Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pier405 Creative Commons License 2006.01.05 0 0 261

Nagy kár..., de már ezért a fényképért megérte!

winDirVariable="C:/WINDOWS"
Előzmény: Cornetto33 (258)
baada Creative Commons License 2006.01.04 0 0 260
ha netan törik a gep, van egy eleg jo alkatresz beszerzesi forras, olvassatok el a 406 forumban a hozzaszolasom
baada Creative Commons License 2006.01.02 0 0 259
ne add fel, latogatja mas is, legfeljebb nem tud hozzafüzni semmit. amugy a sterimod talan egy kis vizet nyomott valamelyik csatiba, ami kesöbb kiszaradt
Cornetto33 Creative Commons License 2006.01.01 0 0 258

Egy hónapja nem látogatta a fórumot rajtam kivűl senki. Úgy gondolom nincs sok érteleme tovább írogatni ezért (egy időre legalábbis) én is abba hagyom. Az utolsó 6 beírás az enyém és utálok magammal társalogni, sőt  golyós sem vagyok ezért OFF.

Az autó jó szerencsére nem sokat tudnék írni róla .

Ezt kívánom minden 607-esesnek .

B.U.É.K. !!

B.U.É.K.
Cornetto33 Creative Commons License 2005.12.19 0 0 257

Érdekesség.

Tegnap le sterimoboztam a verdát. Ülök be és.......lám ég a az ESP, hogy ez nem működik.

Pánik semmi, mint lassan "jó francia autó tulajdonos" jeges nyugalommal kerültem egy kört. Újraindítom és lám...... a csodás öngyógyító francia autó -elaludt az ESP, azóta semmi . Made in France- Csak kötél idegzetűeknek.

Amúgy jó a gép. Csak ezek a pánik tesztek ne lennének.

C.

Cornetto33 Creative Commons License 2005.12.16 0 0 256

Ma megint elsötétült a kijelző, gyújtás le majd vissza és lám....működik. Most harmadszorra (2-3 hetes intervallumokba). Közeledik a vég....

C.

Előzmény: Cornetto33 (255)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.12.08 0 0 255

Fogyi adatok:

 

2 hónap és 11 nap: 6.7L/100  (13.000 km átlaga)

 

1

 

7 nap : 6.4 L/100 (2.100 km átlaga !!)

2

 

C.

Cornetto33 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 254

Kérdésem lenne a tisztelt fórumozókhoz.

Használja valaki a beépített telefont? A gondom az lenne, hogy a kértya 250 helyes.

Viszont max kb 90 nevet tudtam bele tenni (pontosan a kártyára kb 150 név van de a többi eltünt !) meg kb 10 krix-krax.  Sokat használom a telefont autóskártyával. Van aki még szórakozik vele? Ja a térereje sem 100% (az előbbi beépítettekhez képest nokia,S.-E.) de még az elmegy kategória. Néha-néha le is fagy. Néha baromi lassan jelentkezik be. A kézibeszélő zsinórja elég rövid jobb fülig elér de a balig nem. Tovább húzni nem merem nehogy kitépjem. Másnál is ilyen? Ha kukacoskodásnak tűnne, bocs de nekem akkor ér valamit egy tárgy ha használom is, különben éréktelen . 

Még egy kérdés. Használ valaki PDA GPS-t? Kell hozzá külső antenna? Nekem elég sűrűn elveszti a holdat. Állítólag a szélvédő árnyékol. (Az A6-ban jó volt.)

Cornetto 

Cornetto33 Creative Commons License 2005.12.05 0 0 253

Köszi az infókat !

Nyílván átjárok a 406-os fórumba.

Ja...van egy peugeot szalon Bp. 60 km-re, ott netto áron lehet vásárolni.

Ha érdekel megküldöm a címüket. (Csak privátba)

Cornetto

Előzmény: baada (252)
baada Creative Commons License 2005.12.05 0 0 252

ugy latszik, nem eleg pontosan fogalmaztam, megprobalom ujra:

- jasz utca ket bolt van, az egyik az NK, ott fek es futomü alkatreszek kaphatok jo aron, a jobb oldalon van egy masik bolt, ott szürök, szijak... kaphato a jasz utca a hungaria körutrol nyilik kifele kell menni a boltokhoz kb. 1000 m-t könnyü megtalalni,  nk tel:061/2360734. a bolt a tetöcsomagtartos mellett van

- a szerelö a peugeot klinik grosz nem tudom az utca nevet, allitolag az öreg az egyik legnagyobb pug guru tel: 061/4192308

- a kerepesi bolt a 'röno zsolti' mellett van tel:0613833731

- a chip szombathelyen keszült, 40000-be faj, ha kell ingyen visszateszi a gyari-t a srac, ez ugy nez ki, hogy a ygari melle ezt is beirja az eprom-ba, normal körülmenyek közt megy az okos progi, szelsöseges idöjaras eseten a gyari. az autot nem bantja, bar egyszer voltak gondjaim, de az nem tudni, hogy a chip miatt volt-e. egyetlen dolog, ami nem biztos, hogy birja a chip-elest, a kuplung, nekem ment vele mar 20000 km-t eddig ok. egy kis bug: max nyomateknal beremeg az auto, nem tudom mitöl van

- teljesitmeny növeleshez ajanlom az olajjal atitatott legszüröbetetet. tisztithato, kb 20000 ft. ezzel alacsonyabb tzartomanyban is jol huz mar, ott erezheto a többlet oxigen. http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=1

- egyeb infokat talaltok a 406 forumba is, erdemes ott olvasgatni, en is ott gyüjtöttem az infokat (pl. egr szelep kiiktatasa)

 

Előzmény: Cornetto33 (249)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.12.04 0 0 251

Lemaradt a lényeg.

 

 

bumm..

 

C.

Cornetto33 Creative Commons License 2005.12.04 0 0 250

Érdekesség:

 

Peugeot 607 törésteszt

 

Frontális és oldalsó ütközésvédelem

Gyalogosvédelem  

Teszteredmények:

Frontális 10(63%)
Oldalsó 16(89%)
Összesen 26(76)%
Gyalogos 3(8%)

Annak ellenére, hogy négy csillagot ért el a Peugeot nagykategóriás limuzinja, nem olvadtak el a tesztelők a 607-es törési tulajdonságaitól. Megrogyasztotta a karosszériát az ütközés, elmozdult az A-oszlop, és instabillá vált az ajtó felfüggesztése. A frontális ütközésnél megfelelő volt az elöl ülők védelme, de a vezető mellkasán jelentkező erőhatások meglepően magasak voltak egy ekkora autóhoz képest. Ezek a hatások a sípcsontját is megütötték, így ezen a testrészen további komoly sérülésekre lehetett számítani. Az oldalsó ütközés során mutatott tulajdonsága nem rossz, de nem is a legjobb. A gyermekek komoly mellkas-sérüléssel számolhattak és a gyalogosok védelme elég gyenge.

.

Ütközésvédelem

 

Sofőr lehetséges sérülései frontális ütközés esetén

Utas lehetséges sérülései frontális ütközés esetén

Sofőr lehetséges sérülései oldalsó ütközés esetén

 

Frontális Ütközés

Mind a sofőr, mind az utas megfelelő védelemmel voltak ellátva. A karosszériát érő erőhatás során elmozdult az A-oszlop, és instabillá vált az ajtó felfüggesztése, kézzel már nem lehetett kinyitni. A frontális ütközésnél megfelelő volt az elöl ülők védelme, de a vezető mellkasán és a sípcsontján jelentkező erőhatások meglepően magasak voltak egy ekkora autóhoz képest. A hátsó ülés középső hárompontos biztonsági öve nagyobb biztonságot nyújt a kétpontos övnél.

Oldalütközés

Már a 607-es alapfelszereltsége is elég sok védőpárnát tartalmaz, ezek közül a mellkast és fejeket védő, oldal- és függönylégzsákok kaptak főszerepet az oldalütközés káros hatásainak enyhítésében.

Gyerekvédelem

A gyermekülések közepesen teljesítettek. Gombbal ki lehet őket kapcsolni, de a figyelmeztető matricák könnyen lekaparhatóak, és nem elég elrettentőek az életveszélyes sérüléseket illetően.
Sajnos csak egy ülést lehet ISOFIX pontok segítségével rögzíteni, és az újabban használatos kiegészítő fölső pánt beakasztására sincs mód. Az ülések teljesítménye éppen csak kielégítő volt, a gyermekek mellkasát jó eséllyel érheti sérülés.

Gyalogosvédelem

A Peugout váltig állítja, hogy már a tervezés során beépítették a gyalogosvédelmet, viszont ez az eredményeken nem látszik.

A modell története és biztonsági felszerelése

2000-ben jelent meg az első 607-es. A 2002-es modell Széria biztonsági felszerelés a kétoldali intelligens légzsák elöl, oldal és fejlégzsákok, előfeszítős, erőhatárolós biztonsági övek elöl és hárompontos biztonsági öv a hátsó ülés közepén az ABS és a fékrásegítő.

 

Modell és motortípus Peugeot 607 2.2 HDi LHD Karosszéria 4-ajtós limuzin Évjárat 2002 Nettó súly 1585 kg VIN és érvényesség Minden 607-es típusra érvényes Azonos alvázra épült autók Nincs

 

 

Nem annyira bíztató.......

C.

Cornetto33 Creative Commons License 2005.12.03 0 0 249

Helo Baada !

Köszi a tippkeket (végre konkrét is van a topikban). A kerepesi úti boltot sejtem hol van (gondolom a mc D.,OBI,kínai luxus étterem után a krisztina hotel felé) . A Tot 9000-esért 10.000.- az nagyon jó ár !( Én a gyári ford 5-w40-es full szint.-et szereztem ennyiért.) Bevásárlok. A jasz utca -i szerelőt azt nem tudom hol lehet. Melyik kerület?

A fékbetétet vizsgálgattam kb 12.000 km után nem igazán vettem rajta észre, hogy kopott.Lehet,hogy benne van a 120.000 km. Remélem.

Chiptuning. Mennyiért rakták be?Mennyi idő alatt? Nem zavar be semmit?

Cornetto

Előzmény: baada (248)
baada Creative Commons License 2005.12.03 0 0 248

sziasztok, veletlenül neztem be ide, vegigolvastam az utolso 'nehany' hozzaszolast. nekem 406 2.2hdi-m van. nehany megjegyzes motor, üzemanyag, fogyasztas ügyben:

- a chip-et szombathelyen javitattam. eredmeny kb. 170le, 400NM nyomatek. ez a vas csak 1450 kg, igy brutal modra viszi, a fogyasztasom csökkent  a chip-elestöl 7-8 decit 100km-en, most 5,5-6,5 közt van, de barmit teszek ez föle nem megy hosszu uton 5,2-re is volt mar. 6,5-be meg egy 500L-es tetöbox, es full pakolas is belefer.

- a fekbetet böven kibir 50000-et, pedig nem sajnalom azt sem, a tarcsa 110-nel 80%-os.

- alkatresz ügyben ajanlom a kerepesi uti boltot (total 5w-40 5l kb.10000) futomüalkatresz ügyben az nk jo, jasz utca. megbizhato, korrekt hozzaertö szerelö grosz papa

- ismerösömnek a6 2.5tdi avant-ja van (tiptronic), szerinte összehasonlitas: brutal jol teljesitö motor a pug, böven üti az audit, fogyasztasba szinten üti, de a futomü az katasztrofa, en azt mondtam erre, ez a francia kenyelem... amugy teljesen kenyelmes, jo autonak talalta nehany ezer km közösen megtett ut utan. amikor 1140 km utan a komputer szerint meg volt 200 km a tankba, annyit mondott, a k..va annyat a franciaknak, ö 700km utan tankol. neki 40000-nel megeszi a fekbetetet, mikor elmeseltem a kötelezö szervizeket csodalkozott, neki többször kell menni

 

bocs, ha hosszu volt, de egyszerre probaltam nehany hozzaszolasra reagalni. nekem nagyon bejön a cicus, de következö autom 607 talan 6008 lesz a 2.7 6 hengeressel

Előzmény: Cornetto33 (240)
Icecold Creative Commons License 2005.12.02 0 0 247

Szia,nem tudom ilyen,holnap megnézem.Nem szándlkoztam a gumit külön adni,meggondolom,de előtte a pontos méretet megtudom.

Üdvi

Cornetto33 Creative Commons License 2005.12.01 0 0 246

Hali!

Mennyiért adod?

Vagy estleg a  gumit mennyiért adod külön? (225/55/16 nem?)

Cornetto

Előzmény: Icecold (245)
Icecold Creative Commons License 2005.12.01 0 0 245

Sziasztok!

 

Autógumi garnitúra,téli,Nokian,225*50/16 16colos acélfelnivel Peugeot 607,Citroenr C5 -re való 80-90 %-os állapotban eladó.

 

30-9957808,vagy itt.

 

Icecold
pédétédéi Creative Commons License 2005.12.01 0 0 244

Hello!

Kiváncsiságból benéztem ide!

Én is kacérkodtam a 607-es gondolatával, mert elötte 4 évig Pözsos voltam.

Kényelem téren nagyon jó volt. Motorikusan is tökéletes (405 SRDT)

Nagyon jól felszerelt, tele elektromos extrákkal.

Hát igen, sajnos a fele már nem, vagy csak kevésbé müködött.

Sokat jártam vele és sokat voltam szervízbe.

340ezer km-el adtam el!

Sajnos annyi rossz tapasztalatom volt, hogy máshogy döntöttem.

Én átültem egy Superbe!

Több mint 2 éve járok vele és nagyon bevált.

Azért még mindig szeretem a Pözsokat!

Bocs, hogy zavartam!

Üdv!

Előzmény: Cornetto33 (243)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.11.30 0 0 243

Hali!

Ezek szerint behalt a fórum, úgy ahogy az én kijelzőm fog.

Pestigyerk! Három hétig semmi gond nem volt a kijelzővel. Ma megint elsötétült, gyújtás le majd vissza és lám....működik. Pont úgy ahogy leírtad. erős a gyanúm , hogy nem fogom megúszni csere nélkül. Meddig fog tartani a kijelzőm agóniája? HELP ! Beszezési forrást vagy ügyes elektromos szerelőt keresek. Aki tud kérem írjon valami bíztatót . Akár privátba.            maxximus@freemail.hu

UI.: Amúgy jó a gép.

Cornetto

Előzmény: Cornetto33 (242)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.11.08 0 0 242

Hali !

PESTIGYEREK !! Ha nézed a fórumot a segítségedet kérném (Másokét is) !

Amit egy hónappal ezelőtt írtál :

 

"A kijelzőm ugy pusztult el, hogy menet közben simán kialudt, majd gyujtás le vissza után megint jó volt. Majd egyre gyakrabban csinálta ezt. Amikor épp nem működött akkor a CD-met sem tudtam kezelni, meg a rádiót sem. Aztán pár hét alatt teljesen meghalt. Még a háttérvilágítás sem megy rajta."

 

Na úgy néz ki indítanám az autot és valami hiányzik..... hát a színes képernyő kihalt.

Cd, rádió nuku telefon csak energiatakarékos módon hívás után kikapcsol,de max 30 perc után mindenképp.

Két hónap használat után most csinálta először de kisértetiesen úgy indul mint a fent leírtekban. Most megint működik. 

Segítséget szeretnék kérni mind jó vilamossági szerelő , mind beszerzési forrás ügyében .

Előre is köszönöm .

Coenetto 

Előzmény: pestigyerek (211)
pug406st Creative Commons License 2005.11.02 0 0 241

Okés! áll a biznisz!

Az automata télleg hiányzik nekem is 1 kissé.

A mostani 2.2 est is fel lehet 165 paciig huzatni gyári tuninggal és nem változik semmi. a pug szerelőm ajánlotta. állitólag a fogyasztás is marad ennyi és még nem is füstöl. a pug motorokra jellemző h alul vannak lovasítva meglehetősen. viszont így rendesen van bennük tartalék.

Előzmény: Cornetto33 (240)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.11.01 0 0 240

Akkor minden ok. A Tiéd az autó az enyém ami maradt.........a jó öreg 607 -es anyós ülésén. Csak az a fránya autómata váltó hiányzik.... az ember kezét mindig lefoglalja a sok váltás.

Komolyan 2.2HDI 170 LE ??? Nem szedi szét a motort? 4.9 -es fogyasztás ?

Erről itt is írnak:

607 2.7 HDI

 

C.

Előzmény: pug406st (239)
pug406st Creative Commons License 2005.11.01 0 0 239
Előzmény: pug406st (238)
pug406st Creative Commons License 2005.11.01 0 0 238
Előzmény: pug406st (237)
pug406st Creative Commons License 2005.11.01 0 0 237

hát bakker tudnék vele mit kezdeni (csak az ótó a szőke nem kell). vajon ha véletlenül gyártanák mit kérnének érte. bár asszem erre nem kell nagyon készülni sajnos az rc ket sem hozták ki. az biztis olocsóbb lett volna. és ha jól emléxem 2 lityós dizellel jobb lett volna mint 1 350(?) modena...

azé kipróbálnám a kicsikét :D az autót természetesen :D

 

szerviz intervallum: kb 4000 kmet mentem vele és nem csökkent 4000el mind1 majd megnézetem

 

hát a fogyasztás és ezáltal a tankolás nekem megváltás kb havonta 5x tankolok ami ugye kb 110 eft mig az előzővel ez több mint a duplája volt. már lassan érezi a pénztárcám is... még igy sem férek bele a benzinpénzembe de legalább már megközeliti azt :D

Előzmény: Cornetto33 (236)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.11.01 0 0 236

Hali!

1.A hátra vezetett fűtés/hűtés a könyöklő konzol hátulján szokott lenni (még az omegáimon is volt) ezáltal a hátsó utas is tudja magának állítani a levegőt.

2.Nekem telefon van ezért ohne pohártartó.

3.Persze mert ha jól emlékszem a Tiéd 2003-as.

4. Erre még nem tudok igazán nyilatkozni a megtett 8000 km -el.

A szervíz intervallumot 100 km  el csökkenve jelzi de ténylegesen 100 km megtétele után. Hát ja 6.6 L/100 km -en vagyok 750 km átlaga (az ünnepi nyugis autózás..).

8000 km átlaga most éppen 6.8 L/100km . Otávia, Superb teljesen jól látod.

A passat nekem is túl racionális és tömegautó ezért maradt ki. Az A6 és a passat között azért van különbség rendesen.

Könyörületességből a Peugeot 907 (és a Szőke):

 

kép1kép2kép3
Előzmény: pug406st (235)
pug406st Creative Commons License 2005.11.01 0 0 235

Köszönöm szépen az összehasonlitást!

 

1. mi a hátravezetett fűtés a középkonzolban?

2. nekem van pohártartó a könyöklőben, telefon helyett, de sajnos használhatatlan.

3. nekem kisebb a tempomat bajuszkapcsolo, mint az indexkar - még ennél is kisebb az új 607esben?

4. hát a fékpofákat télleg eszi rendesen, bár a 607es talán kevésbé teszi mint a coupém

 

Neked a szervizintervallumot rendesen visszajelzi? nekem 1000 kmenként csökken 100al. gondolom ez nem normális :)

Nekem sajna nem sikerült kijutnom a kiállitásra pedig szivesen megneztem volna a 907est. Ha láttad milyen volt?

 

Mostanában nekem is beállt 6,9-7re bár most 650 km után csak 6,7et jelent persze most nem dugóztam annyit meg elég sokat mentem orzságúton.

 

Nekem az Octáviával meg a Super B vel az a bajom h tiszta wv. csak kicsit rosszabb minőség. persze kevesebbért.

 

Azt azért figyeltem h mintha nálad is mintha kimaradt volna a wv mint német márka

 

üdv

 

pug

Előzmény: Cornetto33 (234)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.11.01 0 0 234

Hali !

Akkor ahogy igértem: A6(1.9 TDI 110 LE, 1998 évj.) - VS- 607(2.2 HDI 133LE, 2001 évj.). Egy modellel ezelőtti A6. Csak A6-osom volt másról nem tudok nyilatkozni.

A6 2 éves használat alapján 607 2 hónapos használat alpján. (Akkor lenne igazságos az összehasonlítás ha 2 év múlva írnám).

Fogyasztás: az A6-os beéri 6L/100 km-el a 607-esnél ez 7L/100km (Az audin 205-ös gumik voltak a 607 esen 225-ösek, így lehet csak 0.5 L a különbség). Teljesítményben jobb a 607 érezhető a nagyobb lóerő és a jobb nyomaték. Kényelem :jobb a 607, egy kicsit nagyobb is belülröl , nem sokkal. És akkor a pofonok : nincs hátravezetett fűtés a középkonzolban a 607 -nél, továbbá nincs pohártartó (ami rohadt bosszantó a mikor kiömlik a pia, mert nem tudod hová tenni a már felbontottat.). A hátsó könyöklőben olyan pohártartók vannak amibe lötyög az üveg, és dobozos pia is. a 607 nél a az első könyöklő megoldás zseniális (3 funkciós:( rakodó,könyöklő emelés,tel. kézibeszélő), ez nagyon tetszik. Rugózása jobb a 607-nek vitathatalanul. Hátul nacyobb hely van a 607-ben. A gyári beépített hifi jobb a 607-nél (JBL) mint az A6-osban (CONCERT- BOSE ?), főleg a kalaptartóba tett hangszórok miatt. A 607-es jóval csendesebb mint az audi traktoros dieselje. A bajúszkapcsolók kavlkádja kicsit furcsa volt, de meg lehet szokni ha az ember nyitott egy kicsit a bohémságra. (Az új 607-eseken a tempomat kapcsolója kissebb így nem leht véletlenül belerugni- a miénken nem lehet ilyenre cserélni?) 

Fentarthatóság: Az A6-osomba kb 110.000 km ert tettem, ennek a költségei (azok amik nem kötelezőek.olaj,szűrők,szíj,betét,tárcsa,stb.) hengerfej töm. 60.000.- , légmennyiségmérő: 40.000.- , bal első lengőkar :30.000.- , 2db hátsó teló (nem kopott, hanaem sérült volt) 40.000.- , kormányösszekötő jobb szélső 10.000.-, tisztasági festés (így hívom a kavics felverődést, festési hibákat-ezeket nem bírom nézni az autón inkább lefújatom) 40.000.-  Ez össz : 220.000.- /110.000 km szerintem ez nem rossz ( + olaj cserék, fék cserék, és egy szíjcsere). Így elsőre nem látok differneciát a két márka alkatrészáraiba. (De csak 2 hónapja vagyok peugeotos ez változhat). Viszont eggyértelműen a peug.-nak kedvez a hosszab szervízperiódus (olaj 15.000 vs 20.000,  szíj: 80.000 vs 160.000 !!!). A fékeket viszon úgy látom a peugeotnál sűrűbben kell cserélni, mert mindig tiszta fékpor a kerék úgy 1.000 km-enként. Az audinál kihúz egy tárcsa 200.000-et a peugeotnál azt mondják ez kb 100.000 max. 120.000.

Konklúzió: Az autós kiállításon jó érzés volt, hogy még mindig sorban álltak a 607-esnél , hogy beleüljenek az emberek, míg az A6-ost (régit) már nem is jegyzik.

Szerintem azok vesznek ilyen autót akik nem szeretik a feltünősködést, (A6,BMW,Merci kilőve) nem akarják a gatyályukat az autóra költeni (Volvo S80, Alfa 166, Velsatis kilőve),de azért egy superb-be, vagy egy C omegába már azért elég szürkének éreznék magukat. Majd két hónap és 8000 km alatt eddig nem bántam meg a 607-est.

 

Üdv. Cornetto

 

Előzmény: pug406st (232)
Cornetto33 Creative Commons License 2005.10.27 0 0 233

OK.

Hétvégén bővebben írok.

 

Cornetto

Előzmény: pug406st (232)
pug406st Creative Commons License 2005.10.27 0 0 232

Ha valami tökéltes az miért jó? 1ébként vezettem audit bár nem a6ot. valahogy nekem nem fexik a német precizitás. kell valami bohémság. persze félreértés ne essék tudom h jó autó de valahogy azaz érzésem h nincs 1énisége. nekem ez az érzés jön ha ránézek. persze az is igaz h nekem már ez a 3. pugom lehet ez már szerelem? mint talán nálad az a6 :D. tényleg a tiéd még a régi v az új modell volt? mostanában talán 1edül ez a német márka tartotta meg a régi kinézetét...

 

1szer majd azért irhatnál 1 összehasonlitást, már csak azért is mert az ember tényleg kiváncsi h mi a gyengesége esetleg az erénye a kedvenc márkájának a nagy rivális német márkákkal szemben... sajnos eddig valahogy ilyen nem volt vagy nem találtam mert amint bekerül 1 német márka fan a pug fórumokra valahogy 1ből 1más fikázása kezdődik

 

mi még szerviz elott vagyunk ha meglesz beszámolok nekünk mennyibe fájt :D

 

Üdv!

Előzmény: Cornetto33 (230)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!