A BKV buszai topikon ennyi szép hsz-t olvasni a füvesített villamospálya problematikájáról, ami valószínűleg a Budapesti buszközlekedés témája...

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83595

Én azt nem érem fel ésszel, hogy az akinek ez a munkája - független attól, hogy szereti vagy sem - nem tud ilyenről egy olyan cégen belűl ahol a munkavállaló a megfelelő oktatási óraszám nélkül nem is vezethet.

Előzmény: Törölt nick (83592)
abauj Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83594

Urak! A 04-73 melyik garázsból ment nyugdíjba?

Humarci Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83593

12-13-ba se lesz fosgyem

Előzmény: KápCity (83582)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83592

Még mindig éred fel agyilag, hogy a magas vágány és füvesített pálya között azért van némi különbség egy átlag ember megítélésében.

 

A magas vágány esetében látod, hogy nem OK.
A füves pálya esetén nem látod, hogy nem OK.

Azt, hogy a füves pálya nem OK, onnan tudom, hogy olvastam híreket. Te is onnan tudod... És honnan tudná az, aki nem olvas híreket?

Előzmény: Törölt nick (83587)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83591

És ezt miért nekem írod?

Előzmény: Fradista Utazó (83584)
sezo17 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83590

Kicsit fals az infó! Fél 10 óra a garázsban áll és várja, hogy délután visszakezdjen.

Ennyit a fórum szavahihetőségéről....

Előzmény: HBweb hu (83586)
Villámhetes Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83589

Most meg az a divat, hogy a 6-os is a pályán menjen, s még a középperonoknál is "helytelen oldalon" álljon meg utast cserélni, ne a villamospótló megállókban.

 

Nem túl jó példa,mert volt olyan,hogy közúton pótoltuk 3-5x menetidővel,az utas meg a haját tépte..

Előzmény: Közlekedésguru (83575)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83588
Előzmény: Közlekedésguru (83578)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83587

5*!

 

Ez nem csak ebben a vonatkozásban figyelhető meg... :)

Magas vágány: Hogy lehet ekkora barom az aki ráhajtott, a vonat elé is bemegy?

Füves pálya: Ki az az idióta aki azt odatervezte, jaj és mi lesz a mentővel/tűzoltóval mert az se tud rámenni!

Előzmény: Fradista Utazó (83584)
HBweb hu Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83586
Előzmény: Törölt nick (83583)
L45H Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83585

Ezt nem igazán értem hogy jön ide, mert a benne volt és a szokás két különböző dolog...

Például úgy, hogy a BKK előtt is láttam már pótlót villamosvágányon...

 

 

"Igen, az ismeretbővítő során pont volt szó olyanról pl., aki egymillió balesetmentes kilométer előtt nem sokkal akadt fent a Döbrentei térnél a magasvágányon. Mivel nincs jelezve, így helyismeret kell, ami nekem megvan, de nem mindenki ismer mindent a városban. Valahogy hiába van meg a kellő tapasztalat és tudás, könnyen lehet hibázni."

De az a magasvágány már 30 éve ott van... Most akkor ez új probléma?

 

 

"Én ebben azért nem vagyok olyan biztos."

Mint mondtam, ismeretlen vidéken jobban kéne figyelni. Egyébként közvilágítás biztosan volt.

Előzmény: Közlekedésguru (83580)
Fradista Utazó Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83584

Kifejezetten érdekes megfigyelni a különböző eseteket.

Amikor BKV-busz hajt rá a füves pályára: A buszevezetőnek honnét kéne tudnia, ki kell táblázni, másmilyen vonalat kell felfesteni, a BKK a hibás.

Amikor civil személygépkocsi hajt fel a füves pályára: Hogy szerzett az ilyen jogosítványt, teljesen van, el kellene venni a jogosítványát és behajtani rajta a helyreállítás költségét.

Előzmény: Törölt nick (83570)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83583

A 11-45 a Móriczon grillezett.

KápCity Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83582

Egyet azért valaki elárulhatna, szép és jó hogy jut bele fokgyem... de azokba miért nem került még bele amikből kiszedték? O429 O482, vagy amit be se fejeztek I974 O460. GVM-eket már említeni se merem szám szerint.

Előzmény: .BPO-346. (83566)
19-57 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83581

Az a 11-59 nagyon is jó gépezet.

Előzmény: FKU-911 (83579)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83580

Biztos sem a KRESZ-ben, sem az Autóbusz Forgalmi Utasításban nem volt ilyen korábban.

 

Ezt nem igazán értem hogy jön ide, mert a benne volt és a szokás két különböző dolog...

 

Ha a fehérvárira küldik pótolni, akkor onnan kellett volna kiszedni? Biztos ott se járt még életében.

 

Igen, az ismeretbővítő során pont volt szó olyanról pl., aki egymillió balesetmentes kilométer előtt nem sokkal akadt fent a Döbrentei térnél a magasvágányon. Mivel nincs jelezve, így helyismeret kell, ami nekem megvan, de nem mindenki ismer mindent a városban. Valahogy hiába van meg a kellő tapasztalat és tudás, könnyen lehet hibázni. Jelölni kellene, úgy, ahogy linkeltem. Tudom, drága a festék.

 

A  fű elég feltűnő.

 

Én ebben azért nem vagyok olyan biztos. Példaként említem a pirossal körbefestett gyalogátkelőhelyeket, amik kifejezetten jól láthatók sötétben is. Igen ám, de megjelentek a zölddel körbefestett gyalogátkelőhelyek is, amitől szó szerint nem hogy feltűnőbb, de sokkal inkább környezetbe olvadóbb, láthatatlanabb lett az átkelő. A zöld, mint szín, sötétben - ha nincs reflektorral megvilágítva - egyáltalán nem látható jól. Akkor látod, ha tudod, hogy ott van.

Előzmény: L45H (83577)
FKU-911 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83579

11-59 már egy éve is kukába való állapotban volt, gondolom nem lett jobb.

Előzmény: KápCity (83561)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83578

Azt a képet nem láttam, jelenleg nem találom. Azt tudom, hogy a 85-ös is a villamosvágányt használja az Élessaroknál, utána van levezetve a kanyarodósávba a Harmat utca felé. Gondolom ment tovább egyenesen, mert nem 85-ös volt... Hogy utána mi hogyan van jelezve, nem tudom, majd egyszer megnézem.

Előzmény: Törölt nick (83576)
L45H Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83577

Szép regény arról, hogy a villamospótlót a mocskoslila BKK behajszolta a villamossínekre. De:

- Biztos sem a KRESZ-ben, sem az Autóbusz Forgalmi Utasításban nem volt ilyen korábban. 

- Ahogy Tátrás írta, magasvágány eddig is volt. Ha a fehérvárira küldik pótolni, akkor onnan kellett volna kiszedni? Biztos ott se járt még életében.

- A  fű elég feltűnő.

- Ha operatívan küldenek valahová, ahol nem jártam és az feltűnt, hogy ott nagy felújítás volt, jobban figyelek, mert valószínű, hogy ha más nem, a forgalomtechnika változott.

 

Amiben talán igazad van: a 91-es családot jó lenne kivenni a villamossínekről a Margit híd Budai hídfőjénél, mert már nagyon rossz a pálya, és az elsőajtós felszállási rend betartását sem segíti ez a megoldás.

Előzmény: Közlekedésguru (83575)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83576

Amit írtam alább, fenntartom!

 

Nem teljesen értem mit kell kitáblázni, mi nem egyértelmű... Stefipeti rakott fel képet, hogy hogy van a felfestés - vagyis van felfestés!

Előzmény: Közlekedésguru (83574)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83575

Hozzáteszem, régebben - BKK előtt - egyáltalán nem volt szokás villamospályán közlekedni még a pótlóbuszokkal sem. Most meg az a divat, hogy a 6-os is a pályán menjen, s még a középperonoknál is "helytelen oldalon" álljon meg utast cserélni, ne a villamospótló megállókban.

 

A legjobb az, amikor már mennek a buszok, de még van villamos is. Tök jó így találkozni szemben egymással...

 

Nincs tájékoztatás. Egyáltalán nincs. Pedig mód lenne rá, még FUTÁR-on keresztül is, hogy jelöljék azt, hogy épp a pótlás során hol kell megállni, a pályán, vagy a közúton?

 

A legtöbb pótlásnál ki-be kell járni folyamatosan a pálya és a közút között, ezekről miért nincs tájékoztatás? Miért egymás közötti szóbeszéddel terjed? Korábban volt, most nincs. Az eredményét látjuk...

Előzmény: Közlekedésguru (83574)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83574

Operatív módon dobták át máshová. Hogyan tájékozódjon előre?

 

Nem látta, nem tudta, hibásan ráment. Ez már a második (buszos), előtte pedig OFF busszal akadt fent a 17-es pályáján.

 

Lehet hülyézni azokat, akik benézték, de egyértelmű felfestés helyett az "úgyis tudja mindenki" a hozzáállás magasabb szintekről. Szerintem is hibás, aki rámegy, de nem csak az ő egyedüli hibája.

Előzmény: Törölt nick (83572)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83573

A járművezetők nagy része nem szereti a munkáját és csak muszájból dolgozik itt, ebből kifolyólag csak akkor tájékozódik, amikor valaki tájékoztatja őket, egyébként leszarja az egészet.

 

--------------------------

 

Nagyon igaz.

Előzmény: Törölt nick (83570)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83572

Akkor 2 kérdés:

- Mire vannak az ismeretbővítő oktatások?

- Ha muszájból dolgozik akkor mondjuk nem érdekli és felhajt az osztott pályás útra forgalommal szemben?

 

Lehet nem szeretni a munkámat, de attól még ezzel nem lehet takarózni ilyen esetben (sem).

Előzmény: Törölt nick (83570)
Humarci Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83571

így van, de viszonylag hosszú időt áltak új rendszámukkal

Előzmény: Törölt nick (83554)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83570

Valószínűleg nem mindenki számára egyértelmű, hogy a füves pálya nem alkalmas buszközlekedésre. Látni mindenki látta. Szerintem. Azt pedig senki se feltételezze, hogy a munkavállalók 100%-a élvezetből jár dolgozni és olyan szinten tájékozott füves pálya ügyileg, mint a topicosok. A járművezetők nagy része nem szereti a munkáját és csak muszájból dolgozik itt, ebből kifolyólag csak akkor tájékozódik, amikor valaki tájékoztatja őket, egyébként leszarja az egészet. Ezért kell kirakni egy táblát. Lehet hülyézni, meg nevetgélni a másik tévedésén, de ez a helyzeten nem fog változtatni.

Előzmény: Törölt nick (83569)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83569

Meg azért egy hivatásostól - akinek ez a munkája - elvárható lenne, hogy mindenféle kifutópálya világítás, terelő fény, tábla és egyéb segédeszköz nélkül előre tudjon látni és gondolkodni 40 métert. 

Persze meg lehet ideologizálni, hogy a menetidő és az elsőajtózás no meg az ördögien gonosz BKK miatt van az egész, de az is hülye aki ide tette a füvet amin a mentőautó sem közlekedhet. Persze a magasvágány is ugyanezen jellemzőkkel bír, de ott valahogy természetes, hogy az a hülye aki rámegy. De majd jön valamelyik szagszervezet és megmagyarázza. Nekem meg égne a bőr a képemről amikor meglátnám a végállomáson a forgalombiztonsági plakátot a témában... :(

Előzmény: John Howard (83559)
FJX-197 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83568

FKU-921 égkék fényezést kapott.

BPO-105 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83567
Újabb példa arra, hogy a világon a legköltségesebb dolog az emberi hülyeség.
Előzmény: sszu (83550)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!