ne add fel, latogatja mas is, legfeljebb nem tud hozzafüzni semmit. amugy a sterimod talan egy kis vizet nyomott valamelyik csatiba, ami kesöbb kiszaradt
Egy hónapja nem látogatta a fórumot rajtam kivűl senki. Úgy gondolom nincs sok érteleme tovább írogatni ezért (egy időre legalábbis) én is abba hagyom. Az utolsó 6 beírás az enyém és utálok magammal társalogni, sőt golyós sem vagyok ezért OFF.
Az autó jó szerencsére nem sokat tudnék írni róla .
Tegnap le sterimoboztam a verdát. Ülök be és.......lám ég a az ESP, hogy ez nem működik.
Pánik semmi, mint lassan "jó francia autó tulajdonos" jeges nyugalommal kerültem egy kört. Újraindítom és lám...... a csodás öngyógyító francia autó -elaludt az ESP, azóta semmi . Made in France- Csak kötél idegzetűeknek.
Amúgy jó a gép. Csak ezek a pánik tesztek ne lennének.
Használja valaki a beépített telefont? A gondom az lenne, hogy a kértya 250 helyes.
Viszont max kb 90 nevet tudtam bele tenni (pontosan a kártyára kb 150 név van de a többi eltünt !) meg kb 10 krix-krax. Sokat használom a telefont autóskártyával. Van aki még szórakozik vele? Ja a térereje sem 100% (az előbbi beépítettekhez képest nokia,S.-E.) de még az elmegy kategória. Néha-néha le is fagy. Néha baromi lassan jelentkezik be. A kézibeszélő zsinórja elég rövid jobb fülig elér de a balig nem. Tovább húzni nem merem nehogy kitépjem. Másnál is ilyen? Ha kukacoskodásnak tűnne, bocs de nekem akkor ér valamit egy tárgy ha használom is, különben éréktelen .
Még egy kérdés. Használ valaki PDA GPS-t? Kell hozzá külső antenna? Nekem elég sűrűn elveszti a holdat. Állítólag a szélvédő árnyékol. (Az A6-ban jó volt.)
ugy latszik, nem eleg pontosan fogalmaztam, megprobalom ujra:
- jasz utca ket bolt van, az egyik az NK, ott fek es futomü alkatreszek kaphatok jo aron, a jobb oldalon van egy masik bolt, ott szürök, szijak... kaphato a jasz utca a hungaria körutrol nyilik kifele kell menni a boltokhoz kb. 1000 m-t könnyü megtalalni, nk tel:061/2360734. a bolt a tetöcsomagtartos mellett van
- a szerelö a peugeot klinik grosz nem tudom az utca nevet, allitolag az öreg az egyik legnagyobb pug guru tel: 061/4192308
- a kerepesi bolt a 'röno zsolti' mellett van tel:0613833731
- a chip szombathelyen keszült, 40000-be faj, ha kell ingyen visszateszi a gyari-t a srac, ez ugy nez ki, hogy a ygari melle ezt is beirja az eprom-ba, normal körülmenyek közt megy az okos progi, szelsöseges idöjaras eseten a gyari. az autot nem bantja, bar egyszer voltak gondjaim, de az nem tudni, hogy a chip miatt volt-e. egyetlen dolog, ami nem biztos, hogy birja a chip-elest, a kuplung, nekem ment vele mar 20000 km-t eddig ok. egy kis bug: max nyomateknal beremeg az auto, nem tudom mitöl van
Frontális 10(63%) Oldalsó 16(89%) Összesen 26(76)% Gyalogos 3(8%)
Annak ellenére, hogy négy csillagot ért el a Peugeot nagykategóriás limuzinja, nem olvadtak el a tesztelők a 607-es törési tulajdonságaitól. Megrogyasztotta a karosszériát az ütközés, elmozdult az A-oszlop, és instabillá vált az ajtó felfüggesztése. A frontális ütközésnél megfelelő volt az elöl ülők védelme, de a vezető mellkasán jelentkező erőhatások meglepően magasak voltak egy ekkora autóhoz képest. Ezek a hatások a sípcsontját is megütötték, így ezen a testrészen további komoly sérülésekre lehetett számítani. Az oldalsó ütközés során mutatott tulajdonsága nem rossz, de nem is a legjobb. A gyermekek komoly mellkas-sérüléssel számolhattak és a gyalogosok védelme elég gyenge.
.
Ütközésvédelem
Sofőr lehetséges sérülései frontális ütközés esetén
Utas lehetséges sérülései frontális ütközés esetén
Sofőr lehetséges sérülései oldalsó ütközés esetén
Frontális Ütközés
Mind a sofőr, mind az utas megfelelő védelemmel voltak ellátva. A karosszériát érő erőhatás során elmozdult az A-oszlop, és instabillá vált az ajtó felfüggesztése, kézzel már nem lehetett kinyitni. A frontális ütközésnél megfelelő volt az elöl ülők védelme, de a vezető mellkasán és a sípcsontján jelentkező erőhatások meglepően magasak voltak egy ekkora autóhoz képest. A hátsó ülés középső hárompontos biztonsági öve nagyobb biztonságot nyújt a kétpontos övnél.
Oldalütközés
Már a 607-es alapfelszereltsége is elég sok védőpárnát tartalmaz, ezek közül a mellkast és fejeket védő, oldal- és függönylégzsákok kaptak főszerepet az oldalütközés káros hatásainak enyhítésében.
Gyerekvédelem
A gyermekülések közepesen teljesítettek. Gombbal ki lehet őket kapcsolni, de a figyelmeztető matricák könnyen lekaparhatóak, és nem elég elrettentőek az életveszélyes sérüléseket illetően. Sajnos csak egy ülést lehet ISOFIX pontok segítségével rögzíteni, és az újabban használatos kiegészítő fölső pánt beakasztására sincs mód. Az ülések teljesítménye éppen csak kielégítő volt, a gyermekek mellkasát jó eséllyel érheti sérülés.
Gyalogosvédelem
A Peugout váltig állítja, hogy már a tervezés során beépítették a gyalogosvédelmet, viszont ez az eredményeken nem látszik.
A modell története és biztonsági felszerelése
2000-ben jelent meg az első 607-es. A 2002-es modell Széria biztonsági felszerelés a kétoldali intelligens légzsák elöl, oldal és fejlégzsákok, előfeszítős, erőhatárolós biztonsági övek elöl és hárompontos biztonsági öv a hátsó ülés közepén az ABS és a fékrásegítő.
Modell és motortípus
Peugeot 607 2.2 HDi LHD
Karosszéria
4-ajtós limuzin
Évjárat
2002
Nettó súly
1585 kg
VIN és érvényesség
Minden 607-es típusra érvényes
Azonos alvázra épült autók
Nincs
Köszi a tippkeket (végre konkrét is van a topikban). A kerepesi úti boltot sejtem hol van (gondolom a mc D.,OBI,kínai luxus étterem után a krisztina hotel felé) . A Tot 9000-esért 10.000.- az nagyon jó ár !( Én a gyári ford 5-w40-es full szint.-et szereztem ennyiért.) Bevásárlok. A jasz utca -i szerelőt azt nem tudom hol lehet. Melyik kerület?
A fékbetétet vizsgálgattam kb 12.000 km után nem igazán vettem rajta észre, hogy kopott.Lehet,hogy benne van a 120.000 km. Remélem.
Chiptuning. Mennyiért rakták be?Mennyi idő alatt? Nem zavar be semmit?
sziasztok, veletlenül neztem be ide, vegigolvastam az utolso 'nehany' hozzaszolast. nekem 406 2.2hdi-m van. nehany megjegyzes motor, üzemanyag, fogyasztas ügyben:
- a chip-et szombathelyen javitattam. eredmeny kb. 170le, 400NM nyomatek. ez a vas csak 1450 kg, igy brutal modra viszi, a fogyasztasom csökkent a chip-elestöl 7-8 decit 100km-en, most 5,5-6,5 közt van, de barmit teszek ez föle nem megy hosszu uton 5,2-re is volt mar. 6,5-be meg egy 500L-es tetöbox, es full pakolas is belefer.
- a fekbetet böven kibir 50000-et, pedig nem sajnalom azt sem, a tarcsa 110-nel 80%-os.
- alkatresz ügyben ajanlom a kerepesi uti boltot (total 5w-40 5l kb.10000) futomüalkatresz ügyben az nk jo, jasz utca. megbizhato, korrekt hozzaertö szerelö grosz papa
- ismerösömnek a6 2.5tdi avant-ja van (tiptronic), szerinte összehasonlitas: brutal jol teljesitö motor a pug, böven üti az audit, fogyasztasba szinten üti, de a futomü az katasztrofa, en azt mondtam erre, ez a francia kenyelem... amugy teljesen kenyelmes, jo autonak talalta nehany ezer km közösen megtett ut utan. amikor 1140 km utan a komputer szerint meg volt 200 km a tankba, annyit mondott, a k..va annyat a franciaknak, ö 700km utan tankol. neki 40000-nel megeszi a fekbetetet, mikor elmeseltem a kötelezö szervizeket csodalkozott, neki többször kell menni
bocs, ha hosszu volt, de egyszerre probaltam nehany hozzaszolasra reagalni. nekem nagyon bejön a cicus, de következö autom 607 talan 6008 lesz a 2.7 6 hengeressel
Ezek szerint behalt a fórum, úgy ahogy az én kijelzőm fog.
Pestigyerk! Három hétig semmi gond nem volt a kijelzővel. Ma megint elsötétült, gyújtás le majd vissza és lám....működik. Pont úgy ahogy leírtad. erős a gyanúm , hogy nem fogom megúszni csere nélkül. Meddig fog tartani a kijelzőm agóniája? HELP ! Beszezési forrást vagy ügyes elektromos szerelőt keresek. Aki tud kérem írjon valami bíztatót . Akár privátba. maxximus@freemail.hu
PESTIGYEREK !! Ha nézed a fórumot a segítségedet kérném (Másokét is) !
Amit egy hónappal ezelőtt írtál :
"A kijelzőm ugy pusztult el, hogy menet közben simán kialudt, majd gyujtás le vissza után megint jó volt. Majd egyre gyakrabban csinálta ezt. Amikor épp nem működött akkor a CD-met sem tudtam kezelni, meg a rádiót sem. Aztán pár hét alatt teljesen meghalt. Még a háttérvilágítás sem megy rajta."
Na úgy néz ki indítanám az autot és valami hiányzik..... hát a színes képernyő kihalt.
Cd, rádió nuku telefon csak energiatakarékos módon hívás után kikapcsol,de max 30 perc után mindenképp.
Két hónap használat után most csinálta először de kisértetiesen úgy indul mint a fent leírtekban. Most megint működik.
Segítséget szeretnék kérni mind jó vilamossági szerelő , mind beszerzési forrás ügyében .
A mostani 2.2 est is fel lehet 165 paciig huzatni gyári tuninggal és nem változik semmi. a pug szerelőm ajánlotta. állitólag a fogyasztás is marad ennyi és még nem is füstöl. a pug motorokra jellemző h alul vannak lovasítva meglehetősen. viszont így rendesen van bennük tartalék.
Akkor minden ok. A Tiéd az autó az enyém ami maradt.........a jó öreg 607 -es anyós ülésén. Csak az a fránya autómata váltó hiányzik.... az ember kezét mindig lefoglalja a sok váltás.
Komolyan 2.2HDI 170 LE ??? Nem szedi szét a motort? 4.9 -es fogyasztás ?
hát bakker tudnék vele mit kezdeni (csak az ótó a szőke nem kell). vajon ha véletlenül gyártanák mit kérnének érte. bár asszem erre nem kell nagyon készülni sajnos az rc ket sem hozták ki. az biztis olocsóbb lett volna. és ha jól emléxem 2 lityós dizellel jobb lett volna mint 1 350(?) modena...
azé kipróbálnám a kicsikét :D az autót természetesen :D
szerviz intervallum: kb 4000 kmet mentem vele és nem csökkent 4000el mind1 majd megnézetem
hát a fogyasztás és ezáltal a tankolás nekem megváltás kb havonta 5x tankolok ami ugye kb 110 eft mig az előzővel ez több mint a duplája volt. már lassan érezi a pénztárcám is... még igy sem férek bele a benzinpénzembe de legalább már megközeliti azt :D
1.A hátra vezetett fűtés/hűtés a könyöklő konzol hátulján szokott lenni (még az omegáimon is volt) ezáltal a hátsó utas is tudja magának állítani a levegőt.
2.Nekem telefon van ezért ohne pohártartó.
3.Persze mert ha jól emlékszem a Tiéd 2003-as.
4. Erre még nem tudok igazán nyilatkozni a megtett 8000 km -el.
A szervíz intervallumot 100 km el csökkenve jelzi de ténylegesen 100 km megtétele után. Hát ja 6.6 L/100 km -en vagyok 750 km átlaga (az ünnepi nyugis autózás..).
8000 km átlaga most éppen 6.8 L/100km . Otávia, Superb teljesen jól látod.
A passat nekem is túl racionális és tömegautó ezért maradt ki. Az A6 és a passat között azért van különbség rendesen.
Akkor ahogy igértem: A6(1.9 TDI 110 LE, 1998 évj.) - VS- 607(2.2 HDI 133LE, 2001 évj.). Egy modellel ezelőtti A6. Csak A6-osom volt másról nem tudok nyilatkozni.
A6 2 éves használat alapján 607 2 hónapos használat alpján. (Akkor lenne igazságos az összehasonlítás ha 2 év múlva írnám).
Fogyasztás: az A6-os beéri 6L/100 km-el a 607-esnél ez 7L/100km (Az audin 205-ös gumik voltak a 607 esen 225-ösek, így lehet csak 0.5 L a különbség). Teljesítményben jobb a 607 érezhető a nagyobb lóerő és a jobb nyomaték. Kényelem :jobb a 607, egy kicsit nagyobb is belülröl , nem sokkal. És akkor a pofonok : nincs hátravezetett fűtés a középkonzolban a 607 -nél, továbbá nincs pohártartó (ami rohadt bosszantó a mikor kiömlik a pia, mert nem tudod hová tenni a már felbontottat.). A hátsó könyöklőben olyan pohártartók vannak amibe lötyög az üveg, és dobozos pia is. a 607 nél a az első könyöklő megoldás zseniális (3 funkciós:( rakodó,könyöklő emelés,tel. kézibeszélő), ez nagyon tetszik. Rugózása jobb a 607-nek vitathatalanul. Hátul nacyobb hely van a 607-ben. A gyári beépített hifi jobb a 607-nél (JBL) mint az A6-osban (CONCERT- BOSE ?), főleg a kalaptartóba tett hangszórok miatt. A 607-es jóval csendesebb mint az audi traktoros dieselje. A bajúszkapcsolók kavlkádja kicsit furcsa volt, de meg lehet szokni ha az ember nyitott egy kicsit a bohémságra. (Az új 607-eseken a tempomat kapcsolója kissebb így nem leht véletlenül belerugni- a miénken nem lehet ilyenre cserélni?)
Fentarthatóság: Az A6-osomba kb 110.000 km ert tettem, ennek a költségei (azok amik nem kötelezőek.olaj,szűrők,szíj,betét,tárcsa,stb.) hengerfej töm. 60.000.- , légmennyiségmérő: 40.000.- , bal első lengőkar :30.000.- , 2db hátsó teló (nem kopott, hanaem sérült volt) 40.000.- , kormányösszekötő jobb szélső 10.000.-, tisztasági festés (így hívom a kavics felverődést, festési hibákat-ezeket nem bírom nézni az autón inkább lefújatom) 40.000.- Ez össz : 220.000.- /110.000 km szerintem ez nem rossz ( + olaj cserék, fék cserék, és egy szíjcsere). Így elsőre nem látok differneciát a két márka alkatrészáraiba. (De csak 2 hónapja vagyok peugeotos ez változhat). Viszont eggyértelműen a peug.-nak kedvez a hosszab szervízperiódus (olaj 15.000 vs 20.000, szíj: 80.000 vs 160.000 !!!). A fékeket viszon úgy látom a peugeotnál sűrűbben kell cserélni, mert mindig tiszta fékpor a kerék úgy 1.000 km-enként. Az audinál kihúz egy tárcsa 200.000-et a peugeotnál azt mondják ez kb 100.000 max. 120.000.
Konklúzió: Az autós kiállításon jó érzés volt, hogy még mindig sorban álltak a 607-esnél , hogy beleüljenek az emberek, míg az A6-ost (régit) már nem is jegyzik.
Szerintem azok vesznek ilyen autót akik nem szeretik a feltünősködést, (A6,BMW,Merci kilőve) nem akarják a gatyályukat az autóra költeni (Volvo S80, Alfa 166, Velsatis kilőve),de azért egy superb-be, vagy egy C omegába már azért elég szürkének éreznék magukat. Majd két hónap és 8000 km alatt eddig nem bántam meg a 607-est.
Ha valami tökéltes az miért jó? 1ébként vezettem audit bár nem a6ot. valahogy nekem nem fexik a német precizitás. kell valami bohémság. persze félreértés ne essék tudom h jó autó de valahogy azaz érzésem h nincs 1énisége. nekem ez az érzés jön ha ránézek. persze az is igaz h nekem már ez a 3. pugom lehet ez már szerelem? mint talán nálad az a6 :D. tényleg a tiéd még a régi v az új modell volt? mostanában talán 1edül ez a német márka tartotta meg a régi kinézetét...
1szer majd azért irhatnál 1 összehasonlitást, már csak azért is mert az ember tényleg kiváncsi h mi a gyengesége esetleg az erénye a kedvenc márkájának a nagy rivális német márkákkal szemben... sajnos eddig valahogy ilyen nem volt vagy nem találtam mert amint bekerül 1 német márka fan a pug fórumokra valahogy 1ből 1más fikázása kezdődik
mi még szerviz elott vagyunk ha meglesz beszámolok nekünk mennyibe fájt :D