Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

endrebá Creative Commons License 2010.10.27 0 0 9712
Énis Jumzos vagyok... szia! Írj csak a márkatársak közé!

:-)))
Előzmény: Arpi 82 (9711)
Arpi 82 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 9711

Hello,

Köszi az invitálást!

Régebben  már jártam ezen a fórumon igaz a szükség vitt rá és hála Dutrancs mesternek sikerült is megoldani a problémát!

De azóta is redszeresen olvasom a fórumot igaz párhuzamosan az MTZ-fórummal!

Hozzászólni nem igazán szoktam, mivel a Jumzról sajnos elég kevés a hozzászólás mindkét fórumon, nekem pedig JUMZ van (Nem sajnos! :)!

Ennek ellenére sok hasznos információt olvastam, és fel is használtam mindkét fórumról! Nagyon jó hogy van ez a két fórum! Szerintem nagyonsok ember hasznát veszi mégha ti nem is tudtok róla! Remélem ezt pozítívan veszitek.

A jövőben megpróbálom aktiválni magam...

 

Tisztelettel:

 

Arpi 82

 

 

Előzmény: Szilis (9706)
endrebá Creative Commons License 2010.10.25 0 0 9710
Te is egy érdekes OFF-oló lehetsz... gyere mihozzánk mesélni, ott nem rémül meg senki a mozdonytól...

katt ide
Előzmény: Dzsibzon (9709)
Dzsibzon Creative Commons License 2010.10.25 0 0 9709
Sziasztok ! TUDOM.. hogy nem teljesen idevaló a történet.. de nem rég hazafelé tartottam egy román nemzetközi vonattal, aminek a nyílt pályán kigyulladt a mozdonya.. ami egy olyan kis dízel volt szemre.. mint a mi m-41 mozdonyunk. Felballagtam a töltésen megnézni a gépet, fel volt nyitva az oltás miatt a gépház oldala és egy Caterpillar V-6 hengeres dízelmotor volt benne !
Egyébként a dédpapámnak majd a nagypapámnak Fordson traktora volt - egészen a khomejnizmus kirobbanásáig.. amikor is szépen elrekvirálták s az új boldog téeszcsében fél év alatt tönrevágták.
dutrancs Creative Commons License 2010.10.18 0 0 9708
Éppen ma este vizitáltam egy háromhengereset.(Tornádó). Az elsőkerék felfüggesztésébe eset bele a rontás. Lóg mind a két oldala ,baloldalon meg az olaj is megjelent a szimmeringnél,a kardánnál.Lóg rajta már minden és csak 1000  üó van benne.
Előzmény: kistrakis (9707)
kistrakis Creative Commons License 2010.10.18 0 0 9707
Az LTZ-hez még hozzáfüznék pár saját tapasztalatot.94 ota küzdök ezzel a majdnem traktorral.Vannak jo tulajdonságai is de böven rossz is. Sorolom a tapasztalatokat:Rossz,fél évesen majd alig 2 évesen szervo jav.,egyszer elment a vezérlés leemelte a szelephimba tartokat,1750üo-nál köradagolo kihalt,most egy MTZ 50-esé van rajt ezzel erösebb lett a fogyasztás nem változott.Na de most értem el a nagyobbik bajhoz a válto.Mivel a sebeség fokozatok közt nagy az ugrás csak 1ben vagy rükverc irányváltoval lehet szántani vele.Az 1-est már kiszorja maradt a lassabb. Na egykét jot is irok:a motort helyrepofozták ezzel semmi gond azota nem melegszik tul,fogyasztása is ok.pedig egy 210-es dobos kaszát hajt és kisbálázot elég melegben is,az elsö hajtása is jo automata nem kell kapcsolni még nem hagyott cserben.De minden esetre ha valaki ilyet akar venni gondolja átt mire szeretné használni.
Szilis Creative Commons License 2010.10.18 0 0 9706
Beelőztél, pont most találtam meg ugyanezt a fotót. :) Na ebből van átalakítva. Ezen a topikon is téma volt régebben.
Előzmény: Törölt nick (9705)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.18 0 0 9705
Meg van a neve is !:-) Típus: WNB-1312 BUMAR

...hát...köszönöm...csak ennyit akartam :-)

Előzmény: Törölt nick (9704)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.18 0 0 9704
Ez minden amit találtam róla ! (a semminél ez is több..:-)


..1983as gyártásu építöipari kis dömper gyári motorjával müködik most is üzem biztos+ egy motor blok + henger ami fel ujitásra szorul . 372cm3 egy hengeres motor kézzel berántos.akumlátoros gyujtással
Előzmény: Törölt nick (9703)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.18 0 0 9703
De igen ! ..most hogy mondod.....
A régi tulaj szerint,valami kis dömperből alakította át az apja.
DDR-es kis-dömper ? ...sose hallottam még róla....(én is utána nézek..)
Előzmény: Szilis (9702)
Szilis Creative Commons License 2010.10.18 0 0 9702
Ez engem a régi DDR-es kisdömperekre emlékeztet. Nem abból van átalakítva? Keresek valami irodalmat...
Előzmény: Törölt nick (9697)
endrebá Creative Commons License 2010.10.17 0 0 9701
...akkor mégse Japy... bár elsőránézésre az is kettő üteműnek látszott ám....
Előzmény: Törölt nick (9700)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.17 0 0 9700
A normál mérető gyertya kalibrálás módszerét ismerem !:-) ..és csináltam is már párszor,menet megszakadások idején......csak ott az eredeti méretet kellett helyreállítani,1 kívül- belül menetes persellyel:-)

...ez a dolog,úgy néz ki hogy 2 ütemű....
Előzmény: endrebá (9699)
endrebá Creative Commons License 2010.10.17 0 0 9699
Lehet hogy a nagyStabiloson nemrég tárgyalt Japy gyártmányú motor ez is...?

A 18- as menetű gyertya autósboltokban Ford alkatrészként beszerezhető.
Ha nagynehezen végrevalaháralandolok nálatok, akkor elmesélem hogyan lehet átvarázsolni nagyon egyszerűen normálmenetes gyertyaméretűre.
Előzmény: Törölt nick (9696)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.17 0 0 9698
Ja...és nem pannonia !!! azt jól ismerjük ! ..a karbi csak hasonlít rá.....de abban is vannak eltérések.
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.17 0 0 9697




..ez még lemaradt,bár...nincs túl sok jelentősége..(szerintünk ez nem az eredeti kaszni)
Előzmény: Törölt nick (9696)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.17 0 0 9696
Jó estét kívánok !

Kelle ne nekem egy kis segítség.....
A szomszédom vett egy kis munkagépet,most hétvégén egy kicsit tisztogattuk ,pucolgattuk (karburátort ,gyújtást...stb) és 10 évi állás után a harmadik rántásra beindult !:-) A baj csak az,hogy semmit sem tudunk a motor márkájáról,típusáról,teljesítményéről,még azt sem tudjuk hogy hány köbcentis !?:-)
Nincsen rajta semmiféle jelzés,csak számok..itt-ott...sosem láttunk még ilyet......
Az előző tulaj sem tud róla semmit,mert az apjáé volt,és már régen meghalt...
Még a gyújtó gyertya is 2-szer olyan átmérőjű megy bele,mint amiket eddig láttam.
comad Creative Commons License 2010.10.15 0 0 9695
No megkérdeztem, Hernádnémeti község.
Előzmény: Levays (9693)
comad Creative Commons License 2010.10.15 0 0 9694
2008 május 31-én egészen pontosan. A traktort egy barátom fényképezte, megkérdem tőle.
Előzmény: Levays (9693)
Levays Creative Commons License 2010.10.15 0 0 9693
Ezt minimum 3éve fényképezted... Nem látok rajta táblát (orrán) pedig mostmár van.... Az első az hol található?!
Előzmény: comad (9691)
B-csabi Creative Commons License 2010.10.14 0 0 9692
Nem olyan rossz ez , főleg hogy Mezőkövesdi:-)
Előzmény: comad (9691)
comad Creative Commons License 2010.10.14 0 0 9691
Köszönöm szépen! Hálából egy rossz fotó:
Előzmény: bbeci (9687)
endrebá Creative Commons License 2010.10.13 0 0 9690
Vááárjcsak kedves furcsa nicknevű barátunk...
Én a vaskerekekhez értek ám jobbára - én vasutas vagyok.
Elérhető sebességekről csak mindenféle rablómeséket hallottam mondjuk a nyolcvanas MTZ- ről ami ötvenöt kilométerrel is tud menni... üveghangon...
Hitelesebb Füge SzuperZetoros híre ami harminc fölötti sebességről szólt, vagy hogy a nagyDurák is harminc felett tudtak, csak tengeribeteg lett rajtuk mindenki...

JCB gumizásról sajnos semmit sem tudok..
Előzmény: Cymantrene (9688)
endrebá Creative Commons License 2010.10.13 0 0 9689
És hiányzik a légszűrője a kormány elől....
Előzmény: bbeci (9687)
Cymantrene Creative Commons License 2010.10.13 0 0 9688

Amit a Lanz Eilbulldogról olvastam, a szerint 30-35 volt az országúti sebessége, de ez a kor viszonyai között teljesen megfelelt. A Hanomagról nem találtam semmit, igaz, nem is erőlködtem nagyon.

Közben olvastam olyat, amin kicsit megakadtam, hogy az MTZ-nek meg a Zetornak a nagyobb országúti sebessége lett volna az egyik fő előnye a Dutrával szemben. ?. Azon a honlapon az UE-28-ra kevesebb, mint 10-t írtak, holott én úgy emlékszem, a mi valahai kisDutránk is 15-20 futott. A nagyobb Dutrákra írtak 20-s utazót, gimnazista osztálytársam meg esküdött rá, hogy gyorsabb, mint az MTZ, 35 fölött járt vele.

A JCB Fastracokra milyen gumit raknak?

Előzmény: endrebá (9685)
bbeci Creative Commons License 2010.10.13 0 0 9687
HSCS G-35 a típusa!
Előzmény: comad (9686)
comad Creative Commons License 2010.10.13 0 0 9686
Sziasztok! Ennek a típusára lennék kíváncsi. Előre is köszönöm.
endrebá Creative Commons License 2010.10.11 0 0 9685
Igen tudtam, Halason ez volt az első, amit Lacitóől megkérdeztem... a vízkenést...
Szerintem azon a hátsókeréken hosszbordás közúti gumi volt, mert "V" profillal még a hatvan is istenkísértés gépmenetben, hiszen azon alig érinti az aszfaltot... aztán egy fékezés....
Előzmény: Levays (9684)
Levays Creative Commons License 2010.10.11 0 0 9684
Kizárt dolognak tartom,meg most van köszörülni a főtengely. Ugyanis csapágyas lett Keszthelyen. A hátsó gumira lettem volna kíváncsi.... Ilyen kormányművel mint ezeken a gépeken van az 50km/h is veszélyes mutatvány lenne.... Hosszú ideig a közúti fuvarozás az a traktor feladata volt.
Előzmény: endrebá (9683)
endrebá Creative Commons License 2010.10.11 0 0 9683
A Pampa... az is tud nagysebességgel menni közúton...? Mondjuk negyven felett...?
Előzmény: Levays (9682)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!